Arkadaşlar benim motora siperlik yapmak istiyorum... İzmir de bildiğiniz biyer varmı böyle şeylerle uğraşan????
arkadaşlar arka cantın takoz sorunu yüzünden jant ı tornacıya bıraktım sonucu sizlerle paylaşıcam .....
Arkadaşlar benim motora siperlik yapmak istiyorum... İzmir de bildiğiniz biyer varmı böyle şeylerle uğraşan????
arkadaşlar arka cantın takoz sorunu yüzünden jant ı tornacıya bıraktım sonucu sizlerle paylaşıcam .....
arkadaşlar benim tek silindir arızası vardı hatırlarsınız belki daha sonradan ateşleme tamamen kesildi kuzenimin yamaha viragosunun beynini taktım takır takır çalışıyo görüm olay beyinden ceryan ediyor şimdi beyin almam lazım yada elimdekini yaptırmam çelik motorun beyni uyuyor yazılmış 250 chopper ı diymi bu bileniniz varmı servis beyne 300 tl dedi normalmidir??
evet çelik motor beyni uyar, tiger beyni uyar.
arkadaşlar merhaba bursadan aranıza katılıcam işallah
ss almaya karar verdim vede 2000km 2006 model 2000tl ye anlaştık sizce fiyat olarak nasıl ayrıca egzosa neler yapabilirim yapan arkaşalardan yardım istiyorum birde frenlerine yapılbilicek birşey varmdır çok sert geldi ön fren kitleme vs gibi çok şey sordum ama şimdiden teşekkür ederim
Arkadaşlar önceki yazılıp çizilenler hiç okunmuyorcasına aynı sorular tekerrür ediyor! Bende aynı hatırlatmayı her yeni sayfada yapıyorum,kusura bakmayın
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
Fren sistemine yapılabilecek az masraflı hiç bir çözüm ben bulamamıştım. Yapılması gereken motosikleti iyi tanıyıp,sınırları dahilinde risk almadan kullanmak oluyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
seonuc olarak alinabilir mi arkadaslar
sl150 alsam daha mi iyi olur yada benzer fiyatlarda değişik marka
2. el alacam
sl150 ve ss250 kullanan birisi olarak, sl150 nin kalıbına göre güçsüz ve çok titreyen bir motosiklet olduğunu belirtmem lazım. Tek ve en önemli avantajı ise sl150 yi efsane motorun ithal ediyor olması orjinal parça bulma ve garanti adına daha sağlıklı olduğu bir gerçektir. ss250 için,yedek parça adına uyumlu olduğu modelleri arada yazıyorum. Sürüş keyfi ve performansı ön plana çıkardığınızda sl150 ile ikinci elleri arasında maddi olarak ciddi bir fark bulunmadığından ben olsam ss250 tercih ederdim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
kusura bakmayın yanılmışım,yukarıda yazdıklarımı dikkate almayın lütfen..sorunum devam ediyor..bu arada motoru yıkarken ıslatmamamız gereken en önemli bölge neresidir acaba..?birde benim hava filtresinde sünger falan yok,olmalı mı,yağ filtresi ne zaman değişmeli?...bilgisi olan arkadaşlardan rica edilir
Hoşgeldin MSA !!!
bende de ss250 var 30000 de suanda istanbuldan almıştım eski sahibi egzozu açtırmış çok güzel bir ses çıkartıyor çıkarmasına ben çok memnunum ama komşular pek memnun deil hatta arada polislerle bile uğraşıyorum geçenlerde bir devriye polisi gecenin 3 ünde el kol yaptı durdurmak içn görmemezllikten geldim bence açtırma açtıracaksan bile tamamen açtırma az bişey açtır daha sonra kapatmak istersen orjinal sesine benzemiyor çünki....
arka firen için yapılabilecek tek şey var sık sık balata temizleme spreyi ile temizliceksin ayrıca teli fazla gergin bırakma yağmurlu havalarda arka frene sakın güvenme yoksa fena olur... benim söyleyeceklerim bukadar
Arkadaşlar bu arada ara tatilin sonunda 7 arkadaşımla İzmirden olimpos'a gidicez 4 motor
ekipteki motorları yazmak istiyorum ..
(((bir adet suziki VL800 bir adet aprilla pegaso 650 bir adet çetmen mağazalarının meşhur skygo 250 si ve benim biricik supershadow um))))
bakalım nasıl bir gezi olacak.... fotoları sizlerle paylaşıcam....
Merhaba,
Forumunuza yeni üye oldum.
30 yaşını geçmiş biri olarak motorsiklete merak sardım ve süpershadow almayı düşünüyorum, site içinde teknik anlamda çok bilgili ve tecrübeli arkadaşlar olduğunu tesbit ettim. Bu arkadaşlara soracağım bir kaç sorum olacak, cevaplanırsa çok sevinirim.
2. el bir SS buldum ve geçen gün motoru göremeye gittim. Fakat satacak olan kişi geçen yazdan beri motoru çalıştırmadığını ve bu yüzden akünün boşaldığını ve motorun çalışmadığını söyledi, bir arkadaşından motoru çalıştırabilmek için başka bir aküye benzer bir güç aleti bağladı, neyse motor çalıştı. fakat motor çalıştıktan sonra bağladığımız diğer aküyü çıkardığımızda motorun durduğunu gözlemledim. satacak arkadaş bunun normal olduğunu yeni akü takılınca sorunun ortadan kalkacağını söyledi, motoru bir servise götürüp gösterteceğim fakat havaların yağışlı olmasından dolayı süre biraz sarktı. satıcının söylediği şey doğrumudur, yoksa başka bir sorun mu var? arkadaş aküyü şarz ettirmiş fakat akünün öldüğünü söylüyor, yeni akü gerekliymiş.
fikir ve görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
teşekkürler
Mevcut akü 2 sene kadar dayanıyor zaten,ölmüşse gayet doğaldır. Binmeyince sonuç kaçınılmaz. Akü 60 ytl verdinizmi çözülür sorun değil,güvendiğiniz bir ustaya göstermeniz lazım,onaylarsa ve hesaplıysa neden olmasın.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
teşekkürler vıceroy,
2007 model 2000 km de,
2.250 istiyor
Arkadaşlar frene bir çözüm düşündüm.SS, LAND CRUSER modeli ile aynı kasa ve aynı şasiye sahip. lastik ve cant ebatları da aynı. LC ın arka cantı takılıp, kampanadan disk frene terfi edilebilir. böylece kitlenme sorunu çözülür, krom kaplama yaptırılır ve bir bakıma Venox gibi durur :D
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Güzel düşünce,eskiden motomax getirmediğinden o modeli bizim uygulama şansımız olmamıştı. Denemek lazım,tartışmasız disk fren çok daha başarılı olacaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
arkadaşlar lc nin arkası 16 jant ss in 15 jant ona göre maşa açıklığını ölçüp hesaplayıp yapmalısınız.uygun arka dişli takmalısınız.ben yaptım oldu diyorsanız başka herkese kazasız belasız sürüşler.
arkadaşlar bu disk fren olayını bi çözüme kavuşturalım bilgisi olanlar nasıl yapabileceğimiz bizlere anlatsa süper olurdu....
evet kavusturalım tecrubeli abilerimizin yardımıyla bende cok merak ediyorum takipteyim bir bilgi edinirsem hemen paylasıcam burda
[COLOR="Red"][B]
Önce Topraktım Simdi Agaç OLdum.
Derya DenizLer Gibi DaLgaLandım Simdi DuruLdum.[/B][/COLOR]
Bildiğim kadarıyla ilk startdan sonra motor çalışıp aküyü sökünce çalışmasının devam etmesi gerekir. Çünkü şarj dinamosu devreye girer ve elektrik sistemini besleyip biryandanda aküyü şarj eder. Akü söküldükten sonra durması bence bu anlattıklarıma bağlı bir sorun anlamına gelir.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)