Runner Vxr Almayı Düşünenler
Reklamlar
-
Reklamlar
-
İtalyanlar bu konuda çok sıkıntılı özellikle piaggo grubu iyi düşünmek lazım...
Bu arada motorunu satabildin mi ?? sahibindende gormustum...
-
-
headquarters adlı üyeden alıntı
İtalyanlar bu konuda çok sıkıntılı özellikle piaggo grubu iyi düşünmek lazım...
Bu arada motorunu satabildin mi ?? sahibindende gormustum...
Sattım sayılır bugun 2 tane müşteri aradı ikiside ciddi insanlardı o konuda problemım yok çok şükür çünki temiz kulandım ve baktım fiyatta makul gidecek kısmetse
harbiturk adlı üyeden alıntı
Hayır bu şekilde yapmamalısın
Madem kısıtlı bir bütcen var bakımı kesinlikle kendin yapmalısın
bakım dediğin yağ değişimi ve filtre değişimi veya temizliğidir.
Fren balatalarını da değiştirmen kolay kontrol edip teşhis koymanda
Zaten piyasadaki çoğu balata birbirine uyuyor
Baskı balatayıda elinden geliyorsa değişebilirsin scoterlarınki baya kolay sanırım yapabilirsin senin motoru tamolarak bilemiyorum.
Extra bir durumda zaten servise gitmen intihar olur :D
En iyi sen keway üzerinde biraz sök tak işi yap elin alışsın bi iki lokma takımı anahtar avadanlık oluştur .
Ondan sonra işden biraz anlayan bi arkadaşını yanına al bi iki derken öğrenirsin.
Günde 30 ytl kazanıp motorun bi servisine 100-150 bayılacağına alacağın 1 kilo yağ o da 15-40 4 litresini 38 ytl ye aldım geçen yıl 2 litre hala duruyor. burdan kendince pay biç.
Herhangi bir tamirci veya servis genelde dandik yağları aski kalite yağ kutusuna koyup sevgili müşterilerine giydirirler
Bu nedenle bazı tamirat ve bakımları kendimizin yapabilmesi çok önemli.
Hayırlu uğurlu olsun güle güle kullan
Sizin dediğiniz en mantıklısı ve yapamıcağım seyler deyil yanlız problem yapmakta deyil, bunu yapabilmek icin oncelikle güzel bir alan bulmak lazım malum istanbul gibi biyerde sokak ortasında ben bu işi yapsam 15 kişi gelir beni izler 5 taneside devamlı soru sorar he birde bunun kışı var tabi
Kulanılan mazeme acısındanda anlatıgınız hatalara zaten hiç dusmedım herzaman kendım gider Castrol power scooter 10/40 yağımı alırım 17ytl ye 5 ytl yede Ngk bujımı alırım gider servide ben geldım derim 10ytl de ona veririm 32Ytl ye servisi tamamlarım
-
Harbitürk, çok güzel noktalara değinmişsin. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, bujiler çok kolay değiştirilebilecek parçalar. Lastiklerin, cıvataların kontrolu, zincir ayarı vs de öğrenilebilir. Bunları dünyanın birçok yerinde insanlar zaten kendileri yapıyorlar. Biz Türk'ler biraz hazırcıyız. Bir kere denedin mi gerisi geliyor. Cesaret arkadaşlar. Ama konuyu kullanma kılavuzunuzdan okuyun öyle yapmaya başlayın. Tüm motorlarımın kullanma kılavuzlarında gerekli tüm bilgi vardı. Artık ben yukarıda saydıklarımı kendim yapabiliyorum. Hem daha fazla içime siniyor, hem de eğleniyorum.
Ama bir noktada sana katılmıyorum. Servisler hakkında kötü kalite yağları kutulayıp pazarladıkları konusundaki genellemn serviste çalışan arkadaşlarımızı üzecektir. Buna katılamayacağım. Tabii arada çürük yumurtalar vardır, ama genellemek yanlış.
Üç boyoz bir kola
-
bu ne yaw ben bişey anlamadım her ay bunlara paramı vermen gerekiyomuş bakım için? çüşşşşşş
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
bakımlarını kendin yapman güzel fikir olabilir, yada ucuz bi servise gitmek
ama unutmamalısınki 0 km motosiklet alıyosun, garanti bitene kadar periyodik bakımlarda yetkili servis kaşesi olmalı bilgin olsun
-
GKN adlı üyeden alıntı
bakımlarını kendin yapman güzel fikir olabilir, yada ucuz bi servise gitmek
ama unutmamalısınki 0 km motosiklet alıyosun, garanti bitene kadar periyodik bakımlarda yetkili servis kaşesi olmalı bilgin olsun
Motor kaliteli zaten ve kronik bir problemide yok, garantiye ne kadar az şeyi sokuyorlar sen bi bilsen, bence şöle duşün garanti suresi 2 sene bu sure zarfında kendı servisine 300/400Ytl vericeksin kendi servisini kulanma garantiye sokucakları bir parça arızalansa bile emin ol 400ytl deyildir kendin gider alırsın daha mantıklı.
Sana ufak bir örnek verim Keeway dan, 600km reye vardıgımda motorun alt kısmından bir şıkırtı sesi geliyordu baktım o kadar nerden geldiğini bulamadım taki egsoz ilk boru ekınden kırılıp sarkana kadarda anlamadım tutan vidalardan biri düşmüş, bu olay oldugunda doğal olrak seyir halindeydim ve egsoza arka iç camurluk bağlı oldugu için egsoz sarkınca arka teker çamurluğu kırdı attı.
Ve bu olay olana kadar kendi servisini kulanıyordum 10/15ytl fazla verıyrodum ama içim rahattı tabi ben öyle sanıyordum, servise gitim anlatım bana ordaki arkadaş şöyle bir çümle kurdu.
(Motora binmeden bütün vidaları kontrol etmek kulanıcının sorumluluğundadır bu olay garanti dışıdır)
Sence motora binmeden once yüzlerce vidayı kontrol etme imkanım varmı ?
O günden sonra motorsiklette garanti olayı benim için bitmiştir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)