Uğur çok büyük geçmiş olsun. Olayın şokuyla bizi unutman gayet normal. Ama böyle durumlarda birbirimize de haber verelim. Böyle durumlarda polisleri yanlız bırakmaya gelmiyor, suçlu adam anında bağlıyor polisi.. Geçmiş olsun tekrar. Yapabileceğimiz ne var şu anda? Sanırım sen şu polis-ceza muabbetlerini çözdükten sonra senin motora ve şasiye bir el atacaz...
çok çok geçmiş olsun. sende birşey olmamasına çok sevindim. motorda durum nedir?
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
geçmiş olsun.başına bişey gelememesi sevindirici.
bende bugün başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum.motorumla yaklaşık 1 saat gezdikten sonra durdum.durduğumda motordan bişey akmaya başladı.benzin hortumu delinmiş.allahtan yeni benzin almıştım servise gitmeyi başardım(kızıltoprak mototaş).ama servisin kapalı ustaların izinde olduğunu öğrendim.daha sonra arkadaşımın kymco servisine götürdüm.problemin hotum olduğunu burda öğrendim ve içim rahatladı.15 dakkada yola devam ettim maliyeti de bi drpo benzin+ 15 ytl oldu.ama daha 3,600 kmde bu kadar yıpranması biraz düşündürücü geldi bana.daha önce böyle bişey başına gelen war mı 5,000 kmden önce?
Alex_10, problemi kolay bir şekilde çözmene sevindim. Yeni bir motor için garip bir durum hortumun çıkması. Fakat hortum, conta gibi parçalar kullanımla değil, zaman geçtikçe gevşeyen, sertleşen, bozulan parçalar. Hatta az km yapan motorlarda bu parçalar kullanılmadıkça bozulabilirler. Eminim benim motorun da bazı parçaları sadece motor yattığı için daha kısa süre içinde ömrünü dolduracak. Ama dert edecek birşey yok.
Dün 1 haftalık iznimden döndüm. Herkese tavsiye ediyorum. Asos, Ayvalık, Çeşme tarafları çok güzel. Bu arada Çeşme'de kaldığım motelde Ankara plakalı kırmızı bir GPR vardı. Çok bakımlı, güzel bir aletti. Hiç denk gelemedim, konuşamadım sahibiyle. Demek ki Ankara - Çeşme yapılabiliyor bizim motorlarla Vallahi bravo..
Kol,omuz ve sırt kaslarına guvenıyorsan bence heryere gıdılebılır GPR la.
Örnek; Şile gezisi.Hepimiz perişan olmuştuk ama makıneler sorun cıkartmamıstı bıze.
Ugurun makıneyı toparlayalım ondan sonra cıdden toplanalım artık herkesın uygun oldugu bir haftasonu beyler gezi farz olduu özledim sizleri.
Gezim geldi tutamıyorum vallaa
Beyler yaz ayları bize yaramadı sööliim size.Herkes dağıldı valla.Kendimize gelip toparlanmak zamanıdır.Topic bile sahipsiz kaldı yaa kimsenin gelip gittiği yok
Topic'i canlandıracak bir sorum var :
Hafta içi akşamları geziyor muyuz?
Motoru aldıktan sonra 2 ayda 1000 km yapan ben; 8 ay sonra ancak 2000 km'ye gelebildim. Yazın akraba ve arkadaşların nişanıydı, düğünüydü, ziyaretti, izindi derken motora binecek sadece hafta içi akşam işten sonraki vakit kalıyor. Tercihen Avrupa tarafında (vakit çok geç değilse Anadolu da olabilir) akşam 8'den sonra ben motorla çıkabilirim. Bana eşlik edecek arkadaşlar var mı? Biraz gezer, oturur bişeyler içeriz. Yazın bu son güzel havalarını, cıvıl cıvıl akşamları harcamamış oluruz. Ne diyorsunuz??
orhancım benım calısma saatlerım aksam organızasyonlara katılmak ıcın pek musaıt dııll.ama haftasonu yapacagımız herturlu atraksiyonda beni en başa yazabilirsiniz.
Ya bişi diycem KTM RC8 1190 modelini gordum nette abi adamlar dokturmus cok begendım ne dersınız turkıyeye gelırmı acaba yorumları aliim!!
Tek sorunu V motor olması.
Çok kaliteli birde video hazırlamışlar şiddetle tavsiye ederim adam kontraların efendisi resmen.Virajlarda lastikleri yakarak giriyor kontranın dibine vuruyor.
http://www.ktm-rc8.net/fileadmin/rc8/video/vid_2.php
General information
Model: KTM 1190 RC8
Year: 2008
Category: Sport
Rating: 54.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 1148.00 ccm (70.05 cubic inches)
Engine type: Twin
Stroke: 4
Power: 151.53 HP (110.6 kW)) @ 10000 RPM
Torque: 120.00 Nm (12.2 kgf-m or 88.5 ft.lbs) @ 8000 RPM
Compression: 12.5:1
Bore x stroke: 103.0 x 69.0 mm (4.1 x 2.7 inches)
Fuel system: Carburettor
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Ignition: 2 X keihin
Starter: Electric
Lubrication system: Dry sump, pressure lubrication with 3 Eaton pumps
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Clutch: Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Physical measures
Dry weight: 188.0 kg (414.5 pounds)
Seat height: 805 mm (31.7 inches) If adjustable, lowest setting.
Ground clearance: 110 mm (4.3 inches)
Wheelbase: 1,430 mm (56.3 inches)
Chassis and dimensions
Frame type: Chromoly trellis frame, powder-coated
Rake (fork angle): 23.3°
Trail: 90 mm (3.5 inches)
Front suspension: WP-USD, 43 mm
Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Rear suspension: WP-Monoshock
Rear suspension travel: 125 mm (4.9 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-17
Rear tyre dimensions: 190/55-17
Front brakes: Double disc. Bremo
Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brakes: Single disc. Bremo
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Exhaust system: Stainless steel underfloor silencer with regulated catalytic converter
Speed and acceleration
Power/weight ratio: 0.8060 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity: 16.50 litres (4.36 gallons)
Evet Cihancım, çok güzel bir motor bence de. Ben sanki bunu Nisan'daki motosiklet fuarında gördüm gibi hatırlıyorum. Hatta beyaz renkliydi..
Cimseden ses çıkmadı hafta içi gezmekle ilgili. Küstünüz mü ey ahali!! Küstüyseniz barışalım
Abiler bu aralar biraz yoğunum =/ her yere motorla giderek sürüş ihtiyacımı karşılamaya çalışıyorum ama pek kesmiyor. aksi gibi en uzak mesafem 5km olduğu için, motorun tadını alacam diye sapık sapık gazlamaya başladım. bu yaştan sonra kontrolden çıktığım için kendimden utanıyorum vallahi ama çok namussuz bi motosiklet. deli gibi ses yapıyor dayanamıyorum..
ben bikaç haftaya kadar düzene girerim, haftaiçi buluşmaları olursa katılırım beyler.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
24/09/08 Pazar gunu tam kadro toplanicaz yeter bu kadar ayrilik kis geldi simdiden hazirlayin kendinize gidilicek yerler konusulur ama 24'unde geziyoruz haberiniz olsun o kadar !
First Day Of My Life
Arkadaşlar şu sorularıma cevap verirseniz seviniri.
1-)kabaca normal devirlerde kullanımda kaç lt yakıyor bu motosiklet?
2-)Ne kadar zamanda ne kadar yağ koymanız gerekiyor?Şu benim scooter'a koyduğum lt'si 22.5 ytl olan yağdan mı?
3-)2. el satmak istediğinizde bekliyor mu alıcısı çıkıyor mu?
4-)Bakımları kaç bin km'de oluyor ve de ne kadar tutuyor acaba?
Teşekkürler...
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
1)5000-6000 devir civarlarında exup sistemi devreye girmeden kullanırsan 4,5-5 lt yakıyor.
2)Devirli kullanmana bağlı olarak yağ kullanımı değişkenlik gosterır.1,5 lt castrol power racing tam sentetik 2T yağ ile ortalama 450km-600km arasında yol yaparsın.litresi 16,5 lira yağın.
3)Bu makıneler keyfi kullanım ıcın uretılmıs aletler Honda cbr 125r gibi 2 el pıyasası tabıkı yok zaten böle bısı de beklemek pek mantıklı dııl.Ama meraklısı cok ve satmakda sorun yasamazsın.
4)5000 kmde 1 bakımı var.ben suan servıse 6000 bakımına goturucem motoru.Ferco kucukcekmece servısıne gidicem mustafa ustadan fıyat aldım bakımla ılgılı.balatalara bakıcak,buji değişicek,şanzıman yağı değişicek,hidrolik yağı koyacak.karburator ayarına falan bakıcak 100 lira hepsı işçilik dahil.
Bakım masrafları cok pahalı dııl zaten sorun cıkartan bı makıne dııl.Avrupa yapımı baya kalıtelı bır motor.
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
Yamaha nın motorlarında kullandıgı bır mekanızma.Teknık acıklamasını orhanko arkadasımız daha ıyı acıklayabılır.Ama performansı cok yukarılara ceken bır sistem. 6500 devırden sonra kendısı devreye gırıyor.Exup devreye gırıncede işte olan oluyor ve makine çıldırıyor.İnanılmaz bir ivmelenme yaşıyorsun taaki 10500-11000 devire kadar suruyor bu.işte bu aralıktada butun muadili sayılan 125 cc ve 250 cc lere nal toplatıyorsun .aprillia rs 125 cagiva mıto ve gilera gfr125 hariç.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)