Selam arkadaslar bende 2006 gpr var yanlız 6. Vıteste motor gaz yemıyor sebebı ne olabılır
Selam arkadaslar bende 2006 gpr var yanlız 6. Vıteste motor gaz yemıyor sebebı ne olabılır
evet o benim motrdada var cbr 125 de gaz yemiyor hızdan düşüyor
gaz yememe olayını bilemem yani gazdan düşmez ama 6. vites rahatlama vitesidir motor yavaş hızlanır diye biliyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:30 ----------
arkadaşlar bir ara gerceekten buluşsakta şu motorları karşılastırsakya marmara içi her yere gelirim yeterki pazar gunu organize olalım numaram 0541 637 35 69 bi pazar hamdi hadi diyin yeter)))
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------
bide bişiy daha sorayım gercekten hani havalı hız düşkünü demeyin ama millet derbiyle 160 170ten bahsediyo ben 150yi zor görüyom bu problemmi yoksa madifikasyonlu olanlarmı görüyo bu sürati ?
6. vites oranı düşüktür 5. viteste yüksek devire çıkıldıktan sonra 6 ya takılırsa biraz daha ivmelenir ama 6 viteste giderken makine rüzgara karşı direnç gösteriyor motoru rüzgar tutuyor o yüzden 6 da gaz yemiyor gibi gözüküyor.yani anlaşılması için 5. vitesle 6. vitesin arasında az bir fark var 5.5 vites gibi
arkadasler benım hararet gostergesıyle yag gostergesı anlamsız bısekılde bazen yanı bazen sonuyo hararet motoru yenı bıle calıstırmıs olsam arqada yanıyo motor sogukken bıle yanıyo musurlermı ozuk yoksa beyınmı 2. sorum exup motorunun ustunde ayar vıdelerı var bunları onceden aldıgım kısı oynadımı oynamadımı bılmıyorum bunlar nasıl ayarlancak
Yerinden çıkmış soket vs. olabilir müşür soketlerini kontrol et, yağ ışığı arasıra yanıyorsa yüklü fren yaptığında vs. yağ azalıncada yanar arasıra yağ ekleyebilirsin biraz daha genelde azalında yanar ışık yani yanıp söner yağ çalkalandıkça.Hararet ışığınında müşürün soketleri ve panoya giren soketleri kontrol et sök ve aynen yerine tak oksit yapıncada yapabilir söylediğin yanıp sönmeleri.
Exup 7.500 civarlarında açıyorsa sorun yoktur.
arkadaşlar aranıza yeni katıldım...
gpr 125 aldım bursadan izmire kadar kullanarak getirdim ve çok basmadım...
dikili'de de 2 gün kullandım... buji yandı değiştirdim...2.kez yandı hatta kafası koptu şimdi motordan takır tukur sesler geliyor çalışmıyor...
yardım edebilecek arkadaşlar var mı :(
nerde yaptırabilirim, sorun ne, nekadar masrafı çıkar yardım ederseniz sevinirim...
Merhaba,buji parçası silindiri çizmiş olabilir,motorun içinde zarara yol açmıştır!Biraz sıkıntıya hazırlıklı olun,motorunuzu tamir edebilecek İzmir'de tek adres biliyorum PITIR motor Karşıyaka, Aslan ustaya motoru gösterin,gözünüz arkada kalmaz, birde çıkan reçeteye göre Motopit'e de sorabilirsiniz ama yetkili servis olduğundan tuzlu rakam çıkabilir,iyi günler Aslan Usta'nın telefonu 05424350110 X9'lu Anıl tavsiye etti derseniz tanır...Geçmiş olsun
İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar
S.a ArkadaşLar Ben Aranıza Yeni KatıLdım Bazı SoruLarım Olucak SizLere;
1.Derbi Gpr 125 r En fazLa Kaç Km'de ALsam Sorunsuz KuLLanırım?
2.Derbi Gpr 125 r'de biLdiğim kadarıyla YAMAHA motoru var ama ben bir yerde motorunun üstündede DERBİ yazdığını gördüm yani yanLış mı acaba bu foto orjinaLinde motorun üstünde YAMAHA'mı yazıyo?
3. 2 ZamanLı motora karşı bir şüphem var 4 zamanLıya göre çünkü çabuk bozuLmasından korkuyorum. Çabuk bozuLmaz dimi yani motorumu gözüm gibi bakıcam.
CevapLarınız İçin Şimdiden TEŞŞEKKÜR EDERİM.
evet motor yamaha dtr 125 motorunun geliştirilmiş exuplu versiyonu.
2 zamanlı motor 4 zamanlıya göre daha az komplikedir ve arızalanması daha zordur. fakat 4 zamanlıya göre daha çabuk yıpranır. Ama rektefiyesi hem düşük maliyetlidir hem de bir kaç saat sürmektedir.
Benim motoru alsan sorunsuz kullanırsın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28369802/detay
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:08 ----------
Öncelikle yeni motorun hayırlı olsun. NGK BR8ES miydi eriyen buji?? Forumda defalarca uyardım Uygun buji kullanılması gerektiğini hatta iridyum bujinin daha sağlıklı olduğunu. Keşke göz gezdirseydin. Umarım fazla bir masraf çıkarmaz. Astral'ın tavsiyesini dinle mutlaka, motor hakkında çok bilgili bir arkadaşımızdır.
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
ŞuanLık araştırma aşamasındayım. Gpr 125 r'nin motorunun üstünden şuanda DERBİ mi yazıyor? Yoksa YAMAHA' mı ?
ArkadaşLar Lütfen yardım edin. Şuanda Derbi Gpr 125'in motorunun üstünde DERBİ mi yazıyor yoksa YAMAHA mı ?
Herkeze merhaba arkadaşlar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:20 ----------
Neden bu kadar merak ettin anlamadım
Motorun üzerinde fabrika çıkışı olarak derbi yazıyor fakat o yazı metal bi levha şeklinde, çıkarılabiliyor.
Çıkarınca altında YAMAHA yazıyor...
Arkadaşım sana çok teşşekkür ederim. Şu yüzden sordum dedim acaba çinlilerde bu motordan çalıntımı taptı diye bakıyorum çünkü bazılarında DERBİ bazıLarında YAMAHA yazıyor buda kafamı kurcaLadı cevapladığın için teşşekkür ederim.
Eğer derbi almak istiyorsan koromako nun motorunu tavsiye ederim , km de oldukça az...
Peki sen bu motoru tavsiye edermisin ? Yani ben 2 zamanLı oLduğu için biraz korkuyorum. BozuLur vs sorun çıkartır diye.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------
Birde bu motor en yüksek kaç km'ye kadar alınabilir yani rektefiye görmemiş olarak diyorum.
Tabiki tavsiye ederim, ama kullanım amacına göre durum değişebilir.
YBR gibi günlük 50-60km kullanırım dersen, bu durumda pek uygun olmayabilir.
GPR pist motorunun replicasıdır, performans, zevk, kalite, görüntü açısından tartışılmaz güzelliktedir.
Şu km ye kadar motor alınır diye bir sınıflama yapmak pek doğru olmaz. Alırsın motoru götürürsün bildiğin bir ustaya adam akıllı inceler onay verir alırsın.
Ayrıca 2 zamanlı olması seni korkutmasın.
Ne biliyim işde 2 zamanlı diye bir tedirginlik var.
eski mzler de 250 cc 2 zamanlıdır ve eski motorcular iyi bilirler nasıl gittiğini hala yollarda mz görüyorum. yamaha bws 100 scooterları bilirsiniz. güneyde çok kullanılır ve tercih edilir. onlar da 2 zamanlı, 100 cc olmasına ragmen dehşet bir gücü vardır ve evladiyelik motorlardır. 2 zamanlıdan korkma, daha önce de dediğim gibi 4 zamanlıya göre daha az teferruatlı motorlardır ve bu yüzden kolay kolay arıza çıkarmazlar. ben derbiyi aldıktan sonra 2 zamanlı motor ne demek öğrendim ilk bindiğimde 125 cc olduğunu bilerek ne kadar kuvvetli olabilir ki demiştim ama gazı açınca beklenmedik şekilde ön teker 8-10 cm havaya kalkınca ne olduğunu anladım makinanın :D
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
Çok saol açıklamaların beni çok rahatlattı. Peki hiç tapa gaz yaptın mı motor kaç yaptı kök gazda ? Birde şimdi boğulma olayı felan diyolar yokuşlarda o nasıl oluyo motor güçlü motor nasıl boğulcak yada bayılcak yokuşlarda??
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:56 ----------
Bir sorum daha var;
Bu derbi piyasada yollarda neden o kadar çok yok bir scooter yada diğer motorlar gibi
cbr 125 r, yamaha yzf 125 r kadar ? Yani piyasada çok az var bunun sebebi ne olur sizce ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 ----------
Birde APRİLİA rs 125'i tavsiye edermisiniz ondada Bg gücünden başka bir fark yok herhalde öylemi açıklarsanız sevinirim.
Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok teşşekkür ederim.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)