Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5341

    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    İzmir/Göztepe
    Motosikleti
    Honda Dylan ses 150
    Alıntı choconut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle eksoz ve gösterge ile ilgili şunu söyliycem..göstergeyi fazla güneşte bırakma sorun olmaz..eksoz sorunu her dylanda olmadı zaten bazılarında çıktı bu sorun..ama her ihtimale karşı uzun süre yüksek hızda sürüş yapma ve motor sıcakken eksoza su tutma derim..

    yağ değişim kmsi fabrika tavsiyesi 4bin km..ama ben titizim özen gösteririm diyosan 2binde bir değiştir derim bende öyle yapıyorum çünkü.. yağ olarak castrol scooter 10-40 kullanıyorum ilk aldığımdan beri sorun yaşamadım yağla ilgili olarak yakma veya eksiltme filan yok..

    hava filtresini ben 4binde bir bujiyi ise 8binde bir değiştiriyorum..ha mecbur musun değilsin bu kmlerin 2katını bile yapar ama ben hassasım biraz acımıyorum paraya o konuda..buji olarak ngk platinum tavsiye ederim kodu cr9ehvx-9.. ben çok memnun kaldım..serviste bulabilirsin..

    yakıt olarak 95kullanıyorum..bi aralar 98-100oktan modası vardı denedim ama pekbi faydasını görmedim..95le devam ediyorum..

    ön cam olarak fabbri marka dylan için üretilmiş bir model var onu kullandım bi 6ay kadar..son hızda bi 20km kadar düşüş oldu..ama koruyucu etkisi oldukça fazla yağmur rüzgar almıyosun kesinlikle..bu camda serviste var ama şimdi lazım değil..kışa doğru taktırırsın onu fiyatı en son 180tl idi..yakıta etkisini pek hissetmedim..

    topcase hiç kullanmadım pek bi yorum yapamıycam..çokta yakıştırmıyorum dylana ben topcase..servise gittiğin zaman çantayı arka aparatın üzerine koy bak hangisi hoşuna giderse içine sinerse onu al derim..

    elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım umarım faydası olur..
    Verdiğin içten cevaplar için teşekkürler Choconut ;)
    Tecrübeli bir dylan kullanıcısı olarak senin düşüncelerin çok önemliydi inan ki , bu yüzden ilk fırsatta yapılacaklar listesi aşağıda ki gibi ortaya çıkıyor ;)

    1-En kısa sürede lastikler pirelli gts 23-24 olarak yenilenecek,
    2-yağ 10.000km de yine castrol scooter 10/40 W ile yenilenecek,
    3-buji ngk platinium ile değişecek ve yağ,hava filtreleri yine 10.000 de değişecek(titiz olduğum için tabii ki yoksa buji ve filtreler daha 1000km de... ),
    buji nin iyi ateşleme yapması hem pistona hemde cebe faydalı olur
    4-servise gittiğimde sadece ön cama bakmayı düşünüyorum, topcase büyük ihtimal çok pahalıdır ;)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

    Alıntı CBA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    volkan ağabey hoşgeldin başka forumlarda vtec nicklisin galiba değilmi. aldığın motorun ilanını görmüştüm çok temiz gözüküyordu kazasız belasız kullan. Bu arada lastik konusuda şu üstündeki ırcleri çıkarda pirelli michelin vb ne takarsan tak olur valla. Bu arada bende michelin pilot sport kullanıyorum ama pirellide alınabilir. izmirde pirelliyi kahramanlarda motomax ve göçmen motor getiriyor diye biliyorum, eğer takma işlemine karışmazlarsa bornovada adliye yakınında buz motor var oraya taktır, çok iyi esnaf+ titiz iş yapan bi yerdir ben lastiğide ordan aldım çokta memnun kaldım. diğer sorularınını cevaplamışlar ama bende 3 binde bir bakım yaptırıyorum. servistekiler buji için ne derlerse öyle yapıyorum ama hava filtresini 2 bakımda bir değiştiriyorum. Yağ olarak castrol 10/40 kullanıyorum..
    Hoşbulduk CBA kardeşim, evet diğer nick'im vtec2 (eski hondam civic vtec2 den kalma
    Evet motoru kim görse sıfır mı diye soruyor (maaşallah diyelim nazarımız değmesin gerçekten temiz bir dylan teşekkürler kardeşim. Senin dylan da yakıyor ama siyah çok yakışıyor dylan'a. Rabbim hepimizin tekerini düz bastırsın inşallah.
    2 bakımda bir derken , kaç binde bir bakım yaptırıyorsun? ve nerede (yükseliş honda da mı?)
    şimdilik kafamda fiyat&fayda oranı yüzünden pirelli var , en uygun fiyata kim lastikler + balans vs. yaparsa ordan almayı düşünüyorum. Söylediğin yerlere temasa geçtiğimde sana haber veririm.şu an çok fazla binemediğim için mayıs haziran gibi lastikleri yenilemeyi düşünüyorum.
    İlgilendiğin ve verdiğin bilgiler için sanada teşekkürederim CBA . İnşallah en kısa zamanda tanışmak birlikte teker çevirmek ümidiyle kardeşim.
    Volkan
    Dylan SES 150
    0 Rh +


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5342

    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    rica ederim volkan bey..dylan150 gerçekten sizi memnun bırakıcak emin olun uzun yıllar ayrılmak istemiyceksiniz..güle güle iyi günlerde kullanın inşallah..
    ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:

  3. #5343

    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Alıntı tataris35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verdiğin içten cevaplar için teşekkürler Choconut ;)
    Tecrübeli bir dylan kullanıcısı olarak senin düşüncelerin çok önemliydi inan ki , bu yüzden ilk fırsatta yapılacaklar listesi aşağıda ki gibi ortaya çıkıyor ;)

    1-En kısa sürede lastikler pirelli gts 23-24 olarak yenilenecek,
    2-yağ 10.000km de yine castrol scooter 10/40 W ile yenilenecek,
    3-buji ngk platinium ile değişecek ve yağ,hava filtreleri yine 10.000 de değişecek(titiz olduğum için tabii ki yoksa buji ve filtreler daha 1000km de... ),
    buji nin iyi ateşleme yapması hem pistona hemde cebe faydalı olur
    4-servise gittiğimde sadece ön cama bakmayı düşünüyorum, topcase büyük ihtimal çok pahalıdır ;)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------



    Hoşbulduk CBA kardeşim, evet diğer nick'im vtec2 (eski hondam civic vtec2 den kalma
    Evet motoru kim görse sıfır mı diye soruyor (maaşallah diyelim nazarımız değmesin gerçekten temiz bir dylan teşekkürler kardeşim. Senin dylan da yakıyor ama siyah çok yakışıyor dylan'a. Rabbim hepimizin tekerini düz bastırsın inşallah.
    2 bakımda bir derken , kaç binde bir bakım yaptırıyorsun? ve nerede (yükseliş honda da mı?)
    şimdilik kafamda fiyat&fayda oranı yüzünden pirelli var , en uygun fiyata kim lastikler + balans vs. yaparsa ordan almayı düşünüyorum. Söylediğin yerlere temasa geçtiğimde sana haber veririm.şu an çok fazla binemediğim için mayıs haziran gibi lastikleri yenilemeyi düşünüyorum.
    İlgilendiğin ve verdiğin bilgiler için sanada teşekkürederim CBA . İnşallah en kısa zamanda tanışmak birlikte teker çevirmek ümidiyle kardeşim.


    Maaşallah abi allah kaza bela göstermesin hiç birimize.
    abi bende 3 binde bir bakım yaptırıyorum, yükselişe yaptırıyorum
    lastikte en uygun fiyat pirelli gts23-24 lerde, daha evvel izmirden erol62 nickli Erol abimiz de kullandı gayet memnunum demişti, nasip olursa bi dahaki sefere bende pirelli taktırıcam.
    bide yeni gördüm 42 ltre çanta düşünüyorum yazmışsın abi bence sırıtır ayrıca dengede bozar diye düşünüyorum ama yinede sen bilirsin. Ayrıca 42ltlik çantalarında fiyatı baya tuzlu.
    İnş. yakın zamanda tanışırız abi.

  4. #5344
    sero35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda TRANSALP 07
    Alıntı tataris35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler sero35 . Pirelli lastik satan ve balansınıda yapabilecek uygun bir servis tavsiye edebilirmisin? Birde ön cam için senin fikrin nedir?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------



    Teşekkürler Choconut . Şu an göstergelerde yada egsozda bir sorun yok şükür (olmasın da inşallah En kısa zamanda lastiklerimi pirelli ile değiştireceğim tabii finans problemlerini çözebilirsem
    Aslında sormak istediğim o kadar çok şey var ki ... neyse en önemlisi ile başlayayım;
    yağ değişim zamanı ? ilk sahibi aşırı titiz bir genç ti 500 km de bir değiştiriyormuş... Ben 1500-2000 de bir değiştirmeyi düşünüyorum. Ne dersin ?
    (yağ Castrol scooter race 1 gibi bişeydi 10/40 W)motorcular 2500-3000km de bir diyor bu arada ? Sen hangi yağı kullanıyorsun yada ne tavsiye edersin ?
    10.000km bakımında neleri kontrol edip neleri değiştirmeliyim ? (hava filtresi,yağ filtresi ve buji (ngk) 7000km servisinde değişmiş.motor şu an 8200km de)
    şu an 95 oktan kurşunsuz kullanıyorum. 97 mi kullanmalıyım yoksa en ideali 95 oktan mı? (benzini tabii ki She..l den alıyorum ;) asla ağzına kadar doldurtmuyorum pompa kendi atınca bu kadar yeterli diyorum)
    Ön cam için düşüncelerin neler ? Son hızı çok düşürür mü yada tüketimi çok arttırır mı? ben her zman 120-135 yapmayacağım aslında genelde 70-90 km arası kullanıyorum.
    Topcase olarak 33 lt bu motora ideal deselerde ben 42 lt düşünüyorum en azından 2 kask alabilsin diye. Senin fikrin ne yönde olurdu? (yada en azından dizlik,eldiven,branda,halat kilit ve kaskım sığabilsin )

    Biliyorum çok soru oldu ama bunlar en önemlileriydi Choconut arkadaşım ;) Şimdiden verdiğin cevaplar ve yorumların için çok teşekkürler.
    prellı lastıgı en uygun fıyatla alabilecegınız yer kahramanlarda gurkan abinin yerinden alabilirsin.takacak yeride sana tarif eder.ön cama gelınce bende yakın bir zaman da taktırıcam.camı aldım ayakları hazır,sadece boyunu ayarlayıp delip monte edcegız.oluşum bittıkten sonra sanada ayrlamaya calısırız
    MOTOR bence bır hastalıktır.

  5. #5345

    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    İzmir/Göztepe
    Motosikleti
    Honda Dylan ses 150
    senin motorun öncamlı halini görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum sero35 ;)
    verdiğin bilgiler için tekrar teşekkürler.
    Volkan
    Dylan SES 150
    0 Rh +

  6. #5346

    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    ses 150 dylan 2007
    değerli dylan kullanıcıları 97 oktan benzin kullanmayınız yakıt tüketiminiz artar.97 oktanı bizim motorlar yakamıyo zaten kitabına bakarsanız görürsünüz 86-95oktana kadar verir.ben yıllardır 97 kullanıyorum yakıt tüketiminden şikayet ediyordum meerse ondanmış.zaten çiğ benzin kokusu alırsınız egzozdan 97 koyarsanız.benim düştüm hataya sizde düşmeyin boşuna paranızı soka atmayın.

  7. #5347
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Volkan bey hoşgeldiniz. Yazılanlara ek olarak cam konusunda bir kaç eklemem olacak. Cam aparatını aldıktan sonra eğer isterseniz kappa,farba gibi orjinal camlardan değilde ucuz, daha çok çin malı motorlarda kullanılan camlardan alıp istediğiniz ölçülerde kestirebilirsiniz. Vidalama yerlerini deldikten sonra zevkinize göre ister kısa, ister renkli, ister şekilli cam takmış olursunuz. Bunun bir kaç avantajı var. 1.si kısa cam, uzun cam gibi hız kesme, dengeyi bozma gibi şeylere sebep olmadığı gibi camsız gidebileceğiniz son süratten 5-10 km daha fazla sürate çıkmanızı sağlıyor. Bunun mantıksız geldiğini biliyorum ama böyle. Vücudunuzdan size asılacak rüzgar camın üzerinden aştığı için son süratte artış kesinlikle oluyor. Uzun cam yelken etkisi yaptığı için tam tersi oluyor. 2.si kısa cam ile kışın yağmurlu havada giderken önünüzü görebiliyorsunuz. Yazınsa rüzgar yemenizi sağlıyor. 3.sü maliyeti orjinal cama göre çok daha düşük. 4.sü malesef olurda motoru olduğu yerde devirseniz bile ilk hasar alan yer cam oluyor. Kenarı köşesi illaki kırılıyor. Orjinal camı böyle olduğu yerde devrilen motorla kırarsanız çok moral bozuyor.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  8. #5348

    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda dylan
    arkadaslar bıkac sorum olacak daylının kayıs numarasını bılen varmı.bıde bı arkadas soyledı dayco nun orjınal kayıstan bıraz daha kısası varmıs.numarası 8154 dogrumudur.bıde lastıklerı degısecem dunlop ıyımıdır kullanan varmı.yardımcı olursanız sevınırım.

  9. #5349

    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    İzmir/Göztepe
    Motosikleti
    Honda Dylan ses 150
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Volkan bey hoşgeldiniz. Yazılanlara ek olarak cam konusunda bir kaç eklemem olacak. Cam aparatını aldıktan sonra eğer isterseniz kappa,farba gibi orjinal camlardan değilde ucuz, daha çok çin malı motorlarda kullanılan camlardan alıp istediğiniz ölçülerde kestirebilirsiniz. Vidalama yerlerini deldikten sonra zevkinize göre ister kısa, ister renkli, ister şekilli cam takmış olursunuz. Bunun bir kaç avantajı var. 1.si kısa cam, uzun cam gibi hız kesme, dengeyi bozma gibi şeylere sebep olmadığı gibi camsız gidebileceğiniz son süratten 5-10 km daha fazla sürate çıkmanızı sağlıyor. Bunun mantıksız geldiğini biliyorum ama böyle. Vücudunuzdan size asılacak rüzgar camın üzerinden aştığı için son süratte artış kesinlikle oluyor. Uzun cam yelken etkisi yaptığı için tam tersi oluyor. 2.si kısa cam ile kışın yağmurlu havada giderken önünüzü görebiliyorsunuz. Yazınsa rüzgar yemenizi sağlıyor. 3.sü maliyeti orjinal cama göre çok daha düşük. 4.sü malesef olurda motoru olduğu yerde devirseniz bile ilk hasar alan yer cam oluyor. Kenarı köşesi illaki kırılıyor. Orjinal camı böyle olduğu yerde devrilen motorla kırarsanız çok moral bozuyor.
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler BSI , yazılarınızdan anladığım kadarı ile bu konuda tecrübe sahibisiniz(sanırım bir orj. cam kırılma olayı yaşadınız . Fakat söylediğiniz şeyleri izmirde nerede ve nasıl yaptıracağım konusunda hiç bir bilgim yok Ayrıca çin işi ucuz yollu bir öncam ( mika sanırım ) nasıl kesilir, kısa camın ölçüsü nedir uzun camın ölçüsü nedir? En ideal cam uzunluğu rüzgarı göğsüme çarpmadan başımın üzerinden atabilmesi için boyun hizama kadar olanmıdır? Dylana uygun hala getirilebilecek bir cam modeli önerebilirmisiniz? (mesela mondial rs camı , skygo .. , dorado bilmemne vs. camı gibi )

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

    Alıntı konti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    değerli dylan kullanıcıları 97 oktan benzin kullanmayınız yakıt tüketiminiz artar.97 oktanı bizim motorlar yakamıyo zaten kitabına bakarsanız görürsünüz 86-95oktana kadar verir.ben yıllardır 97 kullanıyorum yakıt tüketiminden şikayet ediyordum meerse ondanmış.zaten çiğ benzin kokusu alırsınız egzozdan 97 koyarsanız.benim düştüm hataya sizde düşmeyin boşuna paranızı soka atmayın.
    Demek o çiğ benzin kokusunun nedeni buymuş
    Paylaşımınız için çok teşekkürler konti . Zaten denemek için 20 tl lik almıştım.Son full lememde 95 oktan ile olmuştu.
    95 oktandan devam arkadaşlar
    Volkan
    Dylan SES 150
    0 Rh +

  10. #5350
    sero35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda TRANSALP 07
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Volkan bey hoşgeldiniz. Yazılanlara ek olarak cam konusunda bir kaç eklemem olacak. Cam aparatını aldıktan sonra eğer isterseniz kappa,farba gibi orjinal camlardan değilde ucuz, daha çok çin malı motorlarda kullanılan camlardan alıp istediğiniz ölçülerde kestirebilirsiniz. Vidalama yerlerini deldikten sonra zevkinize göre ister kısa, ister renkli, ister şekilli cam takmış olursunuz. Bunun bir kaç avantajı var. 1.si kısa cam, uzun cam gibi hız kesme, dengeyi bozma gibi şeylere sebep olmadığı gibi camsız gidebileceğiniz son süratten 5-10 km daha fazla sürate çıkmanızı sağlıyor. Bunun mantıksız geldiğini biliyorum ama böyle. Vücudunuzdan size asılacak rüzgar camın üzerinden aştığı için son süratte artış kesinlikle oluyor. Uzun cam yelken etkisi yaptığı için tam tersi oluyor. 2.si kısa cam ile kışın yağmurlu havada giderken önünüzü görebiliyorsunuz. Yazınsa rüzgar yemenizi sağlıyor. 3.sü maliyeti orjinal cama göre çok daha düşük. 4.sü malesef olurda motoru olduğu yerde devirseniz bile ilk hasar alan yer cam oluyor. Kenarı köşesi illaki kırılıyor. Orjinal camı böyle olduğu yerde devrilen motorla kırarsanız çok moral bozuyor.
    Serkan bu kadar iyi anlatılır dı.teşekkurler
    MOTOR bence bır hastalıktır.

  11. #5351

    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    ses 150 dylan 2007
    Alıntı departed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bıkac sorum olacak daylının kayıs numarasını bılen varmı.bıde bı arkadas soyledı dayco nun orjınal kayıstan bıraz daha kısası varmıs.numarası 8154 dogrumudur.bıde lastıklerı degısecem dunlop ıyımıdır kullanan varmı.yardımcı olursanız sevınırım.
    arkadaş sana tavsiyem kesinnikle farklı veya uydurma kayış takma motora git orijinalini al palı geliyorsa japon malı.orijinalinin ispanyol malı olanı var ondan al ben ondan aldım kullanıyorum yarı fiyatı.ben 24000 kayışı deiştirdim kitabında öyle yazıyo diye ancak kıyasladım yani aldım kayışla hiç yenmemiş kayışım yepis yeni.istersen sana cuzi bi fiyata vereyim onu kullan ama uydurma şeyler kullanma.bu dunlop konusu benimde kafama takıldı fiyatı çok uygun görünüyo vede hoşuma gitti o lastikler.bende merak ediyorum iş yaparmı acaba o marka?benim orijinal kayışın üstünde yazan 9110.

  12. #5352
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler BSI , yazılarınızdan anladığım kadarı ile bu konuda tecrübe sahibisiniz(sanırım bir orj. cam kırılma olayı yaşadınız . Fakat söylediğiniz şeyleri izmirde nerede ve nasıl yaptıracağım konusunda hiç bir bilgim yok Ayrıca çin işi ucuz yollu bir öncam ( mika sanırım ) nasıl kesilir, kısa camın ölçüsü nedir uzun camın ölçüsü nedir? En ideal cam uzunluğu rüzgarı göğsüme çarpmadan başımın üzerinden atabilmesi için boyun hizama kadar olanmıdır? Dylana uygun hala getirilebilecek bir cam modeli önerebilirmisiniz? (mesela mondial rs camı , skygo .. , dorado bilmemne vs. camı gibi )
    Ben hiç cam takıp kullanmadım dylanı. 1 kere akdeniz-ege turunu çıkarken bir arkadaştan emanet alıp, kullanıp, döndüğümde de iade ettim. Ama 120 liralık orjinal camı yan ayağı tam açılmadığı için ağır çekimde düşen dylanda kıranı tanıyorum.
    Camı herhangi bir çin malı motosiklet servisine gidip alabilirsiniz. Şimdi çin mallarını küçümsüyorum gibi algılanmasın ama başka tarif şekli bulamadım. Yoksa onlarada saygım sonsuz. 30 lira civarı çeşit çeşit camlar var. Koyu renklisi, şeffafı, elcik kısımlarına uzantılı vs. Hoşunuza gideni alıp aparat üzerinde konumunu belirleyin. Mesela camın bir kısmı aşağıda olup gösterge panelinin önünü kapatan boyalı parçanın üzerini kapatırsa bence daha motorla bütünleşik görünüyor. Ama tercihe göre yukarda yapıp ufak bir parça şeklinde de kesilebilir. Ardından camın üst kısımda biteceği yeri belirlemeye geldi sıra. Bence hem rüzgarı atması hemde önünüzü görmeniz açısından camın dediğiniz gibi boyun hizasında bitmesi en uygunu. Üzerine oturup yüksekliğini belirledikten sonra önce üstünden kesilmesi gereken yeri kalem ile güzel bir şekilde çizin. En son delinmesi gereken vida noktalarını kalem ile işaretleyin. Kesme ve delme işini herhangi bir sanayi sitesinde otomobillerin stop-far camlarını tamir eden yerlere yaptırabilirsiniz. 10 lirada o işlem tutuyor. 40 liraya işlem tamamlanıyor.

    Örnek olması için mesela bu cam ebatları ve yüksekliği bence en ideali. Camın alt kısmının dediğim gibi biraz aşağı uzaması iyi. Çünkü kısa olursa bu sefer alttan rüzgar alıyor. Bu camı motorun rengine uygun olarak siyah almıştık.



    Ama tabi uzun camı tercih edende olabilir. Uzun cam yüksek hızla gitmediğiniz sürece arabada gidiyormuşsunuz gibi rahat hissettiriyor tabi. O ayrı mesele.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  13. #5353

    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    İzmir/Göztepe
    Motosikleti
    Honda Dylan ses 150
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hiç cam takıp kullanmadım dylanı. 1 kere akdeniz-ege turunu çıkarken bir arkadaştan emanet alıp, kullanıp, döndüğümde de iade ettim. Ama 120 liralık orjinal camı yan ayağı tam açılmadığı için ağır çekimde düşen dylanda kıranı tanıyorum.
    Camı herhangi bir çin malı motosiklet servisine gidip alabilirsiniz. Şimdi çin mallarını küçümsüyorum gibi algılanmasın ama başka tarif şekli bulamadım. Yoksa onlarada saygım sonsuz. 30 lira civarı çeşit çeşit camlar var. Koyu renklisi, şeffafı, elcik kısımlarına uzantılı vs. Hoşunuza gideni alıp aparat üzerinde konumunu belirleyin. Mesela camın bir kısmı aşağıda olup gösterge panelinin önünü kapatan boyalı parçanın üzerini kapatırsa bence daha motorla bütünleşik görünüyor. Ama tercihe göre yukarda yapıp ufak bir parça şeklinde de kesilebilir. Ardından camın üst kısımda biteceği yeri belirlemeye geldi sıra. Bence hem rüzgarı atması hemde önünüzü görmeniz açısından camın dediğiniz gibi boyun hizasında bitmesi en uygunu. Üzerine oturup yüksekliğini belirledikten sonra önce üstünden kesilmesi gereken yeri kalem ile güzel bir şekilde çizin. En son delinmesi gereken vida noktalarını kalem ile işaretleyin. Kesme ve delme işini herhangi bir sanayi sitesinde otomobillerin stop-far camlarını tamir eden yerlere yaptırabilirsiniz. 10 lirada o işlem tutuyor. 40 liraya işlem tamamlanıyor.

    Örnek olması için mesela bu cam ebatları ve yüksekliği bence en ideali. Camın alt kısmının dediğim gibi biraz aşağı uzaması iyi. Çünkü kısa olursa bu sefer alttan rüzgar alıyor. Bu camı motorun rengine uygun olarak siyah almıştık.



    Ama tabi uzun camı tercih edende olabilir. Uzun cam yüksek hızla gitmediğiniz sürece arabada gidiyormuşsunuz gibi rahat hissettiriyor tabi. O ayrı mesele.
    Detaylı ve içten üslubunuz ile verdiğiniz bilgilere teşekkürederim BSI
    Peki camı motora sabitleyeceğim aparat Dylan aparatı mı olmalı (orj. cam taşıyıcısı mesela ) yoksa onu da başka bir şekilde (yani uygun rakamlara ) temin edebilirmiyiz?
    O da olmadı ; size , danışmanlık ücreti (tabii sizin takdiriniz ) ile birlikte gereken bütçeyi havale edip kargoyu alacağım günü sabırsızlıkla beklemeyi mi tercih etmeliyim
    Şaka bir yana son seçenek bir an çok cazip geldi

    Birde bu ara inanılmaz kararsız kaldığım ama aslında en çok ihtimam göstermemiz gereken lastik seçimi kabusum konusunda fikrinizi alabilirmiyim?

    Seçenekler ;

    1- Metzeler feelfree
    2- Michelin pilot vs.
    3- Pirelli GTS 23-24

    Mantığım michelin diyor ama metzeler sadece motorsiklet lastiği üretiyor bu yüzden acaba ilk seçenek mi olmalı? Pirelli GTS bu ara forumda fiyat fayda oranı olarak en anlamlı lastik olarak yorum alıyor ... ??? Siz hangi marka lastiği ne kadar süredir kullanıyorsunuz? Siyah motordaki topcase kaç lt? (çok beğendim bu arada yakışmış )
    Volkan
    Dylan SES 150
    0 Rh +

  14. #5354
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Cam aparatını yaptıranlar var bildiğim kadarıyla ama açıkçası bizden herkes aparatı orjianal alıp camları dediğim şekilde yaptırdı. O yüzden yaptırmayı planlıyorsanız bile nasıl yaptıracağınız konusunda bir fikrim yok. Ama yaptırmayı düşünürseniz 1 tane orjinal aparat bulmanız faydanıza olur. Orjinal aparat ile tornacıya gittiğinizde yaptırabileceğinizi düşünüyorum. Kendi dizaynınızı da yaptırabilirsiniz ama bunun için en azından apataratı 1 kere görüp fikir edinin derim.
    Onun haricinde lastik konusunda fikirlerimi yazdım en fazla 1 sayfa geridedir. Metzelleri bilmiyorum denemedim ama benim seçimim pirelliden yana. Ama tabiki bu tercih meselesi. Buradan pirelli diyipte kararına etki ettiğim kişilerin kullanıp beğenmemesi durumda beni anmalarını istemem. Benim görüşüm kısa ve öz olarak şu: michelin, pirelliden azda olsa iyi olabilir. Ama bu aralarındaki fiyat farkını etmez. Ben yaklaşık 20.000 kmdir pirelli kullanıyorum. 1 kere bile keşke michelin alsaydım demedim ki virajlarda lastikleri benim kadar zorlayan da yoktur herhalde. Islak zeminde yol tutuş kaybı tabiki var ama bu bütün lastiklerde olduğu kadar. Ama metzeller ve bridgestonu denemek isterdim açıkçası. Yanlış olmasın nekadar doğrudur bilmiyorum ama lastiği aldığım yerden metzeller ile pirellinin aynı hamurdan, aynı fabrikada üretildiğini duymuştum.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  15. #5355

    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    İzmir/Göztepe
    Motosikleti
    Honda Dylan ses 150
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cam aparatını yaptıranlar var bildiğim kadarıyla ama açıkçası bizden herkes aparatı orjianal alıp camları dediğim şekilde yaptırdı. O yüzden yaptırmayı planlıyorsanız bile nasıl yaptıracağınız konusunda bir fikrim yok. Ama yaptırmayı düşünürseniz 1 tane orjinal aparat bulmanız faydanıza olur. Orjinal aparat ile tornacıya gittiğinizde yaptırabileceğinizi düşünüyorum. Kendi dizaynınızı da yaptırabilirsiniz ama bunun için en azından apataratı 1 kere görüp fikir edinin derim.
    Onun haricinde lastik konusunda fikirlerimi yazdım en fazla 1 sayfa geridedir. Metzelleri bilmiyorum denemedim ama benim seçimim pirelliden yana. Ama tabiki bu tercih meselesi. Buradan pirelli diyipte kararına etki ettiğim kişilerin kullanıp beğenmemesi durumda beni anmalarını istemem. Benim görüşüm kısa ve öz olarak şu: michelin, pirelliden azda olsa iyi olabilir. Ama bu aralarındaki fiyat farkını etmez. Ben yaklaşık 20.000 kmdir pirelli kullanıyorum. 1 kere bile keşke michelin alsaydım demedim ki virajlarda lastikleri benim kadar zorlayan da yoktur herhalde. Islak zeminde yol tutuş kaybı tabiki var ama bu bütün lastiklerde olduğu kadar. Ama metzeller ve bridgestonu denemek isterdim açıkçası. Yanlış olmasın nekadar doğrudur bilmiyorum ama lastiği aldığım yerden metzeller ile pirellinin aynı hamurdan, aynı fabrikada üretildiğini duymuştum.
    O zaman pirelli GTS alıcaz

    Not: Pirelli GTS ile michelin pilot , metzeler ile bridgestone aynı fiyat yada en azından bana öyle fiyat verdiler ??? 285_TL (ön/arka takma dahil)
    Metzeler feelfree ön>65€ arka>70€
    Bridgestone hoop ön>66€ arka>71€ vs... böyle fiyatlar.
    Volkan
    Dylan SES 150
    0 Rh +

  16. #5356
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Michelinle pirelli aynı fiyat olmaması lazım. Bir yanlışlık var. 1 sene önce aralarda 90 lira fark vardı. Ya pirelliyi fazla fiyat aldınız ya da michelini çok ucuza buldunuz.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  17. #5357

    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan LF 250B
    slm arkadaşlar öncelikle hemen hemen sayfa açıldığından beri yazılmışı olan bütün yorumları okuduğumu belirtmek isterim büyük bi kısmını :D sizce dylan 150 tercihimi bu motordan yana kullanmalımıyım motoru tanıyan yada bilen varsa gönül rahtlığı ile yorum yapsın lütfen (Antalya )
    http://www.sahibinden.com/sahibinden...XQQdisplayitem
    acil cevap bekliyorum yardımlarınız için teşekürler

  18. #5358

    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    kardşe sanki motor boyalı gibi tam anlayamadım ama sanki orjinal dylan bordosu değil gibi. birde sağ sol alt granjlar boyalı galiba çünkü. oradaki plastikler tüm dylanlarda(siyah,gri,mavi,bordo) mat ama bunda o granajlarda parlak gözüküyor. tam çözemedim ama yani motoruda karalamak hoş olmaz. Fotolardan dolayı yanılıyor olabilirim.

  19. #5359

    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda dylan
    Alıntı konti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş sana tavsiyem kesinnikle farklı veya uydurma kayış takma motora git orijinalini al palı geliyorsa japon malı.orijinalinin ispanyol malı olanı var ondan al ben ondan aldım kullanıyorum yarı fiyatı.ben 24000 kayışı deiştirdim kitabında öyle yazıyo diye ancak kıyasladım yani aldım kayışla hiç yenmemiş kayışım yepis yeni.istersen sana cuzi bi fiyata vereyim onu kullan ama uydurma şeyler kullanma.bu dunlop konusu benimde kafama takıldı fiyatı çok uygun görünüyo vede hoşuma gitti o lastikler.bende merak ediyorum iş yaparmı acaba o marka?benim orijinal kayışın üstünde yazan 9110.
    bilgi için saol kardeş.

  20. #5360

    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    ses 150 dylan 2007
    dunlop 207 rs lastikleri nerden bulabiliriz bilen varmı?dylan için.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler