Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Mayıs 2008, 23:21
#381
cihantavuz adlı üyeden alıntı
Evet şimdide sertifika peşinde koşucaz.Jonturk ben surucu kursuyla konustum çarşamba-persembe gunu sertıfıkalar hazır olacakmıs bızde cuma falan trafıge teslım etsek 1 hafta sonrasına gun verıyorlarmış.21-22 mayısda ehlyetler cepte.Valla beklemekten dogurucam artık!! Bugun canıma tak ettı bındım bızım oralarda motoruma ehliyetsiz naapiim onlar böle surundururlerse bende bınerım kardeşim motoruma hasret mi kalayım bürokrasi yüzünden. 17 gundur yatıyodu motor. 2.marşda calıstı oğlum benim utandırmadı benı
Ya benim boy uzun baya(1.87) sanırım bundan dolayı aynalarla ılgılı cok cok daha fazla sıkıntı yasıyorum.Ben motoru kullanırken ayna kullanamıyorum maalesef hiçbişi goremıyorum cunku
kafamı devamlı cevırıp arkama bakmak zorundayım seyir esnasında buda benım konsantrasyonumu bozuyor ve benım ıcın cıddı bır guvenlık acıgı naaparım ne ederım dıye dusunuyorum ama aklıma da bısı gelmıyor.Fikri olan varmı arkadaslar.
İridyum buji olayınıda konustum 20 ytl NGK nın gpr bujisi.Ehliyeti aldıgım gun servise gıdıp taktırıcam hemen.Artık yorumlarıda aktarırım sızee ılerıde.
Walla benim boy da 192, ben de zorlanıyorum. Dirseğimi vücudumdan iyice ayırarak koltuk altımdan bakıyorum aynadan arkaya. Aynalar ciddi bağlamda sıkıntılı. Değiştirmek istesek de bağlantı aparatı içten dışa doğru sıkıntılı. Ortak bi çözüm geliştirerek uyabilecek en şık ve en iyi görüntü alabileceğimiz aynayı belirleyip toptan indirimli alıp değiştirelim derim Aynı zamanda mondial zat 150 de kullanıyorum ulaşım amaçlı ( gpr den sonra hiç gitmiyo gibi geliyo ) onu sürerken aynalarla arkadaki trafiğe tamamen hakim oluyorum, gpr de malesef :( hatta bir kere şileden dönüyorum, rampa yukarı kaptırmışım hızım 125 km falan en sol şeritteyim. orta şerite geçsem mi diye düşündüm, aynaya baktım boş gibi ama yine de emin olamadım.. iyiki geçmemişim sağımda kör noktada bi mercedes yanımdan geçti.. 500 sel.. daha güvenli bir sürüş için şu ayna problemine çözüm bulmak lazım arkadaşlar
Reklamlar
-
13 Mayıs 2008, 08:40
#382
arkadaşlar vitesle ilgili problem yaşıyor musunuz? ikiden bire alırken çoğunlukla bire geçmeyip boşta kalıyor, debriyajı bırakıp tekrar sıkıp öyle bire alabiliyorum. özellikle dururken vites küçülmüyor. yani çoğu motorda dururken vites değiştirmek sıkıntılıdır ama 600f'te 4te durup 1e alabiliyorum mesela. sizin böyle bir vites probleminiz var mı?
-
13 Mayıs 2008, 11:33
#383
mhyen İyi dileklerin için teşekkür ederim. Ama kullanıcıyı üzerinden atacak kadar zor kullanımlı ve korkulacak kadar da çok yakan bir motor değil bu... Sana da kısmet olur inşallah.
Arkadaşlar maaşallahınız varmış boy konusunda. Benim boyum 1.70 olduğu için aynalarda çok fazla sorun yaşamıyorum. Ama bazen ben de emin olamıyorum ve 2 saat aynaya baktığım için önümdeki trafikle ilgili sorun yaşıyorum. Ama yavaş yavaş alışıyor insan. Özellikle dirseği yana açıp koltuk altından bakmak oldukça işe yarıyor...
ketchup adlı üyeden alıntı
arkadaşlar vitesle ilgili problem yaşıyor musunuz? ikiden bire alırken çoğunlukla bire geçmeyip boşta kalıyor, debriyajı bırakıp tekrar sıkıp öyle bire alabiliyorum. özellikle dururken vites küçülmüyor. yani çoğu motorda dururken vites değiştirmek sıkıntılıdır ama 600f'te 4te durup 1e alabiliyorum mesela. sizin böyle bir vites probleminiz var mı?
Aynen benim motoru anlatıyorsun. Dururken 1'e geçmiyor bazen. Çözüm debriyajı bırakıp tekrar basmak. Hatta 2. viteste durduysam ve 1'e geçmiyorsa yarım debriyaj yapıp tekrar bastığımda geçiyor vitese. Çok büyük bir problem değil bu. Bizim 96 model VW Polo'da da olurdu
Bu aletlerin üretim ve satış adetlerini düşündüğünüz zaman üretim teknolojilerinin otomobillere göre bir adım aşağıda olması normal. Dolayısıyla bu tarz ufak tefek eksiklikler olabilir. Kafaya takmaya gerek yoktur..
-
13 Mayıs 2008, 11:36
#384
Bende ayni olayi yasiyorum , boy 1.72 aynalara bakmak icin koltuk altimi kullaniyorum , Durdugum zaman 1'e gecislerde zorluk yasiyorum sizlerinde soyledigi gibi tek cozum debriyaj tazelemek
Arkadaslar bir konu hakkinda sizlerden bilgi almak istiyorum , aynalarimin baglanti tirnaklari kirilmis sanirim gozle gorulur bir sey yok ama sabit durmuyor malum stabil her yer en kucuk bir cukura girdigimde bile ozellikle sol aynama el atip duzeltmek zorunda kaliyorum sabitlemek icin ne yapabilirim ? Yapistirmayi dusundum aslinda lakin o zamanda katlanmicak
Fikri bilgisi ayni sorunu yasiyan ?
-
13 Mayıs 2008, 13:36
#385
jonturq adlı üyeden alıntı
Bende ayni olayi yasiyorum , boy 1.72 aynalara bakmak icin koltuk altimi kullaniyorum , Durdugum zaman 1'e gecislerde zorluk yasiyorum sizlerinde soyledigi gibi tek cozum debriyaj tazelemek
Arkadaslar bir konu hakkinda sizlerden bilgi almak istiyorum , aynalarimin baglanti tirnaklari kirilmis sanirim gozle gorulur bir sey yok ama sabit durmuyor malum stabil her yer en kucuk bir cukura girdigimde bile ozellikle sol aynama el atip duzeltmek zorunda kaliyorum sabitlemek icin ne yapabilirim ? Yapistirmayi dusundum aslinda lakin o zamanda katlanmicak
Fikri bilgisi ayni sorunu yasiyan ?
Resim olmadan tam olarak anlayamadım sorunu. Resim çekebilir misin?
Aynayı sabit tutan orjinal parça ne ise ona yakın birşeyi yapıştırıp aynı görevi görmesini sağlayabilirsin. Aynayı direkt yapıştırmanı önermem. Aynanın katlanması bayağı işe yarayabiliyor aralardan geçerken veya park halinde motorun üzerine branda geçirdiğinde..
-
13 Mayıs 2008, 14:08
#386
ketchup adlı üyeden alıntı
arkadaşlar vitesle ilgili problem yaşıyor musunuz? ikiden bire alırken çoğunlukla bire geçmeyip boşta kalıyor, debriyajı bırakıp tekrar sıkıp öyle bire alabiliyorum. özellikle dururken vites küçülmüyor. yani çoğu motorda dururken vites değiştirmek sıkıntılıdır ama 600f'te 4te durup 1e alabiliyorum mesela. sizin böyle bir vites probleminiz var mı?
Benim viteslerde sorun yok, dururken bile 4den 1 e alabiliyorum. bazı zamanlarda ışıklarda 1 den boşa alamıyorum. debriyaj tam sıkılıyken hafif gaz verince rahatlıkla boşa geçiyor. debriyaj tazeleyip 1 e alabilirsin ya da hafif gaz vererek de alabilirsin. hangisi rahatına gidiyorsa
-
13 Mayıs 2008, 15:42
#387
vites geçişi konusundaki cevaplar için saolun =) çok sıkıntı yaratmıyor, sadece bende mi oluyor diye merak etmiştim ama motorun karakteri buymuş demek ki.. 1000 bakımında baktırmama gerek yok o zaman..
-
13 Mayıs 2008, 16:09
#388
bu gun icinde cekerim resimleri heralde update ederim kisa zamanda.
-
13 Mayıs 2008, 16:48
#389
abi sen yine iyisin kethcup in resimler yalan oldu
-
13 Mayıs 2008, 17:03
#390
Vites sorunu 1000 bakımında şanzıman yağının değişmesinden sonra biraz azalsa da devam ediyor, benden söylemesi. ;)
-
13 Mayıs 2008, 22:24
#391
masaya adlı üyeden alıntı
abi sen yine iyisin
kethcup in resimler yalan oldu
evet çok ayıp ettim sahiden. hiç de resim çekemedim.. geçen hafta çamlıcaya gittik, orda bir arkadaş çekmişti bikaç resim. resimler epey kalitesiz (arkadaş gönderirken fazla küçültmüş) motor da biraz pis ama idare edin =)
bugün de Anadolu Kavağı'na gittim, beni hiç üzmedi.. şehir içinde 600lük makinelerden de hiç geri kalmadım. bir de ypvs açılsa iyice rahatlicam. dönüşte de 2. köprüye kadar olan yol bomboştu çok keyif aldım.. ama köprü çıkışı maslak'tan itibaren trafik felç oldu ve benim de debriyaj elim felç oldu durup kalkmaktan =)
-
13 Mayıs 2008, 22:49
#392
-
13 Mayıs 2008, 23:57
#393
abi zevk meselesi işte =) ben de naked olsun, supermoto olsun iskeleti seçilen motorları çok severim.. bu motora da bikaç sene önce sıraselviler'de rastlamıştım "anam!" demiştim "resminden daha güzelmiş!" hastaydım yani makinenin duruşuna.
ama ilk resimde arkamda duran arkadaş da "kanka naptın ya, R modeli çok daha güzeldi keşke onu alsaydın" dedi mesela. herkes farklı tarzdan hoşlanıyo.. mt-03'ü sevdiğimi söylediğimde yüzüme tüküren adama bile rastladım =)))
-
14 Mayıs 2008, 01:28
#394
valla islerden firsat bulup aynalari cekemedim bende baska bahara kaldi artik
-
14 Mayıs 2008, 06:17
#395
Erdem Resimler çok güzel. Çok güzel motor bu, kimsenin dediğine kulak asma. Ne mutlu ki bizim gibi "çakma ss" almamışsın...
Ayrıca param olsa ilk alacağım motordur MT-03, çok harika bir alet.
-
14 Mayıs 2008, 16:23
#396
Orhanko adlı üyeden alıntı
Erdem Resimler çok güzel. Çok güzel motor bu, kimsenin dediğine kulak asma. Ne mutlu ki bizim gibi "çakma ss" almamışsın...
Ayrıca param olsa ilk alacağım motordur MT-03, çok harika bir alet.
Çakma SS mi ??????? anlayamadım
-
14 Mayıs 2008, 16:48
#397
resimler super benimde aklimi celdi
-
14 Mayıs 2008, 17:25
#398
ketchup adlı üyeden alıntı
abi zevk meselesi işte =) ben de naked olsun, supermoto olsun iskeleti seçilen motorları çok severim.. bu motora da bikaç sene önce sıraselviler'de rastlamıştım "anam!" demiştim "resminden daha güzelmiş!" hastaydım yani makinenin duruşuna.
ama ilk resimde arkamda duran arkadaş da "kanka naptın ya, R modeli çok daha güzeldi keşke onu alsaydın" dedi mesela. herkes farklı tarzdan hoşlanıyo.. mt-03'ü sevdiğimi söylediğimde yüzüme tüküren adama bile rastladım =)))
Farın üstündeki parçayı söksen bence daha güzel görünür, bence basit gösteriyor motoru. Dene bak, beğenmessen gene takarsın
-
14 Mayıs 2008, 18:07
#399
cihantavuz adlı üyeden alıntı
Çakma SS mi ??????? anlayamadım
Yanlış anlama, kendi düşüncem kesinlikle değil. mete_han nickli arkadaşımızın bizim motorla ilgili yorumuna atıfta bulundum
-
14 Mayıs 2008, 19:22
#400
koromako adlı üyeden alıntı
Farın üstündeki parçayı söksen bence daha güzel görünür, bence basit gösteriyor motoru. Dene bak, beğenmessen gene takarsın
o kısmın kapattığı yer dümdüz değil, far ayarı için bi dişli falan var, hepsini o parça saklıyor, göstergeye de gölge yapıyor. denemek gerek tabi yine de. bi ara denerim, fotoğraf da koyarım bu sefer =)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler