Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Kasım 2010, 13:20
#3261
tomass adlı üyeden alıntı
Bendeki GPR'de gianelli vardı 13000 devire kadar çıkıyordu.
Fakat bu devirde kullanmak ne kadar sağlıklı tartışılır.
Rodaj kapağı sökülmüş müydü seninkinin. Rodaj kapağı olmadan 2 zamanlı bir motorda devirin sonu yoktur kanımca sonuçta devri kesen bir supap olmayınca.
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
Reklamlar
-
28 Kasım 2010, 11:27
#3262
daparadoks adlı üyeden alıntı
Rodaj kapağı sökülmüş müydü seninkinin. Rodaj kapağı olmadan 2 zamanlı bir motorda devirin sonu yoktur kanımca sonuçta devri kesen bir supap olmayınca.
Benim motor da Giannelli'den sonra 12000 devirlere kadar güç kaybı hissettirmeden çıkar oldu. 13000 hiç denemedim, tahminimce çevirir ama o devirde nerdeyse hiç tork kalmadığı için hıza bir katkısı yok.
Rodaj kapağı nedir, nerededir?
Bu tablo daha önce de yayınlanmıştı ama yine de yayınlamak istedim. Giannelli'den sonra gerçekten bu karakteri veriyor motor. Giannelli'nin en büyük kötülüğü 90 - 100 km ile hızlı bir yolda giderken es kaza 8000 devirin altına düşerseniz, hele ki biraz yokuş yukarı ise veya önden rüzgar esiyorsa tam gaz bile açsanız motor devri düşüyor. Mutlaka vites düşürüp gazlamak gerekiyor. Alt devir tork kaybı hissedilir dereceye geliyor Giannelli ile.
Bu arada böyle bir site keşfettim. Tüm 125'lik motorlar için egzos sistemi. Genel kültür olsun :
http://www.bike-equipment.net/03_bik...puff_125er.htm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:07 ----------
Kadir, bu yakışır sana yaw. Eşin de rahat biner, artçı yeri rahat görünüyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4963143/detay/
-
28 Kasım 2010, 12:08
#3263
Bu tabloyu görmüştüm ayrıca orada 12500 civarına kadar gidiyor. Rodaj kapağı kesme işlemi yapıyor diyebiliriz. Son deviri kısıtlıyor anladığım kadarıyla. Rodaj kapağı olduğuna göre rodajdan sonra alınması gereken bir kısıtlayıcı(egzoz çıkışında ki) Benim motorda duruyormuş. Yokuş aşağı bile 11500ü geçmiyor zaten. Boşta 12000lere çıkıyor.
90-100km ile 8k devirde normal eksozla da gaz yememesi lazım belirttiğin koşullarda. Tabi vitesine göre
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
-
29 Kasım 2010, 12:48
#3264
bu motor için 170km hız muhabbeti var doğrumu
1vitesde kalkışı süper ben ışıklarda denk geldim ama son hızı nedir
-
29 Kasım 2010, 13:08
#3265
xburakx adlı üyeden alıntı
bu motor için 170km hız muhabbeti var doğrumu
1vitesde kalkışı süper ben ışıklarda denk geldim ama son hızı nedir
Giannelli eksoz ile tabi ki ama stock eksoz ile benim motor 159 düz yolda 165 falan da belki yokuş aşağı (eski sahibi yaptım diyordu)
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
-
30 Kasım 2010, 02:24
#3266
arkadaslar motorla kaza yaptım motorda kafa diye bişi kalmadı ama amortisör ve öntakım şase falan filan saglam tık yok sorunum sadece kafa bazı motorlarda görüyorum motora orjinal kafa yerıne maske gibi bişi koyuyolar bende onlardan düşünüyom ve naket olarak kullanmayı düşünüyorum ama bahsi gecen maskenın bir ismi warmı nerede bulabilirim bilmiyorum buarada derbi gpr 125 kullanıcısıyım yardımcı olursanız sevinirim yada orjinal kafa granajını en ucuza bulabilecegim birileri warmı buarada derbi gp250 nın göstergesi aynı bizimkiyle ama onda 12bin dewirvar sadece bizimkinde 13bindewir acaba taksam uyum saglarmı cewaplarınızı bekliyorum
-
30 Kasım 2010, 02:29
#3267
İstersen ebaydan alabiliriz sana bütün parçaları..
Orjinal olur yine
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
30 Kasım 2010, 11:07
#3268
-
01 Aralık 2010, 13:13
#3269
Evet arkadaşlar eskisi gibi kalabalık geziler düzenlemenin özlemi içindeyiz. İznik gezisi içimizde kaldı. Uygun hava koşulunda onu da yapalım
Orhanko adlı üyeden alıntı
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
-
01 Aralık 2010, 13:24
#3270
Piyasada çoz ak mı satılık GPR 125 var? İlanlarda bir elin parmaklarını geçmiyor gibi...
-
01 Aralık 2010, 14:31
#3271
sanırım 125cc olduğu için pahalı geliyor o fiyata er5 alınabiliyor
-
01 Aralık 2010, 14:35
#3272
xburakx adlı üyeden alıntı
sanırım 125cc olduğu için pahalı geliyor o fiyata er5 alınabiliyor
Böyle kıyaslama mı olur er5 naked gpr ise ss. Senin zxr 250 yada hyoların fiyatında haberin yok mu yzf r125i katmıyorum bile. On numara motorda arkasında duran distribütör yok.
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
-
01 Aralık 2010, 14:42
#3273
daparadoks adlı üyeden alıntı
Böyle kıyaslama mı olur er5 naked gpr ise ss. Senin zxr 250 yada hyoların fiyatında haberin yok mu yzf r125i katmıyorum bile. On numara motorda arkasında duran distribütör yok.
Vallahi öyleydi de zamanına 2 zaman daha ekleyip 4 zamanlı olunca bu da benim için sıradan bir motor oldu gitti işte. Ama fiyatını düşük tutmayı başarabilirlerse ben arkalarındayım, merak etme
-
01 Aralık 2010, 14:47
#3274
Syanur adlı üyeden alıntı
Vallahi öyleydi de zamana 2 zaman daha ekleyip 4 zamanlı olunca bu da benim için sıradan bir motor oldu gitti işte. Ama fiyatını düşük tutmayı başarabilirlerse ben arkalarındayım, merak etme
O konuda haklısın fakat Derbi bu modeli üretmeyebilir fakat hala yedek parçası yurt dışında mevcut olan üretilen bir motor. Ferco bu işi yarıda hatta başlamadan bıraktı sadece italyadan gelecek olan kargo gemisindeki boşluğa bi kaç yüz motor sıkıştırdı getirdi sattı 2-3 sene. İlk senelerde neler oldu tam bilmiyorum ama ülkemizde genel olarak distribütör firmalar yedek parçayı altınla eş değer bulunmaz birer maden haline getiriyor. Örneğin yamaha: yamahanın politikası doğrultusunda beldeyama kapanıp koç yamahayı bırakınca yedek parça sıkıntısı yaşanır oldu.
Ekleme: Derbi GPR 125 4T görüntüsü ile güzel fakat içi boş Motor koymayı unutmuşlar fabrikada.
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
-
15 Aralık 2010, 22:45
#3275
daparadoks adlı üyeden alıntı
O konuda haklısın fakat Derbi bu modeli üretmeyebilir fakat hala yedek parçası yurt dışında mevcut olan üretilen bir motor. Ferco bu işi yarıda hatta başlamadan bıraktı sadece italyadan gelecek olan kargo gemisindeki boşluğa bi kaç yüz motor sıkıştırdı getirdi sattı 2-3 sene. İlk senelerde neler oldu tam bilmiyorum ama ülkemizde genel olarak distribütör firmalar yedek parçayı altınla eş değer bulunmaz birer maden haline getiriyor. Örneğin yamaha: yamahanın politikası doğrultusunda beldeyama kapanıp koç yamahayı bırakınca yedek parça sıkıntısı yaşanır oldu.
Ekleme: Derbi GPR 125 4T görüntüsü ile güzel fakat içi boş
Motor koymayı unutmuşlar fabrikada.
Yedek parça sıkıntısı olmaz
Yamaha dtr125 motorunu kullanıyor derbi
Bütün parçalar kolay bulunur..
Bulamayanlara hertürlü yardımcı olurum hemde piston = 50 lira gibi fiyatlara
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
15 Aralık 2010, 22:52
#3276
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Yedek parça sıkıntısı olmaz
Yamaha dtr125 motorunu kullanıyor derbi
Bütün parçalar kolay bulunur..
Bulamayanlara hertürlü yardımcı olurum hemde piston = 50 lira gibi fiyatlara
Ben tabi kuyruğum sıkışmış bi şekilde parça aramadım ama bir tanıdık yurt dışında getirtti falan dedim iç piyasda heralde parça yok. O kadar uygun(aslında normal) çözüm varsa şimdiden alayım stokta dursun 2 tane falan
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
-
15 Aralık 2010, 23:01
#3277
daparadoks adlı üyeden alıntı
Ben tabi kuyruğum sıkışmış bi şekilde parça aramadım ama bir tanıdık yurt dışında getirtti falan dedim iç piyasda heralde parça yok. O kadar uygun(aslında normal) çözüm varsa şimdiden alayım stokta dursun 2 tane falan
İç piyasada yok mu
Gilera veya aprilia varken 3 günde geliyordu kapıma
Yurt içindeki toptancılarda parça dolu..
Servisler gözünüzü korkutmasın ölçüleri verin yeter
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
15 Aralık 2010, 23:15
#3278
ExTReMa adlı üyeden alıntı
İç piyasada yok mu
Gilera veya aprilia varken 3 günde geliyordu kapıma
Yurt içindeki toptancılarda parça dolu..
Servisler gözünüzü korkutmasın ölçüleri verin yeter
O konuda kim ne dese ona inanıyoruz mecburen. Heralde yürüyen aksam grenaj vs gibi parçaların temini zordur.
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
-
15 Aralık 2010, 23:18
#3279
-
15 Aralık 2010, 23:25
#3280
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Grenaj gerçekten zor ama beyin v.s. bulunur bulunmasa bıle uygun bı beyın takılır
Sorun oldugunda iletişime geçeriz zaten gpr cı arkadaslar tanır benı forumdan
Eski konularda v.s. topladıgım motorlarda vardı
Eyvallah şuan parça ihtiyacım yok selem tekrar uçmadığı sürece de olmaz diye düşünüyorum Arka sele vidasına lanet olsun vidalıyken bile sele kalktı uçtu.
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler