hakan bey merhaba dediğin süratler gerçek mi ben denedim düzde en fazla 120 uzun bir rampa aşağı 135 görebildim.dediğin performans bagaları ne marka peki.tabiki 150 lk bir motoru bu kadar sıkıştırmak gereklimi bilmiyorum ama olmasınıda isterim cevabını bekliyorum.birde jcosta varyatör kitini deneyen var mı acaba?
kafa grenajındaki sesi bana tarif edebilirmisin.çalışırken orta sehbadayken gelen titreşime bağlı ses ise hepsinde var.ama lakırtıya benzer ses ise inanmıycaksın ama ön gagayı sök teste çık hiç ses yok.tak başlıyo sebebini öğrendim umursamıyorum ses önemli bişey diilmiş .2 kez 150 km uzaktaki servise bu ses için gittim ve bulunamadı yani 600 km teptim o sesi bulmak için
c3nk teşekkürler..bende o civarda bişeyler düşünüyordum piyasası ile ilgili..
timuçin okçu verdiğiniz rakamlar oldukça iyi bence..dylan zaten hep bu civardadır hız açısından..140+ hızlar hem motorunuza hem cebinize hemde sağlığınıza zarar demektir..gereksiz zorlamayın derim..ben günlük yaşamda 90km üstünü zorlamam motor ömrünü yememek açısından..jcosta-malossi-polini..bu tarz ürünleri ise dylan için özel üretilmiş modelleri varsa kullanabilirsiniz..ama yinede gereksiz bir zorlama olacağı için ömür açısından orjinallerine göre daha kısa olacaktır..bunlara para harcamak yerine daha yüksek hacimli ve büyük jantlı bir scooter alırsanız daha konforlu ve güvenli olacaktır..kazasız belasız..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Benim motor 5500 oldu. Ara sıra hız denemesi yapıyorum. Düzde 110 yokuş aşağı 120-125 gördüm en fazla. Düzde 120 olur mu ilerde bilmiyorum. Kimisi ilk 1000de çok basma diyor kimisi motor açılsın diye 2-3 gün sonra songaz git diyor. Ne düşünüyorsunuz? Sıfır motor alırsam aklımda bulunsun.
Bu yaptığım izmir turunda birde yakıt denemesi yaptım. Tam 7 litre benzinle ortalama 70 ile 235 km gidebildim. 33,5km/lt yapıyor. Az geldi bana beatle 45km/lt yapabiliyordum. Dönüşte 90 ile geldim yine aynı yaktı.
Baga dedikleriniz ne oluyor? Servise sordum bilmiyorlar. Motora ne gibi etkisi oluyor? Birde haberim yokken koltuğun derisi delinmiş. Ufak bi delik ama büyüyebilir. Koltuğu değiştirmek pahalıya mı patlar yoksa derisini değiştirebiliyor muyuz?
jayfast selamlar..düzde 110 biraz az gibi dylan için..120-125 görmesi gerekir..ama daha 5500de diyosun..eğer hiç zorlanmadıysa son hız açısından normal tabikide..daha yüksek hız görmek istiyorsan yola çıkınca direk gazı kökleyip 120-130 yapmasını bekleme..önce çeyrek gazda uzat motoru 70-80 gibi hızları görücektir zaten..sonra yarım gazda uzat motoru 100-110 olcaktır..en sonda motor iyice ısındıktan sonra tam gaz ver..yolda eğimli olursa azcıkta direksiyona kapanırsan 130-135 arası görmesi gerekir..bakımlı ve aksesuarsız olan benim dylanda böyle durum..ama bu hemen olmaz 20-30km yolu bu şekilde geçki açılsın iyice..ayrıca lastik havalarınada bak..tek kişi için ön 25 arka 29 olması gerekiyor..
yakıt olarak normal yakmışsın bendede aynı şekilde..beatle mukayese etme dylanı..biri 7hp biri 16hp :D
bagalarda varyatörün içinde bulunmakta..ben onları 45binde değiştirmiştim..senin şimdilik onunla bir işin yok..5500de yıprancak şeyler değiller..ama kafana takılıyosa serviste söktür baktır..debriyaja genel olarak..
koltuğu değiştirmene gerek yok..döşemecide kaplatırsın olur biter..yakınlarında bir sanayi sitesi filan varsa araştır derim..kazasız belasız sürüşler..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Selamlar choconut. Bilgiler için teşekkür ederim. Aslında aynen dediğin gibi yaptım. Motorun ısınması gaz durumu vs. bir tek arka lastik 31 deydi. Bazen 2 kişi biniyorum ben de 29-33 ortasına ayarladım. 10000e kadar ara sıra denicem bakalım artış olcak mı.
Debriyaj bakımı 4000de yapılmıştı. Demekki şimdilik sorun yok. Yaza doğru büyük bir bakım yapıcam lastikler değişecek, debriyaj vs. motorun her tarafı sökülecek. O zaman performans arttırıcı parçaları da değiştirmek istiyorum. Onun için sormuştum bagaları. Bide rulmanlara da baktıracam. Sıfırlıcam yani motoru adan zye.
Yağı castrol tam sentetik kullanıorum ama yinede değişimde simsiyah çıktı sizde de öyle mi? 2000de değiştiriyorum. Eskiden pembe bir yağ vardı o çok güzeldi ama unuttum neydi markası. Koyduğum renkte alıyordum yağı.
Kazasız sürüşler...
Arkadaşlar benim motorum iyi açışmış ve bakımlarını 1000 km de bir yapıyorum ondan dolayı biraz daha seri olabilir performans olarak Leovince egsoz ve egsoz hafif bagarları vardı üzerinde ve Dayco kayış iridyum buji vs. motorum 20 bin km de idi ve çok temizdi düzde 130 çok rahat yapıyodu ve yokuş aşağı 140+sinyale kadar indi 2 kez denedim ve 2 kezde aynı sonç yani motor 150 km hıza ulaşıyo ve bunu motora zararı yok motor kesiciye girmediği sürece sıkıntı olmaz honda gibi bir motorda ondan dolayı ve birde egsoz çok rahatlatıyo motoru denemenizi tavsiye ederim 1 ay önce motorumu sattım şimdi kawasaki er-5 kullanıyorum !....kazasız belasız herkese....
[COLOR="Cyan"][B]
Facebook grubumuz: ''MT ANTALYA''
MSN Grubumuz: mgroup317122[/B][/COLOR]
benim egzos sağlam ama bikaç ay içinde italyaya gitme ihtimalim var. orda leovincenin fiyatları uygunsa bir tane düşünüyorum. internette 3-4 marka gördüm hepiniz leovince taktığınıza göre bi bildiğiniz vardır. aslında benim derdim 130-140 yapmak değil de az yakıt ile hızlı gidebilmek. çünkü şehirlerarası çok geziyorum. ama anlaşılan 90-100ün üstüne çıkamıcam. zaten yaptığım masraftan sonra yakıt tasarrufu yapsam nolcak
Bu arada bmw nin yeni concept scooterını gördünüz mü? Uzaylı gibi bişey. Ön lastikten arka lastiğe kadar orjinal. motorun aynaları yok. yanlış görmediysem göstergede 2 adet ekran var o şekilde arkayı görüyorsunuz Sadece resmini gördüm. 400-650 cc olduğunu tahmin ediyorum. Fiyat tahminimse en az 15000 tl. Bakalım ne zaman satılacak?
http://www.facebook.com/photo.php?fb...1.262447113466
Arkadaşlar selamlar. Yanlış anlamazsanız 2 yanlışı düzeltmek istiyorum. Ya da belkide ben yanlış biliyorum ben doğrusunu öğrenmiş olurum.
1.si karbüratörlü motorlarda kesici olmaz. Bu nedenle bizim motorun kesiciye girmesini beklemeyin çünkü öyle bişey yok. O yüzden 140+ hızları yapıyor doğrudur bende yaptım ama bunun motora bir zararı yok demesek daha doğru olmuş olur. Ben hava çok sıcak olmadığı ve motorun da bakımı tam olduğu zaman kısa sürelerde 2-3 kere çıktım. 140+dan kastım sinyal lambasının üstüdür. Artık tam kaç onu bilemem. Ama bu hızlar motoru illaki fazladan yoracaktır. Ayrıca hadi motora zararı yoksa bile bize zararı olma ihtimali yüksek.
2.si ise benim bildiğim iyi yağ koyduğun renkte alınanı değil tam tersi siyah olandır. Bunun sebebi yağın bir görevi de motoru temizlemek olduğu için yağı temiz koyup temiz alıyorsak motoru temizlemiyor anlamına gelmesidir. Kirli yağ ise görevini yapıyordur.
Son olarak leovince yakıtı arttırrıyor bilginize. Bana sorarsanız ideal verim orjinal egzosla alınıyor.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
a.selam. yanlış anlama diye bişey yok buraya bilgi paylaşımı için geliyoruz zaten. Yağı tertemiz görünce sanki motor hiç aşınmamış gibi geldi bana o yüzden iyi diye düşündüm. Bilgiler için teşekkür ederim.
Rica ederim. Bazen görüyorum böyle iyi niyetle birşey söylendiği zaman yanlış anlaşılmadan konu başka yerlere gidiyor. Benim söylediklerim üzerine öyle olsun istemem. Dediğiniz gibi buranın amacı da bu. Bende çok şey öğrendim buralardan. saygılar.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
bsi km kaç oldu sende?? ben fazla yapamıyorum artık kışları binmiyorum gibi birşey..50500deyim..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
46000 oldu benimkide. Bende bu kış hiç binmedim desem yeridir. Arada bir akü kontrolü için çalıştırıyorum bir tur atıp yatırıyorum. Geçen seneler full bindik ama bu kış biraz sağlık açısından mecbur kalmadıkça binmemeye çalışıyorum. Nekadar binmemeye çalışsamda şu istanbulun 1 haftalık kar dönemi gelip geçse yıllık bahar temizliğinin ardından geziler başlar.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
maşallah iyi yol yapmışsın sende.. değiştirmeyi düşünüyomusun?? ben satmayı düşünmüyorum artık bu dylanı mecburiyet olmadığı sürece gittiği yere kadar gitsin..zaten yaparı 3bin civarı..dylandan sonrada tat vercek eli ayağı düzgün bi scooter en az 10bin lira zaten..aradaki fark uçurum..lanet olsun dedim biniyorum..yaz başında itinalı bi bakıma sokucam..sonra devam 100bin mi olur 200bin mi bilmem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------
dylanda en sevdiğim olay beygir gücü ağırlık oranı..120kilo 16hp..250ccde bile bu oranı yakalayan makina yok şuan trde..7.5kiloya 1 hp düşüyo..geçen hafta akü şarj olsun mantığıyla turlamaya başladım kavşakta bi gts250 denk geldi..aynı anda çıktıkta dylan boy boy ayrıldı 125 filan olmuştuki gts fren yapıp yan yola girdi..devam etseydi uzunda yerdi belki torkuyla filan ama kalkıştan 100kme kadar fark yaptım 50bin kmdeki debriyaj balatamla..maşallah diyeyimde nazar değmesin bi sh300 çok iyi olur ama fiyat tuzlu olursa anca vitrinde bakarız..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
SH300 12.000 liradan aşağı olmadan girecekmiş piyasaya öğrendiğim kadarıyla. Tipi benim tarzım değil pek ama makinaya diyecek birşeyim yok. Yurt dışında Kymconun tam Dylanın ruhunda bi motoru var ama distribütrüne mail atıp sordum Tr ye gelmeyecek dediler. People GTI 300. Tam dediğin gibi güç/ağırlık oranı yüksek. Hatta gücü Sh300 den bile yüksek. Benim gaz kestiğim modelse downtown 300 var ki onunda sıfırı 12.000 lira. Sahibinden de 2.eli yavaş yavaş olmaya başladı 8.500e kadar aciliyetten fiyat kıran var. Bence alınır. Downtownı çok beğeniyorum. Hatta Dylandan sonra kanımın en çok ısındığı scooter diyebilirim. Amaaaa asıl sıkıntı artık otobana çıktımmı 120-130 la giderken arkamdan sırf ben motor olduğum için bir arabanın sellektör yapmasını istemiyorum. Yaptığı zamanda cevap vermek istiyor insan artık. Scooterdan zevkini almış biri olarak ve biraz daha fazla gücü arayacak tecrübeyi edindiğimi düşünerek, az yakan çok kaçan, tipi tarzıma fiyatı cüzdanıma uygun bir vitesliyede geçebilirim. Bu istekler beni er-6f veya er-6n e götürüyor. Acelem yok. Dylanla aramızda duygusal bir bağ var. Ne zaman ne olur bilemiycem.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
hacim yükseltmekte beni en çok korkutan benzin fiyatları..daha dün gibi hatırlıyorum benzin 2 lira olmuş artık motora binilmez dediğimiz günleri..şimdi olmuş 4lira..bu saatten sonra 250cc üstü motosiklet çok az bi kitleye hitap eder türkiyede..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Bunlar daha iyi günlerimiz. Aynı mantıkla 7-8 lira olmadan güçlü motorun tadını çıkartayım diye bende acele ediyorum.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)