herşey dahill
herşey dahill
Slm. ben hafta sonu PS yi 4bin km bakımına soktum. ilk başlangıç için biraz güçlü bi motor bence. ben yaklaşık 4yıl activa kullandıktan sonra PS aldım. hafta sonlar esk endurodan arkadaşlarla geziye gidiyorum. hiç bi sıkıntım olmuyor. gruptan filan kopmyorum. ist ankara arası otobanda 110-110 gidersin sürekli PS ile. ben bursadan esk e 2 kişi geldim. mezitler civarı sürekli rampa ve viraj. oralarda bile 70 in altına inmedim. gerek yol tutuşu olsun, gerekse virajlarda verdiği güven olsun, gerçekten çok güzel bi makina. önceki sayflarda da belirttiğim gibi kullandıkça daha çok sevmeye başladım motorumu. ve verdiğiniz paranın hakkını veren bi alet... her açıdan...
4 binmi hocam bravo ya valla çok iyi daha alalı ne kadar olduki şurda:D ben 3 yıldır todayi sürüyoum 6000 km de hehe neden 4 bin km sokuyorsunki 6 bini bekle? pslerde nasıl ki 1 3 6 9 12 die gitmiyormu
doğrudur
:thumright
ps gerçekten çok güzel makina fakat fiyat biraz tuzlu eger 5 bin ytl olsaydı kapış kapış giderdi ben bile düşünmeye başladım fakat fiyat tuzlu bu motorun en sevdiğim özelliği su sogutmalı olması bizim bodrum gibi yerde heleki öğle saatlerinde 50 derceye yaklaşan bi sıcakta 20 km hızla şehir içinde saatlerce dolaşabiliyor olmak....
cevran yazın 40 derecede 100km lık yolu durmadan 100km hızla gıdebılırmısın.gıdersın ama motor belırlı km den sonra ılk ankı performansı vermeyecektır.buda su anlama gelıyor motor sısmeye baslamıstır,sogumaya dınlenmeye ıhtıyac duyacaktır.haa nerden bılıyorsun dıyeceksın daha once bende beat vardı.ordan bılıyorum.su sogutmanın yazın cook faydası var.
MOTOR bence bır hastalıktır.
ben 2004 yılından beri scooter kullanmaktayım. 2 activam oldu son olarak PS aldım. activa ile bir yılda 25bin KM yapmışlığım var. ayrıca PS nin de bakımları 1,4,8,12,..,4n,.. biçiminde gidiyor.(n>0,nЄN) Zaten gösterge panelinde yağ değişim ışığı var. 4bin ve katlarında kendisi otomatik yanıyo. ben 2. el aldım 1300km 5bin liraya. ve sizlerde o fiyata 2. el alabilirsiniz. kış şartları nedeniyle motora binememişken bu kadar yol yaptım. (malum eskişehir ayazı bol bi memleket). bu gün itibari ile 4300km de...
valla ne güzel ya abi yağ göstergesi olması:D ne güzel yanması bu arada gün gelecek her motorda sıvı soğutma olacak nasıl şimdi her motor 4 zamanlı oldu 4 binden 4 bine çok iyi yaa ne işle uğraşıorrsunuz? 1 yılda motor eskitmek çok yi yaa
arkadaşlar h,ç 50derecede şehir içinde gezerim diye düşünmeyin su soğutmalıda olsa bu motorunda bi limiti var şehir içinde yüksek sıcaklıkta sürekli fan açıyosunuz kısa süreli olsa sorun olmazda uzun dönemde yağ yakmaya başlıyo yağ seviyesine bakılmazsa motor kitleyebiliyo sırf bu yüzden dylana motor yaptıran arkadaşım var..toplam masraf 2000-2500tl arası benden sölemesi..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
dylan'da bahsettiğiniz sorunu hiç duymadım. herhalde motor yaktıklarına göre ya yağ koymadılar ya da motoru susuz bırakıp yatak sardırdılar. izmir gibi cehennem sıcaklarında 3-4 yazdır motor kullanan arkadaşlardan da böyle bir şey duymadım. yazlarıda daha sıcak olan kuşadası-bodrum gibi yerlere geziler yapılmaktadır. hararet derdi olan motorlarla siz hiç buralara gidebilirmisiniz. ben şaştım bu işe . sizin arkadaşlar herhalde susuz bırakıp yatak sardırdılar.
motora su koymazsan kaçınılmaz son motor sarmaktır.hangi motor olursa olsun. psi kullanan arkadaşlar rahat olsunlar dylan efsanedir. psi de efsanenin geliştirilmiş halidir.
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
dostum uzun yolda yok zaten bu sorun yaz sıcağında şehir için dur kalk trafiğinde oluyo uzun süreli fan açma sorunu motor yağ eksitlmiş belkide suda eksiltmiş olabilir eksikler tamamlansaydı sroun olmazdı ama o şekilde devam edince iş koşturmasına motor gitti işte anlatmak istediğim oydu yoksa kronik bi sorun filan yok benim dylanda 35binde zaten bi sorun yok çok şükür..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
şehir içinde ve dışında- şehir içinde devamlı dur kalklarda-şehir dışında rampalarda dylanlar kesinlikle hararet yapmaz.psi de yapmaz yalnızca şehir içinde fan devreye girebilir. tüm su soğutmalı motorlarda ve arabalarda fan bu soğutmayı hızlandırsın diye vardır.bu konuya son söz dylan ların en büyük özelliklerinden bir tanesi şehir içindede daha rahat kullanılsın diye fan motoru vardır.arada sırada çalışır.dylan hiç bir şartta hararet yapmaz diğer hava soğutmalılar gibi şişti,pişti derdi yoktur.
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
şimdi arkadaslar ps de ayrı fan motoru varmı yani devreye girdiğinde siz duyabiliyormusunuz radyatörü besleyen; bu motorun radyatörü nerde ön taraftamı?
ewet PS nin radyatör ve fanı ön tarafta, dylanda ayak koyulan yerin orda motora yakın yani. araba fanı gibi çalışıyo. çok güzel Ben öğrenciyim Anadolu Üniv.de Matematik bölümündeyim... hergün Min. 25-30 km yol yapıyorum. pazar günleride Eskişehir Endurodan aradaşlarla çevre gezilerine gdiyoruz...
peki hocam önde olmasımı iyi arkada olmasımı radyatörün bazen dikkatimi çekiyor doğanlarda şahinlerde arabayı stop ettirdikleri zaman fan sesi geliyor ve duruyor psdedemi böle durum varmı e bide RESİM istiyoruz yanii hep sürüyorsunuz resim video istioruz olmuyor böyle : benim gibi olunn
dylanlarda fan ancak çok sıcaklarda sıkışık trafikte devreye girer eğer stop etmemişseniz zor duyarsınız.radyatör ön tekerleğin arkasından plastik parçanın ızgaralı olan bölümün arkasındadır.korunaklı bir yerdedir normalde göremezsiniz.bilmem anlatabildim mi.
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
haa ett cbr 600 rr da olsun bazı motorlarda görüyorum onu hımm güzel hep derdim ya burdan su girmiyormu die hehe suy afilan girilse
önceki sayfalara bakarsan yeterince fotoğraf koydum zaten... bu arada şu an 4443 km de motor..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)