Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3181
    koromako - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6-F
    herkesin bayramını kutlarım
    Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3182
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    kısmetse bende yakında derbi sahibi olucam karalayanlara inat derbi gpr 125 isterse kmde 5litre benzin yaksın

  3. #3183

    Üyelik
    12 Eylül 2010
    merhaba.öncelikle herkesin gecmis bayramını kutlarım.baslıgınızı bır suredır takıp edıyorum ve tum sayfaları gozden gecırdım.derbı gpr 125 hakkında sımdı epey bır bılgı sahıbıyım.fakat motosiklet hakkında hıc tecrubem olmadıgından baslıgınız altında acıkca beyan edılmeyen bır kac konu hakkında aklımdakı sorulara cevap bulamadım.sımdı bunları sıze sormak ısıtıyorum.ben su ana kadar hiç motosiklet kullanmamış 28 yasında bırıyım.bu alacagım ılk motorum olacak.super sport tarzında bır motorsıklet ıstıyorum tecrube kazandıkca daha yuksek cc super sportlara gecıs dusunuyorum.motosiklet genel olarak guney dogu anadolu agırlıklı kullanılacak.bunları sorularıma daha saglıklı cevap verebılmenız ıcın bılgı olarak yazmayı uygun gordum.sorularım ıse
    1- derbi daha cok pist ıcın tasarlanmıs bır racıng olmasından yola cıkarak daha duz bır zemın ıcın uygun oldugunu dusunursem sanırım yanılmıs olmam.fakat guney dogu anadolunun genelınde anayollarda dahıl yollar bozuk satıha sahip.bu yuzden bu motorun mekanık aksamları teker,jant amotisör gibi bu tip yollarda uzun surlı kullanıma uygun mudur,ve tabıkı surus guvenlıgı anlamında bu tıp bozuk satıhta sorun yasanabılır mı ?
    2- motor hobı amaclı genelde fırsat bulununca hafta sonları kullanılacak,fakat kullanıldıgı gunler sabah erken yola cıkıldıgında aynı gun ıcınde 600-800 km cıvarında bır yol yapacaktır.surucu konforunun dusuk olması ve surucu ıcın yorucu olmasının dısında yıne mekanık ve yapım amacı olarak bu motosiklet boyle bır kullanıma uygun mudur? yıne satıhın bozuk oldugunu hatırlatmak ıstıyorum burda bır kez daha.
    tabı bu tıp yolculuklara motoru alır almaz baslayacak degılım,oncelıkle yeterınce motora alısıp hakımıyet konusunda sıkıntı yasamadıgımda yanı tabırı caız ıse vaktı geldıgınde bu tıp yolculuklar yapacagım,bunuda belırtmek ısterım.bılgısı olanların cevap vermesını rıca edıyorum.sımdıden ılgı alakanıza tesekkur ederım.

  4. #3184
    koromako - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6-F
    Emin ol İstanbul'un yolları kadar bozuk olamaz oralar aynı gün içinde 600-800 km yol yaparsan motora bir şey olmaz ama sen bi kaç hafta kendine gelemessin sanıyorum :D ortalama 100 km hızla gideceğini varsayarsak 6-8 saatlik bir sürüş demektir bu ve inan çok yorulursun.. ngk iridium buji (BR8EIX) takar, tam sentetik yağ (Castrol power racing 2T ya da Motul 2T) koyar, radyatör suyunu da olması gereken seviyede kontrol edersen bir sıkıntı çıkarmaz.. tabiki alacağın motor 2nci el olacak ve daha önceki kullanıcının motoru ne derece temiz kullandığı da önem taşıyor bence..uzun yolculukta mekanik sıkıntı yaşamassın ama konfor olarak ciddi sıkıntı yaşarsın..
    Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın

  5. #3185

    Üyelik
    12 Eylül 2010
    yıne forumdan okudugum kadarıyla derbı nın surucu pozısyonu genel anlamda konforsuz surucu pozısyonu olan super sport tarzı motosıkletlerden dahada rahatsız edıcı ve soyledıgınız uzre motor ıkıncı el olacagı ıcın arıza durumunda parca ve ozellıkle ustalık konusunda buralarda uygun bır usta bulabılme ıhtımalıde benı ayrıca dusunduruyor.aklımda bır yandan hyosung gtr 250 de var,sanırım surus konforu bu motosıklet ıcın daha rahat ?fakat bu motorun hakkında yazılan motorundakı arıza olumsuzluklarını cok dıkkate almasamda lastıklerı,yol tutusu ve derbıye gore yaklasık 50 kılo daha agır olması buna baglı ılk motor ıcın manevra anlamında kısıtlılıkları ve agırlıgından kaynaklı sehır ıcınde yavas kullanımda kontrol gucluklerı kafamı kurcalıyor.bu konuda bana katılır mısınız acaba ?tecrubelerınızden bu konudada yararlanmak ısterım,cevabınıza ve alakanıza tesekkur ederım.

  6. #3186

    Üyelik
    16 Eylül 2010
    selam arkadaşlar yeni üye oldum derbi gpr 125 piston sekman fiyatı nedir bilen var mı ?
    almak istiyorum acaba bana çok masraf çıkarır mı
    servisi yedek parçaları sorun olur mu kullanan bilen arkadaşlar cevap verirse sevinir

  7. #3187

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    derbi gpr 125
    gianelli egsoz arıyorum cıkma olucak malum 0' ı el yakacak derecede pahalıymıs. Yardımcı olursanız sevinirim.
    saygılarımla ...

  8. #3188
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı arayış adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yıne forumdan okudugum kadarıyla derbı nın surucu pozısyonu genel anlamda konforsuz surucu pozısyonu olan super sport tarzı motosıkletlerden dahada rahatsız edıcı ve soyledıgınız uzre motor ıkıncı el olacagı ıcın arıza durumunda parca ve ozellıkle ustalık konusunda buralarda uygun bır usta bulabılme ıhtımalıde benı ayrıca dusunduruyor.aklımda bır yandan hyosung gtr 250 de var,sanırım surus konforu bu motosıklet ıcın daha rahat ?fakat bu motorun hakkında yazılan motorundakı arıza olumsuzluklarını cok dıkkate almasamda lastıklerı,yol tutusu ve derbıye gore yaklasık 50 kılo daha agır olması buna baglı ılk motor ıcın manevra anlamında kısıtlılıkları ve agırlıgından kaynaklı sehır ıcınde yavas kullanımda kontrol gucluklerı kafamı kurcalıyor.bu konuda bana katılır mısınız acaba ?tecrubelerınızden bu konudada yararlanmak ısterım,cevabınıza ve alakanıza tesekkur ederım.
    Motosikletler içinde en rahatsız edici kullanımı olan yarış motoru tipinde olanlardır.Boyun bel ayak tutulması kasılması bilek ağrısı kasılması diğerlerine göre fazladır.Diğerlerinde normal binek tipi olanlarda bunlar yok kadar azdır sürekli oturmaktan kıçınızın koltuğa yapışması sabit durmaktan uyuşmalar hariç

    Hyosung ağır motorsiklettir birde buna yarış tipi kullanım kattığınızda iyice sizi zorlar.Derbi nin gpr 125 r olanıda daha seri hafif trafikte daha hareketlidir.Bunları göz önünde bulundurarak derbinin naked olanı var onuda inceleyin derim yarış tipi olanının aynı aksamın kros tipindeki motorudur.

    Bir zevk ve hevestir bende kullandığım için söylüyorum yarış tipindeki motor yorucudur kullanım konumu olarak.

  9. #3189

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    derbi gpr 125
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öm olarak cevap yazdım. Bu arada hangi ilde ikamet ediyorsunuz?
    öm attım size gönderdiğimi okuyup yardımcı olursanız sevinirim .

  10. #3190

    Üyelik
    19 Eylül 2010
    arkadaşlar merhaba.bu topic in hemen hemen hepsını okudum.kafamdakı motor bu ancak günlük kullanıma uygun degıl muhabbetlerı donuyor.benım gunluk kullanımdan kastım su ben haftada 2-3 gun kullanırım bunu bu bazen 4 olabılır.ee bu tarz kullanıma uygun bı rmotor degıl mıdır?

  11. #3191

    Üyelik
    18 Nisan 2010
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    derbi gpr 125r
    Alıntı savasaktulum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba.bu topic in hemen hemen hepsını okudum.kafamdakı motor bu ancak günlük kullanıma uygun degıl muhabbetlerı donuyor.benım gunluk kullanımdan kastım su ben haftada 2-3 gun kullanırım bunu bu bazen 4 olabılır.ee bu tarz kullanıma uygun bı rmotor degıl mıdır?
    walla bende alırken haftada 2 3 enfazla 4 kere binerim diodum ama 3 ayda 4bin km yol yaptım genelde yalova içi ama istanbul orhangazi bursa seferlerimde oldu günlük kullanıma şöyle uygun degil birazcık fazla yaktıgı için yoksa günlük kullanım için biçilmiş kaftan malum 125lik son sürati pek yok ama çooook atik seri inanılmaz manewra ve viraj kabiliyeti vede şekli şemali itibari ile şehir faresi:D yagını eksik etme kaliteli tam sentetik kullan benzinin yettigi kadar gazla benden bukadar:D

  12. #3192

    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Alıntı hamdinho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    walla bende alırken haftada 2 3 enfazla 4 kere binerim diodum ama 3 ayda 4bin km yol yaptım genelde yalova içi ama istanbul orhangazi bursa seferlerimde oldu günlük kullanıma şöyle uygun degil birazcık fazla yaktıgı için yoksa günlük kullanım için biçilmiş kaftan malum 125lik son sürati pek yok ama çooook atik seri inanılmaz manewra ve viraj kabiliyeti vede şekli şemali itibari ile şehir faresi:D yagını eksik etme kaliteli tam sentetik kullan benzinin yettigi kadar gazla benden bukadar:D
    yorumun ıçın teşekkur ederım kararım bundna yana bakalım sımdı su primimi aldıktan sonra motorun pesındeyım.

  13. #3193

    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    izmir/BERGAMA
    Motosikleti
    GPR 125 racing
    bnde apache motor var ve saglam bi gpr la takas düşünüyorum motorum 4135binde olması gerekiyor 2009 model sürekli yatıyor çünkü turizim ve otel işletmeciligi okudugumdan yaz ayları sırf staj görüyorum görmessemde normal calısmaya gidiyorum o yuzden garajımda duruyor 1500 km de aldım agstos ayında 09 un işte yaklasık 1 sende 3 bin km yapmısım daha zorlamadım ama balatalarını kople degiştirecegim graja sokarken ön fren biraz cizildi bide o eksozun üstündeki dalga ötüyor diye cıkarrtım bunu iş yerimden yazıyorum motruma kavusmamama az kaldı şimdiden takasa girebilecek arkadaslar la iletişime geçmek istiyorum..

  14. #3194
    reak41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Şehir
    bithia
    arkadaşlar merhaba ben derbi almayı düşünüyorum ama 1.82 85 kilo bi insanım altımda saplanmış gibi dururmu acaba ? sırf tipi yüzünden hyoGTR250 alabilirim o yüzden rahatlatıcı açıklamalar bekliyorum teşekkürler selamlar..

  15. #3195
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    evet arkadaşlar bende derbi gpr 125'e sahibim artık. Bugün aldım getirdim heyecandan kaç km yaptığımı bilmiyorum m.köyde e5'e çıkrken yanıma gelen yzr 125li arkadaş buradaysa biraz stressliydim cevap veremedim

  16. #3196
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı daparadoks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar bende derbi gpr 125'e sahibim artık. Bugün aldım getirdim heyecandan kaç km yaptığımı bilmiyorum m.köyde e5'e çıkrken yanıma gelen yzr 125li arkadaş buradaysa biraz stressliydim cevap veremedim
    Ne güzel sevgiyle kullanın!

    O şekilde iki motor giderken muhabbet etmek soru sormak bence çok tehlikeli çünkü dikkat tamamen dağılıyor hız yavaşlıyor bir defasında banada oldu arkadan arbalar üzerimize çıkıyordu.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 ----------

    Alıntı reak41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba ben derbi almayı düşünüyorum ama 1.82 85 kilo bi insanım altımda saplanmış gibi dururmu acaba ? sırf tipi yüzünden hyoGTR250 alabilirim o yüzden rahatlatıcı açıklamalar bekliyorum teşekkürler selamlar..
    Tipi yüzünden gtr alırsan unutmaki gtr ağır motor hareket kabiliyeti gpr kadar seri olmaz.

  17. #3197
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne güzel sevgiyle kullanın!

    O şekilde iki motor giderken muhabbet etmek soru sormak bence çok tehlikeli çünkü dikkat tamamen dağılıyor hız yavaşlıyor bir defasında banada oldu arkadan arbalar üzerimize çıkıyordu.[COLOR="Silver"]
    son derece haklısın ben aynamı kontrol ederken bile zorlanıyorum. henüz debriyaja ve gaza alışmamış motoru 3 kere istop ettirip tekerleği yerden kesmişken birisine cevap vermek çok zor oluyor. arkadaş modeli sordu ben fiyatı söyledim :D ama alıştım

    Özellikle sinyale alışana kadar deli gibi bir sağa bir sola sinyal verdim

  18. #3198
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    iki zamanlı motora ki birde yarış tipi olanlarda ilk kalkarken az biraz fazla gaz verip debriyajı bırakmak gerekir çünkü 1.vites oranı yüksektir motor devri yüksektir ve iki zamanlı motor düşük devirde hemen toplanıp motoru kaldırmaz yerinden.

  19. #3199
    forevermore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150 (2013 Kırmızı)
    Hayırlı uğurlu olsun. tez zamanda fotoları ile heyecanını paylaşmanı istiyoruz
    Aptallık En Büyük Günahtır !

  20. #3200
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki zamanlı motora ki birde yarış tipi olanlarda ilk kalkarken az biraz fazla gaz verip debriyajı bırakmak gerekir çünkü 1.vites oranı yüksektir motor devri yüksektir ve iki zamanlı motor düşük devirde hemen toplanıp motoru kaldırmaz yerinden.
    daha önce moped kullandığım için 2 zamanlı olarak derbinin gaz hassasiyetine eve gelince alıştım şuan sorunsuz kullanıyorum.

    Alıntı forevermore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun. tez zamanda fotoları ile heyecanını paylaşmanı istiyoruz
    pazartesi aldım motorumu eve geldim temizliğini yaptım sonra çıkıp gezdim biraz hava karardı tek bi foto çektim oda pek iyi değil. gündüz yanında olamıyorum ki hem arka sele yok şuan için çirkin çıkmasın dün gece çektim bi kaç foto beğenmedim hiç


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler