Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3001

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600f---Kymco Agility City 125
    arkadaşlar herkse merhaba bende gpr 125 almak istiyorum ama aklıma bir soru takılıyor. selesi çok rahat değil diyorlar doğrumu birde motora 2 kişi binmeyin diyorlar bunların aslı var mı acaba?? yardımcı olursanız sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3002
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Bende almayı düşünenlerden ve ufak bir payla bir tane ikinci el kaçıranlardanım

    Daha almadan selesi için çözüm düşünmüştüm sele rahatsızlığı okuduğum ve anladığım kadarıyla genişlik oturak rahatsızlığı değil oturulan yerin sert olması.

    Aynen sökülüp içi sünger,silikon veya darbe emici plastiğimsi sünger (bazı çek çek ve ev temizliğinde kullanılan suyu emen sürgerimsi yapı tam adını bilmiyorum) 1 veya 2 cm kaplanıp üzeri tekrar sudan etlilenmesin diye brandamsı veya yağmurluğumsu kumaşla kaplanabilir kendinizde yapabilirsiniz bunu.

    iki kişiden kasıt motor ufak hacimli çok fazla torklu ve beygir güçlü olmamasıyla alakalı.Zaten bunun gibi modeller aslında normal trafikte kullanılsın diye üretilmez yarış pistinde kullanmak yarışmak içindir firmalar aslının aynısını replikasını üretip satışa sunarlar.Yani tek kişi ile iyice uzayıp gidersin motor kaldırır yorulmaz zorlanmaz anlamında iki kişi binmeyin denmiştir bence saçma doğru düzgün devrini bilerek kullanılırsa hiçbir sorun olmaz.Tabi arkadaki kişi içinde oturacağı yeri kendinizinki gibi sünger kaplatmanız gerekir

    Zaten yarış motosikletindeki artçı arkada oturan hiçbir zaman rahat değildir diğer motorlara göre balkondan bakar gibi kaburu çıkmış beli tutulmuş ha düştüm ha düşücem ellerime kıramp girdi sorunları diğer normal tipteki motorlarda olmaz.arkada oturan tam bir emanettir.Bunlar yarış için dizayn edilmiştir rüzgarsal sürtünmeyide azaltmak için füze gibi gözüksün diyede.

  3. #3003

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600f---Kymco Agility City 125
    hocam çok teşekkür ederim birde km de kaç kuruş yakıyor acaba bunlar??

  4. #3004
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Önceki yazılarda arkadaşların bilgisi varda tam olarak bulamadım kaçıncı sayfada yazıyor aklımda kalan 4.5-5 litre ile 100 km gidiyor 800 ila 1000 kmde de bir iki zamanlı yağ konulması gerekiyor.

    Yani 100 km'de 5 litre alırsak 100 km çarpı 3.65 (1 litre benzin)=18.25 yani km de 180 kuruş çıkar.

    Normal çok yüksek devire çıkmadan şu güç valfi açılmadan kullanılırsa 100 km de 3.5-4 litre yaktığını yazdıklarını hatırlıyorum buda 4 litre çarpı 3.65 (1 litre benzin fiyatı) 14.6 yani 145-150 kuruş yakar.

  5. #3005

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600f---Kymco Agility City 125
    arkadaşım çok sağol verdiğin bilgiler için. kafamda yavaş yavaş bişeyler oturmaya başladı...

  6. #3006
    astral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Motosikleti
    Gilera, Derbi, Yamaha, Piaggio, Aprilia, Ducati, F
    Bassturbin söylediklerinize katılıyorum,sadece birşeye açıklık getirelim, bu motora 2 kişi binilir iyide gider,tabi düşük devirde pek toplamaz ama 5000'den sonra 2 kişide olsa çok seridir...İki kişi binilemez denilirken,bu motor sadece sürücü odaklı üretilmiş,arkadaki için eşantiyon bir oturma yeri konulmuş,bu yüzden en fazla 10km sonra arkadaki yeter artık diyor,hem oturduğu yerden,hem de pozisyonundan!Birde şunu belirteyim,kim kullanıyorsa arkadaki kişi onada ızdırap çünkü,eğimden dolayı sizin sırtınıza yaslanıyor,zaten normal kullanımı rahatsız,10km sonra kullananda da bilek ağrısı ızdırap veriyor,en iyisi tek kişi kullanmak...
    İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar

  7. #3007
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı astral adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bassturbin söylediklerinize katılıyorum,sadece birşeye açıklık getirelim, bu motora 2 kişi binilir iyide gider,tabi düşük devirde pek toplamaz ama 5000'den sonra 2 kişide olsa çok seridir...İki kişi binilemez denilirken,bu motor sadece sürücü odaklı üretilmiş,arkadaki için eşantiyon bir oturma yeri konulmuş,bu yüzden en fazla 10km sonra arkadaki yeter artık diyor,hem oturduğu yerden,hem de pozisyonundan!Birde şunu belirteyim,kim kullanıyorsa arkadaki kişi onada ızdırap çünkü,eğimden dolayı sizin sırtınıza yaslanıyor,zaten normal kullanımı rahatsız,10km sonra kullananda da bilek ağrısı ızdırap veriyor,en iyisi tek kişi kullanmak...
    ..evet hakılısın.

    Daha eski tip 85-94 arası yarış motorlarında farkındaysanız kuyruk ve genel görünüm kutumsu bir yapıya sahip yani replika modeller için söylüyorum hatta artçı için arka sele yüksek değil yeni tiplerde kuyrukince ve iyice yükseltilmiş arka koltuk kuyruk kısmı.Örnek:

    89 model gsxr 1100:



    2008 model gsxr 1000:


  8. #3008
    koromako - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6-F
    valla ben 192 boyunda 87 kg adamım. arkada bir de artçı olunca frene basınca hem onun ağırlığı, hem de kendi gövdemin ağırlığı kollarıma biniyor.fren yapmaya ödüm patlıyor desem yeridir. hem sürücü hem de artçı için cidden rahatsız. artçıyla gezeceğim zaman mondial zat 150 kullanıyorum daha rahat sürekli artçıyla seyahat etmek niyetiyle bu motoru alana geçmiş olsun havalar ısınsa da çıkarsak motorları yollara..
    Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın

  9. #3009
    astral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Motosikleti
    Gilera, Derbi, Yamaha, Piaggio, Aprilia, Ducati, F
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..evet hakılısın.

    Daha eski tip 85-94 arası yarış motorlarında farkındaysanız kuyruk ve genel görünüm kutumsu bir yapıya sahip yani replika modeller için söylüyorum hatta artçı için arka sele yüksek değil yeni tiplerde kuyrukince ve iyice yükseltilmiş arka koltuk kuyruk kısmı.Örnek:

    89 model gsxr 1100:



    2008 model gsxr 1000:

    2008 gsxr'da yine arka koltuk yere göre düz duruyor,gpr'da arkada birde öne doğru eğim var,arkada kim oturuyorsa belli süre sonra öne kaymaya başlıyor ve size yaslanıyor,bu samimiyet yüzünden arkaya erkek oturtmayın
    İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar

  10. #3010
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F

  11. #3011
    kantele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Derbi STX-150
    Arkadaşlar derbi konusu değil mi? Suzuki'ler falan tartışılmaya başlanmış. Ben küçük bir soru soracağım. 2006 ile 2007 model Derbi'ler arasında önemli bir fark var mıdır? Sizce 2006 model almak mantıklı mı? Motorda mutlaka bir rektefiye durumu vardır, sizce 1.000 tl fazla verip açılmamış bir motor mu almalıyım?

  12. #3012
    cbr_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı koromako adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ben 192 boyunda 87 kg adamım. arkada bir de artçı olunca frene basınca hem onun ağırlığı, hem de kendi gövdemin ağırlığı kollarıma biniyor.fren yapmaya ödüm patlıyor desem yeridir. hem sürücü hem de artçı için cidden rahatsız. artçıyla gezeceğim zaman mondial zat 150 kullanıyorum daha rahat sürekli artçıyla seyahat etmek niyetiyle bu motoru alana geçmiş olsun havalar ısınsa da çıkarsak motorları yollara..
    Haklısın dostum tek kullanmak için güzel motorlar ve cok zevkli ama 2.ci kişi oldu mu alma daha iyi

  13. #3013

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Aprilia RS 125 2010
    Havalar berbat evet ama az kaldı cıkarız yollara
    :thumright

  14. #3014
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı kantele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar derbi konusu değil mi? Suzuki'ler falan tartışılmaya başlanmış. Ben küçük bir soru soracağım. 2006 ile 2007 model Derbi'ler arasında önemli bir fark var mıdır? Sizce 2006 model almak mantıklı mı? Motorda mutlaka bir rektefiye durumu vardır, sizce 1.000 tl fazla verip açılmamış bir motor mu almalıyım?
    2006 ve 2008 modelleri gözüküyor nette ve özellikleri aynı.Renk farkı var.

    Tabiki rektifiye görmemiş kurcalanmamış az km yapmış motor daha sağlıklı olur gibi ama birazda kısmetine kalmıştır yeni motor alınır arıza yapabilir eski motor alınır arıza yapmayabilir.Benim gördüğüm kullanmaya oranla 15.000 km den sonra bir piston ve neresi aşınmışsa orasının yenilenmesi gerekir.Fazla zorlanmadan temiz kullanılan bir makinede 20-25 000 km sonra belki piston yenilenmesi gerekebilir.

    2 zamanlılarda hararet çabuk çıkarsa normalinden fazla o motor aşınmış demektir aşınan parçalar hararete sebep olur buna oranla verim alınmayan motor iyice yüksek devirde zorlanır buda harareti çıkarır ama asıl olarak motor piston silindir aksamı aşındığı için hararet çıkabilir.

  15. #3015

    Üyelik
    03 Şubat 2010
    usta deeramı bende fiberden sekıl vermek istiyorum senınkı cok sekıl olmus elıne saglık cok begendım. bana da yardımcı olursan sevınırım powered_by_a.oz@hotmail.com veya ozelden

  16. #3016
    kantele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Derbi STX-150
    bassturbin, cevaplar için teşekkür ederim. Şu anda forumdan tomass nickli arkadaşla motoru için görüşme halindeyiz. Kısmetse almayı düşünüyorum, eski memleketim İstanbul'dan bir Derbi getirecem Konya'ya. Buralarda başka Derbi'si olan da yoktur herhalde.

  17. #3017
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Kadir arkadasimizla gorusme halindesin demek , kendisine selamlarimizi ilet iyice bosladi ne ariyor ne soruyor nede dukkanimiza caya corbaya geliyor Saka bi yana Kadir arkadasimizin motosikletinin sorunsuz oldugunu biliyorum, kismet sana olursa simdiden hayirlli olsun arkadasim.

    Alpay kardesim selam ; sana ozelden fiber depo icin bilgilendirme mesaji yazdim aklimdasin numaraya ulastigim zaman sana bilgiricem.

    selamlar.
    First Day Of My Life

  18. #3018
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Alıntı jonturq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kadir arkadasimizla gorusme halindesin demek , kendisine selamlarimizi ilet iyice bosladi ne ariyor ne soruyor nede dukkanimiza caya corbaya geliyor Saka bi yana Kadir arkadasimizin motosikletinin sorunsuz oldugunu biliyorum, kismet sana olursa simdiden hayirlli olsun arkadasim.

    Alpay kardesim selam ; sana ozelden fiber depo icin bilgilendirme mesaji yazdim aklimdasin numaraya ulastigim zaman sana bilgiricem.

    selamlar.
    Haklısın Uğur Abi son zamanlarda pek görüşemiyoruz. 1,5 ay kadar zorunlu hizmete gittim, şimdi istifa ettim anadolu yakasında kalıyorum 20 gündür istanbuldayım. ilk fırsatta ugrayacağım...

  19. #3019

    Üyelik
    15 Ekim 2009
    Arkadaşlar anadolu yakasında derbiden iyi anlayan usta tavsiyesinde bulunabilirmisiniz?silindir piston değişimi fln yaptıracağım güvenerek vermem lazım kısaca...

  20. #3020
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Alıntı samilserkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar anadolu yakasında derbiden iyi anlayan usta tavsiyesinde bulunabilirmisiniz?silindir piston değişimi fln yaptıracağım güvenerek vermem lazım kısaca...
    anadolu yakasında bilmiyorum ama istersen avrupa yakasında önerebilirim.
    yamaha servisi, benim piston segman değişim yaptığım yer. ben memnunum..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler