Suspansiyonlar degilde , Sele konusunda sana katiliyorum uzun sureli kullanimda rahatsiz edici evet.
Suspansiyonlar degilde , Sele konusunda sana katiliyorum uzun sureli kullanimda rahatsiz edici evet.
Gianelli performans egzosunun çok çok büyük bir farkı yok ancak motor çok daha rahat çalışıyor son süratte de aman aman bir etkisi yok.Ben geçen sene 20 ytl.e en fazla 120 km. gittim sonra yolda kaldım benzini yakmaz içer...Ses olarak egzozun bir etkisi pek yok neticede 2 zamanlı motor yani sivri sinek gibidir sesi ama benim gibi o yanmış yağ kokusu vede vızıltılı sesi sevenlere birebirdir.
aslında denk gelecek DERBİ ile APRİLİA yı bir kapıştıracan süper yarış olur ikiside çok hoşuma gidiyor bu motorların kasa büyük motor küçük ve güçlü tam benlik kaç yaptın kardeş sen motorla?
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin Uçmayı seviyorsan düsmeyi de bileceksin Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayati seyredersin
aprillia gecer bu 23 beygir o 29 olması lazım ama aprillia daha kaslı ve guzel duruyor bence
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
yag tuketimi nasil arkadaslar birazda ondan bahsedelim dikkat edilmezse sakat bi konu :D
Yağ tüketimi ortalama bir litre ile sanırım 800 km. Yağ haznesi 1,5 litre yarım litre kaldığında uyarı ışığı yanıyor.Ben çocuğum gibi baktığım için gün sonunda devamlı full dolduruyordum.Aprilia toz yutturur bence çok daha seri bir alet ve bg.si 10bg fazla.
178 pek mümkün değil bence sizin kilometre göstergenizde bir sorun var. İsterseniz başka motorlar ve araba ilede test edin.Ben çok denedim ama o süratin 15 km altını bile göremedi.Konuştuğum herkeste bu motor max.ta 150-160 görür dedi ki bir çok kullanıcıda aynısı söylüyor.
arkadaşlar acıklamalarınız için cook teşekkürler benzin manyağı gibi duruyooo
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
Bir 600 lük kadar olmasada sağlam yakıyor nacizhane fikrim bu motor hergün işe gidip gelmek için değil haftasonları eğlenmek için,hem benzin masrafı hemde bu tarz motorları trafiğe sokmak dur kalk yapmak bana göre yaZık etme olur.Birde çıkar cins biri park halindeyken çizer.Benimkini park ettiğim yerde sivri birşeyle çizmişlerdi.
vallahı cok yakıyormus. hıza da ne gerek var kı hazır yanında cbf 150 var onu kullan abı sen en ıyısı. ama gorunusunu ben cok beyendım. bılmeyen bırıne 500 cc ye kadar sallanır vallahı. jonturq abım sen bana bır tur verırsın
mecho[B][I][COLOR="MediumTurquoise"][/COLOR][/I][/B]
Gordugum Km'i sizinle paylasmak istedim ve gosterge'de bir sorun oldugunu dusunmuyorum
Fakat dedigin gibi farkli motosikletler
ile farklilik gosterebilecegini dusunebilirim
cignemeden yutuyor demeli ama keyf'li bir okadar'da lakin ekonomi olsun diyenler kesinlikle bu marka ve modeli akillarindan cikarmalilar
Kimse motorunda 125 yazip 25 ykr benzin yakan bir motorsikleti ekonomi icin kullanmaz
fulll spec bi derbi herkeze yakısır ama yamaha yfz125 herşeyi zorlucak gibi duruyoo
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
Kullaniyorum o cbf 'i zaten keyfli bir surusu var, diger siyah kanuni satilik aklinda olsun , tur olayina gelince trafige kapali bir alanda veririm
1 Lt T2 ile yaklasik olarak 450 Km yol yapabiliyorum , fazla yag yaktığını dusunuyorum ama bu yag konusuna tam olarak aciklik getirici bir bilgi okumadim henuz.
jonturq peki lastigi ne aldin sen battlax,dunlop,metzeler ne kadara mal oldu birde egsozun ben bu yorumlardan sonra hele o eski 800 $ lik fiyata deyicegini dusunmuyorum ne dersin ?
kanunıyı kaca satıyorsun abı. bırde ben bu cbf lerı cok beyenıyorum cok serıler ve cok az yakıyorlar. bendekı esek olusu gıbı. tur konusunda da saka yaptım abıcım. raceler bana gore degıl sanırım naket olacak. bulgarıstan da 700 km ye yakın cbr 600 kullandım. tecruben var ama bana gore degıl. yalnız kanunının fıyatını soylersen bızım arkadas bakıyordu motorlaraona soylerım
mecho[B][I][COLOR="MediumTurquoise"][/COLOR][/I][/B]
Merhaba arkadaşlar. Konuyu görünce foruma üye oldum. Kısaca tanışma faslı yapalım burda, adım Orhan, İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum. 5 aydır GPR125 kullanıyorum, 1150 km oldu şimdiye kadar. Burada bu motoru tartışmanın çok büyük faydası var. Hatta buluşma, gezi ayarlayabiliriz GPR'lar olarak.
Şu ana kadar (ilk 1150 km) motor gayet iyi. 750 km'den sonra sigortayı taktılar ki bayağı iyi yürümeye başladı (olması gerektiği gibi). Burdaki arkadaşların dediği gibi hergün işe git-gel yapmak için fazla konforsuz ve tüketimi yüksek (işyeri çok yakın değilse). Şehir içinde çok eğlenceli bir motor. 120 - 130 km/h'den sonra büyük bir performans beklememek lazım bu motordan.
Benim şu ana kadar yaşadığım en büyük sıkıntı, düşük hızlarda yani 25 - 30 km/h ile giderken gidon sola çekiyor. Ayağı yere koymadan yavaş manevralarda sola düşmeye çalışıyor gidon, sol elimle sürekli ittirmem gerekiyor. Maslak Ferco yetkili servise götürdüm. Teknisyen aldı bindi, gidip geldi. Hiçbir sorun yok dedi ama benim eski 125cc scooter'da bile düşük hızda gidonu bıraksan bile biryere çekmezdi. Bu gidon çekmesi için ne diyorsunuz?
Heyecanla bayağı uzun yazmışım. Daha da yazacak şey var aslında..
aslında hoş alet dün iş çıkışında kızılayda gördüm biraz inceleme fırsatım oldu. narin ama agresif çizgileri var. biraz küçük ama genel görünüm itibarı ile hoş. ne yazıkki 170 üstündeki arkadaşların pek rahat binebileceklerini sanmıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)