Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Eylül 2008, 16:39
#1561
gpr kullancıları belki mrk etmişsinizdir ninja 250 arada fark varmı diye arkadaşın biriyle kalktık kalkışta arayı acıyorum 120 km ye kadar yakalayamıo ondan sonra yanımdan gecior mrk edenler olmustur yaziyim dedim 180 goruyor ninja 250 de ama gpr 125 kadar agresif degil bundan inip ona binince zevk alınmıyor ama uzun yolda süratli 180 indiryr hemen
Reklamlar
-
28 Eylül 2008, 19:17
#1562
Bilgi icin sagol Bilo. Benim de tahminim boyleydi zaten. Agirlik ve vites oranlari sebebiyle dusuk viteslerde bu makinalar bizimkilere gore daha yavas hizlaniyorlar. Ama yuksek suratte ve ozellikle yokus yukari yollarda bizimkilerden daha hizli oluyorlar. GPR tam bir sehirici eglence motoru.
-
28 Eylül 2008, 20:33
#1563
Biz bu testi bende hyosung gt250r varken Orhan abi ile yapmıştık bir aralar
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
28 Eylül 2008, 22:28
#1564
1.vites 60-70 vuruyor ninja uzun olması cok guzel
-
28 Eylül 2008, 23:27
#1565
Dogal olarak ninja kalkistan belli bir süre sonra gecer,arada hacim guc farki var...Bu arada avrupada 2 zaman yasaklandi cart curt diyenler,2 sene öncede almanyadaydim,simdide ordayim, burda daha 4 zamanli scooter görmedim,genelde ehliyet istenmediginden 50lik scooterlar var bunlarin hepside 2zamanli,1-2 cinli gördum onlar bile 2 zamanli
İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar
-
29 Eylül 2008, 00:57
#1566
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2 hafta kadar önce cadde de turncu bir GPR yavaş giderken birden gaz açtı ve çok yüksek bir sesle uzadı egzozu sıtandart değildi çünkü tipik tiz vızıltıdan oldukça kalındı.
Desibeli o kadar yüksektiki 4 silindirli bi bir racing kadar inletti etrafı. Gianelli egzozla desibeli bu kadar arttırıyomu standarda göre. Arkadaş inşallah sanayide egzozu açtırıp yada bir boru takıp motoru heba etmemiştir ama o kadar ses nası çıktı hala şaşkınım
Ya bizim motorlar çok dandik arkadaşlar ben 80 km yi bile zor görüyorum o da yokuş aşşaa:D sadece bağırıyo işte yoksa mobylette bile geçiyo beni:( ama şu modifiyeli olanlardan hani adanada falan yarışıyolar ya:D
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
-
30 Eylül 2008, 02:40
#1567
Arkadaşlar hepinizin Şeker Bayramı'nı en içten dileklerimle kutlarım. Ailenizle beraber mutlu bir bayram geçirmenizi diliyorum.
-
30 Eylül 2008, 03:44
#1568
Teşekkürler Orhanko.. Ben de hepiniz Şeker Bayramı'nı kutlarım, umarım geçirdiğiniz en iyi bayram olur Bu arada, bayram boyunca hava güzel olucakmış. Bayramın 3. günü yada cuma günü yapar mıyız bir şeyler?
-
30 Eylül 2008, 20:21
#1569
Yarına ben ve Özgür(Praetorian) gezi yapmayı düşünüyoruz.Katılım olursa seviniriz
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
30 Eylül 2008, 20:42
#1570
Konu ile ilgili değil ama..GT250R kalkışta GPR'ye yeniliyor..GPR en fazla 165-170'e çıkıyor..GTR 170'i deviriyor ama GPR kalkışta geçtiği için GT250R GPR'yi yakalayamıyor..
-
30 Eylül 2008, 20:44
#1571
GT250R ilk kalkışta geride kaldığı doğrudur ama her türlü sonuçta gpr'i yiyor.Aralarında öyle çok çok uçuk mesafe kalmıyor açıkcası 120-130 gibi hızlara yaklaşıldığında ve sonrasında gt250r geçiyor
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
30 Eylül 2008, 20:49
#1572
GPR125R maksimum hızına(170) daha önce çıktığı için GT250R(175)yapmasına rağmen yetişemiyor..
-
30 Eylül 2008, 20:51
#1573
Biz bunu bende hyo varken denemiştik siteden Orhan(Orhanko) abi ile.Biraz denedikten sonra vardığımız nokta yukarıda bahsettiğim şekilde olmuştur.gpr önce yer ama sonuçta yenirBunun nedeni de gpr'nin 130-140 gibi hızlardan sonra yavaş yavaş hızlanmasıdır
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
30 Eylül 2008, 20:53
#1574
mhyen ;
GT250R'yi savunmaya başladın bakayım..
Hem 2T Hem Su soğutmalı..ısrar etme GPR geçer..
-
30 Eylül 2008, 20:57
#1575
İzzet abi gt250r'ı savunduğum yok da denedik biz bunu.Hatta benim acemilik dönemimdeki sürüşümle.Yiğidi öldür hakkını yeme.Hyo her türlü geçerGpr'da ilk kalkış ataklığı var...
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
30 Eylül 2008, 21:08
#1576
iyi bir karbrator ayarlı motoru acılmıs gpr125 ruzgarsız duzluk bir otobanda hyonun 155 e kadar yakalayamıyacagını dusunuyorum derbiyi
-
30 Eylül 2008, 21:16
#1577
Aynı iyi ayarlı, redline'a da rahat sokulan hyo 155'te de olsa illaki yakalar diye düşünüyorum bende Derbi iyi güzel alet de biri 125cc, diğeri 250cc.Geçen gezide gördüğüm kadarıyla derbi kalkışta çok iyi.Fakat o hızlanmasını son hızına kadar sabit tutamıyor.130-140'tan sonra hızlanmada bir yavaşlama oluyor duyduğum kadarıyla
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
01 Ekim 2008, 18:33
#1578
gpr`da gianneli komple egzos varmiydi yoksa birde oyle deneseydiniz. Cunku EGR iptal olunca motorun gucu baya bir artiyor, hyo son hizda gecer ama gpr´i ne zaman yakalar hic bilmiyorum, 2zaman herzaman seridir, 125cc 2zaman 4T 250cc ye yakin performans verir, 2zamali motorun cc`si carpi 2= 4zaman performansidir, bende 50lik aprilia var scooter, 4zamanli 100luk activalarla ayni gidiyor,birde runner vardi 180lik o tam bir felaketti 500luk ER5 bile belli hiza kadar hikaye oluyordu,tabi full dolu runnerdi of of paranin gözu körolsun,saka gibi aletti
İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar
-
02 Ekim 2008, 00:01
#1579
çok şükür nihayet bitti..(79 sayfa) neyse öncelikle herkese selamlar..adım onur manisada yaşıyorum.uzun zaman dır derbi hakkında bilgi topluyorum araştırma yapıyorum.benimde çok sahibi olmak istediğim bir alet..en yakın zamandada (gerçi artık bahara inşallah) bi gpr satın almak istiyorum..ayrıca hepinize böyle bir başlık açıp benim gibileri bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum.bütün yazıları okudum ama yinede aklıma takılan soruları cevaplayıp yardımcı olursanız sizlere minnettar olurum.hepinizin mübarek ramazan bayramı kutlu olsun..şimdilik iyi akşamlar görüşmek dileğiyle..
-
02 Ekim 2008, 00:57
#1580
gianneli komple egzost var bildigim kadarıyla 13 bin cevirio egzost ile duzgun ayarlar yapıldıgı takdirde 140 dan sonra yavaslıo dogru gianneli komple egzost koyunca zaten mecburen katalizatorde iptal oluo oda daha iyi devirlenmesini saglıo motorun acık hava filtresi kat iptali giannel egzost iyi ayarlar ile denemek lazım ama bnm akrabada hyo vardı sahilde kapatıyoruz ben yakalıyorum onu 120 de kapattık 147 ye kadar aynı gitittik kalkısta yiyiorum ztn
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler