Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Şubat 2011, 20:00
#5821
arkadaşlar bugün ilk kez dylan'ım beni üzdü, yardımınıza ihtiyacım var. en son motorumu geçen pazartesi günü çalıştırmıştım bisüre dolandıktan sonra kapımın önünde kitleyip koydum. Bugün(6gün sonra) biraz dolaşayım diyerekten motoru çalıştırdım ısınsın die bisüre rölantide bıraktım, 2-3 dkk çalıştıktan sonra stop etti tekrar çalıştırdım 50 metre falan sürdüm tekrar rölantide bıraktım biraz çalıştıktan sonra stop etti. O esnada bi arkadaşım geldiği için tekrar motoru çalıştırmadım, 15-20 dkk sonra tekrar çalıştırmak için çabaladığımda marşı basıyorum basıyorum motor gazı almıyordu, biraz zorladıktan sonra her marşa bastığımda hararet göstergesi yanıyor elimi marştan çektikten sonra sönüyordu. Çok zorladığımı düşünerek biraz dinlendirdim, tekrar denerken bu sefer göstergeler sıfırlandı(trip ve saat) km saati titredi falan. Neyse son kez bi deniyim dedim bu sefer marşa hiç basmadı cırr cırr die sesler gelmeye başladı ama akünün olduğu yerden değilde sanki ön konsolun altından geliyordu(bundan tam emin değilim). Arkadaşımla birlikte akünün zayıfladığını düşündük ve aküyü söktük. Yarın bi hondaya götürüp ölçtürcem ve gerekirse şarj ettircem. Sizce sorun benimde düşündüğüm gibi akünün zayıflamasından mıdır? yoksa başka bişeyde olabilir mi?
Reklamlar
-
27 Şubat 2011, 20:37
#5822
c3nk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugün ilk kez dylan'ım beni üzdü, yardımınıza ihtiyacım var. en son motorumu geçen pazartesi günü çalıştırmıştım bisüre dolandıktan sonra kapımın önünde kitleyip koydum. Bugün(6gün sonra) biraz dolaşayım diyerekten motoru çalıştırdım ısınsın die bisüre rölantide bıraktım, 2-3 dkk çalıştıktan sonra stop etti tekrar çalıştırdım 50 metre falan sürdüm tekrar rölantide bıraktım biraz çalıştıktan sonra stop etti. O esnada bi arkadaşım geldiği için tekrar motoru çalıştırmadım, 15-20 dkk sonra tekrar çalıştırmak için çabaladığımda marşı basıyorum basıyorum motor gazı almıyordu, biraz zorladıktan sonra her marşa bastığımda hararet göstergesi yanıyor elimi marştan çektikten sonra sönüyordu. Çok zorladığımı düşünerek biraz dinlendirdim, tekrar denerken bu sefer göstergeler sıfırlandı(trip ve saat) km saati titredi falan. Neyse son kez bi deniyim dedim bu sefer marşa hiç basmadı cırr cırr die sesler gelmeye başladı ama akünün olduğu yerden değilde sanki ön konsolun altından geliyordu(bundan tam emin değilim). Arkadaşımla birlikte akünün zayıfladığını düşündük ve aküyü söktük. Yarın bi hondaya götürüp ölçtürcem ve gerekirse şarj ettircem. Sizce sorun benimde düşündüğüm gibi akünün zayıflamasından mıdır? yoksa başka bişeyde olabilir mi?
Dün benzeri benimde başıma geldi. Motoru stop ettim. 5 dk sonra çalıştırdım 2sn. sonra kendisi stop etti. 3-4 kez marşa bastım çalışmadı. Elle götürürken 10m sonra tekrar denedim çalıştı.
Pek anlamasam da tahminim karbüratöre pislik kaçmış olabilir.
Daha önce beat kullanırken ben de aküyü marş ile bitirmiştim. 4-5 dk uğraşınca bitebiliyor. Neyse ki onda ayakla çalıştırma şansım vardı. Akü zayıflayınca da göstergeler sapıtmış gibi gözüküyor. Başka masraf çıkartmaz dilerim.
-
28 Şubat 2011, 02:38
#5823
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
-
28 Şubat 2011, 07:45
#5824
-BSI- adlı üyeden alıntı
c3nk:
Km saycını sıfırlama mevzusu aküden olma ihtimali yüksek ama çalışırken stop etmesi başka önemli bir sorun yoksa bujidendir. Şöyle söyleyeyim soğuk günlerde motor jikleyi kapatıp daha düşük devire geçince rolanti düşük geldiği için stop edebiliyor. Yazında buji eskiyse çalışırken gazı verdiğin anda stop edebiliyor. Sonuç olarak benim tahminim soğuk havaladan dolayı bujide biraz eskiyse normal olarak stop etti ki yine çalıştırırsan yine stop edebilir bu bende ve bildiğim diğer dylanlarda da oluyor. Sende çalıştırmak için uğraşınca aküden dolayı km sayacı sıfırlandı. Büyük ihtimalle durum budur. Tabi bu en basit durum. Önemli birşey olmadığını düşünüyorum inşallah da yoktur.
Birde tavsiyem eğer buji yeni sorun yok dersen çok az rolantiyi arttırman. yani orta sehpaya aldığında arka tekeri döndürmeyecek kadar rolantiyi arttırırsan kışın stop edemez.
şuan motor 20.000 km ye yaklaşıyor ve bujiyi 18.000 de değiştirmiştim, bujiden olduğunu düşünmüyorum, büyük ihtimalle soğuk havadan kaynaklanan bir sorun yaşıyorum ve çok zorladığımda dolayıda aküyü zayıflattım. Umarım böyledir ve daha ciddi bir sorun yoktur.
-
05 Mart 2011, 20:54
#5825
Spor scooter seviyorum.. Malesef ne PS nede SH bana hitap ediyor. Dylan'la devam. Zaten 1000 RR alırsam bunu şehir içi kısa mesafe işe giderken falan kullanıcam sadece..
-
05 Mart 2011, 23:10
#5826
arkadaşlar sorun çözüldü, bujiden kaynaklanıyormuş daha 2bin km olmadan yeni taktırdığım ngk bujinin böle bişey yapması gerçekten çok şaşırtıcı.
-
17 Mart 2011, 21:56
#5827
ne olduk böyle arkadaşlar sadece problem olunca yazışmayalım
MOTOR bence bır hastalıktır.
-
21 Mart 2011, 02:13
#5828
pek kullanıcı kalmadı galiba topic cansızlaştı.
-
26 Mart 2011, 14:35
#5829
Daha ne olsun koca forumda bu kadar sayfa yazışılan ve sadece motora karşı sevgi beslenilen başka bir topic var mıdır acaba? Havalarda ısınmaya başladı ya motorlar yollara düşmeye başlar..
-
26 Mart 2011, 14:39
#5830
bugün 20.000 bakımımı pendik güngör motorda yaptırdım arkadaşlar ve dayco marka kayış taktım, gerçekten farkediyo kalkışlarım artık daha seri sizede öneririm ;)
-
27 Mart 2011, 01:40
#5831
Benimde iyi bi bakıma sokmam lazım debriyaj sanırım teklemeye başladı kalkışlar falan biraz acebalı oluyo. kayış ve ön amortisör yağları rulmanlar falan baya bi girişmek şart. daha arka amortisör arıyoruz bi kaç yerde var ama güvenip alamıyorum adamlar pek güven vermiyo bu meretin patlak olup olmadığıda bakıp anlaşılmıyoki sıfır desen o da aşırı pahalı..
-
11 Nisan 2011, 22:11
#5832
Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek. Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina. Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum.
Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
-
11 Nisan 2011, 22:12
#5833
-BSI- adlı üyeden alıntı
Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek.
Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina.
Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum.
Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
vala ins dediğin gibi son yağmurlardır usta yiter ya yiter:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
15 Nisan 2011, 02:31
#5834
-BSI- adlı üyeden alıntı
Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek.
Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina.
Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum.
Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
Valla yazman iyi oldu bende bazı şeyleri düşünüyodum ön amortisör yayları mesela değişmelimi diye.. tak tuk tak tuk sesler geliyo.. ya bu arada aynı parçalar banada lazım nerden ne kadar aldığını yazabilirmisin. Arka amortisörlerim benimde patlak ama yeniside inanılmaz para kararsız kaldım. servise gitmemek bi yöndende kötü oluyo neyi ne zaman değimeliyim pek takip etmiyorum. km 70000 de
-
15 Nisan 2011, 09:41
#5835
-BSI- adlı üyeden alıntı
Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek.
Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina.
Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum.
Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
parcaları tedarık ettıkten sonra fıyatları şoyle dokersen banada lazım olacaklar var içinde.bu arada sadece debrıyaj balataları değişiyormuş.en son tas komple 400tl cıvarıydı
MOTOR bence bır hastalıktır.
-
28 Nisan 2011, 23:41
#5836
arka amortisörü hallettim takımı 100 tl ye buldum biraz şüpheli bir alışveriş oldu ama taktık ve eskisine göre çok çok iyi eski amortisörler o kadar kötüydüki..
kayış buldum 25 tl tayvan malı bilen kullanan varmı aceba..
-
04 Mayıs 2011, 19:14
#5837
selam arkadaşlar bu motosikletin temiz olanların piyasası kaç para internette bakıyorum ilanlara 4.000 tl ile 5.500 tl fiyat yazmışlar motosiklet sahipleri. o kadar ediyormu bu motosikletler??? yani bana fiyat çok yüksek geldi saygılar
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
-
04 Mayıs 2011, 19:21
#5838
karayılan adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar bu motosikletin temiz olanların piyasası kaç para internette bakıyorum ilanlara 4.000 tl ile 5.500 tl fiyat yazmışlar motosiklet sahipleri. o kadar ediyormu bu motosikletler??? yani bana fiyat çok yüksek geldi saygılar
honda dylan bir efsanedir onun yerine sadece bikaç değişiklik yapılarak piyasaya çıkarılmış olan ps 150i nin sıfır fiyatı 5.835 tl plaka masrafları vs. 6.000 tl yi geçiyor, dylan satışa devam etseydi sıfır fiyatıda bukadar olurdu. 5.500 biraz fazla ancak 4.500 civarı temiz bir dylanın piyasası diye düşünüyorum.
-
16 Mayıs 2011, 15:42
#5839
ınternette baya aradım ıkıncı ellerı war sanırım sıfır olanına rastlayan var mı
-
16 Mayıs 2011, 18:57
#5840
verloren adlı üyeden alıntı
ınternette baya aradım ıkıncı ellerı war sanırım sıfır olanına rastlayan var mı
Türkiye'de Honda Dylan satışı 2008 yılında sona erdi. Dylan yerine Psi 150 modeli piyasaya sürüldü ve satışı devam etmekte.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler