[I][B][COLOR="Red"]Tembeller Şikayet Eder,Acizler İsyan Eder,Asiller Yönetir...[/COLOR][/B][/I]
eksoz ve koruma demiri için ercan motorcycle ve motohobi var netteki sayfalarından bakabilirsin.çanta için otogarın orada selim usta var istediğin şekilde çanta yapariyi ustadır motosay olarak netten bakabilirsin istersen telefonunu bulurum.
abi seni çok iyi anlıyom valla bir sezonum buji yüzünden öldü. şehir dışı yapacam motora güvenmiyorum çıkamıyorrum. çok kötü oluyor yaa. gezmediğim motorcu kalmadı. yok şu ayar yaptık yok bu ayar yaptık biniyorum yine aynı. sonun da benzinden olduğunu anladım. bir yıldır buji yakmıyorum. kesinlikle bp den 98 alıyorum. başka yerden almıyorum. inş senin de düzelir en yakın zamanda.
İyi temennilerin için sağol kardeşim..bende biran önce halledip burada paylaşmayı umuyorum
Arkadaşlar buji konusunda hiç sorun yaşamadım ve hep uzun yolda gezmeme ve rast gele benzin almama ragmen bi sorun olmadı ama 95 oktandan başka benzin almadım petrol ofisinden alırım genelde shell pek kaliteli değil gibi geldi bana herkesin kendi kararı kesinlikle supap ayarından falan buji yakmaz bobin ilk bakılması gereken yer diye düşünüyorum elektirikle alakalı bir sorundur mekanik arızaları buna dahil etmeyin boş yerede para vermeyin bunlar için.
Bir arkadaş da bir motora bakış akü ile ilgili yazmış akü bitmişse takviye yapılan aküyü devreden alınca bir süre sonra motor stop eder motor uzun süre çalışmadığı için eger randımanlı çalışıyorsa biraz daha fazla çalışır stop edince tekrar çalışmaz dert edilecek kafaya takılacak bir durum değildir benim motorum 11500 km de bir sefer motor yaptırdım nedeni fabrika hatası ondan başka sıkıntı yaşamadım ss lerin motorunda hafif bir ses var ben ona takılmıştım bir aralar bu ses rulmam sesi herkes deneyebilir ld de aynı ses var ondan sonra rahatladım ve özellikle yağ seviyelerini kontrol edin motorlarınızın çünkü yağ eksiltiyor özellikle uzun yola çıkan arkadaşlar şehir içi gezenler bunu fazla fark etmez belki ama uzun yolda anlaşılıyor sonra makineleri yakmayın bir arkadaş olimposa gideceğini yazmış aklında bulunsun eskisi kadar nete giremiyorum forumdan biraz uzak kaldım.
Bir çok markaya göre ben hala ss lerin daha üstün oldugunu düşünüyorum.En azından bir çok yeri gezmiş birisi olarak tavsiye ederim.
Birde km saati ile ilgili viceroy un dediği gibi saatte sapma oluyor yenisi sanırım 140 ytl civarı ama ondada aynı sorun olacağını düşünüyorum eksik gösterme konusunda bişi diyemem benim motorum da son hız 125 ben o kadar gördüm ama transporter araçla ölçtüm bende hız 50 idi aracında hızı aynı idi.
Fren konusunda kampanadan disk frene geçme konusunda hiç bir bilgim yok işin aslı orjinal lastikleri güven verici değil lastikleri değiştirince sanırım biraz daha güven duyacaksınız ama arka amörtüsörleri sert diyebilirim.Ben konfor olarak bu konudan sıkıntılıyım arkadaşlar ama kullanımı zevkli bir motor.
Sağdan soldan baya yazdım sanırım bu kadar yeter hayırlı geceler...
Arkadaşlar Selamlar olsun,
- takoz sorununu tornacıda hallettim ama arka dişli gene oynuyor gene oynuyor anlamadım gitti ama en azından takırtı kalmadı :(
-kafama takılan bir soru var. şu buji meselesi illa ki ngk iridium olsun deniyor hep? yani o bujiler performans bujisi değil midir. bizim motorda bir fark olacağını sanmıyorum ki fiyatı da baya iyimiş (tane:25tl)
-Kazasız belasız sürüşler dilerim.
iridyum olmasına gerek yok ngk7 serisi olması lazım tam olarak bilmiyorum şu anda kodunu ondan kullanıyorum ben sanırım bizim motora uyan 2 tane var biri rezistanslı digeri rezistansızmış benim tamircinin dediği arka takozları değiştirmekle iyi yapmışsın birde çok hafif oynuyor ama öyle aşırı falan değil çok az o normal fazla kafana takma ben orjinal bulmuştum serviste 10.000 km den fazla kullandım ilk takozları
takmassam olmaz dün de zincir attı tahminimce sallandığı için biraz zorladım ama ani kalkış gbi : )
benimkiler de orjinaldi aldığımda ama işte acemiliğimi attım üzerlerinde : )
Arkadaşlar merhabalar...roadstar, supershadow ,ledow forumlarını inceleyerek buji sorunu hakkında bir özet çıkardım ve bu sorunu çözmüş bir arkadaşa rastlayamadım:(
özetleyecek olursak:
Problemin sebepleri bunlar olabilir deniyor.
-Ateşleme beynindeki fişler
-Sigorta
-Buji kablolarındaki rutubet
-Jiklenin takılı kalıp yol alarak motoru boğması bir şekilde , fazla benzinin yağa karışması.
-98 oktan dışında benzin kullanımı
-Beyin....
-fazla yağ koyulması
MALUM SEZON BAŞLIYOR ÇOK HEVESLİYİM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
yola bir düşüldü mü ömür boyunca gidilir ekmeğin ve şarabın peşinden turnaların peşinden
büyük şehirler büyük aşklar çığlık çığlığa terkedilir...
arkadaşlar yaklaşık on gündür buji problemi yaşamıyorum..yeni götürdüğüm bir usta karbüratör diaframından dedi onu halletmiş,fazlada bir açıklama yapmadı...birde ihtiyat olarak buji pipoları değişti,şu anda bir sorunum yok ama kesin olarak henüz bir şey söylemek istemiyorum,çünkü hala tereddütlerim var..yinede buradaki çoğu arkadaşın 98 oktan kullanmadığını tahmin ediyorum,yani oktan sorunu pek kafama yatmıyor..jikle olayıda çok hassas bir konu ciddi olarak göz önünde bulundurmak gerekli
Problemin çözülmesine sevindim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
benimde problemim çözüldü...esas olarak jigle açık iken yol almam ve bujilerin yanması...devamında kütahyadaki rutubetli havadan ayaklık büşürünün rutubet alması.ayaklık açık durumunda kaldığında motor marş almıyormuş...kontak spreyi sıkılarak giderildi
yola bir düşüldü mü ömür boyunca gidilir ekmeğin ve şarabın peşinden turnaların peşinden
büyük şehirler büyük aşklar çığlık çığlığa terkedilir...
selam arkadaşlar..yaklaşık bir aydır roadstar 250'kullanıcısıyım..buradaki sorunlardan ilk aldığımda buji patlatma sorunu oldu bendede ama!! sorunu tamamiyle çözdüm ben..yalnış benzin yüzünden yapıyormuş!!daha once 95'benzin kullanıyordum şimdi 97'veya 98'oktan benzin kullanıyorum ve ne buji patlatma nede tekleme kaldı motor'da önceden bana saçma gelmişti 97'oktan benzin!!çünkü karbüratörlü motor sonuçta..ama!!denemem sonunda benzin olayı haklı çıktı bilginize...
arkadaşlar bu motoru önerir misiniz?uzun yola gider mi?2nci el alıcam rodajı güzel yapılmış diyor sahibi.birde 2006 model 8000km de.
2 teker tek ruh tek yol.
skakfilozofu kardeş bugün 45 50 yaşında muratlar şehirler arası yol yapıyorsa nedeni bakımlı olmasıdır. bence bakımının yapılmasıdır. sen de motoruna bakarsan oluşan arızaları zamanın da yaptırsan o da seni yolda bırakmaz.
ben pejo 103 ile şehirler arası yolculuk yaptım ki bu motor neden yapmasın. haa bu demek olmuyoki hiç yolda bırakmaz, bugün bir sıfır araba bile yolda bırakabiliyo buda senin şansın artık. kardeşim sen bakımını zamanında yap besmeleni çek yola çık. allahın izni ile bişey olmaz. benim motorumda buji yakma olayı vardı onuda 98 benzin kullanarak çözdüm başka hiç bir sorunum yok gönül rahatlığı ile çıkarım yola. Şahsi fikrimi söyleyeyim kardeşim japonlar hariç sınıfının birincisi bu motorlar. şunuda söyleyeyim ben Regal Raptoru de beğendim. bence piyasada bu ikisi var gerisi foos. ama Regal Raptorün parça olayları nasıl bilmiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)