Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
7. sayfa BirinciBirinci ... 567891757107 ... SonuncuSonuncu

Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Alıntı Orhanko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Levent'te oturuyorum. Makine mühendisliği meslek, Tuzla'da askeri bot yapan bir tersanede çalışıyorum. Sen Beylikdüzü'nde oturuyorsun anladığım kadarıyla. Bu taraflara geliyor musun hiç? Meslek nedir?
    Evet orhan ben beylikduzu tarafındayım.levent taraflarında pek ısım olmuyor ama tanısırız bı sekılde o taraflara ugrarım uygun bı ara.meslekdaş sayılırız senle.Bende bilgisayar mühendisiyim.Bizim makinelere daha cok muhendisler rağbet ediyor gibi ilginç bi durum cıkarıyorum kendimce Sanırım ASTRAL da teknik eleman unıversitede.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Kendi adima muhendis degilim (: kucuk 1 cafe isletiyorum

    ve derbimi cok seviyorum
    First Day Of My Life

  3. #123

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Alıntı jonturq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi adima muhendis degilim (: kucuk 1 cafe isletiyorum

    ve derbimi cok seviyorum

    Ben taksime sık ugrarım.Senin cafeye geliyim bigun arkadaslarla.Tarif edebilirmisin biraz yerini.Mis sokak taraflarında sanırım ole bişi hatırlıyorum topic içinden.

    Ayrıca bende Derbimi cok cok seviyorum, bu topicdeki herkes gibi.

  4. #124

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Şu bir gerçek ki Derbi'yi araştırmayı seven, meraklı kişiler kullanıyor. Bilgisi olmayanlar bu motoru almazlar. Aynı Türkiye'deki Subaru markasının konumu gibi...
    Jonturq Taksim'de nerde hakikaten senin cafe? Sıraselviler'de mi?

  5. #125
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Mis sokak'da sagdaki ilk is yeri zaten , Cinera Internet Cafe

    FaceBook'da Grubu var kullanan varsa bakabilir Search a Cinera Internet Cafe olarak yazin bulursunuz

    Saygilar

    En cok ben seviyorum
    First Day Of My Life

  6. #126
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    arkadaşlar başlığı sürekli takip ediyorum, iki zamanlı motorları (özellikle çılgın gibi güç üretenleri) çok severim. üç tane sorum olacak:

    1) bu makinenin ürettiği maksimum güç her yerde farklı yazıyor ve söyleniyor. kimi 21hp diyor kimi 27, kimi 28.. ürettiği gerçek güç nedir?

    2) bu model ile nude modeli arasında mekanik bir fark yok sanırım. oturuş pozisyonu farkı var mı? yoksa tek fark grenaj mı? ben motosikletlerde racing grenajı pek sevmiyorum da.. bu arada nude modeli hala satılıyor mu? yurtdışı sitesinde göremedim.

    3) Makinenin beygir gücü bu kadar yüksek ama sanırım torku epey düşük. yokuş yukarı artçı ile zorlanıyor mu? çok bayılıyor mu? ve torku nedir?

    mitralyöz gibi sıraladım soruları afedersiniz =) umarım cevaplayabilirsiniz. birkaç sorum daha var fakat sonra soracağım =)

  7. #127

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar başlığı sürekli takip ediyorum, iki zamanlı motorları (özellikle çılgın gibi güç üretenleri) çok severim. üç tane sorum olacak:

    1) bu makinenin ürettiği maksimum güç her yerde farklı yazıyor ve söyleniyor. kimi 21hp diyor kimi 27, kimi 28.. ürettiği gerçek güç nedir?

    2) bu model ile nude modeli arasında mekanik bir fark yok sanırım. oturuş pozisyonu farkı var mı? yoksa tek fark grenaj mı? ben motosikletlerde racing grenajı pek sevmiyorum da.. bu arada nude modeli hala satılıyor mu? yurtdışı sitesinde göremedim.

    3) Makinenin beygir gücü bu kadar yüksek ama sanırım torku epey düşük. yokuş yukarı artçı ile zorlanıyor mu? çok bayılıyor mu? ve torku nedir?

    mitralyöz gibi sıraladım soruları afedersiniz =) umarım cevaplayabilirsiniz. birkaç sorum daha var fakat sonra soracağım =)
    Sırayla cevapliim :
    1. Motorun gerçek gücü 21 hp. Gianelli'nin websayfasında dynamometre koşusu bile var.
    2. Motorun kıçından benzin deposunun ucuna kadar aynı. Gidon ve yan grenajlar farklı sadece. Satılıyor mu ben de bilemiyorum..
    3. Hiç denemedim ardçıyla. Ama temde 110-120 ile giderken tam gaz vermezsen ve 7000 devirin altındaysan biraz yokuş olunca şişiyor motor, alt vitese geçip deviri bitirmen gerekiyor hızlanmak için...

  8. #128

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar başlığı sürekli takip ediyorum, iki zamanlı motorları (özellikle çılgın gibi güç üretenleri) çok severim. üç tane sorum olacak:

    1) bu makinenin ürettiği maksimum güç her yerde farklı yazıyor ve söyleniyor. kimi 21hp diyor kimi 27, kimi 28.. ürettiği gerçek güç nedir?

    2) bu model ile nude modeli arasında mekanik bir fark yok sanırım. oturuş pozisyonu farkı var mı? yoksa tek fark grenaj mı? ben motosikletlerde racing grenajı pek sevmiyorum da.. bu arada nude modeli hala satılıyor mu? yurtdışı sitesinde göremedim.

    3) Makinenin beygir gücü bu kadar yüksek ama sanırım torku epey düşük. yokuş yukarı artçı ile zorlanıyor mu? çok bayılıyor mu? ve torku nedir?

    mitralyöz gibi sıraladım soruları afedersiniz =) umarım cevaplayabilirsiniz. birkaç sorum daha var fakat sonra soracağım =)



    1) standartda bu makıne 28 hp.Ben DYNO'ya soktum makıneyı alırken tanıdık suzuki servisi vardı.Arka tekerde 25 beygir gibi bi rakam cıktı.

    2) GPR ın nude modelını fuarda gordum fercoda hala satılıyor sıfırı.Sanırım R modelden tek farkı gidon boyunun uzun olması ve tabiki grenaj olayı dıye bılıyorum.Gidon konusunda emin diilim ama.

    3) Buyukcekmece-beykent arasındaki beykent yokuşunu(yaklasık 3 km lik bir yokusdur) arkadasla beraber ben 84 arkadasım 86 kılo 170 kılo toplam cıkmayı denedık.Motorumu kullanan arkadasımda normalde GSX R 1000 var yokus cıkarken bızım derbı nın torkuna performansına sasırdı.El işaretleriyle cok ıyı oldugu konusuusunda benı uyarıp durdu.Sonrakı konusmalarımızdada yokus cıkarkenkı performansı konusunda gercekten cok sasırdıgını falan soyledı bana 1000 cc kullanıcısı olarak.Yokus peformansı canavar gıbı valla hıc güç kaybı falan yasamadık bız sankı duz yolda gıdıyomus gıbı hıssettık.


  9. #129
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    şimdi ben size derdimi anlatayım o zaman =) bir yıldan fazla süredir Er6n istiyordum. para biriktirmeye falan çalışıyordum. fakat askerliğimi yapıncaya kadar (iki sene var) düzenli bir işe girmek istemiyorum. bu şartlar altında da para zor birikiyor. kullanmadığımız yazlık eve, kapattığımı sandığım dijitürkten bin küsür ytl borç çıkıyor mesela. ya da 10 yaşındaki arabayı servise sokuyorum ve 1650ytl bakım tutuyor. bu gibi kalemlerden sonra pes ettim. para birikmeyecek. zaten yaz gelince er6n fiyatları da tavan yaptı uçtu... belli ki askerden dönene kadar alamayacağım Er6'yı..
    geçen yaz da Er6n'i alıncaya kadar (6 ay içinde almayı planlamıştım) beni götürsün diye SYM mio 100 aldım. ama 100cc scooter'la köprü geçmek, artçı almak falan çok zor. 3 litre ile de 100km yapıyor zaten. çok ekonomik değil yani 100cc 4 zamanlı 8 beygir bir makine için. (ama Allah için çok memnunum, beklediğimin üzerinde performans veriyor) fakat bu makine trafikte hayatımı kurtarsa da ondan önce yıllarca Burgman gibi, Runner gibi, çeşitli yönlerden tatmin edici makineler kullandığım için bana yetmiyor bu minik scooter. askerliğimi yapıncaya kadar er6 kadar pahalı olmayan yeni bi makine alayım istiyorum...
    Aslında Derbi Gp1 250 düşünüyorum. hem performansı gayet yüksek bir makine, hem enjeksiyonlu hem de scooter olduğu için trafikte beni rahat ettirir ve eğlendirir diyordum. sonra baktım ki gpr125 bu aletten daha yüksek beygir gücüne sahip (herkes başka birşey diyor emin değilim) üstelik iki zamanlı (hastasıyım) hem de bir nebze daha ucuz. "tamam" dedim "beni iki buçuk yıl taşıyacak makine budur" askerden dönünce adam akıllı para biriktirir büyük makineye geçerim.
    İkinci el alma konusunda çok kararsızım. benden öncekinin nasıl kullandığını asla bilemem, sonuçta devirli makine.. hor kullanılmış olsa veya iyi gizlenmiş bir kusuru olsa ruhum duymaz (bu konularda aşırı şanssız bir adamımdır) böylesine hırçın bir makineyi kullanacak adam büyük ihtimalle delilikler yapacaktır (evet üstünüze alınabilirsiniz) bu nedenle ikinci el gözümü korkutuyor. 2002 yazında yedibuçuk milyar verip bir motor aldım ve iyi gizlenmiş bir kazası vardı. sonra yıllarca çok başımı ağrıttı. üç sene sonra 2000 liraya sattım. benzer bir durumu tekrar yaşamak istemem...

    şimdi yazdığımı en baştan okudum da çok sıkıcı ve amaçsız bir mesaj oldu.. ne bileyim işte, derdimi anlatmak istedim sadece.. bugün evden çıkmadım, konuşacak kimse yoktu piyango size vurdu idare edin

  10. #130

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi ben size derdimi anlatayım o zaman =) bir yıldan fazla süredir Er6n istiyordum. para biriktirmeye falan çalışıyordum. fakat askerliğimi yapıncaya kadar (iki sene var) düzenli bir işe girmek istemiyorum. bu şartlar altında da para zor birikiyor. kullanmadığımız yazlık eve, kapattığımı sandığım dijitürkten bin küsür ytl borç çıkıyor mesela. ya da 10 yaşındaki arabayı servise sokuyorum ve 1650ytl bakım tutuyor. bu gibi kalemlerden sonra pes ettim. para birikmeyecek. zaten yaz gelince er6n fiyatları da tavan yaptı uçtu... belli ki askerden dönene kadar alamayacağım Er6'yı..
    geçen yaz da Er6n'i alıncaya kadar (6 ay içinde almayı planlamıştım) beni götürsün diye SYM mio 100 aldım. ama 100cc scooter'la köprü geçmek, artçı almak falan çok zor. 3 litre ile de 100km yapıyor zaten. çok ekonomik değil yani 100cc 4 zamanlı 8 beygir bir makine için. (ama Allah için çok memnunum, beklediğimin üzerinde performans veriyor) fakat bu makine trafikte hayatımı kurtarsa da ondan önceyıllarca Burgman gibi, Runner gibi, çeşitli yönlerden tatmin edici makineler kullandığım için bana yetmiyor bu minik scooter. askerliğimi yapıncaya kadar er6 kadar pahalı olmayan yeni bi makine alayım istiyorum...
    Aslında Derbi Gp1 250 düşünüyorum. hem performansı gayet yüksek bir makine, hem enjeksiyonlu hem de scooter olduğu için trafikte beni rahat ettirir ve eğlendirir diyordum. sonra baktım ki gpr125 bu aletten daha yüksek beygir gücüne sahip (herkes başka birşey diyor emin değilim) üstelik iki zamanlı (hastasıyım) hem de bir nebze daha ucuz. "tamam" dedim "beni iki buçuk yıl taşıyacak makine budur" askerden dönünce adam akıllı para biriktirir büyük makineye geçerim.
    İkinci el alma konusunda çok kararsızım. benden öncekinin nasıl kullandığını asla bilemem, sonuçta devirli makine.. hor kullanılmış olsa veya iyi gizlenmiş bir kusuru olsa ruhum duymaz (bu konularda aşırı şanssız bir adamımdır) böylesine hırçın bir makineyi kullanacak adam büyük ihtimalle delilikler yapacaktır (evet üstünüze alınabilirsiniz) bu nedenle ikinci el gözümü korkutuyor. 2002 yazında yedibuçuk milyar verip bir motor aldım ve iyi gizlenmiş bir kazası vardı. sonra yıllarca çok başımı ağrıttı. üç sene sonra 2000 liraya sattım. benzer bir durumu tekrar yaşamak istemem...

    şimdi yazdığımı en baştan okudum da çok sıkıcı ve amaçsız bir mesaj oldu.. ne bileyim işte, derdimi anlatmak istedim sadece.. bugün evden çıkmadım, konuşacak kimse yoktu piyango size vurdu idare edin

    Dusuk KM de yuksek model temiz durumda gpr 125 bulabılırsın arastırırsan.Ben sahibinden.comdan satın aldım makınemı.1 ay falan oluyo daha.Canavar gıbı bi sorunum yok sımdılık.Ama ben motorumu alma aşamasında cok secıcı ve hassas davrandım.Mesela motoru almadan once motorun benden oncekı sahıbının motoru daha once servıse goturmedıgı bı derbi servisine goturup motoru en ufak teline kadar baktırdım tam 45 dakıka surdu ıncelemesı.Usta motorun altına gırdı ustune cıktı aldı surdu iyice inceledi.Hem almadan once DYNO ya da soktum motoru güç kaybını gormek için.En sonunda da servisden satın alınabılır herhangı bır kusuru yoktur diyede rapor yazdırıp aldım.
    Bence ıyıce arastırıp emek harcarsan seni cok cok cok tatmin edecek bi motora kavusursun.Sana tavsıyem cok bu motoru almaya karar verme aşamasındaysan motor hakkında cok iyi bilgi edin.Satıcısına bak zaten az cok fikir edinirsin motor hakkında.Ama ıyı bı ustaya goturdun mu varsa bı falsosu kesın cıkar merak etme.Meraklı arastırmacı bı adamsan al derim...

    sahibinden.comda Bu makineyi arastırmıstım baya almadan once pazarlık konusunda kendine guveniyorsan temiz bi alet km side dusuk hem.
    http://www.sahibinden.com/sahibinden...XQQdisplayitem

  11. #131
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı cihantavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dusuk KM de yuksek model temiz durumda gpr 125 bulabılırsın arastırırsan.Ben sahibinden.comdan satın aldım makınemı.1 ay falan oluyo daha.Canavar gıbı bi sorunum yok sımdılık.Ama ben motorumu alma aşamasında cok secıcı ve hassas davrandım.Mesela motoru almadan once motorun benden oncekı sahıbının motoru daha once servıse goturmedıgı bı derbi servisine goturup motoru en ufak teline kadar baktırdım tam 45 dakıka surdu ıncelemesı.Usta motorun altına gırdı ustune cıktı aldı surdu iyice inceledi.Hem almadan once DYNO ya da soktum motoru güç kaybını gormek için.En sonunda da servisden satın alınabılır herhangı bır kusuru yoktur diyede rapor yazdırıp aldım.
    Bence ıyıce arastırıp emek harcarsan seni cok cok cok tatmin edecek bi motora kavusursun.Sana tavsıyem cok bu motoru almaya karar verme aşamasındaysan motor hakkında cok iyi bilgi edin.Satıcısına bak zaten az cok fikir edinirsin motor hakkında.Ama ıyı bı ustaya goturdun mu varsa bı falsosu kesın cıkar merak etme.Meraklı arastırmacı bı adamsan al derim...

    sahibinden.comda Bu makineyi arastırmıstım baya almadan once pazarlık konusunda kendine guveniyorsan temiz bi alet km side dusuk hem.
    http://www.sahibinden.com/sahibinden...XQQdisplayitem
    tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. peki motoru almadan önce bu dediğiniz servise nasıl götürüyorsunuz? yani satıcı motorunu bırakmayacaktır sanırım.. ilan tavsiyeniz için de çok teşekkürler ama ben nude almak istiyorum. grenajlı motor pek sevmiyorum (tamamen benim antikalığım) bu nedenle çıplak gpr'dan başka pek bi seçeneğim kalmıyo =) sahibinden.com'da gördüğüm bi tane var
    http://www.sahibinden.com/ilk_sahibi...XQQdisplayitem
    alınır mı alınmaz mı kestiremiyorum bir türlü.. tekrar teşekkürler

  12. #132

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    ketchup İyi yaptın bize açılmakla. GPR125 iyi bir tercih olacaktır senin durumunda. Temiz ikinci el bulman mümkün. Cihan çok güzel anlatmış zaten.

    Cihan Abi sen hangi dyno'ya soktun bu aleti? Dyno'da bu motor kodunu tanıttın mı? Senin motoru denemiş olduğun şasi dinamometrelerinde motor kodunu seçmen gerekir. Sonrasında dyno sana hangi vitesi sonunda kadar bitirmen gerektiğini belirtir (ki genellikle son vitestir bu). Dyno, son vitesin sonunda kadar aldığı tork değerlerini, lastik kaybını düşerek ve vites çevrim olaranlarını hesaplayarak motorun olması gereken gücü verir. Dyno run'ı bu şekilde mi yaptınız? Yoksa sadece lastikteki gücü ölçtüyseniz yanıltıcı olur.

  13. #133

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Alıntı Orhanko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ketchup İyi yaptın bize açılmakla. GPR125 iyi bir tercih olacaktır senin durumunda. Temiz ikinci el bulman mümkün. Cihan çok güzel anlatmış zaten.

    Cihan Abi sen hangi dyno'ya soktun bu aleti? Dyno'da bu motor kodunu tanıttın mı? Senin motoru denemiş olduğun şasi dinamometrelerinde motor kodunu seçmen gerekir. Sonrasında dyno sana hangi vitesi sonunda kadar bitirmen gerektiğini belirtir (ki genellikle son vitestir bu). Dyno, son vitesin sonunda kadar aldığı tork değerlerini, lastik kaybını düşerek ve vites çevrim olaranlarını hesaplayarak motorun olması gereken gücü verir. Dyno run'ı bu şekilde mi yaptınız? Yoksa sadece lastikteki gücü ölçtüyseniz yanıltıcı olur.

    Ya valla ben hiç anlamıyorum bu DYNO olayından.Benim arkadaşım var serdar 13 yıllık motorcu eleman.Motoru alırken illa Dyno ya soktur motoru guc kaybı varsa gorelım dedı.Çekmecede suzuki servisi var serdarın tanıdık ustası.Oraya goturup dynoya soktuk.Bi ton şey yaptılar tum devırlerde redline yaptılar motoru.Sonra sanırım torku olcmek ıcın de bısıler yaptılar vıteslerın mınimum devrınde denedıler.Acıkcası cokda anlayamadım serdar ılgılendı.Sonuc olarak arka tekerde 25 beygır var senin makınede dedı usta.Senın dedıgın kriterlerı ne sekılde belırledıklerını bılmıyorum acıkcası orhan.

    Sonunda A2 sınavına girdim bugun gayet ıyıydı.Dıreksıyon sınavı da sanırım 11 mayısda olacak.Valla şeytan durtuyo beni etrafıma bakıyorum hava cok guzel heryerde motorlar dolasıyo baktıkca içimin yagları eriyo valla.Niyeti bozcam atlıycam motoruma ehliyet falan da takmıycam o olacak yani sonunda!!!!!! şaka şaka ehliyetsiz asla......

  14. #134
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    arka tekerde 25 beygir biraz fazla değil mi yahu?
    ayarlar tam değil sanırm..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  15. #135

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Jonturk dostum ikimizede geçmiş olsun umarım sınavın iyi geçmiştir.artık bundan sonrası en sıkıntılı bekleme donemı tarıh yaklastıkca zaman gecmek bılmıyo ıyıce. askerde bıle şafak bu kadar sıkıştırmıyodu beaaa.direksiyon 10 mu 11 mayısdamı ???

  16. #136
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Saol cihancim harika bir sinav oldu bayrampasa tuna lisesinde girdim sinava heycanli idim ama sorulari gorunce bu is tamamdir dedim 20 sorudan 20'sini de verdim sanirim , eminim gibi yani Direksiyon sinav tarihini henuz bilmiyorum ama 10 mayis olmasi gerekli bu konuda en guncel haberi yine kurs'dan alicaz.Dedigin gibi gunleri sayiyoruz , askerde terhis olacagim gunu bu kadar sabirsizlikla saymadigimi soyluyebilirim.Yaz geldi geziler basliyacak Ehliyetimiz'de olsun etkinliklerden geri kalmiyalim , guzel guzel gezilere katilalim tanisalim , resimler cekilerlim bilgilerimizi paylasalim.

    Ehliyetlerimizi alalim, aldiktan sonra , en kisa zamanda bulusup bi etkinlik yapalim yada mevcut bir etkingile ehliyetlerimiz ile katilalim.

    Hepinize sevgiler.
    First Day Of My Life

  17. #137
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    tam bu gezi yazısının üstüne denk gelmesi iyi oldu, o gezilere beni de yazın arkadaşlar. bugün Türkiye'de kalan son (motovizyon bunun son olduğunu söyledi) Derbi Gpr125 Nude'un kaporasını yatırdım. Sanırım Pazartesi akşamı rodajıma başlarım. Exup hemen açılsın diye birkaç gün içinde 1000km yaparım diye tahmin ediyorum =) ikinci el alacaktım fakat tırstım. Zamanında ikinci el'den çook büyük kazık yedim ve bilmeden kazalı bir motor aldım o yüzden tırsıyorum. Pazartesi'nden sonra size resim ve izlenimlerimi aktarırım =) büyük borca girdiğim için biraz kaygılıyım ama çok heycanlıyım =)

  18. #138
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Harika Ketchup , senin adina sevindim yerinde bir secim yaptin.Ilk izlenimlerin ve resimlerini tez zamanda bizler ile paylasman dilekleri ile simdiden kazasiz belasiz surusler dilerim

    Aramiza yeniden hos geldin .
    First Day Of My Life

  19. #139

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Vay be dün akşamdan beri çok güzel mesajlar var.

    Cihan ve Jonturq tebrik ederim. Eminim direksiyonu da rahat geçeceksiniz ve ehliyet sahibi olacaksınız kısa zamanda.

    ketchup hayırlı olsun motorun. Çok güzel bir tercih yapmışsın. Ne renk motorun, kırmızı mı?

    Cihan Şasi dinamometresinde senin de bildiğin gibi lastikteki güç ölçülür. Fakat lastikteki gücü öğrendikten sonra motor gücünü anlamak için lastikteki gücü vites dişli oranına bölersin. Hangi vitesteyken 25 hp ölçtünüz bilmiyorum ama çok çok büyük bir ihtimal 1'den daha büyük oranlı bir dişlide. Çünkü düşük hacimli motosikletlerde vites oranları 1'in altında tutulmaz. Bu da demek oluyor ki motorun gücü 25 hp'den az. Gianelli'nin resmi sitesinden alınan bir dyno resmini yolluyorum. Std ve Gianelli egzosun motorun devir-güç grafiğini nasıl değiştirdiği de görülüyor :


  20. #140

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Ketchup motorunla birlikte aramıza hosgeldin.Bence cok dogru bır karar verdın kutluyorum seni pişman olmıyacaksın hıc merak etme.Rodajın bitsin ne demek ıstedıgımı anlıycaksın zaten rodaj sonrası sıgorta sokulunce.Hayırlı ugurlu saglıklı mutlu gunlerde kullanman dılegıyle.Tekerın duz bassın..

    Orhan Dyno konusunda zaten bende pek emın dıılım ustanın söyledigi deger ne kadar dogrudur bilemiyorum artık neyse bu konuyu bıraz daha arastırıcam bılgı edındıkten sonra kendım goturucem makınemı aynı yere dyno için.

    Arkadaslar bugun bı olay gectı basımdan sızlede paylasıcam.İşdeyken, aklıma bı anda yaza gırıyoruz acaba motorun sogutma suyu ne durumda dıye bı soru geldi.Neyse motoru aldıgım elemanı aradım en son ne zaman sogutma suyunu kontrol ettıgını sorum.Eleman ne derse begenırsınız abi ne sogutma sıvısı motor hava sogutmalı demezmi.Olm sacmalama dedım motorun altında kocaman radyatörü gormedinmi 1 sene kullandın motoru falan dedim.Neyse dumur durumlarında acilen motorumun yanına gıttım.Yakıt tankını cıkarttım yerınden akunun yanında sogutma suyunun kondugu tanka bı baktım kupkuru damla su yok.İşin ilginç tarafı motor kesınlıkle hararet de gostermıyo o kadar yuksek devırde kullanmama ragmen.Motorun kullanma kılavuzunu okudum tamamen.Orda sogutma tankının %60-70 kadar dolu olması gerektıgı yazılıydı aklıma geldı.Hemen su ekledım ama aklımda bı suru soru ısaretı olustu.Deneyımlı bır arkadasım var onu aradım abi su koyma antifriz koy sogutma tankına dedi.Bide sen su ekledıkten sonra hava yapma ıhtımalı cok yuksek falan dedı ama bana pek mantıklı gelmedı.motoru yenı aldım arkadaslar bılıyosunuz hala yabancılık cekıyorum.Bu konuda bana fıkır verebılırmısınız.Siz bu sogutma tankına su ekleme muhabbetını nasıl yapıyosunuz.Servise gotur onlar su eklesın hava yaparsa havasını da alırlar dıyenler falan da var.Ne yapmam gerekıyor????? yarımınıza ıhtıyacım var bu konuda.


7. sayfa BirinciBirinci ... 567891757107 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler