bekliyoruz .motorla bugun muğladan gelirken 130 gördüm ama kalkıştaki ses olayı bitirdiği için çok merak ediyorum acaba derman olacak mı?
bekliyoruz .motorla bugun muğladan gelirken 130 gördüm ama kalkıştaki ses olayı bitirdiği için çok merak ediyorum acaba derman olacak mı?
arkadaşlar bugün polini debriyajı taktırdım.takım halinde kayış balata ve varyatör setinden oluşuyor.sizlerle paylaşmak istedim.sonuç olarak kalkış pürüzsüz gayet iyi kısa bir mesafede hemen ibre 60-70 e geliyor.yanlız kalkışta biraz bağırıyor gibi usta balatada ve bagalardaki yağdan olduğunu 3-5 güne kadar biraz daha düzeleceğini söyledi.sonunda o iç gıcıklatıcı sesden kurtuldum nihayet
130 bende gördüm hemde iki kişi ama tünelde rüzgarın etkisiyle
herkese merhabalar.
Foruma yeni katıldım bilgi ve fikir paylaşımı açısından oldukça faydalı bir grup şimdiden teşekkürler.
Dün yeni ps imle çıktığım yolculuğu bugün bitirdim ve istanbula döndüm. yaklaşık 500 km lik bir yol yaptım. motorda kesinlikle kesilme olmadı sıvı soğutmanın faydasını şimdi görmeye başladım. ortalama olarak 90km/h ile kullandım. bu hıza kadar motorda hiç bir vibrasyon ve rahatsızlık olmadı. şiddetli rüzgar dolayısıyla 90 ın üzerine çıkmak pek güvenli gelmedi. bahsettiğim rüzgar gidiş hızımdan değil hava şartlarından kaynaklanan rüzgar bu arada. yokuşlarda düşüş pek yaşanmadı hep 75km/h üzerinde seyretti. şehir içinde olduğu gibi şehir dışındada oldukça iyi bir motor. ama bazen yetmediğini hissettim hızlanmam gereken bir kaç yerde 80 den sonra seriliğini kaybettiği için hızlanamadım daha yüksek hacimli bir motor aradım . Sele fena değil ama 45 dk dan sonra yormaya başlıyor bel dayayacak bir yer arıyosun biraz daha yumuşak olsa diyorsun. süspansiyon ve frenleme iyi. pek fren kullanmadım ama birkeç sefer güven verdi ihtiyacım olunca. bunun dışında aerodinamiği sebebiyle belli hızlardan sonra motor artık gitmemeye başlıyor çok rüzgar alıyor. hem oturuş pozisyonu hemde motorun yapısı sebebiyle. yakıt tüketimi iyiydi ortalama 100 km de 3,0 - 3,3 litre arası sarfettim ama söylediğim gibi sürekli 80/90 km hızla seyrettim..
ilk izlenimlerim bunlardı.
Herkese saygılar...
ark mrhaba 3 gün önce aldım motorumu ama titreşiimi rölantideyken biraz fazla gibi geldi rodaj konusunda yardım edebilecek var mı son olarakta önceki sayfalarda debriyaj sesinen bahsedilmiş bu konuda sıkıntı yaşayan var mı
merhaba arkadaşım rölantide ki titreşim maalesef hepsinde var.dylanlar la aynı motora da sahip olsalar galiba şase farkından dolayı bu problem var.rodaja gelince kimi ilk 1000-1500 km fazla basma diyolar kimide allah ne verdiyse yapıştır diyo.bana soracak olursan kalkışlarda dip gaz yapma 1000km bakımında yağı değişir ve motordaki sürtünmeden dolayı ilk yağda gözle görülemeyecek çapaklar oluşur.yağın değiştikten sonra uzun yolda yavaş yavaş dokundur.debriyaj sesine deyinecek olursak kronik sorun senin motorunda şuan yoktur taki 4000 km bakımına kadar ozaman başlar ve hep devam eder.ama ben bu sorundan polini debriyaj kiti taktırarak kurtuldum.şimdilik söylüyeceklerim bukadar tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakal
eyw ustam hepsinde mi var bu debriyaj sorunu çok mu rahatsız edici birses yada motora bir zararı var mı şimdilik ani kalkış falan yapmıyorum 40 50 60 la gidiyorum polini taktırsak garantiden çıkar
slm sadece kalkışta bir cızırtı diyeyim aynı sorun today lerdede var.kimine göre sıkıntı yok ama beni rahatsız ettiği için polini taktırdım.motora hiç bir zararı yok olsaydı zaten honda bu sorunu çözerdi
ustam ben rodajı şöyle yapıyorum yvaş yavaş kalkıp 40 50 60 70 deyip gazı bırakıyorum tekrar 30a kadar düşüyorum gene 70e kadar bunu yapmam doğru mu
slm dostlar bu motorla sürekli 110 120 km ile yolculuk yapılır mı motora ir zararı olrmu yani uzun yolda buhızlarla sabit gidilebilir mi
tek kişi düzde 120 yokuş aşağı kararlı dip gazda 130 görmek hiç zor değil.kesici 120 de girsin 10 kmde yokuş aşağı dip gazlamada görebiliyorum.
gecen sene muğla kipada kasiyer kaskımı görüp benle motor muhabbeti yaptığında önceden ps150 kullandığını söyledi O da benle iddalaştı.yokuş aşağı 120 geçmiyor diye .yahu kardeşim bu motoru 3 sene 2200 bin km kadar sürmüşüm halada kullanmaktayım kimseyede övmüyorum dahasına yerden yere vuruyorum benimle hala iddalaşıyor. iddalaşsın dedim içimden sustum ben 130 görüyormuyum görüyorum allah canımı alsınki benim pi es yapıyor gerisini bilemem.ibremdede sorun yok pcx125esp olanı 110 la giderken bende 110 gidiyorsam hiçbir problem yok demektir.
tabi iki kişiyle düzde genelde 100 105 te kalıyor yokuş aşağı kararlı dip gazdada motor 120 ye kadar görüyor .ama tek kişi iyi gidiyor
ilginç bu psi'ler ,benim motorda 11-12.000 km kadar düz yolda 105 km zorla yapıyodum 14.500 km geldi duz yolda 110-115 yapıyor. ama 100 den sonra hızlanma yavaş.rampa aşağı 120 yi geçmiyodu geçenlerde 128-130 gibi kesiciye girdi.forumda daha öncede 28-30.000 km de'ki psi lerin direk 130 gorduklerini okumuştum
Arkadaşlar belki soracağım şey alakasız olabilir ama idare edin
Malumunuz üzere ps 150i üretimi italyada durmuş bulunmakta. peki bunun yerine sh 150 ülkemize tekrar getirilirmi ne dersiniz ?
sh150 nin daha avrupalısı xenter150 .beklentiye girmeye gerek yok. onun yeni modeli bile olsa pcx150 getirirler
1000 bakımından sonra motorda olumlu olarak bir değişiklik oluyor mu arkadaşlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)