PCX'in tipi dengesiz geldi şişirilmiş bi kalıp.. birde kasa büyük motoru küçük.. dylan gibisi yok orantı süper.. valla ben gittiğii yere kadar binerim sonrada kaldırır koyarım bi kenara.. 70 000'e dayandı km..
PCX'in tipi dengesiz geldi şişirilmiş bi kalıp.. birde kasa büyük motoru küçük.. dylan gibisi yok orantı süper.. valla ben gittiğii yere kadar binerim sonrada kaldırır koyarım bi kenara.. 70 000'e dayandı km..
Bugün dayanamadım sırf SHı görmek için işlerimin arasında fuara gittim. Plansız gittiğim için yanımda davetiye olmadığından kapıda birinden fazla bilet bularak içeri daldım. Belkide tarihteki en kısa süreli fuar gezisi olmuştur. 15-20 dkda çıktım.
Birincisi yabancı sitelerde şu şekilde olan gösterge paneli ve düğmeler Tr ye gelenlerden farklı: http://www.scoopyclub.org/images/wal...0i_cockpit.bmp
Bu resimdeki düğmeler dylanla ve diğer çoğu scoterla universal olarak kullanılan düğmeler. Ama Tr ye gelen Shların düğmeleri bunlardan daha farklı şekilde yapılmış. Bu ilk bakışta güzel ama olası düğme arızalarında mecburi orjinal düğme kullanmak zorunda kalınacak. Ben çalıştığım yerde korna düğmesi kırılan dylanlardan birine 3 liraya çin malı düğme takmıştım mesela. Bunda o şans yok. Gösterge panelide biraz farklı.
2.si zemin düz ancak ayaklarımı koyunca ayakkabının önü ve arkası plastiğe değiyor. Yani baya dar ayak koyma yeri var. Benim ayaklarımda 43 numara yanlış anlaşılmasın. Hatta Pcx e de bindim onda ayak basma yeri dahada ufak. Ayaklarım dışarı taştı. Japonlar kendilerine göre yapmışlar.
3.sü sele altı tam bir facia. Kask hayatta sığmaz.
4.sü ve en kötüsü kombine fren yok.
1. madde hariç diğerleri biraz keyfimi kaçırdı. Hadi düğmeleri farklı yaptın bişey diyemem tasarımdır veya sele altı tekerlerin büyük olmasından dolayı küçüktür yapacak bişey yok. Ama 5 cm daha uzun yapsanda şu motoru zemin biraz daha geniş olsa. Hem ayaklar rahat etse hemde malzeme taşıyabilsem. Veya foresightta koymuşsun, dylana koymuşsun şu motora da kombine fren koysan ne olur. Ya da bu Honda tr nin fiyatı düşük tutabilmek için yaptığı bir tercihte olabilir. Yine de eleştirmeden geçemiycem. Gerçi stand görevlisine kombine varmı diye sorduğumda dur bir bakayım diyip ön çamurlukta "Combine Brake System" yazını aradı göremeyince yokmuş dedi. Tabi ben bunu görünce saolun diyip arka tekeri elimle döndürüp ön freni sıktım kendim test edebilmek için. Onda da bi tepki göremeyince kombine fren yok diyorum. Yinede ufak bir olma ihtimalini göz önünde bulundurarak hondaya fazla yüklenmeyim. Fakat gerçekten yoksa sorumlusu kimse çok ayıp etmişler. Ama orjinal cam ve elcik koruma parçaları ve orjinal çantası harika. Motor komple buram buram kalite kokuyor.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Keşke arka freni sıkıp ön tekere baksaydın. Hiç araştırmadım ama olması gerekir. Aslında bence bizim motorumuz Forza (250) ama sağolsunlar o da gelmiyor Türkiyeye. Japonya sitesinde PCX için 53 km/l, Forza için 43 km/l yakıt tüketimi görünüyor (60 km/h sabit hız). Çok mükemmel değerler. PCX bana yetmicek gibi. Ben yine dylana devam. 6 ay yurtdışında kalıcam 7 ay sonra sıfır Dylan 150i hazır olacak inşallah. Internet bulursam yine size danışırım ara sıra.
Bu arada viteste son oranı arttırmak için ne yapabilirim?
Dylanın sele altına hangi full face kasklar sığıyor? Bende Nolan N84 var sığmıyor. Çenesi açılan bir tane düşünüyorum. LS2 delta ve Nitro f347vn (ixs ile aynı gözüküyor) beğendim. Tavsiyeniz? Alabileceğim yer?
ben agv k3 serisi full-face small beden kask kullanıyorum, sele altına sığabiliyor.
Dediğin doğru aslında işin doğrusu arkayı sıkınca önünde sıkılması ama ön teker rayda sabitti deneyemedim. Birde ön-arka disk olduğu için bizde olduğu gibi sistem telli mekanik değil, foresighttaki gibi hidrolik dağıtıcılıdır, belki önüde sıkınca arkayı sıkar diye ancak bu şekil deyebildim ama yoktu. Hem görevlinin tam bilmediğini farkettiğim hemde arkayı sıkıp önü frenlediğini tam deneyemediğim için kesin yok diyemedim. İnşallah vardır, olmalıdır da.
Bu arada full face kaskların çoğuda rahat rahat sığmıyor. Bazı kasklarda seleyi biraz esnetmek zorunda kalabilirsin. Bazılarıda dediğin gibi hiç bir şekilde sığmıyor. Üstlerinde plastik parçalı hava kanalları olan büyük beden kasklar o çıkıntı parçalar yüzünden sığmıyor.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
70bin honda için hiçbirsey değil
400bin ömrü falan olmalı kılavuzda yazmalı
ama bu 400binde çöpe atılacak anlamına gelmiyor elbette
bsi..bence dylandan fazla olarak sh300de çok fazla artı yok..gerçekten yok..düz yolda 20-30km fazla hız yapıcam diye 8000 lira borca harca girilmez..zaten kiminle konuştuysam sh300 için oturuş pozisyonunun çok rahatsız olduğunu ayaka koyma yerinin dar olduğunu söyledi..yani uzun yolda yapamazsın demek bu..otoyol ve çevre yollarını çok fazla kullanıyosan tamam ama şehir içinde gerek yok bence..kral dylan zamanında değişmesi gerekenleri değiştirdiğimiz sürece bu motor ölümsüz..ben bunu anladım
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Valla ne yalan söyleyeyim. 12000 lira verip Downtown alırsam daha çok paramın hakkını alacakmışım gibi geliyor. Beygir gücü, konfor, tip, sele altı, far sistemi, gösterge paneli, bütüne baktığımızda sanki downtown daha fazla para eder gibime geliyor. Ama malzeme kalitesi konusunda bugün gördüğüm SH downtowndan üstün. Hele bir yollara düşsün, bir binip sürelim. Şu kombine fren mevzusu netliğe kavuşsun ondan sonra alınırmı alınmazmı görücez. Bende böyle gaza gelip yazıyorum ama alacağımdan değil. Okuyanda hazırda 12 lira var onamı versem bunamı versem diye kara kara düşünüyorum sanacak Zevkine bakıyorum ben. "İstanbulu almayı hayal etmek istanbulu almaktan dahamı güzel ne??" ruh hali içindeyim. Bu yazda dylanla birlikteyiz...
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
katılıyorum. bir de motorda maxi scooter tipi yok. 300cc dediğin zaman biraz büyük, gösterişli, hızlı, özellikli bişey bekliyor insan. ön cam falan olmalı. 100lük 125lik motor gibi duruyor. ayak koyma yeri gerçekten dar gözüküyor. eşya bile sığmıcak gibi. kalitesine diyeceğim yok ama o fiyatlara pek satılmaz gibime geliyor. forzada yok yok. gel de alma...
PCX 5.500 TL 46 km/l
PS150i 6.590 TL 37 km/l
SH300i 11.500 TL 30.5 km/l
CBR125R 6.135 TL
CBR250R 9.950 TL
Satışa mı başladılar ne? Fiyat koymuşlar. Şu PCX ne kadar cazip duruyor...
arkadaşlar ötv düştü..pcx süperdi dahada süper oldu..yeni fiyatı 4870lira..şimdi bu motor alınmaz mı arkadaşlar?? çin malları bile 2500-3000lere dayanmış..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
evet yaw! bugün honda bayisine gittim. o da yasa çıktı pazartesi belli olur dedi. 250cc ye kadar ötv düşmüş. yalnız nisanda gelicekmiş. gelene kadar zam yapmasınlar?
elemiştim pcx i, şimdi bi daha mı düşüncez ne?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 ----------
düşmüş bile benim haberim yok. sabah 5500dü
evet arkadaşlar bende bugün fuardaydım ve gözlerimle gördüm ötv indiriminden sonra pcx 5.000 tl altına düşmüştü galiba 4.800 civarı bişeydi. Harika bir fiyat valla.
arkadaşlar fuara gidenlerden pcx için aldığım yorumlar pek olumlu değil..küçük oluşundan şikayet ettiler,direksiyon çıplak olduğu için bisiklet gibi gelmiş çoğu kişiye..ayrıca işçilik,kablo bağlantı noktaları filan çok basit olduğunu kalite olarak tatmin etmediğini söylediler..eğer illaki motoru değiştirmek istiyosan ps150 al çok daha iyi dediler..sonuç olarak bu sınıfta dylan gerçekten lider..gerek tasarımı gerek konforu gerekse gücü olsun tartışmasız liderdir..10hplik motorlar için dylanı satmam..zaten piyasada düşük motoru mundar etmenin manası yok..ben bu motor değiştirme işinden caydım diyebilirim..gittiği yere kadar sürecem dylanı..artık ne zaman kullanılmaz hale gelir o zaman giderim trafikten düşürürüm motoru alır bi garibana hediye ederim sevindiririm..bundan sonra bi scooter alıcaksam minumum 250cc ve üstü bir scooter alırım dylanda yanında kalır..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)