Hayırlı, uğurlu olsun. Şimdi bu motosiklet, tıpkı Yamaha R125 gibi (R25 değil) safkan yarış motosikletinin tüm çizgilerini taşımaktadır. Ters amortisör, alçak gidon, kalın arka maşa, aluminyum şase... Bu nedenle yarışçı olmak isteyenlerin eğitim yapacakları güzel bir modeldir. Oysa Yamaha R25 ve Honda CBR 250 daha güçlü olmalarına rağmen yarış motosikletinin çizilerini daha az taşımaktadır. Onlarda ters maşa amotrisör yoktur, gidon yüksektir, aluminyum şase yoktur...
rs125 motor parçası satan var mı? Rotax122 kodlu motor
Düşük cc binicisi olarak bu motora aşık oldum
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
RS4 125 için yazıyorum. En iyi 125 lik derdim eğer parça bayi sıkıntısı olmasaydı. Hiç titreme yok ,quickshifter var hepsinde var mı? Bilmiyorum benim bindiğimde vardı, benzin göstergesi yok ışığı var, vites göstergesi yok, çok güzel bir tasarımı var, artçı selesi küçük, şoför selesi büyük, alüminyum şase güzel duruyor ama sıkıntı, trip1, trip2 ve top speed'i yazan menü var.
Sonuç olarak 2. elleri ölü çok iyi pazarlık yapılabilir ama satmaya kalkarsan aynı pazarlık size de yapılır bunu göze alırsanız baya uyguna alabilirsiniz rakiplerine nazaran, herhangi bir kazada parça sıkıntısı yaşayabilirsiniz koruma takozu takılmıyor, motosikleti satan bayiye giderseniz onlar italyadan sipariş veriyorlarmış.
Bu motosikleti kim alabilir ? (bence*):
Belirli bir tecrübe yapmış, maaşı iyi zevklerine ayıracak parası olan, büyük motosiklet sevmeyen, super sport olsun güzel gözüksün ama ne hızlı olsun ne de gürültülü olsun diyen artık hayatta nefsini doyurmuş kişiler alabilir.
Merhaba Eren;
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------
Merhaba;
Rs4 125 sahibi olarak yazıyorum. Bu yedek parça olayına açıklık getirmek istiyorum. 7-8 aydır motoru kullanıyorum. Almadan önce de yedek parça olayını çok araştırmıştım. Yetkili servislerde ve bazı Piaggio-Aprilia yedek parça satan sitelerde de pahalı dogrudur. Hatta youtube da bazı inceleme yapan arkadaşlar da fiyatları sanırım bu sitelerden alıp pahalı diye belirtmişler.
Fakat işin başka bir boyutu var. Piaggio ve bu firmaya bağli bütün markarların APRİLİA VESPA DERBİ MOTO GUZZİ vs sahiplerine umarım yardımcı olur bu yazacaklarım.
Debriyaj balatalarını değiştirirken değişmişken o balataların oturduğu ikinci tas olarak geçen küçük tası da değiştireyim dedim. Yetkili servislerde ve ismini burda vermek doğru olmaz bir sitede ürün 1076 TL civarı bi fiyatı vardı. Aynı yerlerde bir de merak edip krank fiyatını sordum kurla 4050 TL gibi bir fiyat verdiler.
Ben de daha önce araştırdığım için Yunanistan Atina'da bulunan Piaggio distribütor ve yetkili bayisiyle iletişime geçtim ve sitelerindeki fiyatlara baktım. Gözlerime inanamadım )
Debriyaj ikinci tası Tr'de 1076 iken Atina'da aynı ürün 22 EURO yani 220 TL
Krank Tr'de 4050 TL iken
Aynı ürünler Atina'da 122 EURO yani 1220 TL.
Parça kodlarını karşılaştırdım herhangi bir yanlışlık var mı die bütün kodlar aynıydı.
Ve sistemleri İtalya'da ki Piaggio fabrikasıyla eş zamanlı. Yani Atina bayisinde bir ürün stoklarda var ise yeşil renk oluyor ve ortalama 10 gün içinde elimde oluyor. Yok ise 7 gün içince İtalya dan getirip hemen kargoya veriyorlar.. Kargo ücretide ortalama 10-15 euro arası ve 4-5 gün içinde Ptt iş yerine giriyor.
Ve sayamadığım daha nice parçalar. Mesela debriyaj ara saçları. Adet fiyatı Tr de 200 civarı aynı ürün 7 euro 70 TL.
Egzost subabı Tr de 321 TL adedi, aynı ürün 8,30 Euro.
Diğer parçalara detaylı bakmadım. Ama eminim onlar da uygun fiyatlıdır.
İngiltere ve Hollanda sitelerinde bikepartsaprilia gibi sitelerde de cok pahalı.
Sitenin ismi https://www.piaggiopap-parts.gr/en/
Bu siteden karşılaştırma yapabilir herkes.
Japon marka 125 cc lerin fiyatlarına baktım. Maşallah Aprilia dan pahalı krank ve diğer parçalar. Belki araştırılırsa o parçalarında ucuzu bulunabilir bilmiyorum. Bu algıyı bir şekilde kırmamız lazım.
Neye göre pahalı hangi bilgilere göre pahalı. Araştırdık yetkili bayiden Atina'dan ucuza bulduk. O zmn Tr'de nie pahalı? Ya da Yunanistan hükümeti vergi mi almıyor motosiklet parçalarından ?
Ya da Avrupa Birliği Yunanistan'a vergi muafiıyeti mi uyguluyor? Bu ayrı bir konu
Ülkede döviz kurları ve ekonomi bu haldeyken zor bela aldığımız motorların bir de yedek parçalarına fazla para vermek gerçekten üzücü.
Umarım Aprilia ve Piaggio grubu sahiplerine yardımcı olur bu.
İyi sürüşler.
Maalesef yıllar önce apriliamız varken benzer durumlar yaşadık,Türkiyede bu tarz markalar adamı öpüyorlar,Allah korkusu yok. Aynı durum olmasada mesela Z moto kawasaki de bu tarz fiyat politikası izliyor,oyüzden de ülkemizde insanlar kawasakilerden uzak duruyor. Zamanında z moto kawasaki nin 1000 küsür lira dediği benzin pompasını ebay dan sıfır ve orijinal olarak,250-300 lira gibi bi rakama almıştım
Cok ilginc.aprilia cok yanlis yapmis fiyat bindirmekle yedek parcaya.cok ayip.ktm spormoto avrupadaki parcalarin ayni fiyattan satiyor ,bazi parcalar ise avrupadan %10 civari ucuz oluyor.
Normali bu ama sizin yetkili servis ayip etmis
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)