Galiba haklısınız 3 ün 5 in peşinde koşarken pat diye bi yerde kayış kopmasından kalmakta var...
dylan41 kayış iyi durumdaydı ama usta değişelim dedi yani öyle bariz yıpranma yoktu.. ben motoru çok düzgünde kullanmam ama bu parçaların bile bu kadar süre dayanmasına şaşırıyorum bazen.. yani italyancı arkadaşlarla mukayese edince..
runnercı bi arkadaşımla muhabbet ederken dedi ki debriyaj balatasını değiştirdiğin zaman komple değiştirseydin dedi.. neyi kasteddiğini pek anlayamadan dedim ki ben daha debriyaj balatasını değiştirmedim ki dedim şöyle döndü bi baktı şaşkın şaşkın.. ne hondaymış be dedi.. km 55000 falandı..
-BSI- sende IRC lastik vardı sanırım takım duruyomu onlar.
IRC lastikler duruyor evet.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Selam arkadaşlar.Uzun zamandır foruma bakamıyordum.Bende temmuz 2007 den beri dylan kullanıyorum.1900 km de ilk sahibinden aldığım motorum şuan da 51700 km ye geldi.Sizlerinde önceki yazılarınızda belirttiğiniz gibi dylan dan son derece memnunum.Şöyle ki ,ben ekseri motoru biraz atak kullanıyorum dolayısıyla 52000 km ye dayanan motorumun deb. balatasını orjinaliyle değiştirdim.Ayrıca ön teker bilyaları ,amortisör keçeleri ve hidrolik yağları da yenilendi.İnanın motorun konforu nerdeyse 3 yıl öncekine yakın hale geldi.Herkese de tavsiyem orjinal parçadan asla şaşmamanız.Bir kere ucuz diye sanırım italyan dı ön fren balatası aldım sadece 6-7 bin km sonra balata bitti.Orjinal balatayı çıkarttığımda de 25 bin km yapmıştı bile karaoğlum )
benim arka amortisörlerde problemli sanırım biri patlak.. eskiye göre motorun dengeside iyi değil. ön amortisörlerden tak tuk ses geliyo.. komple bi bakmak lazım aslında.. ön amortisör yağları keçeleri bilyaları hiç aklıma gelmiyo bu bakımda bende bi baktırayım.. ustamdan memnunum ama ben ne dersem onlarla ilgileniyo genelde.. yetkili servise gitmemeninde bu eksileri var yetkili servisler genelde km bakımı ne gerktiriyosa bakıyolar yapıyolar e öpüyolarda tabii.. yetkili servisleride oldum olası sevemedim bi türlü..
Arka amörtisör tanesi 128,41EURO+K.D.V.
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
çokta pahalı değilmiş..ben 600tl civarı diye duymuştum..güncel fiyat mı bu??
arkadaşlar çok ilginç bir durum yaşıyorum 2-3 gündür..şöyleki; geçtiğimiz hafta motorun yağını değiştirmiştim..sorunsuz bir şekilde turladım geldim..otoparka koydum motoru..ertesi gün geldiğimde karterin altında yaklaşık 10cm çapında yağ lekesi oluşmuş..şaşırdım açıkçası şimdiye kadar öyle bir sorun olmamıştı..belki başka bir araçtan akmıştır diye düşündüm..motorun altına bakmayada üşendim açıkçası..dolaştım geldim..ama süphe içime düşmüştü..bu sefer başka yere park ettim motoru..ertesi gün yine geldim ve yine altında yağ birikintisi vardı..bu sefer motordan geldiğine emin oldum..hemen altına eğilip baktığımda karter tapası ve çevresinde yağ vardı..ama nerden geldiğini anlayamadım..yağ değişimini yapan ustaya götürdüm..ustada şaşırdı..görünürde hiç bi delik vuruk vs yoktu..tapayı söktük tabiki yağda boşaldı daha 200kmde usta baktı..tapanın içindeki conta ezilmiş özelliğini kaybetmiş dedi..yeni bi tane taktı..yağı boşalttıkları tas pis olduğu için yeni kutu yağ açtırdım..sorun yok..çıktım yola turladım filan..tekrar koydum otoparka..bi süre sonra tekrar motorun yanına geldim..yine damlatmış....akşam saat geç olmasına rağmen ustaya gittim..kapatıyordu dükkanı..yarın gel sökelim bakalım tapanın girdiği yuvada sorun olabilir dedi..keyfim kaçtı açıkçası başıma iş çıktı diye..neyse yine o şekilde koydum otoparka..bi arkadaşla konuşurken durumu bide ben bakayım dedi..gittik motorun yanına..birde led ışıklı çin malı fenerlerden aldık yanımıza..motoru ya yatırdık iyice inceledik..yağ kalıntılarını filan sildik..ve durum sonunda arkadaşın dikkati sayesinde ortaya çıktı..tapanın ortasında yaklaşık 1cm uzunluğunda 1 çatlak oluşmuş..ama öyle kılcal bir çatlakki görünmesi bile çok zor..ona rağmen tıpır tıpır yağ damlatıyormuş o kadar şeyden..hemen siparişi geçirdim yeni tapanın..20tl bu arada.. demek istediğim çok dikkatli olmak lazım bu konularda..o çatlak büyüyüp daha büyük sorunlar oluşturabilirdi yani..ucuz atlattık..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Yağ tapası fazla sıkılrsa kılcal çatlak yapıyor. Ancak yanılmıyorsam aktivaların yağ tapası dylanlara oluyor. fiyatıda 2-3 tl gibi bir rakam. İzmir'den ŞERO nikli arkadaşımızın başına gelmişti istersen ona bir sor
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
[QUOTE=choconut;2206240]çokta pahalı değilmiş..ben 600tl civarı diye duymuştum..güncel fiyat mı bu??
Evet güncel fiyat senin duyduğun belki ön amörtisör olabilir.Onun fiyatı hemen hemen 600tl ye yakın....
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
benim başımada benzeri geldi ali.. bundan 2 ay falan önce yağ damlatıyodu aynı tapadan.. ben senin kadar titiz olmadığımdan sanırım biraz sürdu bu durum sonra müsayit bi ara tapayı değiştirdik.. 10 tl.. benim tapa sağlamdı ama aça kapana iyice vida yeri yalama olmuştu zor açılıp kapatılıyodu.. sorun ise conta kısmı iyice ezilmişti ondandı.. neyse işte geçti gitti.. olur ve olucaktır böyle şeyler..20 yaşında bi gençler 50 sini devirmiş bi adam bir olurmu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------
bu arada arka amortisör çok pahalı bence.. yani tanesi 300 TL.. işin doğrusu ben çıkma buldum takımını 150 TL ye ama takmadan binmeden probelemi olup olmadığı anlaşılamıyo diye cesaret edip alamadım.. bakalım bi şekilde güvenip alıcağız. belki satıcıyı direk ustayla muhatap etsem daha iyi..
[QUOTE=choconut;2206858]geçmiş olsun.fazla sıkmadan zıyade motor sıcakken yağ tapasını acmamak lazımmış.nedenıde mağzeme ısınınca sıkıyormuş tabi bizde acmak için zorlayınca mağzeme catlıyormuş.yanı yarım saat kadar soğuyacakmış.ben çin motorların tapasından almıştım.şu ana bi problem yok ,oluyor bilginız olsun.2 tl aldı motorcu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:52 ----------
arkadaşlar sym joyride fıyat alsanız,aynı amortisormüş
MOTOR bence bır hastalıktır.
hım en kalabalık form burası
şu motara bakın kendi modifiyem yorum belliyorum
http://img221.imageshack.us/g/14851230.jpg/
sevgili arkadaşlar ben dylanın bır buyuk abısı honda sh 150 kullanıcısıyım sızden rıcam bılıorsunuzkı dylanla hemen hemen aynı mekanıkı kullanıorum bana konjektör lazım benı bılgılendıren olabılırmı acaba hepınıze saglıklı gunler kazasız surusler....
:cat:
selamlar..önce bir honda servisine sorun derim..fiyatını öğrenin ki büyük ihtimal dylanla aynıdır..eğer uygun gelirse alırsınız yok çok pahalı derseniz bu konuyla ilgili yerli yabancı bi siteleri araştırın derim..ama dikkat edin parça orjinal olsun kalitesiz çin malından uydurma filan bir parça kesinlikle motorunuza takmayın..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)