Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5221

    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    arkadaşlar dylanda garantiden eksoz değiştirdikten sonra tekrar sorun yaşayan varmı..yeni eksozdan şikayeti olan var mı??
    ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5222
    erol 62 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2008
    Şehir
    izmir-bornova
    Motosikleti
    R1200GS
    Alıntı choconut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar dylanda garantiden eksoz değiştirdikten sonra tekrar sorun yaşayan varmı..yeni eksozdan şikayeti olan var mı??
    Orjinal kendi eksozu var üzerinde bir problemde yok. Hangi motor olrsa olsun yıkarken eksozun içine su kaçırmamaya bakın eğer su kaçtığından şüpheleniyorsanız mutlaka motoru bir müddet çalıştırın suyun buhar olup uçmasını sağlayın. En büyük yanlış ise motoru park yerinde yıkadıktan sonra eksozun içinde su kalması, hangi motor olursa olsun bu durumda bir süre sonra sorun çıkaracaktır. İzmirdeki dylan'lardan böyle bir sorun duymadım.
    MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..

  3. #5223
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Katılabilecek her arkadaşın desteğini bekliyoruz :

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...a-katilim.html

  4. #5224
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Ben 36000kmye geldim 3 kere egzos değiştirdim. Son takılanda ince borunun susturucuyla birleştiği yerden çatladı. Garantide yok. Havalar düzelince söküp kaynatıcam. Maddi olarakda bi fırsat bulursam leovince almak istiyorum. Bunun sebebinin motorun kullanıldığı sürat aralığı olarak tahmin ediyorum. Uzun yollarda uzun süre son sürat giden motorlarla sadece şehir içi, düşük süratde kullanılan gibi mesela. Uzun süre dip gaz gittikten sonra egzosun içi nar gibi oluyor. Çok çabuk yüksek sıcaklıklara çıkıp soğuyunca ve bu sık tekrarlanınca çabuk deforme oluyor diye tahmin ediyorum. Şuanda eksozun dışı prıl pırıl korozyon vs yok ama çatladı. Başka birinin daha aynı yerden aynı şekilde çatladığını biliyorum. O Ps di hatta. Malesef dylanın tek sorunu bu. Kesin çözümse başka marka susturucu leovince ixil vs...
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  5. #5225

    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    bsi dostum pm attım sana bi bakarsan..
    ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:

  6. #5226

    Üyelik
    20 Şubat 2006
    selam eski dostlar
    okul bitti,motorları sattım,yurtdışına çıkıyorum..
    motor hayatına biraz ara verdim ama alırım

    bi zamanlar çok güzel zaman geçiriyordum buralarda özledim gerçekten..
    tanıyan tanımayan herkese iyi sürüşler kasksız çıkmayın dikkat edin

  7. #5227
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Serkan bende 28000km boyunca çok uzun geziler yapıp çok uzun mesafelere Dip gazla gittim geldim. En zolu hava şartlarında kullandım ancak hiç egzos problemi yaşamadım. Motoru sattığım kişide 15bin+ km yol yapmış ama yine bir problem yok.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  8. #5228
    TYP-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2005
    Şehir
    Çavuşbaşı-Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    SES150 Dylan(2008)
    Ben egzostu söktüm su zımparası ile zımpara yatım ve ısıya dayanıklı sprey boya ile boyadım.
    [color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
    [color=red]0Rh+[/color]

  9. #5229

    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    Alıntı TYP-R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben egzostu söktüm su zımparası ile zımpara yatım ve ısıya dayanıklı sprey boya ile boyadım.
    dostum neden böyle bişey yaptığınıda yazsaydın keşke..hiçbişey anlamadım açıkçası..
    ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:

  10. #5230
    farukyayla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2005
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda Dylan.Honda NT 700 Deauville
    arkadaşlar leovince eksoz arıyorum dylan için bilgisi olan varmı.tşk

  11. #5231
    TYP-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2005
    Şehir
    Çavuşbaşı-Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    SES150 Dylan(2008)
    Alıntı choconut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum neden böyle bişey yaptığınıda yazsaydın keşke..hiçbişey anlamadım açıkçası..
    Küçük küçük paslar oluşmaya başlamıştı özellikle egzost çıkış deliğinin oralarda çirkin bir görüntü oluşturuyordu napim napim dedim sök ve boya olayına giriştim.Önceki beat'ımıda aynı uygulamayı yapmıştım halen daha egzost simsiyah duruyor.
    [color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
    [color=red]0Rh+[/color]

  12. #5232

    Üyelik
    25 Ocak 2010
    Hello guys from Bulgaria.

    I found your topic about Honda Dylan 150, which is very detailed.
    Unfortunately I don't know Turkish, so I don't understand everything, but I am trying to translate it with Google translate.

    I just bought a Honda dylan 150, but I have no service manual about it.

    Can anyone tell me:

    - where is the vin plate located
    - what motor oil and how many liters I have to use

    Thank you, guys! Keep up the good thread.

  13. #5233
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Şimdi ben buna cevap veririm ama bir kere böyle ingilizce cevap yazdım ve yazdığımı herkes anlamıyor diye tenkit edildim. Versem mi vermesem mi arada kaldım. Seri numarasının nerede olduğunu ve hangi yağdan kaç litre kullanması gerektiğini sormuş. Bende ingilizcem dahilinde cevap vermeye çalışayım.
    Hello DNL.



    The vin plate is under this part. You have to disassemble it.

    And generally you must use 10W-40 oil just 1 liter. But you can also use 20W-50 for summers and 5W-40 for winters.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  14. #5234

    Üyelik
    25 Ocak 2010
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... The vin plate is under this part. You have to disassemble it.
    And generally you must use 10W-40 oil just 1 liter. But you can also use 20W-50 for summers and 5W-40 for winters.
    Merhaba, -BSI-!
    Teşekkürler!
    That is a regular car motor oil, or a motorcycle motor oil?
    I have a honda hornet also, and it is not with a dry clutch, so I am using a motorcycle motor oil for it.
    However, with the Dylan 150 I don't know if the clutch is dry, or wet.

  15. #5235
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Alıntı DNL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, -BSI-!
    Teşekkürler!
    That is a regular car motor oil, or a motorcycle motor oil?
    I have a honda hornet also, and it is not with a dry clutch, so I am using a motorcycle motor oil for it.
    However, with the Dylan 150 I don't know if the clutch is dry, or wet.
    Dylan has dry clutch. So you can use regular car motor oils too. But i prefer oils that special for scooter engines. Because scooter engine works higher rpm and temperetures than cars engine. I use high quality oils like castrol power1 scooter or repsol scooter etc.

    Yine yanlış anlaşılmalara mahal vermemek için yazayım. Arkadaş dylanın debriyajının ıslakmı yoksa kurumu ve normal araba yağı kullanıp kullanamayacağını sormuş. Bende kullanırsa bir problem olmayacağını ama scooterlar için özel olan yağları tercih etmesini tavsiye ettim.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  16. #5236
    selçuk sezer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Sym hd2
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dylan has dry clutch. So you can use regular car motor oils too. But i prefer oils that special for scooter engines. Because scooter engine works higher rpm and temperetures than cars engine. I use high quality oils like castrol power1 scooter or repsol scooter etc.

    Yine yanlış anlaşılmalara mahal vermemek için yazayım. Arkadaş dylanın debriyajının ıslakmı yoksa kurumu ve normal araba yağı kullanıp kullanamayacağını sormuş. Bende kullanırsa bir problem olmayacağını ama scooterlar için özel olan yağları tercih etmesini tavsiye ettim.
    selam motorun üzerindeki pirelli lastiklerden memnunmusun
    Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"

  17. #5237
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Alıntı selçuk sezer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam motorun üzerindeki pirelli lastiklerden memnunmusun

    Valla ben alalı 20.000 km oldu nerdeyse. Ben aldığım zamanda takma dahil 210 liraya almıştım. O zaman michelin 300 liraya geliyordu. Öğrenci olarak benim için fiyat çok önemli. Ben aradaki fiyat farkının değmeyeceğini düşünüyordum ki haklı çıktım. Almadan önce pirelliyi az test etme fırsatı bulmuştum. Michelini uzun süre kullanmıştım başka dylanda. Benim fikrim yol tutuşta michelin biraz daha üstün evet ama o fiyat farkına değecek kadar kesinlikle değil. Benim pirelli ile virajlara girişimden bunu söyleyebilirim. Hiçbir zaman güvensizlik vermedi bana. Islakta da kuruda da.Zaten 1,5-2 sene içinde bütün lastikler sertleşiyor ve yol tutuşu zayıflıyor. Bilindiği gibi üretim tarihi çok önemli. Ben bu lastikler ömrünü tamamladığında yine pirelli alacağım eğer fiyatlar aynı orandaysa. Bridgestone ve dunlopu hiç denemediğim ve fiyatlarınıda bilmediğim için yorum yapamıyorum. Ben alırkende piyasada yoktu ikiside.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  18. #5238

    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda dylan
    arkadaslar dylan ın saatini nasıl ayarlayabilirim. yardım ederseniz sevinirim.

  19. #5239

    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    dijitan göstergeyi toplam km ve saat şekline getirip tuşa basılı tutuyorsunuz, saatin rakamlar yanıp sönmeye başlıyor tek tek ayarlıyıp uzun basıyorsunuz 2. kademeye geçiyor öyle öyle sırayla gidiyorsunuz. mesela örnek olarak 14:25 ayarlıyacaksınız ilk uzun basıyorsunuz 1 olan sütün yanıp sönüyor onu istediğiniz numaraya gelince uzun basıp kaydetiyorsunuz, sonrada 4 olan sütun yanıp sönmeye başlıyor onuda aynı şekilde uzun basıp kaydetiyorsunuz. diğerlerinide aynı şekilde yapıyorsunuz umarım anlatabilmişimdir.

  20. #5240
    sero35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda TRANSALP 07
    Alıntı CBA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dijitan göstergeyi toplam km ve saat şekline getirip tuşa basılı tutuyorsunuz, saatin rakamlar yanıp sönmeye başlıyor tek tek ayarlıyıp uzun basıyorsunuz 2. kademeye geçiyor öyle öyle sırayla gidiyorsunuz. mesela örnek olarak 14:25 ayarlıyacaksınız ilk uzun basıyorsunuz 1 olan sütün yanıp sönüyor onu istediğiniz numaraya gelince uzun basıp kaydetiyorsunuz, sonrada 4 olan sütun yanıp sönmeye başlıyor onuda aynı şekilde uzun basıp kaydetiyorsunuz. diğerlerinide aynı şekilde yapıyorsunuz umarım anlatabilmişimdir.
    Cem yutmuşsun bu dylan sen
    MOTOR bence bır hastalıktır.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)

Bu Konudaki Etiketler