E daha ne olsun :D Teşekkür ederim MHYeN
Merakım giderildi azcık Yani bu motor Alınmaz
E daha ne olsun :D Teşekkür ederim MHYeN
Merakım giderildi azcık Yani bu motor Alınmaz
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
ya ben bişey demedim derbiciler kızacak şimdi bana
ben sadece hırpalanmış motordan uzak durun dedim.
Yok hocam sana kimse bir şey demez dediğinde haklısın. Benim baktıklarım da hep hırpalanmış gibiydi de acaba hep bana mı denk geliyor diye düşünüyordum Geçende bir arkadaş da aynı sorunlardan bahsedince ve üzerine senin yazdıklarını da okuyunca cidden sağlamını bulmanın zor olduğuna ve en mantıklısı başka bir şey bakmam olduğuna karar verdim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 PM ----------
Ya çako bu motoru zaten ben alsam ulaşımdan çok sadece haftada 1-2 gün zevk amaçlı kullanacaktım lakin yukarıda da dediğim gibi temizini bulmak zor. Hem diyelim bulduk ve aldık ben hakkını verebilecek miyim bu da ayrı bi konu
Ha artçı konusuna takılıyorsan dediğim %100 doğru. Bir Allah'ın kulu ben gpr 125'te artçı oldum çok rahattı diyemez
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
Selam arkadaşlar. Yeni katılan arkadaşlar, hoşgeldiniz. Bu linkte bu tür teknik tartışmaların da yapılması beni çok sevindiriyor.
6000 km'nin altında temiz Derbi var mı diye sorulmuş. Benim motor 4000 km'de ve tertemiz. Ama şansa bakın ki ben de biniciyim; motorum satılık değil .
Eski arkadaşlar bilir, bir Giannelli projem vardı benim. Geçen cuma bizim okulda garajda komple egzosu taktık. 3 kişi 2 saatte rahatlıkla orjinali söküp Giannelli'yi takabildik. Gerçekten gerek grenajlar olsun gerek civatalar olsun çok mantıklı yerlere ve çok basit sökülüp takılacak şekilde dizayn edilmiş. Derbi mühendislerini takdir ettim.
Motorun gidişine gelince; gerçekten bayağı fark var. Öncelikle orta devirlerde biraz tork kaybı olduğu bir gerçek. Bunun sebebi egr valfi olmaması. Fakat 5000 - 11000 devirleri arasında motor, ivmesi artan bir şekilde hızlanıyor. Anında 11500 - 12000 devirleri görür oldu alet. Ayrıca komple Giannelli kitin ağırlığı sadece 2.7 kg. Standart egzos 6 kg. Ve Giannelli'nin hafifliğini motora manevralarda hissediyorsunuz. Kimisi için egzosun sesi belki de tek dezavantaj. Çok kulağı tırmalamıyor ama motorum aynen motocrosslar gibi ötüyor şu anda.
Eğer biniciyseniz bu motor için yapılacak en iyi iş bir adet komple egzos almaktır; markası ne olursa olsun.
Hayırlı olsun Orhan abi. Bu komple eksoz olarak aldığın malzemeler ne kadar tuttu acaba merak ettim de
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
giannelli bende alıcaktım ama cok pahalıydı motorun ivmelenmesini redline girişini hızlandırıyor motoru sürekli kullanıcaksanız gercekten şart güzel bir michelan lastik ve giannelli egzost
Eğer birisi kargo ile yollasaydı vergisini ödeyerek geçirebilirsin
Yada vergisini ödemek istemiyosan tırcılarla getirebilirsin
Veya elemana söylersin parçalar motoru her bır parçaya 100 eurodan az fatura keser kargo ile yollar sana
Burası türkiye abi kim ne derse desin herşey yapmak mümkün..
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
orhan kardesım adına cok sevımdım gınellıne ve verdıgı zevke bu arada benım makınada atıklenmeye basladı neden dersen yaz geldıgı ıcın kılo vermeye basladım 10 km hız artısı oldu son suratı 150 olan makınam su an 160 rahat vuruyor ve benım sumoket egzosunda artıları var tabıkı makınama orduda mıllet hasta oluyor heryerde fark edılmemı saglıyor ve cadde boyu gecler alkıslıyor buda yarı bır zevk tabıkı valla kendı sahsıma derbımden cokkkk memnunum meraklısına sıddetle tavsıye edıyorum bu arad yenı gelen arkadaslara hos geldın dıelr harkese kaasız surusler dılerım ıyı geceler
fazla soze gerek yok
Ben de "aramızda bilgi saklayanlar var!" diye Orhan'ı ispiyonlamaya gelecektim ama yazmış kendisi de =) Hayırlı olsun Orhan. Bikaç resim gördüm, çok başarılı. Orjinal egzozdan biraz daha aşağıda duruyo sanki ama resmin açısından da olabilir emin değilim. Güle güle kullan. Derbi arayan arkadaşlar, Nude düşünürseniz bekliyorum =)
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Egzosu takarken birkaç fotoğraf çektim, en kısa zamanda paylaşırım. Erdem, dediğin gibi susturucu biraz aşağıda duruyor. Standart susturucu stoplara daha yakın ve daha şık bence. Ama İtalyanın da vardır bir bildiği diyerek yine aşağıda şekilde bağladık. Yukarı pozisyonda bağlamaya çalışınca borular birbirini ekseninde karşılamıyor.
Arkadaşlar bende motoru satmak zorunda kaldım :( şu an ilan aktif ilgilenlere duyrulur. Bu aralar elim sıkıştı başka çare bulamadım. Buraya yazmak nekadar dogru oldu bilmiyorum ama istedim ki bukadar temiz motor yabancıya değil bu motorun değerini gerçekten bilen birine gitsin.
http://www.sahibinden.com/sifir_gibi...XQQdisplayitem
Motorun güzel gözüküyor. Hevesini alamadan satmak zorunda kalmana üzüldüm. Hayırlı satışlar
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
Ben alayım senin motoru Acemi85
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
benim motoruda satmayı düşünüyorum hayırlısı ile daha büyük cc alıcam isteyenler görüşebiliriz beyaz renk puig siyah cam michelan pilot 2 bin km önce takıldı ön arka . birde xenon var
kaça abi kaç km de cbr 125 bakıyorum tabi derbide bakmıyroum değil
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)