arkadaşlar dylanda garantiden eksoz değiştirdikten sonra tekrar sorun yaşayan varmı..yeni eksozdan şikayeti olan var mı??
arkadaşlar dylanda garantiden eksoz değiştirdikten sonra tekrar sorun yaşayan varmı..yeni eksozdan şikayeti olan var mı??
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Orjinal kendi eksozu var üzerinde bir problemde yok. Hangi motor olrsa olsun yıkarken eksozun içine su kaçırmamaya bakın eğer su kaçtığından şüpheleniyorsanız mutlaka motoru bir müddet çalıştırın suyun buhar olup uçmasını sağlayın. En büyük yanlış ise motoru park yerinde yıkadıktan sonra eksozun içinde su kalması, hangi motor olursa olsun bu durumda bir süre sonra sorun çıkaracaktır. İzmirdeki dylan'lardan böyle bir sorun duymadım.
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
Katılabilecek her arkadaşın desteğini bekliyoruz :
http://www.motosiklet.net/forum/etki...a-katilim.html
Ben 36000kmye geldim 3 kere egzos değiştirdim. Son takılanda ince borunun susturucuyla birleştiği yerden çatladı. Garantide yok. Havalar düzelince söküp kaynatıcam. Maddi olarakda bi fırsat bulursam leovince almak istiyorum. Bunun sebebinin motorun kullanıldığı sürat aralığı olarak tahmin ediyorum. Uzun yollarda uzun süre son sürat giden motorlarla sadece şehir içi, düşük süratde kullanılan gibi mesela. Uzun süre dip gaz gittikten sonra egzosun içi nar gibi oluyor. Çok çabuk yüksek sıcaklıklara çıkıp soğuyunca ve bu sık tekrarlanınca çabuk deforme oluyor diye tahmin ediyorum. Şuanda eksozun dışı prıl pırıl korozyon vs yok ama çatladı. Başka birinin daha aynı yerden aynı şekilde çatladığını biliyorum. O Ps di hatta. Malesef dylanın tek sorunu bu. Kesin çözümse başka marka susturucu leovince ixil vs...
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
bsi dostum pm attım sana bi bakarsan..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
selam eski dostlar
okul bitti,motorları sattım,yurtdışına çıkıyorum..
motor hayatına biraz ara verdim ama alırım
bi zamanlar çok güzel zaman geçiriyordum buralarda özledim gerçekten..
tanıyan tanımayan herkese iyi sürüşler kasksız çıkmayın dikkat edin
Serkan bende 28000km boyunca çok uzun geziler yapıp çok uzun mesafelere Dip gazla gittim geldim. En zolu hava şartlarında kullandım ancak hiç egzos problemi yaşamadım. Motoru sattığım kişide 15bin+ km yol yapmış ama yine bir problem yok.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Ben egzostu söktüm su zımparası ile zımpara yatım ve ısıya dayanıklı sprey boya ile boyadım.
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
arkadaşlar leovince eksoz arıyorum dylan için bilgisi olan varmı.tşk
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
Hello guys from Bulgaria.
I found your topic about Honda Dylan 150, which is very detailed.
Unfortunately I don't know Turkish, so I don't understand everything, but I am trying to translate it with Google translate.
I just bought a Honda dylan 150, but I have no service manual about it.
Can anyone tell me:
- where is the vin plate located
- what motor oil and how many liters I have to use
Thank you, guys! Keep up the good thread.
Şimdi ben buna cevap veririm ama bir kere böyle ingilizce cevap yazdım ve yazdığımı herkes anlamıyor diye tenkit edildim. Versem mi vermesem mi arada kaldım. Seri numarasının nerede olduğunu ve hangi yağdan kaç litre kullanması gerektiğini sormuş. Bende ingilizcem dahilinde cevap vermeye çalışayım.
Hello DNL.
The vin plate is under this part. You have to disassemble it.
And generally you must use 10W-40 oil just 1 liter. But you can also use 20W-50 for summers and 5W-40 for winters.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Dylan has dry clutch. So you can use regular car motor oils too. But i prefer oils that special for scooter engines. Because scooter engine works higher rpm and temperetures than cars engine. I use high quality oils like castrol power1 scooter or repsol scooter etc.
Yine yanlış anlaşılmalara mahal vermemek için yazayım. Arkadaş dylanın debriyajının ıslakmı yoksa kurumu ve normal araba yağı kullanıp kullanamayacağını sormuş. Bende kullanırsa bir problem olmayacağını ama scooterlar için özel olan yağları tercih etmesini tavsiye ettim.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Valla ben alalı 20.000 km oldu nerdeyse. Ben aldığım zamanda takma dahil 210 liraya almıştım. O zaman michelin 300 liraya geliyordu. Öğrenci olarak benim için fiyat çok önemli. Ben aradaki fiyat farkının değmeyeceğini düşünüyordum ki haklı çıktım. Almadan önce pirelliyi az test etme fırsatı bulmuştum. Michelini uzun süre kullanmıştım başka dylanda. Benim fikrim yol tutuşta michelin biraz daha üstün evet ama o fiyat farkına değecek kadar kesinlikle değil. Benim pirelli ile virajlara girişimden bunu söyleyebilirim. Hiçbir zaman güvensizlik vermedi bana. Islakta da kuruda da.Zaten 1,5-2 sene içinde bütün lastikler sertleşiyor ve yol tutuşu zayıflıyor. Bilindiği gibi üretim tarihi çok önemli. Ben bu lastikler ömrünü tamamladığında yine pirelli alacağım eğer fiyatlar aynı orandaysa. Bridgestone ve dunlopu hiç denemediğim ve fiyatlarınıda bilmediğim için yorum yapamıyorum. Ben alırkende piyasada yoktu ikiside.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
arkadaslar dylan ın saatini nasıl ayarlayabilirim. yardım ederseniz sevinirim.
dijitan göstergeyi toplam km ve saat şekline getirip tuşa basılı tutuyorsunuz, saatin rakamlar yanıp sönmeye başlıyor tek tek ayarlıyıp uzun basıyorsunuz 2. kademeye geçiyor öyle öyle sırayla gidiyorsunuz. mesela örnek olarak 14:25 ayarlıyacaksınız ilk uzun basıyorsunuz 1 olan sütün yanıp sönüyor onu istediğiniz numaraya gelince uzun basıp kaydetiyorsunuz, sonrada 4 olan sütun yanıp sönmeye başlıyor onuda aynı şekilde uzun basıp kaydetiyorsunuz. diğerlerinide aynı şekilde yapıyorsunuz umarım anlatabilmişimdir.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)