Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #321
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı astral adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gilera SC 125 * Technical specifications

    Engine
    Type: Single-cylinder two stroke 2 T EURO2
    Bore x stroke: 56 x 50.68
    Displacement: 124.76 cc
    Carburettor: Mikuni-28
    Cooling: Liquid
    Start: Electric
    Compression ratio: 12.5:1
    Fuel: Unleaded
    Lubrication: Automatic mixer
    Ignition: Electronic CDI
    Gilera da birebir yamaha motorunu koymuş!Sök derbi yazılarını Gilera yaz tek fark bu iki motor arasında,lastikleri bile pirelli demon!
    Valla aprilia yok,hala daha bakınıyorum,bizim buralarda da parmakla sayılacak kadar az var ama manisada bir gfr 125 gilera var,yeni olarakta tek benim gpr başkada iki zaman SS yok...
    Bendeki runner'da 99 modeldi herşeyini kendim sıfırdan topladım,şanzıman,debriyaj,varyatör... yolda da kaldım, o motor kardeşim gibi olmuştu acayip zevkliydi ama yaş ve km biryere kadar sattım!Kısaca eskiyi toplamak çok zevkli ama zamanın olacak bir,para bol olacak iki,çünkü gilera gibi,aprilia gibi derbi gibi SS tarzı motorların orjinal parçaları çok pahalı, ama şase durur takarsan RX115-135 motoru o zaman ucuza mal olur
    Ben bunları biryerden çıkarıcam ama nereden
    Şuan 115 cc motor var üzerinde aprilianın sanzuman 135 sanzumanı
    Azcıkta modifiyeli 120 çok rahat vede 140-160 arası hız yapıyor
    Ayıca diğerlerinden daha az yakıyor
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    astral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Motosikleti
    Gilera, Derbi, Yamaha, Piaggio, Aprilia, Ducati, F
    Burası GPR forumu ama Derbi Sendalar da ne motoru var biliyormusunuz? Olamaz demeyin ama Yamaha YBR 125

  3. #323
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Evet derbi sendalarda YBR 125 motoru var.
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  4. #324
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Senda 50 lerde ise Rs50 silindiri var
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  5. #325
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Ama artik aciklansin su sonuclar :B cildiricam gerci gectigimi biliyorum ama olsun yinede resmi organlardan bunun tastigi beni rahatlatacak
    First Day Of My Life

  6. #326

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Alıntı jonturq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama artik aciklansin su sonuclar :B cildiricam gerci gectigimi biliyorum ama olsun yinede resmi organlardan bunun tastigi beni rahatlatacak
    Evet valla bende sabahdan beri tırım tırım meb sitesine bakıyorum motorlu tasıtlar sınav sonuclarına.Yok ama kendı sıtelerındede 5 mayıs dıyor ama nafıle.
    Bunlar bızı surundurur jonturk ben umıdı kesıyorum yavas yavas.Bız ehlıyetı sınav 10-11 mayısda olsa anca sonrakı hafatsonu alırız gıbıme gelıyor benım baksana ne kadar yavas işliyo sistem.Adamlar bı sınavı 15-20 gunde acıklayamıyorlar.Durmak yok sürünmeye devam...... Şerrefsizler illaaki öttürecekler kıytırık bi ehlıyet için sanki motoru ehliyet suruyor.

  7. #327
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    evet sonunda ogrenebildim sonucumu 100 almisim masallah aferin bana cihan sende durumlar nasil ?
    First Day Of My Life

  8. #328

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Nihayet acıkladılar sonucları 90 almışım.Artık su dıreksıyon sınav tarıhını beklıyorum.direksiyon sınavı sonrası Onumuzdekı haftaiçi ehliyetleri teslim alırız ınşallah

    senin surucu kursu hangısıydı.Belki aynı yerde gırerız sınava belli olmaz bunların işleri.

  9. #329
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Sultan Ciftliginde giricem sanirim ben , Eyup Sultan Surucu Kursu benimkisi ,

    First Day Of My Life

  10. #330

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Tebrikler arkadaşlar. Direksiyonda başarıla şimdiden.

  11. #331
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    tesekkurler orhanko'cum
    First Day Of My Life

  12. #332

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Arkadaşlar ben makineye performans bujisi takmak istiyorum iridyum falanda diyorlar ama geniş bilgim yok açıkçası.Motorun uzerinde standart buji var.Bu konuda deneyimi olan varmı aramızda hani böyle bir uygulamayı motoruna daha once yapmış olan veya bilgisi olan.Beygir gucunu arttırmak degil derdim motor beni gayet tatmin ediyor sorunum yok.Ben uzerindekinden daha kaliteli bir buji kullanmak istiyorum sadece.

  13. #333
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı cihantavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben makineye performans bujisi takmak istiyorum iridyum falanda diyorlar ama geniş bilgim yok açıkçası.Motorun uzerinde standart buji var.Bu konuda deneyimi olan varmı aramızda hani böyle bir uygulamayı motoruna daha once yapmış olan veya bilgisi olan.Beygir gucunu arttırmak degil derdim motor beni gayet tatmin ediyor sorunum yok.Ben uzerindekinden daha kaliteli bir buji kullanmak istiyorum sadece.
    ben de biraz daha çabuk çalışsın istiyorum. özellikle soğukken ilk marşta çalışmıyor. 1000 bakımında bujiyi de değiştirtsem düzelir mi acaba.. yani bende iki zamanlı runner vardı, karlı günde bile marşa dokunduğum saniyede tırrr diye başlardı. bu iki üç marş istiyo.. ha önemli mi? değil. ama daha iyi olabilecekse neden olmasın =)

  14. #334
    masaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    buji icin astral tam model vermisti sanirim gectigimiz sayfalarda ama pek bilgimin olmamasi ile beraber bi derbi kullanicisi arkadas performans egsozdan sonra motosikletin daha iyi calistigini hatta egsozdan once isiklarda cok kez stop ettiginden bahsetmisti

  15. #335

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    NGK'nın BR8EIX iridyum serisi bujileri var.Bunlarla ilgili konusulmustu.Baktım simdi onceki yazılara.8 tırnaklı olması gerekiyor bujinin ama iridyum buji kullanılırmı bizim makinelerde yada kullanılsa bile standart bujiye gore avantajları nelerdır hiç fikrim yok.Bunlarla ilgili aydınlatıcı bilgiye ihtiyacım var.

  16. #336
    koromako - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6-F
    Arkadaşlar NGK'nın klavuzunda BR8EIX 125 gpr için uygun gösteriyor. Rahatlıkla kullanılabilir ama artısı olur mu olmaz mı bilemem..

  17. #337

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Yetkili servisten alınan orj. bujilerinin kötü olduğunu zannetmiyorum ben. NGK BR8EIX motorun ömrünü uzatacak kadar daha iyi olabilir mi orjinalden?

  18. #338

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    şimdi NGK nın sitesine girip derbi gpr için iridyum bujinin uygunluguna baktım.BR8EIX kodlu iridyum buji bizim makinelere uygun.fiyatıda 19,99 ytl.Havale ile adrese teslim gonderebılıyorlar.İridyum bujiler platin bujilere gore daha yuksek yanma verimi saglıyor dıye bılgı aldım performans artışı konusundada garanti veriyor NGK da konustugum yetkılı kişi.Performans konusunda şüpheliyim ama uzun ömürlülük konusuunda platin bujilerden daha uzun omurlu olacagı kesin.Ehliyetımı alınca ılk işim iridyum bujiyi taktırmak olacak.

  19. #339
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    dün işim erken bitti, saat 3 civarı yola çıktım Edirne istikametine TEM'den gitmeye başladım. Şehir içinde 85 kilometrede 20ytl yakmıştı motor. uzun yola çıktım ortalama 7500-8000 devirlerde kullandım hep. yine de 130 kilometrede 20ytl ancak yaktı. Henüz exup takılmadığı için motorum yarım sayılır bu yüzden bu rakamlarla fazla kafa yormak istemiyorum ama eminim ki uzun yolda çok daha az yakıyor =) bu arada hiç de yorulmadım selenin sert olması problem yaratmıyor, sadece amortisörlerin sertliği ve sürüş pozisyonu bir saatten sonra yormaya başlıyor.

    aklıma gelmişken şunu da sorayım, kitapçığında "yarım litre kala yağ ikaz lambası yanar" diyor fakat ben yağ pompası ile yağı boşaltırken farkettim ki çok az yağ kalınca ikaz yanıyor. yani ikaz lambası yandığında yağ deposunun dibinde iki parmak yağ kalmış oluyor. siz yağ ışığı yandıktan sonra en fazla ne kadar gittiniz? motoru elime almayayım sonra =) aradığım yağı ancak çatalca'yı geçince bulabildim.

  20. #340

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün işim erken bitti, saat 3 civarı yola çıktım Edirne istikametine TEM'den gitmeye başladım. Şehir içinde 85 kilometrede 20ytl yakmıştı motor. uzun yola çıktım ortalama 7500-8000 devirlerde kullandım hep. yine de 130 kilometrede 20ytl ancak yaktı. Henüz exup takılmadığı için motorum yarım sayılır bu yüzden bu rakamlarla fazla kafa yormak istemiyorum ama eminim ki uzun yolda çok daha az yakıyor =) bu arada hiç de yorulmadım selenin sert olması problem yaratmıyor, sadece amortisörlerin sertliği ve sürüş pozisyonu bir saatten sonra yormaya başlıyor.

    aklıma gelmişken şunu da sorayım, kitapçığında "yarım litre kala yağ ikaz lambası yanar" diyor fakat ben yağ pompası ile yağı boşaltırken farkettim ki çok az yağ kalınca ikaz yanıyor. yani ikaz lambası yandığında yağ deposunun dibinde iki parmak yağ kalmış oluyor. siz yağ ışığı yandıktan sonra en fazla ne kadar gittiniz? motoru elime almayayım sonra =) aradığım yağı ancak çatalca'yı geçince bulabildim.
    Bende de çok çok az kaldığında yanmıştı, tedirgin olmuştum. Ben tam bakmadım, depo aşağıya doğru gidiyor olabilir. Çünkü hatırladığım kadarıyla ışık yandıktan sonra 1 lt'lik yağ koyduğumda kapağa yakın dolmuştu.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler