Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1441

    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Motosikleti
    APRİLİA RS125 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM ÇOK AZ KALDI
    İyi günler arkadaşlar. İlk defa bir motor sahibi olacakğım çok heyecanlı ve mutluyum yıllardır bu günü bekledim. çok olmasada biraz motor binmişliğim var.
    şimdi arkadaşlar size sormak istediğim bana ne tavsiye edersiniz. ben beğendiğim motorları sayıyım sizlere he hiç birisini tavsiye etmezseniz başka fikirlerede açığım ama biraz SS görüntüsü olması iyi olur heralde

    benim düşündüklerim
    ilki tabiki APRİLİA RS125
    sonraki DERBİ GPR125
    sonraki HYOSUNG GT250R

    bu alacağım motoru en az 1 sene kullanıp adam gibi kıvama gelip ondan sonra bi 600 lüğe geçmeyi düşünüyorum. he bide bu APRİLİA ile DERBİ 2 zamanlı diyolar motor ölür filan diyolar şunu söyliyim ben alacağım motorla bir yılda en az 40.000 yapmam gerekecek. mesela APRİLİA alsam motoruna rektefiye gerekirmi gerekse motorun rektefiyesi fian çok pahalı olurmu ne kadara çıkar yani.

    KUSURA BAKMAYIN ÇOK SORU SORDUM BİLGİYE VE TECRÜBEYE İHTİYACIM VAR ARKADAŞLAR.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1442
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Merhabalar dostum.Burada bir çok tecrübeli ve bilgili abim varken bana pek söz düşmez ama elimden geldiğince sana yardımcı olmaya çalışayım.İlk motor sahibi olacaksan öncelikle 2t bir makine önerilmez.Neden dersen bu motoru yüksek devirlerde, hızlı kullanman gerekir.Şehir içi trafiğine sık sık sokmak da iyi olmaz.Başlanmaz mı dersen tabiki başlanabilir.Fakat motorda piston ve sekmanlara zarar verebilirsin.Ben 2. motorum olaraktan derbi gpr125r'i düşünüyordum.Hatta geçmiş sayfalara bakarsan yine faydalı bilgiler edinebilirsin.Ama bu motorla 1 yılda 40.000 yapılır mı valla çok zor gibi bana kalırsa.Yılda 10 ay kullansan ayda 4.000 km yol yapar ki bu yolu yapmak da o selesi aşırı rahatsız motorla çok çok zor.Eğer düşündüğün ilk motorla çok fazla yol yapmaksa al bir ybr125 ya da cbf150 bindiğin kadar bin.Ayrıca 40.000 km'de en az 2 kere rektefiye girer gibi de geliyor bana.
    Bu arada 3. tercihin olan hyosung gt250r'ye bin biniyorum.Cidden güzel, hızlı, havalı bir motor.Bunu kullanması Derbi'lerden çok çok daha rahat.Ben demiyorum bunu da derbi kullanıcıları benim motorun üzerine oturduklarında onlar söylüyorlarAma 40.000 dediğin benim motorla bile zor yaa
    Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R

  3. #1443

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Hoşgeldin ttyas. Bilgi almak için doğru yerdesin. Bi kere sen Mhyen'e bakma, 2T motor başlangıç motoru olur Her ne kadar birçok 250cc vitesli motordan ve 400cc'ye kadar olan scooter'lardan daha hızlı olsa da başlangıç motoru olur. 600'e geçeceksen CBR125'ten daha iyi bile olur çünkü CBR125 ile 600'ler arasında dağlar kadar fark varken Derbi'ler 600cc makinalara gerek oturuş pozisyonu, gerek performans olarak cbr125'e göre daha yakın.

    Senede 40.000km kullanım dersen ortalama senede bir kere rektifiyeye gireceksin demektir Kullanıma göre değişmesiyle beraber 20.000 km - 40.000 km arasında rektifiye istiyor bu 2T makinalar.

    Erdem sevindim sorunun çözülmesine. Yalnız biryerden pul bulup uydur oraya. Zamanla gevşer mi gevşemez mi bilinmez ama teoride doğru olanı yap ki uzun ömürlü bir çözüm olsun. Tesisatçılardan veya Bauhaus'tan bulabilirsin o şekilde pulu. Tesisat borusu pulu, Al veya bakır şekilde vardır. Benzin sarfiyatının da maaşallahı varmış...

    GP500 kardeşim, Derbi GPR125'in redline'ı 10500 d/d'da başlıyor. 6. vites 10500 d/d'da 155 km/h görüyor motor. O hızları düz yolda iyi kapanınca görmek mümkün.

    Arkadaşlar birşey daha farkettim ben. Biraz kafa karıştıracak ama galiba Motul yağ bizim motorlardan daha iyi performans almamızı sağlıyor. En son Motul koymuştum ve performansta hiçbir artış hissetmemiştim. Geçen hafta yağ ışığım yandı ve Castrol Power1 Racing tam sentetik koydum. Castrolu koyduktan sonra yüksek hızlardaki performans sanki düştü gibi hissettim. Yine de çok emin değilim ama kafam karıştı valla, sanırım bir sonraki depo da Motul koyacağım.

    Uğur'un yolladığı videodaki motorda adam aynanın üzerine kör nokta aynaları yapıştırmış. Mantıklı bir fikir aslında. Kör noktalar görünür, hem de aynanın yüksek hızdaki manyakça titreşimi de bir ölçüde azalır.

    Dün yolda bir GPR'cı gördüm, resmini ekliyorum




  4. #1444
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Ben de Motul'u denemeyi çok istiyorum ama bulamıyorum =( Pul için de bakıcam artık..
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  5. #1445
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Orhan abi bana ustanın söylediği buydu.2t'ye binmek biraz tecrübe gerektirir demişti.Yoksa boyut olaraktan ya da hız olaraktan gpr'ye binilmez diye bir düşüncem yok.Ben bu cüsseyle hyo'ya biniyorum ya
    Fakat sahibinden.com'da bu motordan ararken konuştuğum 1-2 kişi motorun 4-5 bin km civarlarında hararetten arıza yaptığını; kimi pistonlarını değiştirdiğini, kimi sekmanlarının değiştiğini söyleyince iyi kullanılmazsa bu tür sorunlarla karşılaşmanın kaçınılmaz olduğunu öğrendim
    Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R

  6. #1446

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Bugün benim motor hararet ışığı yaktı tam işe gelmeden önce. İşe geldiğimde radyatör suyuna baktım, su çok azalmış, tamamladım. Yani 3-4 ayda bir radyatör suyunuzu mutlaka kontrol edin.

  7. #1447

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Arkadaşlar ramazan falan demeyin yaz bıtıyor az kaldı havaların bozmasına. haftasonu terkosa gezi ve sonrasında hep beraber iftar yapalım derim ne dersiniz??????

  8. #1448
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Valla iyi olur Cihan abi.Önceden de söylediğim gibi ben varım
    Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R

  9. #1449

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    MOTUL Yağ için :

    MOTO STATION
    Vedat İşçi
    0216 411 33 31
    Ethem Efendi Cad. Mustafa Şenol Apt. No:91 Erenköy

  10. #1450
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Jonturg vidyoya göz attım sağol

    Orhanko bilgi için teşekkürler...

  11. #1451
    astral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Motosikleti
    Gilera, Derbi, Yamaha, Piaggio, Aprilia, Ducati, F
    Bizim motorlarda kesici yok bu yüzden youtube'a bakarsan 173 yapanda var ama redline devirleri içinde,yani yokuş aşağı 11000'i kesin geçersin hızında 170 civarında olur ama 140-150 bu motorda hız değil,bende full gianelli var,farkına bile varmıyorum hızım 140 oluyor ama şimdiye kadarda hiç redline zorlamadım,motorumu seviyorum eziyete gerek yok!
    Yeni motor alacak arkadaşımızada birşey söyleyeyim,o kadar uzun yol yapacaksan sakın gpr alma,heryerine ağrılar girer bir, bu motor öyle atlayayım,Türkiye'yi bir döneyim tarzında motor değil bu iki,aprilia içinde aynı şeyler geçerli,bu motor merak motoru,hemde hızı sana fazla gelebilir. Ben olsam hyo.da düşünmezdim, o kadar km'den sonra o motoru satman zor olur,Allah korusun grenajları kırarsan çok masraf çıkar!Bence,biraz pişeyim,sonra satarım dersen nake motor bak,sana uygun olarak en iyi alternatif honda cbf 250,cbx 250 twister,hem performans hem kullanım rahatlığı,alıp-satma ve çok km yapman için uygun motor!Ama daha düşük cc dersen ybr,cbf 150 bence sana göre!Japonların ne otomobillerini ne motorlarını severim ama işin gerçeğide bu, sakın derbi veya aprilia alma
    İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar

  12. #1452
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Arkadaşlar 2 hafta kadar önce cadde de turncu bir GPR yavaş giderken birden gaz açtı ve çok yüksek bir sesle uzadı egzozu sıtandart değildi çünkü tipik tiz vızıltıdan oldukça kalındı.

    Desibeli o kadar yüksektiki 4 silindirli bi bir racing kadar inletti etrafı. Gianelli egzozla desibeli bu kadar arttırıyomu standarda göre. Arkadaş inşallah sanayide egzozu açtırıp yada bir boru takıp motoru heba etmemiştir ama o kadar ses nası çıktı hala şaşkınım

  13. #1453

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Turuncu ve caddede ise %99 Koromako'dur. Hatta kesin odur.. Egzosu orjinal. Ama orjinal egzoslar da yüksek devirlerde bayağı yüksek ses veriyor. Ben Cadde'de herhangi bir kafenin iç kısmında oturuyor dahi olsam caddeden bir GPR yüksek devirde geçiyorsa duyuyorum (ki genelde Bilo oluyor bu ve orj egzos). Gürültülü bir makina yani bu...

    http://rapidshare.com/files/14243269...1_GPR.rar.html

    Videoyu bir izle. Gaz açan 4 GPR'ın sadece 2si Gianelli. Ama hepsinin sesi maaşallah...

  14. #1454
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    konuya göz gezdirirken dikkatimi çekti, 2t yağlarınızı bostancı sanayi sitesinin girişindeki yağcılardan alabilirsiniz, repsol motul ve castrol ün yağları var, fiyatı dışarıdan uygun..
    hatta grup halinde koli bazında alırsanız çok daha uyguna getirebilirsiniz
    ayrıyetten motosikletiniz benzinle beraber yağı da mixleyerek yaktığı için buji yi çabuk esnetir, burda ki performans kaybını iridyum buji ile önleyebilirsiniz
    ngk BR8EIX iridyum muhtemelen sizin motorlara uyar, denemenizi tavsiye ederim
    GKN MOTORS

  15. #1455

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuya göz gezdirirken dikkatimi çekti, 2t yağlarınızı bostancı sanayi sitesinin girişindeki yağcılardan alabilirsiniz, repsol motul ve castrol ün yağları var, fiyatı dışarıdan uygun..
    hatta grup halinde koli bazında alırsanız çok daha uyguna getirebilirsiniz
    ayrıyetten motosikletiniz benzinle beraber yağı da mixleyerek yaktığı için buji yi çabuk esnetir, burda ki performans kaybını iridyum buji ile önleyebilirsiniz
    ngk BR8EIX iridyum muhtemelen sizin motorlara uyar, denemenizi tavsiye ederim
    Paylaşım için teşekkürler

  16. #1456
    nirengi74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul / yıldırım mah.
    Motosikleti
    ninja 250 SL
    benim cross gaz yemio ona ne önerirsin GNK
    Artık 3 Kişi Takılıyorum; BEN KEYFİM veKAHYASI

  17. #1457
    astral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Motosikleti
    Gilera, Derbi, Yamaha, Piaggio, Aprilia, Ducati, F
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2 hafta kadar önce cadde de turncu bir GPR yavaş giderken birden gaz açtı ve çok yüksek bir sesle uzadı egzozu sıtandart değildi çünkü tipik tiz vızıltıdan oldukça kalındı.

    Desibeli o kadar yüksektiki 4 silindirli bi bir racing kadar inletti etrafı. Gianelli egzozla desibeli bu kadar arttırıyomu standarda göre. Arkadaş inşallah sanayide egzozu açtırıp yada bir boru takıp motoru heba etmemiştir ama o kadar ses nası çıktı hala şaşkınım
    Motorun rölantideki sesine bakma,çok tizdir. Ancak yüksek devirlerde dehşet ve tahrik edici bir sesi var,banada sesten dönüp bakmayan yok
    İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar

  18. #1458

    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Motosikleti
    APRİLİA RS125 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM ÇOK AZ KALDI
    Alıntı astral adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim motorlarda kesici yok bu yüzden youtube'a bakarsan 173 yapanda var ama redline devirleri içinde,yani yokuş aşağı 11000'i kesin geçersin hızında 170 civarında olur ama 140-150 bu motorda hız değil,bende full gianelli var,farkına bile varmıyorum hızım 140 oluyor ama şimdiye kadarda hiç redline zorlamadım,motorumu seviyorum eziyete gerek yok!
    Yeni motor alacak arkadaşımızada birşey söyleyeyim,o kadar uzun yol yapacaksan sakın gpr alma,heryerine ağrılar girer bir, bu motor öyle atlayayım,Türkiye'yi bir döneyim tarzında motor değil bu iki,aprilia içinde aynı şeyler geçerli,bu motor merak motoru,hemde hızı sana fazla gelebilir. Ben olsam hyo.da düşünmezdim, o kadar km'den sonra o motoru satman zor olur,Allah korusun grenajları kırarsan çok masraf çıkar!Bence,biraz pişeyim,sonra satarım dersen nake motor bak,sana uygun olarak en iyi alternatif honda cbf 250,cbx 250 twister,hem performans hem kullanım rahatlığı,alıp-satma ve çok km yapman için uygun motor!Ama daha düşük cc dersen ybr,cbf 150 bence sana göre!Japonların ne otomobillerini ne motorlarını severim ama işin gerçeğide bu, sakın derbi veya aprilia alma



    usdat senin sözüne güvenirim sonuçta işin mektebini bilen adamsın, tabi diğer arkadaşların da söyledikleri başım üstüne. fakat yeni bi seçenek çıktı arkadaşlar sizinle paylaşmak istedim.
    abimin bi arkadaşında eski kasa 99 model APRİLİA RS125 var motor duruş görüntü olarak çok hoşuma gitti üstüne bindim süremesemde rahat gibime geldi neyse eleman ver 2 bin ytl yi al git diyo ama yaklaşık 2 yıldır binmiyomuş ve motor 35.000 yapmış bi kere motorundan bakım filan olmuş.
    ne dersiniz o para verilip o motor alınır mı. alırsam çok bakımı motorunda bişey varsa rektefiyesi filan çokmu pahalıya gelir.

  19. #1459
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    bence tanıdığın iyi bir tamirciye götür. komple bi gözden geçirsin. eğer onayını alırsan bence al. çünkü 2 bin ytl ye çinli alınıyor....

  20. #1460
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı ttyas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    usdat senin sözüne güvenirim sonuçta işin mektebini bilen adamsın, tabi diğer arkadaşların da söyledikleri başım üstüne. fakat yeni bi seçenek çıktı arkadaşlar sizinle paylaşmak istedim.
    abimin bi arkadaşında eski kasa 99 model APRİLİA RS125 var motor duruş görüntü olarak çok hoşuma gitti üstüne bindim süremesemde rahat gibime geldi neyse eleman ver 2 bin ytl yi al git diyo ama yaklaşık 2 yıldır binmiyomuş ve motor 35.000 yapmış bi kere motorundan bakım filan olmuş.
    ne dersiniz o para verilip o motor alınır mı. alırsam çok bakımı motorunda bişey varsa rektefiyesi filan çokmu pahalıya gelir.
    nerede bu eleman eğer sen almazsan o motoru ben ilgilenebilirim arkdaşım
    Tabiki grenajlarda kırık vs yoksa
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler