Uğur, son fotolar daha açıklayıcı gerçekten. Tam olarak anladım, çok güzel duruyor motor. Gece gece uğraşmışsın, sağol
Uğur, son fotolar daha açıklayıcı gerçekten. Tam olarak anladım, çok güzel duruyor motor. Gece gece uğraşmışsın, sağol
---------------------------
4380 su anda benim uzerime kayitli Neydi seni Gpr'dan uzaklastiran satmana neden olan ?
-------
Tesekkurler Orhancim bu arada sende elindeki resimleri http://www.motosiklet.net/forum/gezi...ng-1-nude.html
Basligi altinda paylasabilirmisin sana zahmet yada linkleri bana özel mesaj olarak yolla ben benim eklediklerimin altina iliştiriveriyim
First Day Of My Life
hayırlı olsun abi;Çok memnundum ancak kız arkadaşım arkasında işkence çekiyordu bende kıyamadım sattım.iki kişi binmek çok zor gpr.a birde çok benzin yakıyordu ama değerdi ...İçin rahat olsun ama ilk sahibi olarak o alete bebek gibi bakmıştım Sonra kenan diye bi arkadaş aldı sonrasını işte şimdi öğrendim.Kazasız belasız sürüşler.Bu arada üzerindeki gianelli egzoz türkiyedeki ilk taktırılmış egzoztur,bilgin olsun ve de Ferco ilk defa takıcağı için 550ytl.e takmıştı geçensene nisan mı mart mı öyle birşeydi.Çok güzel anılarım vardır o motorla umarım seninde olur.Saygılar
performansı arttırmak için çok da bi derdim olmadı walla bilal, açıkçası 3bg katması da çok önemli değil benim için ama ses olarak fark ediyor. gianellili ve gianellisiz motorları karşılaştırmadık gezide, bizim amacımız gezmek eğlenmekti test sürüşü yapmak değildi. gezi o kadar güzeldi ki aklmın ucundan bile geçmedi herhangi bi motorla kendi motorumu karşılaştırmak...
Hakkaten cok temiz bir motosiklet'ben cok seviyorum lakin ayni dert benimde basimda var esim artci olarak binmek istemiyor daha dik oturumlu bir motosiklet almam konusunda pres yapiyor.Ama 2 zamanli motosikletin keyfi ayri bunuda bilmiyen yok " kullananlar icin "
First Day Of My Life
merhaba ben tankpad olarak bunu aldım keiti
http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44738
büyük gelmedi tam bizim depoya uygun,sitede suzuki yazıyor ama amblemi belli bile değil,burdan başka modelde bakabilirsin...
tuning parçası olarak ise sana bu siteyi verebilirim,orjinal parçalarda bulunmakta,burda bunlara ek olarak giannelli egzos ve polini hava filtreside var, extra olarak daha büyük karbüratörde takılabilir
http://www.pjme.co.uk/acatalog/GPR_125_.html
Derbi sendaların 125cc 2t likleri olsa çok süper olurdu bende bu yaz 2. motor olarak 50cc.lik senda vardı ona 2 kişi binincede alet gitmiyordu resmen.Gpr güzel makine ya valla bazen ucuza bulursam tekrar alasım geliyor
Fotoları koydum..
Beyler ya dünkü egzos seslerimiz kulağımdan gitmiyor. İşyerimdeyim ve bir yandan 2T egzos sesleri var beynimde veiink veeink diye. Bağımlılık oldu.
Kapalı ustgecıtlerın altından topluca gecerken herkesin gazacmasıyla olusan cayır cayır 2 zamanlı sesleri muthıstı yaa.Bunu bi sekilde kaydetmemız lazım bi sonrakı gezımızde.Benımde kulaklarımda cınlıyo valla.Ağzımla 2 zamanlı sesi cıkartmaya calısıyorum dunden berı pıaaaa pıaaaaaaa pıaaaaaa diyee.Evdekıler tuhaf tuhaf bakıyo bana
arkadaşlar bugün biraz turlamaya çıktım . biraz kullandıktan sonra arka frenin yetersiz olduğunu farkettim.fren pedalı da bayaa boşa basıyordu.sonra motoru sağa çekip arka fren hidrolik yağı kutusuna baktım minimum seviyenin de alında sıvı kalmıştı. neyse bi benzinlikten dot 4 hidrolik sıvısı yağı aldım ve hazneye ekledim. ilk 5 dk filan fren tutmaya başladı ama sonra gene boşluk oluştu pedalda ve fren tutmuyor şu an. zaten servise 6000 bakımına götürücem ama bu sorunu yaşayan oldumu aranızda? bilgisi olan varmı?
Hidrolik hortumunu kontrol et yerine tam oturmuşmu. Kaçak varmı. Yada hava yapmışta ola bilir.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
Beyler dünkü nemli geçen günden sonra motorları yıkadınızmı? Ben dayanamadım motorun kirli haline, sabah erkenden kalkıp motoru yıkadım sonra işe gittim.Galiba işin b**** çıkartıyorum biraz ama naapiim içim elvermedi öle kirli kirli durmasına
Arkadaşlar 7-8 haziran tarihlerinde Motogp katalunyada gerceklesti.Sonuclar ve genel tablo aşağıdaki gibi.DERBİ double yaptı markalar bazında iddalı durumdayız.ilerleyen yarıslarda aprillia yı gececek durum var gordugunuz uzere.
Beyler pazar günü konusmustuk yarısların tamamını nasıl izleyebiliriz diye motogp nin kendı sitesinde full yarısların videoları var ama ucretli isteyen bu linkden ulasabilir.
http://www.motogp.com/en/videos/2008...+125+Full+Race
GRAN PREMI CINZANO DE CATALUNYA
1 MIKE DI MEGLIO FRA DERBI 41'08.708
2 POL ESPARGARO SPA DERBI 41'08.976
3 GABOR TALMACSI HUN APRILIA 41'09.046
4 STEFAN BRADL GER APRILIA 41'17.473
5 SIMONE CORSI ITA APRILIA 41'18.849
6 SCOTT REDDING GBR APRILIA 41'19.886
7 STEVIE BONSEY USA APRILIA 41'22.379
8 SANDRO CORTESE GER APRILIA 41'22.463
9 SERGIO GADEA SPA APRILIA 41'24.249
10 MARC MARQUEZ SPA KTM 41'27.670
11 DANNY WEBB GBR APRILIA 41'31.361
12 DOMINIQUE AEGERTER SUI DERBI 41'33.636
13 TOMOYOSHI KOYAMA JPN KTM 41'33.721
14 BRADLEY SMITH GBR APRILIA 41'33.767
15 RANDY KRUMMENACHER SUI KTM 41'33.896
FL JOAN OLIVE SPA DERBI 1'51.271
Markalar bazında puan durumu
1 APRILIA 161
2 DERBI 134
3 KTM 36
4 LONCIN 1
5 HONDA 0
World Championship general 125cc
Pos. Rider Nation Team Points
1 Mike DI MEGLIO FRA Ajo Motorsport 112
2 Simone CORSI ITA Jack & Jones WRB 98
3 Stefan BRADL GER Grizzly Gas Kiefer Racing 77
4 Nicolas TEROL SPA Jack & Jones WRB 75
5 Pol ESPARGARO SPA Belson Derbi 75
6 Gabor TALMACSI HUN Bancaja Aspar Team 68
7 Joan OLIVE SPA Belson Derbi 65
8 Sergio GADEA SPA Bancaja Aspar Team 49
9 Bradley SMITH GBR Polaris World 49
10 Andrea IANNONE ITA I.C. Team 47
11 Stevie BONSEY USA Degraaf Grand Prix 39
12 Sandro CORTESE GER Emmi - Caffe Latte 38
13 Scott REDDING GBR Blusens Aprilia Junior 32
14 Danny WEBB GBR Degraaf Grand Prix 26
15 Raffaele DE ROSA ITA Onde 2000 KTM 22
16 Dominique AEGERTER SWI Ajo Motorsport 16
17 Efren VAZQUEZ SPA Blusens Aprilia Junior 14
18 Michael RANSEDER AUT I.C. Team 13
19 Pablo NIETO SPA Onde 2000 KTM 11
20 Marc MARQUEZ SPA Repsol KTM 125cc 10
21 Lorenzo ZANETTI ITA ISPA KTM Aran 9
22 Esteve RABAT SPA Repsol KTM 125cc 9
23 Tomoyoshi KOYAMA JPN ISPA KTM Aran 9
24 Randy KRUMMENACHER SWI Red Bull KTM 125 7
25 Pere TUTUSAUS SPA Bancaja Aspar Team 5
26 Stefano BIANCO ITA S3+ WTR San Marino Team 3
27 Alexis MASBOU FRA Loncin Racing 1
28 Takaaki NAKAGAMI JPN I.C. Team 1
bu arada arkadaşlar ferco maslak servise götürücem motoru 6000 bakımı için . acaba ne kadar bi günahı olur bunun yaklaşık olarak?
soull yaptığın yanlış bişey. fren hidrolik yağı eğer ekstra bir problem yoksa azalmaz.balataların eridiği için fren hidroliği hazneden aşağı doğru inmeye başlar. eğer sen bu hazneye tekrar yağ eklersen daha sonra balataları değiştirdiğinde motorun giderken fren yapmaya başlar (yağın fazla oluşundan kaynaklanan basınçla) sen farkına varmadan bile balatalarını bitirebilir. Benim bildiğim kadarıyla böyle bi durum var.....
Tomas doğru söylüyor. Hidrolik azalmasının temel sebebi balata bitmesidir. Balatalar değişince hidrolik hala olması gereken seviyeye gelmiyorsa sistemde bir kaça var demektir, hortumlar kontrol edilmeli, sonrasında gerekiyorsa hidrolik ilave edilmelidir.
Bende arka frenin taş gibi sertleşmesi sorunu oluyordu. Sonradan anladık ki arka fren çok sıkı, 2-3 sert fren sonunda balatalar genleşip şişiyor ve kendiliğinden fren yapmaya başlıyor arka fren. Hal böyle olunca arka balatalar iyice ısınıyor ve frene basıldığında tutmuyor. Çözüm olarak arka fren pedalına bir miktar boşluk verdiler. Artık arka fren şişip kendiliğinden frenlemiyor. Ama senin problem bambaşka sanırım.
Cihan iyi yapmışsın motoru yıkatmakla. Ben valla o yorgunlukla brandayı bile örtmedim. Sonra gece gittim örttüm
Evet , sorun hidrolik'den kaynaklanmiyor olabilir. Bende henuz yikamadim motosikletimi bir türlü zaman bulamadim. Bu arada tomas aldinmi 10/40w ? aldiysan vites gecislerinde degisiklik oldumu ?
First Day Of My Life
Bu GPR 125 R 100 km. de ortalama kaç litre benzin yakıyor?
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)