Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Temmuz 2010, 14:53
#3121
hafif yokuş aşağı 162 km gördüm. düzde de 155 km falan yapıyor max. bu hızlarda korkmuyosun çünkü altındaki makinenin kalitesi kafanı rahatlatıyor.
yokuş yukarı boğulma olayı yok. Anca gaz debriyaj kavramasını tam yapamaz da gazı sonuna kadar açarsan yığılıyor biraz. kullanımla alakalı yani.
rs125 le nerdeyse aynı makineler. bir çok parçası aynı fabrika çıkışlı zaten. rs 125 biraz daha kuvvetli çünkü egzoz emisyonu daha fazla. çok güzel bir pist replicası tavsiye ederim fakat derbi kadar yaygın değil kullanım olarak.
neden piyasada fazla olmadığına bakarsan bunu bir örnekle açıklayayım: renault ve lancia
piyasaya önce girme, tutunma, satış politikası vb bir çok faktör etkili.
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
Reklamlar
-
27 Temmuz 2010, 18:50
#3122
koromako çok teşşekkür ederim sorularımı yanıtladığın için
Peki çevremde 4 zamanlı motor kullananlar diyorki 2 zamanlı ile uzun süre kök gaz gittin mi boğulur. Bu doğrumudur? Heyecan seven bir insanım haliyle hız yapıcam motorda boğulma vs olurmu ?
-
27 Temmuz 2010, 19:14
#3123
schmarık adlı üyeden alıntı
koromako çok teşşekkür ederim sorularımı yanıtladığın için
Peki çevremde 4 zamanlı motor kullananlar diyorki 2 zamanlı ile uzun süre kök gaz gittin mi boğulur. Bu doğrumudur? Heyecan seven bir insanım haliyle hız yapıcam motorda boğulma vs olurmu ?
hurafe bunlar bunu diyen arkadaşlar 2 zamanlı bir motorla uzun süre dip gaz gidip de şişmiş de ona göre mi diyorlar? yamaha bws 100 de kullandım, 2 kişi alanyanın sıcağında basagaz alanya-antalya yaptım, su soğutmalı olmamasına rağmen makina tık demedi sırf zevk için temiz bi tane bulursam alıcam bws ciddiyim
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
-
27 Temmuz 2010, 20:44
#3124
Tekrar Teşekkür Ederim Verdiğin Bilgiler İçin
Bu motor max kaç km gider yani kaç km'de rektefiye ister? Rektefiye değilde Sıfır(0)'dan değişmesi gereken bütün parçalarını yani işde bazılarının değişmesi gerekiyor ya o parçaları yenilemek istersem kaç paraya patlar?
-
28 Temmuz 2010, 03:04
#3125
valla bu konuda en doğru cevabı astral verir diye düşünüyorum.
ya da eski sayfalara bir göz at tüm bunların konusu fiyatlarıyla birlikte geçmişti. fakat 200-300 tl civarında tutar diye hatırlıyorum ama yanılıyor da olabilirim.
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
-
28 Temmuz 2010, 09:16
#3126
Merhaba astral sana bazı sorularım olucak cevaplarsan sevinirim
Derbi gpr 125 r ile max kaç km gidilir yani kaç km'de parça değişimi ister? Parça değişimi yapıcak olduğumdada orjinal parçalara bana kaç paraya patlar?
-
28 Temmuz 2010, 21:28
#3127
Arkadaşlar teşşekkür ederim forumun bu kadar pasif olmasından gpr 125 r den vaz geçtim belli motor iyi motor olsa yada kullanışlı motor olsa sitede her dakka açık biri ille bulunur ama herkez offline cbr 125 r formuna giriyorum 7/24 açık adamlar hepski motorlarından konuşuyolar buraya bir msj yazıyom cevap alamıyorum motor iyi motor olsa burasıda kalabalık olurdu.
-
28 Temmuz 2010, 22:59
#3128
schmarık adlı üyeden alıntı
buraya bir msj yazıyom cevap alamıyorum motor iyi motor olsa burasıda kalabalık olurdu.
Bu kadar saçma bir mantık olamaz.
Sen git bisiklet al, mahallede arkadaşlarınla ol bol konuşursun.
Birsürü saçma sapan sorularına bile cevap aldın hala neyden bahsediyorsun.
Bu motor ne kadar gider, ilerde bana ne kadara malolur gibi bir soru olur mu ya?
Motor kullanıcısın az olması kötü yada kullanışsız olması anlamına mı gelir?
Soruyorum sana sitede kaç tane ducati- agusta-aprilia vs. kullanıcısı var ? Ya da topici var ? Şimdi bu motorlar kötü motor mu ?
Eğer sen bu işe gönül vermiş olsan adam gibi bütün sayfaları okuyup kendin bilgi edinirdin, millete çamur atmazdın...
Ki merak ettiğin bütün soruların cevabı geçmiş sayfalarda var.
-
29 Temmuz 2010, 02:49
#3129
yaw derbi varken altımızda yolda olmak yerine yaz günü neden topicte yazalım 24 saat?
her fikre saygımız var. Arkadaşımız hem motora binmek istiyor, hem de binmediği zamanlarda da motor hakkında bolca yazışmak istiyor. cbr 125 kullanıcısı çok fazla, kesinlikle bu beklentin için cbr almalısın
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
-
30 Temmuz 2010, 00:55
#3130
schmarık adlı üyeden alıntı
S.a ArkadaşLar Ben Aranıza Yeni KatıLdım Bazı SoruLarım Olucak SizLere;
1.Derbi Gpr 125 r En fazLa Kaç Km'de ALsam Sorunsuz KuLLanırım?
2.Derbi Gpr 125 r'de biLdiğim kadarıyla YAMAHA motoru var ama ben bir yerde motorunun üstündede DERBİ yazdığını gördüm yani yanLış mı acaba bu foto orjinaLinde motorun üstünde YAMAHA'mı yazıyo?
3. 2 ZamanLı motora karşı bir şüphem var 4 zamanLıya göre çünkü çabuk bozuLmasından korkuyorum. Çabuk bozuLmaz dimi yani motorumu gözüm gibi bakıcam.
CevapLarınız İçin Şimdiden TEŞŞEKKÜR EDERİM.
çabuk bozulmasımı aldıgım motor italyan safkan ss bir motor 125lik ama 28 beygir gp de kullanılan bir motor 4 zamnlı olsa sence bu kasayı taşırmı...?:=) sıkma canını bu pitbull gibi azdırdıkca azar yeterki yagını eksik etme ok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------
schmarık adlı üyeden alıntı
koromako çok teşşekkür ederim sorularımı yanıtladığın için
Peki çevremde 4 zamanlı motor kullananlar diyorki 2 zamanlı ile uzun süre kök gaz gittin mi boğulur. Bu doğrumudur? Heyecan seven bir insanım haliyle hız yapıcam motorda boğulma vs olurmu ?
uzun süre kök gaz gittinmi bogulur evet bunu kimse yalanlayamaz ama bu süre nekadar onu söyledilermi sana 1saat boyunca kök gaz gitmicen heralde dimi )) merak etme bogulma problemi eskiden di artık teknoloji var yapıyo adamlar kalite ve güç gerçekten italyanlarda var
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:46 ----------
arkadaş lar bişiy soracam nezamndır takip ediyorum motoru hatta bir arkadaş cewapbile yazdı ama tam netleştiremedim benim sorunum şu sabah motoru cıkartıyorum kontagı açıyorum jigleyi çekip gaz vermeden marşa basıyom motr çalısır gibi oluyo stop ediyo bikaç kez böle olunca gaz veriyom çalışıyo kendi halinde çalısırken devir düşüyo ve yine stop ediyo ama biraz kullandıktansora ölebi sorun olmuyo jiglesiz tekmarşla canavar gibi çalısıyo bu bir sorunmu yoksa herşey normalmi şimdiden sag olun hayırlı geceler
-
30 Temmuz 2010, 02:20
#3131
normal. kullanım klavuzunda aynen şöyle yazıyor: jigleyi açın. gazı 1/3 oranında çevirerek sabit tutun ve marşa basın. Sıcak havalarda 15 saniye sonra jigleyi kapatabilirsin, soğuk havada 30-40 saniye. jigleyi kapadıktan sonra gene 1/3 gaz verirsen bir kaç kez akabinde kendi haline bırak bir kaç dakka rölantide ısınsın. ısındığına kanaat getirdikten sonra yola çıkınca da ilk 100 metre falan fazla gaz açma. akabinde yapıştır sonuna kadar. en sağlıklı ilk marş ve kullanım bu şekilde
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
-
30 Temmuz 2010, 12:44
#3132
schmarık adlı üyeden alıntı
koromako çok teşşekkür ederim sorularımı yanıtladığın için
Peki çevremde 4 zamanlı motor kullananlar diyorki 2 zamanlı ile uzun süre kök gaz gittin mi boğulur. Bu doğrumudur? Heyecan seven bir insanım haliyle hız yapıcam motorda boğulma vs olurmu ?
Bir alt viteste yüksek devire çıkmayıp motoru hızlandırmayıp bir üst vitese çıkıp gaz verirsen motor boğulur gibi olur bu boğulma değil devirsiz kullanmadır normal arabalardada olur 4 zamanlılarda ama 2 zamanlı motorlar daha yüksek devirli olduğu için yüksek hıza çıkılacaksa motor devri yüksek tutularak vites geçişi yapılırsa boğulma gibi olan devirsiz kullanmadan dolayı yığılma olmaz .
İki zamanlı motorları kıskananlar hep kötülemeye çalışırlar unutma!2 zamanlı motor kullananlardan böyle yorumlar alamazsın çünkü motoru kullanmış ve tecbüre edip neyin ne olduğunu motorun üzerinde görmüştür...iyiler ve kötüler savaşları gibi oldu bu 2 zamanlılar ve 4 zamanlılar
-
02 Ağustos 2010, 22:30
#3133
en son ölçtüğünüz yakıt değerleri nedir arkadaşlar gpr de
-
03 Ağustos 2010, 22:45
#3134
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
-
05 Ağustos 2010, 10:37
#3135
ardaslar benım derbi piston kırmıs rektefe olcak orjınal pıstonları olmadı gomlek ıyıce genıslıcegınden tiwan mal ı pıston takılacak param olana kadar bole bıncen sonrada athena kıtınden taktıracam bu athena ne malıdır ve baska kıtlerde varmı bole bılgınız varsa paylasırsanız sevınırım
-
08 Ağustos 2010, 12:58
#3136
-
08 Ağustos 2010, 15:17
#3137
-
10 Ağustos 2010, 14:19
#3138
arkadaşlar ankarada oturuyorum 2 sennenin sonunda derbi almaya karar verdim. Soru sormayacağım çümkü forumun neredeyse 100sayfasını okudum ... Çevrenizde veya sizlerden derbisini satan arkadaş varsa görüşmek isterim tercihen ankarada olsun çünkü işlerim çok yoğun şehirdışına çıkma fırsatı bulamam .. birde ankarada derbiden anlayan ustaların bilgilerini yazabilirmisniz. motoru almadan bir kontrol ettirmek gerekecek malum
-
11 Ağustos 2010, 01:33
#3139
Hytloth adlı üyeden alıntı
fiyatı ve kmsi uygun görünüyor. Bence ustanında onayı alındıktan sonra alınabilecek bir motor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 ----------
hamdinho adlı üyeden alıntı
Egsoz olarak GİANELLİ SİLENCER'ı önerebilirim.
Benim sattığım motorda vardı, sesi orjinal egsoza göre daha iyi, yakıtta anlaşılır bir fark yaratmıyor. Ferco motorun derbi için getirdiği egsoz da bu zaten.
Çilek kokulu yağ bende duymuştum ama ne kadar sağlıklıdır bilemem. Sonuçta önemli olan full sentetik kaliteli yağ olması. Yarı sentetik olduktan sonra isterse parfüm gibi koksun kullanma derim.
KİT olayına gelince yanlış hatırlamıyorsam içerisinde silindir, piston,segman alt üst contalar vardı sadece. Bi athena kit vardı, o pist kullanımı içindi ( yani yaramaz alma ) günlük kullanım için değil.
Bir de farklı marka kit vardı ( ama adını hatırlamıyorum) o günlük kullanıma daha uygun diye hatırlıyorum. Ama sonuçta motorun diğer parçaları (krank vs.) 125 cc limitleri dahilinde olduğu için çok sağlam ve dayanıklı olacağını düşünmüyorum. Benim tavsiyem eğer kit almayı düşünüyorsan, motorunun piston segman yenileme vakti geldiği zaman al .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 ----------
mukavemeth adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ankarada oturuyorum 2 sennenin sonunda derbi almaya karar verdim. Soru sormayacağım çümkü forumun neredeyse 100sayfasını okudum
... Çevrenizde veya sizlerden derbisini satan arkadaş varsa görüşmek isterim tercihen ankarada olsun çünkü işlerim çok yoğun şehirdışına çıkma fırsatı bulamam .. birde ankarada derbiden anlayan ustaların bilgilerini yazabilirmisniz. motoru almadan bir kontrol ettirmek gerekecek malum
Senin gibi bilinçli ve sabırlı kullanıcıları seviyoruz arkadaşım
Forumdan koromako nickli arkadaş motorunu satıyor. Ama kendisi istanbulda.
Maalesef ankaradaki ustalar konusunda pek bilgim yok. Ama ferco motorun sitesinden ankaradaki yetkili servisi öğrenebilirsin.
Hatta senin için ben buldum
FİRMA : RİDER İÇ VE DIŞ TİC.PAZ.SAN.LTD.ŞTİ
ADRES : YENİ İNCEK BULVARI NO:318
İLGİLİ KİŞİ : SITKI TUĞCU BURAK GÜZELOĞLU
TELEFON : 0312 499 36 33
FAX : 0312 499 36 33
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 ----------
Hytloth adlı üyeden alıntı
Bak bu motor da güzelmiş bence daha mantıklı.
-
11 Ağustos 2010, 14:10
#3140
yardımın için teşekkürler tomass ... Simdi ankarada temiz ve makul bir derbi bulmak kaldı koromakoda satmış sanırım motorunu onuda kaçırdık
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler