Kardesinden cok kadire benziyor ama kadirdeki kask shoei olmasi lazim kardeside olabilir ama articin kaskinin olmayisi kotu
Kardesinden cok kadire benziyor ama kadirdeki kask shoei olmasi lazim kardeside olabilir ama articin kaskinin olmayisi kotu
First Day Of My Life
hehehe bu benim motor ya üzerindeki de kardeşim
motoru otobüsle kardeşime götürdüm bundan sonra kardeşim kullanacak
cihan abi valla o stickeri Rossi'yi düşünerek yapıştırmıştım.
arkasındaki arkadaşı tanımıyorum kasksız filan binmiş ama....
Selam arkadaşlar. Yazıların hepsini okudum, muhabbet süper bir şekilde hala devam ediyor, çok sevindim.
Size biraz yaptıklarımdan bahsedeyim. Konay Subay Orduevinde'yim hala. Bu hafta generaller falan giriş yaptığı için şantiye durdu, bize birkaç gün çarşı verdiler. Ancak rahatça oturdum da yazabiliyorum. Askere gitmeyi düşünen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim en kısa zamanda (Erdem lafım sana ;) ). Bir an önce yapıp dönmek lazım..
Onun dışında ben motorumu 15 yıllık bir arkadaşıma emanet ettiydim. Evlerinin orda rahat bir park yeri var. Motorumu da haftada bir gibi çalıştırıyor. Akü diri kalacak tahminimce. Geldiğimde lastik+yağ değişimi+NGK buji, hatta komple Gianneli olabilir. Yazın geldiğimde yine ayırıcam sizi, haberiniz olsun
Astral sen de Bornova'ya taşınmışsın, sahibinden'de gördüm Hayırlı olsun. Bir ara senin yanına uğrayabilirim, muhabbet ederiz, tanışmış oluruz.
Kadir, niye üzüyorsunuz trafikte diğer motor kullanıcılarını? Sonra GPR'cıları yanlış tanıyacaklar bak ..
Bilal motora Michelin Pilot lastik aldığını söylemişsin. Internetten yaptığım araştırmada Michelin'in spor lasikleri arasında bizim önler 110-70-17 var ama arkalar, yani 140-70-17 göremedim. 150-70-17 mi taktın sen? Ya da 140'ı bulduysan nerden aldın?
İstanbul'a dönüp beraber gezmeyi, gezme olmasa bile bir genel buluşma yapmayı iple çekiyorum.
Erdem kiz arkadasindan izin alabilirse gider askere Orhancim , kadir'e bende kiziyorum kac zamandir gelmiyor.Valla havalar isinsada atsak kendimizi asfalt'a.Bende nasip olursa yavrumu kucagima almanin sevincini sizlerler paylasirim.
Bilal lastik almis almasinada ehliyeti koymusmuydu cebine ? Animsamiyorum'da.
Bu arada erdem ne yapdi acaba hallettimi su granaj olaylarini filan ? Sesi cikmiyor kac zamandir.
First Day Of My Life
vayy be topikkk te kıms eyok nerde bu gpr cıler yaaaa ozledım arkaslarr sızlerı nerdesınız yahuuuuu
Kız arkadaşım izin vermediği için Marmara Üni bitti, aöf'e girdim askerliği ertelemek ve kısa dönem yapmak için. o olmasa şuana kadar yapıp gelmiştim 15 ay =)
Ben motor için kılımı bile kıpırdatamadım. Bu aralar çok parasızım, bikaç beklenmedik masrafım daha çıktı. Belimi zor doğrultuyorum. o şartlar altında motora da neresinden başlayacağımı bilemiyorum. Bir de haftanın 7 günü doluyum. Zaman da ayıramıyorum yani. Bu ay da bitince bakıcam artık neresinden başlayacağıma. Aslında şuanda vites pedalı taktığım anda mobil olacak motor. Evde kendim bile takabilirim. Bak şimdi yazarken gözüme o kadar da büyük görünmedi. Çıkıp bi sökim şu kırık vites pedalını. Yenisinin siparişini de vereyim oldu olacak. İşe arabayla gidip geliyorum, otopark falan ödemekten iflahım kurudu. Trafik kabusu da cabası.
Astral'ın tavsiye ettiği siteden mi sölesem yoksa doğrudan Ferco'dan mı söylesem. Beyler siz olmasanız gaza gelip de başlayacağım falan yok yani. Sağolun =) ben dışardayım (vites pedalına bakim)
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
merhabalar
ısmım cem
konuyu tam ıncelemedım
suan ıs yerındeyım fazla vaktım olmadıgı ıcın
eve gıdınce ıncelıyım ve soracaklarım var onları sorayım sızlere
bendede yamaha dtr 125 var
sızın motorunuzla aynı motora sahıpmıs
gorusmek uzere
dtr şahane bi motor güle güle kullan! =)
Beyler ben dün gece (eve ancak gece gelebiliyorum) söktüm vites pedalını, kırık parçayı endüstriyel power glue ile yapıştırdım. Bu arada malzeme bakalit veya benzeri bişey olduğu için, yüzeyi son derece pürüzlü ve bu tip yapıştırıcılara çok iyi cevap veriyor. Ben işimi garantiye almak için pedalın üstüne, altına ve iç profiline de ince aluminyum şeritler yapıştırdım. sabah baktım, inanılmaz sağlam olmuş. Pedala ayağımla uygulayacağım gücün çok daha fazlasını uyguladım, bana mısın demedi. Cumartesi günü de kırılan debriyaj manetini metal epoksi ile yapıştırmayı denicem. Geçen gün bir uygulama gördüm, adam çelik boruyu kesmiş, profilinden (iki üç milimetre) bir metale epoksi ile yapıştırmış. İçinde barut patlatıyo epoksiye bişey olmuyor. Sandığımdan daha güçlü bir malzemeymiş. Kuruduğunda çelik kadar güçlü oluyor. Debriyaj manetini tutacağına inanıyorum.
Parçaları sipariş edene kadar beni arabanın otopark parasından kurtaracak. Çok özledim motorumu =(
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Erdemcim epoksi kesınlıkle tutar o parcayı eskısındende saglam olur.Babam makıne teknıkerı.10 tonluk dev deri işleme dolaplarını beton kaideye monte etmek ıcın kullandıgı paslanmaz celik saplamaları, beton kaideye epoksi ile sabitliyor gerisini düşün artık.Paslanmaz sapalamalar için beton kaidenın uzerınde delık acıyor ıcıne epoksi dolduruyor sonra saplamaları delıklere yerlestırıyor ve beton oluyor resmen.Herhangi bir dış etkenden(yağmur,çamur,soğuk,sıcak) etkılenmez ve beton gıbı olur.Tatbık ederken dıkkat et su veya herhangı bır nem olmaması gerekıyor uygulayacagın bolumde.Cunku epoksının ıcınde kalacak sıvı sıcak veya sogugun etkısıyle epoksıyı ıcten catlatabılıyor.ona dıkkate et
Arkadaşlar havalar bıraz duzelır gıbı oldu yine acı haberler gelmeye başladı.Aman dıkkat edın lutfen motor ustundeyken.Motosiklet forumlarını dolastım şöyle bı.Hemen hemen hepsınde ölümlü kazalar ve atlatılmıs ciddi kazalar var.Gözunuzu seveyım maksimum dıkkat dıkkkat dıkkat!!!!! Bızım makıneler hırçın zaten.İçimizdekı trafık canavarına,yada dalgınlıgımıza yenılmeyelım.Kan govdeyı goturuyor goruyosunuz bu işin şakası yok.Bacagı kopan, kafası kopan ölen...... Bunları duymak gormek yasamak ıstemıyoruz.
Sezon oncesi bunları hatırlaymak istedim.
kaybettiğimiz tüm motorcuların ailelerine sabır diliyorum. atlatılan kazalar da kulaklara küpe olur inşallah.
Gelelim benim motora =) Vites pedalını yapıştıracak hiçbişey yok! plastik epoksi, çelik epoksi, endüstriyel power glue, bildiğimiz japon+kül vs.. hiçbişey tutmadı. artık vitesi takıp, elime alıp çıkarıp yeniden yapıştırmaktan anam ağladı =) yenisini sipariş ettim. çelik epoksi debriyaj manetini inanılmaz güzel tuttu bu arada. Cihan'ın dediği kadar varmış. o incecik profilden nasıl o kadar güçlü tuttu anlamadım. heryerden kırılır ordan kırılmaz artık. üstüne de zımpara attım, çok belli olmuyor. Ama vites siparişi verirken debriyaj maneti siparişi de verdim. Satarken sıfırını takarım diye. parçalar çok pahalı arkadaşlar. o ucuz plastik (veya bakalit) vites pedalının (üzerindeki salıncaklı mekanizması bile yok, eski parçadan söküp takıcam) 110 lira olduğuna inanamıyorum. Neyse en azından artık hareket edebilcem motorla. Bi de sol grenajı yaptırırsam tamamdır. sıfırından farksız olur. grenajı sıfır alırsam 400 lira. Hasan Usta "yapamayız onun rengi tutmaz" dedi. bi de grenaja 400 verirsem, harcadığım toplam paraya gianelli yapılır. grenaja da bişey uydurmak lazım.
bu arada http://motaks.com adresinden yağlara bi girin. Orda iki zamanlı çilekli bi yağ var. çok çok az duman yapıyo ve inanılmaz güzel çilek kokuyo. çok da kaliteli bi marka ama tam sentetik mi değil mi emin değilim. Başka bi marka da bunun elma kokulusunu yapıyordu.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
slm arkadaşlar bende geçen hafta bir gpr 125 aldım.bir kaç sorunum var.yardımcı olursanız memnun olurum.öncelikle arka fren balatam bitik.km saati çalışmıyor.devir göstergeside bugün sapıtmaya başladı.hafta sonu motoru öğrenmek için grenajlarını söktüm.buji ve yağlarını komple değiştirdim.km saatiyle devir göstergesi ve arka fren balatası konusunda sorun yaşayan varsa yardımcı olursanız memun olurum.marmariste yaşıyorum ve burda bu motordan sadece bende var sanırım.arkadaşlar aslında mekaniki ve elektriki olarak bu motoru çözmüş olan varsa tanışmak isterim.motorumu sanayideki ustalara götürmek istemiyorum.
smail selamlar. Grenajları sökmek çok akıllıca olmuş tebrik ederim! alışana kadar bu şekilde kullanmak, kırım yaşanmasının önüne geçecektir. Hem km saati hem de devir göstergesi sapıttıysa beyninde bi problem olabilir. Basit bir kısa devre de olabilir (su kaçtığı zaman olabiliyor böyle durumlar) Arka balata için internetten sipariş verip herhangi bir motor tamircisine taktırmanı öneririm. Motorun hayırlı olsun. Bu arada eğer fırsatını bulabilirsen, grenajları olmadan bir resmini çekebilir misin? gerçekten çok merak ediyorum. teşekkürler.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Skyteam mi alsam ne yapsam
http://www.sahibinden.com/supermoto_...XQQdisplayitem
First Day Of My Life
[QUOTE=ketchup;1463362]smail selamlar. Grenajları sökmek çok akıllıca olmuş tebrik ederim! alışana kadar bu şekilde kullanmak, kırım yaşanmasının önüne geçecektir. Hem km saati hem de devir göstergesi sapıttıysa beyninde bi problem olabilir. Basit bir kısa devre de olabilir (su kaçtığı zaman olabiliyor böyle durumlar) Arka balata için internetten sipariş verip herhangi bir motor tamircisine taktırmanı öneririm. Motorun hayırlı olsun. Bu arada eğer fırsatını bulabilirsen, grenajları olmadan bir resmini çekebilir misin? gerçekten çok merak ediyorum. teşekkürler.[/QUOTE
grenajları topladım tekrar fotoğrafta çekmek hiç aklıma gelmedi ama daha çok sökecem bidahaki sefere senin için baya foto çekerim.motor kısmının fotolarını çektim.karbüratörden çıkan boş hortumlar vardı.bir kaçtrane daha var öyle hortum ne işe yaradığını bilmiyorum.ben motoru 2300 e aldım.biraz sorunlu motor ama öğrenmek ve kabiliyet geliştirmek açısından bence güzel.motorun kazası yok sadece rüzgardan düştüğü için grenajlarında kırıklar vardı.grenajları söküp epoksi yapıştırıcı ile yapıştırdım olduğu kadar.bir kaç imal parça yaptım yaratıcılık kullandım.bazıları tam olmadı ama yeni fikirler geldi aklıma..bide 2t yağın konulduğu deponun altından yağ sızıyor çok tehlikeli.şimdilik bez koydum ama en kısa zamnda söküp yapmam gerekiyor.bujiyi kendiniz değiştireceksenize çok dikkatli olun.fazla sıkmaya gelmez.
ooo forum hareketlenmiş.
Erdemcim bende vites pedalını kırdığımda birkaç kere yapıştırmıştım ama hiç biri tutmadı içerisinden metal geçirdim yapıştırdım ama yine olmamıştı. çükü vites değiştirirken uyguladığınız kuvvet pedalı kendi ekseni etrafıda dömeye zorluyor bu da kırılmasını kolaylaştırıyor. Ben de CNC'de sert aliminyumdan yaptırdım. şimdi eskisinden bile sağlam.
smail bence yağ depondan yağ sızmasının bi tehlikesi yok. Sadece yağın çabuk biter ve motorun sürekli yağ içerinde kalır ama benden sana söylemesi o yağ deposu baya bi uğraştırıyor. Şahse ben tecrübe ettim devir göstergenin problemli olmasına gelince büyük olasılıkla motorun beyninde bir problem var. balatalarını da iternetten yada istanbula yolun düşerse buralardan temin edebilirsin. ben geçenlerde ön balatayı 25 tl ye aldım. belki benim tanıdığım olduğu için biraz ucuza almış olabilirim
Uğur abi hayırdır süpermoto merakı mı başladı.?
ne biliyim yahu olsa kucuk bi supermoto vursak kendimizi tasa , topraga olmazmi acaba :b
First Day Of My Life
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)