Fiyati malasefki cok uçuk.
Fiyati malasefki cok uçuk.
çok pahalı yaw
hayalinin peşinden ne kadar çok koşarsan alacağın zevkte sabırın kadar yüksektir :):queen:
çıktığından beri bakıyorum fiyatına , 10 TL bile indirmediler yahu
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
evet gercekten ben de cok sasiriyorum. bu nasil bir satis politikasi anlamak mümkün degil. ticarette satamadigin malin fiyatini indirirsin, olmadi biraz daha düsersin.
acaba gercekten maliyeti kurtarmiyor mu?. ben sanmiyorum o parayi hakettigini. en fazla 10 lira verilir.
motorsiklet değil MOTOSİKLET.
Bugün farkettim, Honda'nın sitesinde naked modellerin sayfası açılmıyor ve de fiyat listesinde VTR250 yok. Sanırım satmayınca motorun satışını durdurdular. Şimdi Honda'ya sorsan "gördünüz mü Türkiye'de250 cc satmıyor" derler.
Bakarsınız bunun yerine Brezilya'da satılan CB300 10000 TL altı fiyata (9900 değil) gelir.
300cc üst vergi dilimine girer ve vtr250den de pahalıya çıkar.
vtr250 gibi güzel bir motoru salakça fiyatlayan honda çalışanlarının yanacıklarından öperim.
9 bin civarı yapsalardı (vergi dahil Japonya satış fiyatı) belki de yüzlerce satmışlardı. Hatta bir tane almayı ciddi ciddi düşünürdüm. Ama milleti yolunacak kaz yerine koyunca işi beceremediler.
Üzüldüm diyemiyeceğim.
Ben de hiç üzülmedim doğrusu. Honda'nın sitesine bakıyorum da acaba dünyada bu kadar kısır model sayısına sahip başka Honda temsilcisi var mıdır merak ediyorum. Fiyat listesinde her kategorideki model sayısı aynen şöyle :
Touring : 2 (ikisi de aynı motor biri hava yastıklı ve diğerinden 10000 TL daha pahalı)
Sport Touring : 2
Super Sport : 4 (CBR125 dahil ve iki adet CBR 600 var)
Naked : 3 (ikisi aynı motor)
Custom : 2 (ikisi de aynı, ABS farkı)
Enduro : 2
Off Road : 5
Scooter : 7
Commuter : 2
Yani bence inanılır gibi değil. Dünyada çeşit çeşit modelleri olan koskoca bir marka off road ve scooter modelleri dışında doğru düzgün motor getirtmiyor. Sanki millet sürekli off road yarışlara gidiyormuş gibi 5 adet off road motor getiriyorlar. 7 tane scooterları var, zannederseniz en iyi oldukları alan scooter.
Motor satmamak için bu kadar uğraş veren bir firma batmıyor ya biz de mi bu işlere girsek diye düşünmüyor değilim.
yazdiklarina katilmamak elde degil, ancak ne var ki bunlar yas tahtaya basacak sirketler degiller. vtr 250'yi deneme amacli getirdiler, ya tutarsa hesabi yani. ama tr sartlarinda gayet güzel para kazaniyorlar. mesela cbf 150, cbr 1000 rr, yada 600 rr. cbr 125. bunlar honda'nin lokomotifi. ama gel gör ki avrupa pazarindan ürün yelpazesi oldukca genis, mesela varadero 125 var ki tr'de olsa asla satmaz, 6000 euro.
motorsiklet değil MOTOSİKLET.
yahu millet yamaha artık 250 cc getırmıyor e hondada vtr 250 yı getirdi sankım hayal oldu toplamda 10 tane sattılarmı acaba ?
bari cb 300 ü getırsınler en azından dukati cakması demeyiz
cbf 150 yenısı geldı bende bep 2011 havası olusmadı , arkadaşların yardımıyla gosterge panelının devir saatlisini getirdik taktık lakın honda servısı sınıfta kaldı bence bu seferde vıtes gostergesını yemısler
fiyat önemli. kalite düşer fiyatta düşer. bu 32 hp japon du.
26 hp ile taylant getirdiler. sizi duymuşlar. işte oldu.
sese bak ya
http://www.youtube.com/watch?v=xrBycoeFuIQ
Beygir gücüyle kalite doğru orantılı mı oluyor yani?
Çok eğlenceli :D
ne kadar beygir okadar para
ne kadar beygir okadar işcilik
ne kadar beygir okadar masraflı oluyor
ne kadar beygir okadar teknoloji
600 rr orjinal hali atıyorum 27 bin ise beygirleri arttırmak için ekzoj yada çiplere para harcanıyor.1 hp kazanmak için bir sürü mühendis kendinden geçiyor.
Anladım.
Mesela Hyosung GT250R, Honda CBR250R dan daha kaliteli bu durumda? Ya da Comet YBR250 den daha kaliteli mesela?
Hmmm...
Kendinden geçen bir tek mühendisler olsa keşke
Adam düşük beygirli ama uzun ömürlü olsun istemiş olamaz mı ? Yamaha MT03 kalitesiz mi oluyor şimdi ? Net olarak söyleyelim ki beygir gücü ile kalite arasında en ufak bir ilişki yoktur. Belirli bir güçte makina üretmek için belirli bir kalitenin üzerine çıkmak zorunludur ona bir şey diyemem ama örneğin bir Hypermotard 796'nın CBR600RR'dan kalitesiz olduğunu söyleyebilir misin ? Veya Triumph Street Triple'ın ?
Benim için de, ne kadar yüksek beygir, o kadar yüksek devir ve o kadar kısa ömür demektir. Yakıt tüketimi de cabası.
burada 150 bg ile 200 bg kıyaslanmıyor ki. adam zaten 200 üstü süratler için 30 veya 40 beygirlik makina almaz. mesela 8-10 bin tl verip çok devirli bir motosiklet alıp ömrünü bitireceğime naked veya touring motosiklet tercihimdir. tabi herkesin kendi seçimi. burada benim için önemli olan motorun ne kadar sorunsuz olduğudur.
Ninjaların sorunlu olduğunu bilmiyordum
Yalan oldu
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Offf offf gümbürtüye gitti güzelim motor.
Şimdi piyasada olsaydı ve 8 bin tl civarı olsaydı ne satılırdı bu alet.
Hort!!!
hic aklimda yokken aklima soktunuz bu motoru, cbr250 alma niyetinde idim, fiyati 5250den 6800e cikmis, sinir oldum vazgectim ikinci ellere bakarken vtr250 gordum bir yasinda motor, sahibi 2900TL istedi ben 2500TL dedim, dusunuyor arayacak burada vitesli motor fazla satilmiyor, herkes scooter veya cub kullaniyor, vitesli yok desem yeridir, %1-2 civarinda belki, ama hic kullanici yorumu bulamadim sitede
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)