Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Kasım 2006, 00:44
#761
limp65 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Dylanlarımızda bulunan arka tekerlek süspansiyon ayarlarını değiştiren oldu mu ve budan nasıl sonuç aldı? Bilmeyenler için 3 adet ayar konumu olduğunu söyleyeyim.....
Bilader ben o ayarlarlan oynadım.Artçı varkene ayarı B veya C konumuna getiriyon, yay sertleşiyor, ağırlıkda arttığı için normalmiş gibi oluyor. Yani, o ayarı yapmazsan kasislerde filan arka çok yaylanıyor, ağırlık biraz fazlaysa amortisör dibe kadar vuruyor. Ancak B veya C de tek kişi rahatlığında oluyor. Yanlız önemli bir ayrıntı, yay sert ayardaykene tek kişi binmenizi tavsiye etmem, kasislerde sürücüyü zıplatıyor, neticede itibariyle tıpta sürücü husye sızıltısı sendromu görülebiliyor
Bu arada Dylan 150 ile tek teker videosu aşağıda
http://www.youtube.com/watch?v=dPHBw8z3i0Y
Reklamlar
-
01 Kasım 2006, 14:37
#762
bu amortisör ayarlarınıda öğrendiğim iyi oldu bazen iki kişi iken arkası göçüyo motorun ve sert çukurlarda dibe kadar vuruyodu..ve gösterge tablosunu bile şiddetli bi şekilde sarsıyodu..muratd arkadaşım seninde yeni işin hayırlı olsun,ben umutun bursadan arkadaşıyım belki bahsetmiştir sana..en yakın zamanda eskişehire gelmek istiyorum,görüşmek üzere..
-
01 Kasım 2006, 15:29
#763
Bu dağ ne rüzgarlar ne çığlar gördü
DOĞUŞTAN BMW Cİ
-
01 Kasım 2006, 20:21
#764
Kış bakımı
Arkadaşlar merhaba.Daha önce Dylan ile kış geçiren oldumu bilmiyorum.Benim ilk olucak ve 3-4 ay tamamen kullanmadan saklama niyetindeyim.Böyle bir durumda yapilması gerekenleri araştırdım ve baya kapsamli bir bakım gerektiğini gördüm.Aşağıdaki metin alıntı ve aynısını yabancı olarak da gördüm.Hemen hemen bizim kitapçıkta yazılanlarla örtüşüyor.Hondaya sordum, evet yapılabilir ama pek yapan yok dediler. Geçen kıs depolayan varsa neler yaptınız? Paylaşırsanız sevinirim.
saygılar
Not:Bu arada castrol scooterlara özel yüksek performanslı bir yağ çıkarmış.Artık onu kullanacağım.
http://www.castrol.com/castrol/produ...tentId=7019440
---------------------------------------
KIŞ BAKIMI
MOTOSİKLETİNİZİN KIŞLIK BAKIMI VE KORUNMASI
Çoğu motosiklet kullanıcısı kış geldiğinde, motosikletine özel hiç bir şey yapmadan, bulabiliyorsa kapalı bir garaja park edip ya da evinin önünde üzerini bir örtüyle kapatıp tekrar havaların ısınmasını beklemeye başlamaktadır. Kimileriyse motosikletini belirli aralıklarla şöyle bir 5-10 dakikalığına olduğu yerde çalıştırarak -kesinlikle iyi niyetli olarak ona kış boyunca gerekli ilgiyi gösterdiğini düşünmektedir. Oysa yapılması gerekenler zor olmamakla birlikte bu kadar basit de değildir. Bu yazıda, motosikletinizi kullanmayacağınız dönemlerde dış şartların aşındırıcı etkilerinden korumak, dolayısıyla da bir sonraki sezona sorunsuz başlayabilmek için yapılması gerekenleri bulacaksınız. Bütün bunlar aynı zamanda motosikletinizin ömrünü de uzatacaktır. Motosikletinizi en az 6 hafta kullanmayacaksanız burada anlatılanları uygulamanızı tavsiye ederiz. Yapılması gereken işler yapılış sırasına göre anlatılmıştır. 1, 2, 3 ve 4. adımlar motor açısından en kritik olanlarıdır. Herhangi bir adım için, motosiklet üreticisinin kullanıcı el kitabında belirttiği başka bir tavsiyesi varsa onu uygulamanız daha doğru olacaktır. 1 seneden daha uzun süreli parklar için bu yazıda anlatılan koruyucu önlemler yeterli olmayabilir. 6 haftadan daha kısa süreli parklar için, eğer motosikletin duracağı mekandaki sıcaklık 0 derecenin altına düşüyorsa sadece aküyü söküp oda sıcaklığındaki bir ortamda saklamak en doğrusudur. Kış parkı için depodaki benzinin tamamen boşaltılması gerekeceği için, son günlerde depodaki benzini mümkün olduğunca tüketmek hem gereksiz bir israfı önler hem de depo boşaltma işini kolaylaştırır.
1.PARK YERİ ve GEREKLİ MALZEME:
Her şeyden önce motosikletinizi park edeceğiniz yeri belirleyin ve lazım olacak alet, edevat ve malzemeyi temin edin. Aşırı sıcak veya aşırı soğuk olmayan, gelen geçenin çarpmayacağı, zemini düzgün, kimyasal maddelerin duman ve buharlarından ve çalışan elektrik motorlarından uzak bir saklama yeri belirleyin. Kimyasal madde buharları ve elektrik motorlarının ürettiği ozon, motosikletinizin lastik ve kauçuk parçalarına zarar verir.
Alışveriş listesi:
o Yeterli miktarda uygun özellikte motor yağı(*)
o Yeni bir yağ filtresi
o Gerekli temizlik maddeleri ve boyalı yüzeyler için koruyucu cila(vax)
o WD40 veya benzeri nem ve pas giderici koruyucu sprey
(*) Dikkat: Park süresi 3 aydan daha uzun sürecekse, gelecek sezon başında bu yağı değiştirmeniz gerekeceğinden,uygun özellikteki en ucuz yağı satın alabilirsiniz.
2. SON BİR SÜRÜŞ:
Uzun bir süre sesini duyamayacağınız motosikletinizle son bir tura ne dersiniz? Aslında bu son tur, yağ değişimi için motorun normal çalışma sıcaklığına ulaşmasını sağlayacağından (ki bu en az 20 dakikalık bir tur demektir) biraz da şart. Dikkat: Yakıt sistemiyle ilgili 4. maddeyi okuyun. Depoda benzin bırakacaksanız turu bitirmeden önce mutlaka depoyu tam doldurun.
3. YAĞ DEĞİŞİMİ:
Motosikletinizi kış boyunca korumak ve kalıcı hasarlara engel olmak adına yapacağınız en önemli iş motor yağını değiştirmektir. Motor ve dolayısıyla da motor yağı henüz sıcakken (*) motor yağını ve yağ filtresini değiştirin. Karteri kesinlikle normalden fazla doldurmayın. Yağ değişimi bitince motoru en az 20 dakika çalıştırarak yeni yağın motorun her noktasına yayılmasını sağlayın.
(*) Önemli: Yağ değişimini sadece motor sıcakken yapın. Son turunuzdan döndükten sonra motor soğuduysa, motoru ısıtmak için kısa bir süre çalıştırmak motor bloğunun içinde su yoğunlaşmasına sebep olacaktır. Kışın motosikletlerin kısa süreli çalıştırılması da işte bu yüzden çok zararlıdır.
4. YAKIT SİSTEMİNİ ve BENZİN DEPOSUNU BOŞALTMA:
Motosikleti kış için bırakacağınız yere getirdikten sonra, motor çalışır vaziyette olmak şartıyla benzin musluğunu "OFF" yani "KAPALI" pozisyona getirip motosiklet kendi kendine stop edinceye kadar bekleyin. Bu şekilde, karbüratörde ve yakıt borularında benzin kalmamış olur. Benzin musluğu kapalıyken depoyu söküp içindeki benzini tamamen boşaltın. Daha sonra içinin tüm yüzeylerine WD40 ya da benzeri bir paslanmayı önleyici ve koruyucu sprey sıkın. Spreyin uzatma ucu bu işlemi daha kolay ve etkili yapmanızı sağlar. Bu tip bir spreyiniz yoksa veya deponun şekli buna uygun değilse, bir kahve fincanı kadar motor yağını deponun içine boşaltıp, depoyu bu yağla mümkün olabildiğince çok çalkalayın. Amaç deponun iç yüzeylerinin hava ile temasını keserek paslanmayı önlemektir.(*)
(*) Önemli: Depoyu yarım dolu olarak bırakmayın. Benzinde bulunan su zamanla deponun iç yüzeyinde yoğunlaşarak paslanmaya neden olur. Depoda benzin bırakmanın tek koşulu, deponun ağzına kadar dolu olmasıdır. Tabii bunu sağlamak için son turunuzu bitirmeden önce, motosikletinizin deposunu kış boyu park edeceğiniz yere en yakın benzincide tam doldurtmanız gerekmektedir. Gelecek sezon da bu beklemiş benzini tamamen boşaltıp deponuza taze benzin koymanız gerekir.
5. SEHPAYA ALMA:
Varsa motosikletinizi orta sehpası üzerine kaldırınız. Eğer sadece yan ayak mevcutsa bir sonraki adıma geçin. Kış boyunca lastiklere biraz özen göstererek olası sorunları engelleyebilirsiniz.
6. SİLİNDİRLERİ YAĞLAMA:
Bujilere ulaşmanız için gereken parçaları ve buji kablolarını söküp bujilerin etrafını temizledikten sonra bujileri sökün. Silindirlerin içlerine WD40 veya benzeri bir paslanmayı önleyici ve koruyucu sprey sıkın. Bu tip bir spreyiniz yoksa her bir silindire bir çay kaşığı dolusu kadar -daha fazla değil- motor yağı koyun. Bujileri elinizle vidalayın. Silindir iç yüzeylerinin piston hareketiyle tamamen yağla kaplanabilmesi için motosikleti en yüksek vitese alıp arka tekerleği yaklaşık 10 tur kadar elinizle döndürün. Eğer orta sehpa olmadığı için bu mümkün değilse, kontağı "ON" konumuna getirip vites boştayken marş düğmesine en çok 2 saniye süreyle basıp bırakın. Şimdi bujileri anahtarla sıkıp buji kablolarını takın. Vitesi boşta bırakın.
7. GİRİŞ VE ÇIKIŞLARI KAPAMA:
Egsoz susturucuları yeterince soğuduğunda -ancak motor hala ılıkken- içlerine bir miktar WD40 sıkıp ağızlarını lastik balon ya da benzeri lastik torbalarla sıkıca kapatın. Aynı şekilde hava filtresi girişlerini ve hava filtresi kutusu drenaj hortumu ağzını da sıkıca kapatın. Böylece motor blokunun iç kısımlarının havayla tüm teması kesilmiş olur.
8. YAKIT SİSTEMİ SON KONTROL:
Karbüratörlerin benzin haznelerinde kalmış olabilecek son benzini de karbüratör drenajlarından boşaltın. Benzin deposu vanasının "OFF" yani "KAPALI" konumda durduğundan emin olun.
9. AKÜ:
Aküyü söküp oda sıcaklığında bir ortamda şarjlı durumda muhafaza edin. Şarj cihazınız yoksa akü voltajını ayda bir ölçüp gerekiyorsa bir serviste şarj ettirin.
10. YIKAMA, YAĞLAMA:
Motosikletin üzerindeki her türlü yol kirini ve pisliği temizleyin. Basınçlı su kesinlikle kullanmayın. Yıkama işleminden sonra her tarafını kurulayıp boyalı yüzeylere koruyucu cila (vax) sürün.
11. METAL KISIMLARIN KORUNMASI (*):
(*) Dikkat: Burada anlatılan işlemi yaparken spreyle püskürteceğiniz veya süreceğiniz maddelerin fren disklerine, fren balatalarına ve lastiklere bulaşmasına izin vermeyin. Böyle bir hata yaparsanız fren disk ve balatalarını derhal fren temizleyicisiyle temizleyin. Motosikletin zincirini zincir yağıyla, metal kısımlarını da WD40 veya benzeri bir pas önleyici ve koruyucu spreyle spreyleyin. Boyalı ve narin yüzeylere sprey bulaşması halinde bunları temizleyin.
12. KİLİTLEME:
Motosikleti dışarıda bırakacaksanız sağlam bir kilitle sağlam bir yere bağlayın.
13. ÖRTÜ:
"Uzun Süreli Parktan Sonra Motosikleti Çalıştırma" listesinin bir kopyasını gidonun veya gösterge tablosunun üzerine (ya da göreceğinizden emin olduğunuz bir yere) selobantla yapıştırın. Motosikletin hiçbir yerinde yıkamadan dolayı nem kalmadığından emin olun. Eğer motosiklet kışı dışarıda geçirecekse üzerini "soluyabilen" bir motosiklet örtüsüyle kapatın. Bu özelliği olmayan bir örtü terleme yapacağı -ve bu da paslanmaya sebep olabileceği- için motosiklet 2-3 haftada bir açılıp havalandırılmalıdır. Bir fırtınada uçup gitmemesi için örtünün alt kısmının lastikli veya iple büzdürülen türden olmasına dikkat edin. Bu aynı zamanda kediler için de bir önlem oluşturur; zira kediler üstü örtülü motosiklet selelerinde uyumayı çok severler.
KIŞIN YAPILACAKLAR ve YAPILMAYACAKLAR:
İçinizden yükselecek isteğe hakim olun ve kışın motosikletinizi kesinlikle ÇALIŞTIRMAYIN. Kısa süreli ve düşük devirlerde çalıştırma, motorun içinde su buharı ve motor yağında çeşitli asidik yan ürünlerin oluşmasına sebep olacaktır. (2. ve 3. maddelere tekrar göz atın.) Kış, eğer elinizden de geliyorsa, motosikletinizin periyodik bakımlarını ve çeşitli tamir işlerini yapmak için ideal bir fırsattır. Kullanıcı kitapçığını baştan sona okuyup ihmal ettiğiniz bakım ve kontrolleri yapın. Bakım zamanı yaklaşmış olanları gelecek sezonu beklemeden tamamlayın.
Mesela;
o Gaz ve debriyaj tellerini yağlayın.
o Zincir gerginliğini kontrol edin.
o Fren disklerini ve balatalarını kontrol edin.
o Fren hidroliğini değiştirin.
o Hava filtresini temizleyin veya değiştirin.
o Tüm vida ve cıvataların sıkılıklarını kontrol edin.
o Lastikleri gözden geçirip düzensiz aşınmaları ve yarık, kesik gibi tahribatları kontrol edin.
o Arka çatal ve gidon yataklarını kontrol edin.
o Hareketli noktaları ve amortisörleri yağlayın.
Eğer yeterli bilgi ve deneyiminiz varsa ve bakım zamanları gelmiş veya yaklaşmışsa şu işleri de aradan çıkartabilirsiniz:
o Ön amortisör yağını değiştirin.
o Motosiklet su soğutmalıysa soğutma suyunu değiştirin.
o Sübap ayarlarını yapın. (4 zamanlılar için)
Motosikletinizin orta sehpası olmadığı için lastikleri yere basıyorsa 1-1,5 ayda bir lastik hava basınçlarını kontrol edin ve mümkünse -lastiklerin sürekli yere basan bölgeleri bombe yapmasın diye- motosikleti biraz ileri veya geri alın. Lastiklerin havasını normalden 5-6 psi daha şişkin tutmak da koruyucu olabilir. Motosiklet örtünüz "soluyabilen" bir malzemeden değilse, örtüyü 3 haftada bir açıp motosikleti havalandırın. Paslanmış veya paslanmaya yüz tutmuş noktaları (Dikkat: Fren diskleri hariç!) çok ince metal zımparasıyla, metalin en alt katmanına ulaşıncaya dek zımparalayıp, önce astar, ardından da aynı renk boya ile boyayın. Ancak bu işlemi boyanın kuruyabileceği sıcaklıktaki bir ortamda yapın.
UZUN SÜRELİ PARKTAN SONRA MOTOSİKLETİ ÇALIŞTIRMA
Başlamadan önce bir miktar yeni benzin satın alın.
1. Motosikletinizi serbest bırakın! Örtüyü açıp varsa kilitleri sökün.
2. Lastik hava basınçlarını kontrol edin.
3. Eğer bıraktıysanız deponuzdaki benzini tamamen boşaltın ve az miktar yeni benzinle çalkalayın.
4. Aküyü, şarjı tam dolu olarak yerine monte edin.
5. Motosikletinizin üzerindeki metal koruyucu (WD40 gibi) maddeleri temizlemek için yıkayın.
6. Hava filtresi girişi ve drenajıyla egzoza kapattığınız lastik torbaları çıkartın.
7. Benzin deposuna yeterince yeni satın aldığınız benzinden koyup depo valfını "ON" yani "AÇIK" konuma çevirin.
8. Motosikletinizi çalıştırın ve en az 20 dakika (ya da varsa soğutma fanı iki defa devreye girecek kadar uzun) süreyle çalışır vaziyette bırakın.
9. Kış uykusu 3 aydan daha uzun sürdüyse, motoru stop ettikten sonra, henüz sıcakken bir kez daha yağ değişimi yapmanız gerekiyor. Motosikletinize değer veriyorsanız atlamamanız gereken en önemli noktalardan biri budur. Zaten bunun için ucuz bir motor yağı kullanmamış mıydık?
10. Yağ değişimini tamamladıktan sonra motoru birkaç dakika rölantide çalıştırıp yeni yağın tüm motor bloğunda devridaim yapmasını sağlayın.
11. En yakın benzinciye gidip deponuzu doldururken bundan sonraki ilk birkaç depo dolumunda, benzine önerilen miktarlarda karbüratör ve yakıt sistemi temizleyicisi ilave edin.
12. Yetkili bir serviste tüm ayarları kontrol ettirin.
-
01 Kasım 2006, 22:57
#765
choconut adlı üyeden alıntı
bu amortisör ayarlarınıda öğrendiğim iyi oldu bazen iki kişi iken arkası göçüyo motorun ve sert çukurlarda dibe kadar vuruyodu..ve gösterge tablosunu bile şiddetli bi şekilde sarsıyodu..muratd arkadaşım seninde yeni işin hayırlı olsun,ben umutun bursadan arkadaşıyım belki bahsetmiştir sana..en yakın zamanda eskişehire gelmek istiyorum,görüşmek üzere..
teşekkür ederim arkadaşım,umutla muhabbetimiz iyi ya,mutlaka beklerim en kısa zamanda gelmeni..
-
01 Kasım 2006, 23:28
#766
Yollar kardan buzdan kayganlaşmadığı sürece motorumu yatırmaya hiç niyetim yok. Tamam yağmursa soğukta kış şartlarında aleti kullanmak zor ve keyifsiz gelebilir ama bazen sağanak yağmur altında kullanmak da ayrı bi zevk geliyor bana.
-
01 Kasım 2006, 23:46
#767
evet arkadaşlar herkese yeniden selamler..kış öncesi bi kmleri kontrol edelim isterseniz benimki 8400 de 27 haziran trafiğe çıkşlı..en fazla kaç yapan var merak ettim? ben kışın yatırmayı düşünmüyorum kar harici,mümkün olduğunca üstünde olmaya çalışçam.. yanlız lastiklerin ıslak zemindeki performansları pek iyi deil önceki motorum bws'de pirelli takarak çözmüştüm olayı bunada bi ayar çekicez artık..iyi akşamlar..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
-
02 Kasım 2006, 02:00
#768
-
02 Kasım 2006, 09:50
#769
ya abi bende beğenmedim sanki hatta garip geldi.
bide 150cc nere 300cc nere
beverly tarzına geçti sanki bütük tekerlek..
gelsede bu motor fiyatı 8.000ytl fln olur herhalde.
-
02 Kasım 2006, 18:36
#770
ErdoganAktas adlı üyeden alıntı
Biliyorsunuz Honda Italya bir süre önce Dylan'ların üretimini durdurmuş yerine daha yüksek kapasiteli bir ürün çıkaracağını söylemişti. Sonra da hepimiz merakla bu yeni ürünü bekliyorduk. Akşam tesadüfen aklıma geldi italya sitesine baktım yeni modellerini açıklamışlardı. İşte Dylan yerine üretilen aslında dylan ile pek alakası olmayan yeni modeli. İtalyancam olmasa da siteyi inceleyince az çok anlıyorsunuz, Forza, Foresight, Silver
Wing, nuova, gibi modellerinin özelliklerini bu motosiklette topladıklarından bahsediyorlar.
Detaylı resimleri için:(Epey resim var çıkan flash albümde resimler oklarla daha çok görünebiliyor)
http://www.hondaitalia.com/moto/uff_...y/gallery.html
Diğer bilgiler için: (italyanca)
http://www.hondaitalia.com/moto/uff_...roSummary.html
http://www.hondaitalia.com/moto/uff_...00/sh30007.pdf
http://www.scooter-infos.com/news-in...n-300-cm3.html
Bence arkası dylan ön tarafı da Asya motor gibi olmuş. Açıkçası tasarımı beğenmedim. Ama dylan ilk geldiğinde Dylanı da beğenmemiştim, şimdi seviyorum ayrı..
Fakat 300cc motor gücü ve 180 kadran ile göz doldurduğu kesin. Yine de bu motora bu kasa olmamış sanki. Ayrıca Türkiye'ye de gelirmi o da ayrı bir tartışma konusu.
Yine bi efsane dolaşacak gibi geliyor bana.. Aslında böyle tipsiz ve celimsiz duruşu hoşuma da gidiyor yanına gelip ne olduğunu anlamadan sana hava atmaya eksoz dumanı yutturmaya çalışanlara hafif bi gaz kolu darbesi ile neye uğradıklarını şaşırtıyorsunuz. Ben Dylan da bunu seviyorum. Bakalım bundan sonra ne olacak..
erdoğan abi yanlışın var yeni çıkardığı model bu değil!!
bu da yeni olabilir ama dylan konsepti adı altında çıkan bu değil..
bi ara bulur koyarım resimleri buraya..
-
02 Kasım 2006, 20:59
#771
zaten Dylan yerine bunu çıkardık demiyorlar ama yeni çıkan modeller içinde dylan yok olmadığı gibi bu da yeni çıkan tek scooter.
-
02 Kasım 2006, 21:37
#772
arkadaşlar selamlar..bu modelin ismi sh300i..aslında 280 cc motor var üstünde 28 hp civarında bi gücü var..benim en çok hoşuma giden 180 km hız kadranı,dylanda hep daha fazla olsaydı diyodum.bence güzel bi motor ama fiyatıda önemli..iyi akşamlar..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
-
03 Kasım 2006, 01:57
#773
aramızda motor modifiyesi yapabilen oldu mu?
-
03 Kasım 2006, 18:49
#774
bu resimler dylan a ait deil
arkadaslar yeni dylan ın resimleri mototalın sitesinde var, adresi;
http://www.mototal.com.tr/hondadylan150.asp
bence iğrenç olmuş ama zevkler renkler tartışılmaz tabii
ayrıca işim geregi italya ya sık sık gidip geliyorum, birdahaki gidisimde (2 hafta içinde) malossi varyator ve kavrama parçalarını inceleyeceğim, D&B'den Üstüner usta işe yarayacağını, kalkışının değişeceğini söylüyor.. gelişmeleri aktarırırm...
-
03 Kasım 2006, 21:05
#775
Bencede sert çizgileri, sert bakışı gitmiş yuvarlak hatlı bi motor gelmiş.
motor özelliklerinde de değişme yok.
abi sen parçaları incele, gelişmeleri haberdar et yeter
-
03 Kasım 2006, 21:45
#776
Iyyyyyy şimdi Ben Dylan Alana Kadar Bunlarmi Satişa çikcak Bu Nasil Motor Ya Iğrenç Olmuş Ya Artik 2 . El Eski Kasa Alcaz Yaaa
İZEL JANTLARI ŞERİTLEMİŞİN Bİ ARA RESMİNİ KOYSANDA BİZDE GÖRSEK SANA ZAHMET
[B]aldım sonunda ama daha gelmedi dylan dylan dylan[/B]
[B]geliyo geliyo çarşamba(21.05.2008) gibi bende olacak inşallah[/B]
-
04 Kasım 2006, 14:18
#777
Yok yaw bu yeni model değil, yıllardır var. Ama Türkiye'de olan bir model değil. Adı @ 125 - @150. Mototal da sağolsun sanki sattıkları motoru bilmez gibi 2 yıldır aynı resimle dylan satıyor. Belliki resimleri sağdan soldan bulan webmasterin azizliğine uğramışlar. Sonra da bi allahın kulu yahu biz bu modeli satmıyoruz dememiş.
lafımın özü mototal sitesinde bu resim 2 yıldır var. yeni model değil yani.
İtalya da yeni modellerini açıkladı onlarında arasında tek scooter sh300 var. Onunda arka kısmı haricinde dylan ile pek alakası yok. Bu motor Çinde üretilmeyecekse sanırım 2007 modeli de olmayacak.
Aslında şanslıyız türünün son örneği motorlara sahip olarak
-
04 Kasım 2006, 22:51
#778
cem-beat adlı üyeden alıntı
Iyyyyyy şimdi Ben Dylan Alana Kadar Bunlarmi Satişa çikcak Bu Nasil Motor Ya Iğrenç Olmuş Ya Artik 2 . El Eski Kasa Alcaz Yaaa
İZEL JANTLARI ŞERİTLEMİŞİN Bİ ARA RESMİNİ KOYSANDA BİZDE GÖRSEK SANA ZAHMET
evdeki pc de bluetooth problemi yaşıyorum, en kısa zamanda koyucam resmi.
-
07 Kasım 2006, 14:20
#779
feninen dylan
Arkadaşlar bende beğenmedim bu yeni dylan modelini,dylan denmez buna bence, feminen hatları var ,olmamışşşş
bu arada modifiye ile ilgili araştırma yapmaktayım,en yakın zamanda bilgi vereceğim, dylan için üretilen yeni bir silindir kiti buldum,bir arkadaşım bahsetti henüz detaylarını alamadım...
-
07 Kasım 2006, 23:23
#780
Dylan kullanan arkadaşlar,
Aramızda 0-100km hızlanma testi yapabilen var mı?
Demin forumda gezinirkene gilera runner vxr 200 (yanlış yazmadıysam) 5.5sn demişler 0-100km ye hızlanışı.
Bu konularda bilgisi veya tecrübesi olan varsa sevinirim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler