Doğum günün kutlu olsun Uğur Abi nice mutlu yıllara........
Doğum günün kutlu olsun Uğur Abi nice mutlu yıllara........
Benim motor evde ölçü alamıyorum. Tankın üzerinde, grenajda ve çamurluğun üstünde yer alan logoların boyutları birbirinden farklı. Üçünü de ölçüp bana bildirirseniz sevinirim. 10 takım ürettireyim, bir sonraki buluşmamızda dağıtayım size.
Bu arada bu sabah saat 9 civarında E-5 de Topkapıdan Mecidiyeköy istikametine giden sol şeridi kapatmış bir Gpr gördüm. Sanırım sarı siyah gibi bir renkti ( Sesi duydum, tam sapağı dönerken göz ucuyla gördüm). Buradan birisi mi??
Bende 2008 06 plakali yesil beyaz bi tane gordum dun siraselvilerde Zibart kokuyordu resmen motosiklet.
Orhan bi el at su stickerlerin olcusune
First Day Of My Life
Beyler ölçüler şu şekilde : (ölçüler mm'dir)
Tank üzerindeki : 85 x 25
Ön çamurluktaki : 60 x 20
Kuyruktaki (artçı koltuğunun hemen arkasındaki) : 60 x 20
Grenajda aşağıdaki iki parça halinde duran : 220 x 70 (İki parçanın ilk kısmı 85 x 70 , geriye kalan kısmı 135 x 70)
Bu arada baktım da bir önceki mesajım yayınlanmamış. Uğur, doğumgünün kutlu olsun öncelikle. Akşam malesef gelemeyeceğim Taksim'e, abimlere gidiyoruz.
Yağ olarak da Selenia ve Castrol'den daha iyi olduğuna inandığım Motul marka var. Bilal modelini söylemişti, tam sentetik 2T birşey. Bir sonraki yağda onu koyacağım ben de.
Selenia yag nasıl bilmioyrum ama en iyisi motul 710 2t üzerinnde gpr125 in resmi var ama 710 lar kalkmış artık en üst seviye road racing 800 modeli gelicek öbürlerine göre o yanık kokusu birazdaha az duman daha az atıyor ve devirlenmesi birazdaha artıyr
doğum günün kutlu olsun! cebe mesaj attım, bir de mms var ama görüntüleyemiyorum =(
ben dün isyan ettim! sabah Etiler taraflarına gittim, güneşten kavruldum! bayılacaktım sıcaktan.. aynen geri dönüp eve geldim, montu çıkarıp fırlattım! kafaya kaskı geçirdim doğru Feyizoğlu'na.. Cihan'ınki gibi bi full body armor almaya niyetliydim.. hem monttan daha fazla koruması var hem de püfür püfür.. oraya gittim bi full koruma buldum ama parçaları birbirine bağlayan kısımlar naylon çorap formunda bi malzemeydi ve çok fena üzerime yapıştı.. sonra olabilecek en ince yazlık montu buldum. en incesi NIC'in yazlık montuydu. ama onu bile giydiğimde güneşin altında piştiğimi hissettim.. giderken problem olmaz ama trafikte beklerken insan pişiyor. ben de radikal bir karar verdim, iyi bir dirseklik, tam yazlık eldiven (cihan seninkinin parmaksızı) ve dizlik aldım. bellikle birlikte bunları ve kaskımı takıyorum ve mont giymiyorum artık.. yoksa bigün bayılıp kalacam motor üstünde..
ha bu arada gitmişken tankpad ve jant şeridi de aldım. jant şeridine iki misli para verip kolay yapıştırma kitli olanından aldım ama hikaye. siz sakın ondan almayın, 10ytl'ye satılan şeridi alın çünkü o alet hiçbir işe yaramıyo.. malesef jant şeritlerim patates gibi yamuk yumuk oldu =) namussuz çok da sıkı yapışmış çıkmıyo.. tankpad'i de keserek yaptım, hiç anlaşılmıyor.
Bir de elcik olayı var.. Feyizoğlu'ndaki bütün harris elciklerin üzerinde marka yazıyor! yzfR1, 1000RR, GSXR, GSR vs.. tabi bunları istemiyorum. üzerinde marka yazmayan birkaç tanesinin de resimlerini beğenmedim.. sadece bir tanesinin üzerinde patates kızartmaları ve keççapla yazılmış bir R harfi vardı.. "hah" dedim "ketçap.. benim için yapmışlar" sonra emin olamadım ve vazgeçtim. ama elcik mutlaka istiyorum, mevcut elcikler hamur olmuş resmen.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
trafikte mont adamı mahfediyor terliyorsun sonra fermuarı acmak zorunda kalıyorum ruzgarı yiyincede cigerlerin agrıyor zaten önünü acınca montun içinde ceyran yapıyor kolardan alttan sagdan soldan iyice üşütüyorsun en iyisi montu giymeden terlemeden sürmek hiç olmassa terleyio rüzgarı yiyip daha beter olmaktna iyidir bnde deponun üzerine yuvarlak karbon padden alıcam
en iyi performansı almak , uzun ömürlü ve daha saglıklı calışmasını saglamak için kullanabilicegimiz en iyi ürünleri sıralayım dedim ;
1-MOTUL 800 2T FACTORY LINE ROAD RACING
link : http://www.motul.com.au/product_line...2stroke01.html
2-MOTUL 300V 4T FACTORYLINE 10W40 Şanzuman yagı olarak
( 90 numara yerine 10/40 kullanmanız debriyajı kacırma olasalıgı yok vites geçişleri cok daha saglıklı ve yumusak )
link : http://www.motul.com.au/product_line...4stroke08.html
3- MOTUL DOT 5.1 BRAKE FLUID
link: http://www.motul.com.au/product_line.../others05.html
4- MOTUL CHAIN LUBE FACTORY LINE (CHAIN LUBE PLUS) zincir yagı
link : http://www.motul.com.au/product_line.../others12.html
Erdem, yeterli koruması olduktan sonra ceket giymene gerek yok. Ceket rüzgarı kestiği için faydalı ama yüksek hıza çıkmayacaksan ve uzun yola gitmiyorsan rüzgarla alakan olmuyor. Hayırlı olsun korumaların. Jant şeridini düzeltecek misin, napacaksın? Ben de bir şerit alayım diyorum, beyaz yakışır mı acaba..
Bilal bilgiler için sağol.
sana kırmızı da beyaz da iyi gidecektir. şeritleri düzeltmenin artık bi yolu yok =) abim düzgün gözüktüğünü söyledi (7.5 numara hipermetrop, astigmat, katarakt vs) ama pek düzgün değiller.. belki fön makinesi veya wd40 ile çıkartırım sonra tekrar yapıştırırım. ama keşke o alete iki misli para vermeyip düz şerit alsaydım, yapıştırma aleti hiç işime yaramadı. bir de şu yarış motorlarında kullandıkları tekerlekli rest almayı düşünüyorum. orta sehpa olmayınca ne zincir yağlayabiliyorum, ne yağ seviyesine bakıp yağ doldurabiliyorum ne de böle şerit merit işleriyle uğraşabiliyorum. zaten motoru soktuğum yer oldukça dar, yatırdığım zaman aynam duvara değiyor.. bu restler ucuzsa işimi görecektir. hava biraz açarsa ve muhtaç olduğum kudreti bulabilirsem şerit ve tankpad fotoğrafını da çekerim =)
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Arkadaşlar biraz geç oldu ama herkesin babasının babalar gününü kutlarım.
motoru ayaklıga almak cok işe yarıyor zincir temizlerken jantları temizlerken yıkarken bbm yaptmıs bunu fiyatını bilmiyorum tam olarak resim koyiyim arka somonlardan kaldırıyorum
Somon değil de somun olmasın o Bilalcim?
Selam arkadaşlar,
Benim de bi arkadaşım var 1000rr cı. O da kırmızı şerit yapmış ama senin aldığın aparatlı olandan. Bana da mutlaka ondan al dedi yoksa yamuk yumuk olur dedi. Gittim aparatlının turuncusunu bulamadım. Düz şerit olanından vardı ama düzgün yapıştıramam die almadım. Başka bi yerden turuncu aparatlısından sipariş verdim.
Çıkarmak istiyorsan fön makinasıyla ısıtman yeterli olacaktır.
Benim de bugün yağ ışığı yandı, doldurdum castrol 2t power racing. Bi kapak da full depoya kattım kurum falan zart zurt varsa temizlesin die.. Gazladım falan biraz sanki motorun çekişi arttı gibime geldi.
Bir de ani fren yaptım düşük hızda, motorun ön lastiği sola doğru kaydı. Baktım inik gibi geldi. Öne 19 , arkaya 21 hava bastım, harbiden 3-4 bar inikmiş lastiklerim . Fren falan denedim sonra ön hafif kaysa da sağa sola çekmedi. Benzincilerdeki elektronik hava ile kontrol edin derim arkadaşlar. Belki de motorun çekişinin arttı gibi gelmesinin bunla da alakası vardır.
Avrupa yakasında yağmura yakalanan oldu mu bugün bu arada? Her pazar klasik yağmur atıştırmaya başladı..
Ben Anadolu'daydım hep, yağmur denk gelmedi. Yalnız 19 - 21 psi çok az Koray. Kullanım klavuzu yanımda değil, kaç yazıyordu hatırlamıyorum ama ben ön : 25, arka : 28 gibi birşey basıyorum.
Selenin altına baktım orda yazıyor. Benimki 19-21 bar. Seniki 25-28 psi dır. 2 farklı norm var biliyorsun. Eğer 25-28 bar basıyorsan çok fazla. Selenin altına bak mutlaka. Orada buji, lastik basıncı vs vs bütün bilgiler mevcut.Sen de bir kontrol et, yanlışsam düzelt bir daha bakayım. Belli olmaz yanlış görmüş de olabilirim insanlık hali.
Abi zannediyorum ki yanlış görmüşsün, sele altında 1,9 - 2,1 bar yazıyor olmalı. Çünkü 1 bar = 14,5 psi.
Dolayısıyla 1,9 - 2,1 bar = 27,5 - 30,5 psi. Doğrusu bu hoca, emin ol
Bu arada EN BÜYÜK TÜRKİYE!! Boğazlarımız patladı evde bağırmaktan...
1.70 1.90 bar olarak dogrusu eger 2 kişiyseniz 1.90 2.10 olucak lastik basıncları cok degiştiriyor motoru.
Kadıköy'e gittik maç izlemeye.. spicca'da oturduk izliyoruz.. 2-0 oldu ben daha fazla dayanamadım, aldım montu çıktım.. moral bozukluğu ile basa basa geldim eve.. eve bi girdim annem zıplıyor... nasıl üzüldüm 3 golü de kaçırdığıma anlatamam..
ben ön 28 arka 30 basıyorum arkadaşlar.. bu arada benzincilerdeki aletlere hiç güvenmiyorum.. shell'de 28 basıyorum, bp'de bakıyorum 22 gösteriyor.. aralarında dağlar kadar fark var. ben de cumartesi gittim feyizoğlu'ndan minik bi barometre aldım. şimdi tam lastikçideki aletle aynı gösteriyo.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Arkadaşlar motul yağları türkiye mümessili kompet petro kimyayı aradım.Beni erenköydeki bayiie yönlendirdiler.Baya bi bilgi aldım vedat beyden.Kendısındede cagiva mito varmış zaten.Yeni çıkan ürünleri 800 2T factory line road racing ürününü bizim motorlarda kullanamıyorumuşuz.Bu yağ motogp de yarısan gp motorlar için özel yapılmış.yol makınelerı için diilmiş yani.720 2T modeli bizim motorlar için yağ konusunda son nokta dedi vedat bey.Mükemmel yağlama+dumansız çalışma+performans artışı+uzun ömür.Eğer motordan bunları istiyosan bu yağı kullanman gerekiyo falan dedi.Fiyatı 1 Lt 35 ytl.Castrolun 2 katı fiyat yani.Bende castrol power racing 2T yarım litre daha yağ var bitince bunu yada selenia yağı deniycem.Seleniada 20 ytl arkadaşlar onuda sordum.bu adresden bilgi alabilirsiniz motul yağ ile ilgili.http://motostationstore.com/
bugun az once tuzla'da bi derbi gpr 125 gördüm..sahibi burda mı acaba ??
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)