Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Temmuz 2006, 22:08
#501
Ön konsol titremesi lastik conta ve somunlarla baya azaltılmıştı hatırlarsınız.
Bende 1 zırıltı da sağ fren kolunun titremesiyle bağlantı noktasından çıkıyordu.Kolu yukarı aşağı oynatmayı denediğinizde hafifçe sallandığını göreceksiniz.Bir miktar boşluğu var.Hafif gresledim sorun halloldu
Benim de sorum ehliyete A2 ekletmek için trafiğe ne kadar verdiniz.Ben Ankara'dayım ama şehir farkı varmı bilmiyorum.
Reklamlar
-
28 Temmuz 2006, 22:22
#502
ben araştırdım bu motoru..çok kullanışlı kaliteli konforlu bir motor..tabi fiyatıda ona göre..ama cbr 125 te karar kıldım
-
28 Temmuz 2006, 22:37
#503
valla o paraya degermi bilmem ama hondanın kronik sorunu bu seri üretimin dezavantarı ama bu bi honda sonucta diger markalarada bakıyorum ama benim icin satıstan sonrası daha önemli bikonu bazı firmalara bakıyorum malı satana kadar arkanda sattıktan sonra tanımazlar ben hondada öyle bi sorun yasamadım cup modellerini kullandım sh 125 100 wave alıstık baska markaya yönelip neolacagını dusunmektense alırım gene honda ama bikorkum bukadar para vericez insallah sarkan kopan zırıltıyla cileden cıkartan yanlarını görmem bu motorun siz kullanan arkadasların her kelimesi secim icin önemli hepinize coktesekkür ederim.
-
28 Temmuz 2006, 23:31
#504
bence son kuruşuna kadar değdi.lastik conta ve civata olayını alırken servise yaptırmıştım,ön konsoldan hiçbir şikayetim yok.rodajı bitirmediğim için son hız testini hiç denemedim ama çok merak ediyorum kaç basar bu alet.0-100km kaç saniyede çıkar hiç ölçen oldumu ?
-
28 Temmuz 2006, 23:55
#505
-
29 Temmuz 2006, 00:04
#506
gider cbr 125r alırım daha iyi. bence fiyatı biraz tuzlu.
-
29 Temmuz 2006, 00:05
#507
semtuluce adlı üyeden alıntı
gider cbr 125r alırım daha iyi. bence fiyatı biraz tuzlu.
ben cbr125i de kullandım zaten dylan sahibiyim yani 2sinide biliyorum..
sen dylan kullandın mı yada cbr125?neye göre cbr 125 alırım diyosun görünüş mü?
-
29 Temmuz 2006, 00:38
#508
Yılda 20.000 km.'den fazla yol yapmam gerekiyor. Buna hiç bir ucuz motor dayanamazdı. Ucuz motorlar arasında 5.000 km.'yi geçenler bile sayılı ve zaten o km.'ye kadar da pek çok sorun atlatmışlar. Ben 3 ayda 4000 km. yaptım. Ön konsolun rölantide zıngırdaması sorunu dışında hiç bir sorunla karşılaşmadım. (Gerçi bu sorun Honda gibi bir markaya kesinlikle yakışmıyor.)
Ucuz motorlarda 2000 km. demek kronik sorunlardan pes etmiş, motordan nefret etmiş, bir kaç servis ile papaz olmuş, firmayı mahkemeye vermiş, en az bir kaç kez yolda kalmış olmak demek. (Yaklaşık 2 yıldır çevremden ve forumlardan yaptığım incelemeler sonucu elde ettiğim izlenimlerdir.)
Hesaplarıma göre 20-22 beygir gücünde 250 cc. scooterların kilo/güç orantısı ile Dylan'ın kilo/güç orantısı eşit. Yani Dylan'dan sonra 250 cc. motora geçiş pek bir anlam ifade etmeyecek. (Sadece "scooter" gurubu içinde ve "güç" karşılaştırması olarak bahsediyorum.) 250 cc. bir scooter'a geçmek için amaç biraz daha konfor, geniş bagaj hacmi, biraz havalı, iri görünüş gibi seçeneklerdir. Karşılığında büyük fiyat farkı ve trafikteki kıvraklık avantajından feragat etme söz konusu.
Motorun hızlanışından, gücünden memnunum. Fakat bu başlık altında yazıldığı gibi 130 km. hıza ulaşamadım. En fazla 120 km. yapıyor. 100 km. hıza gayet rahat çıkıyor. 110 için biraz zaman geçiyor. 120 yapmak için tam gaz bir süre gidiyorsunuz. İbre yavaş yavaş 120'ye ulaşıyor. Buna 120 yapmak deniyorsa... Rüzgar önden esiyorsa 110 km.'de kalıyor. Asla yolda giderken en son kaç km.'ye çıkacak diye motor üstüne kapanmadım. Yaptığım süratler hep sopa gibi dimdik oturduğum konumda elde edildi.
Servise gidip "Motor 120'ye zor çıkıyor. Ayarlarında sorun mu var?" dedim. Onlar "Yüksek hızda uzun süre motoru zorla, daha tam açılmamış, 140 bile yaparsın." dediler. Peki deyip yoluma devam ettim. Bakalım 130 yapacak mı? Fakat 100 km. ve sonrasında gazlayarak kullanınca benzini su gibi içiyor. Yani alet 130 yapsa da ben 100 km. hızı pek geçemeyeceğim. Motorun en güzel kullanılacak hızı bana göre 90 km.'dir. Bu hız da pek ekonomik sayılmaz. Benim gibi 30 gidiş, 30'da geliş yapıyorsanız (yol boş ise - E5 üzerinde) insan 70 km. ile gitmeye tahammül edemiyor. 100 km.'den itibaren kasktaki rüzgar sesi rahatsız ediyor. Ama çoğu zaman kendimi kaptırıp 100 km. çıkmışken buluyorum ve hemen kendime gelip gazı kesiyorum.
-
29 Temmuz 2006, 00:48
#509
altan adlı üyeden alıntı
Yılda 20.000 km.'den fazla yol yapmam gerekiyor. Buna hiç bir ucuz motor dayanamazdı. Ucuz motorlar arasında 5.000 km.'yi geçenler bile sayılı ve zaten o km.'ye kadar da pek çok sorun atlatmışlar. Ben 3 ayda 4000 km. yaptım. Ön konsolun rölantide zıngırdaması sorunu dışında hiç bir sorunla karşılaşmadım. (Gerçi bu sorun Honda gibi bir markaya kesinlikle yakışmıyor.)
Ucuz motorlarda 2000 km. demek kronik sorunlardan pes etmiş, motordan nefret etmiş, bir kaç servis ile papaz olmuş, firmayı mahkemeye vermiş, en az bir kaç kez yolda kalmış olmak demek. (Yaklaşık 2 yıldır çevremden ve forumlardan yaptığım incelemeler sonucu elde ettiğim izlenimlerdir.)
Hesaplarıma göre 20-22 beygir gücünde 250 cc. scooterların kilo/güç orantısı ile Dylan'ın kilo/güç orantısı eşit. Yani Dylan'dan sonra 250 cc. motora geçiş pek bir anlam ifade etmeyecek. (Sadece "scooter" gurubu içinde ve "güç" karşılaştırması olarak bahsediyorum.) 250 cc. bir scooter'a geçmek için amaç biraz daha konfor, geniş bagaj hacmi, biraz havalı, iri görünüş gibi seçeneklerdir. Karşılığında büyük fiyat farkı ve trafikteki kıvraklık avantajından feragat etme söz konusu.
Motorun hızlanışından, gücünden memnunum. Fakat bu başlık altında yazıldığı gibi 130 km. hıza ulaşamadım. En fazla 120 km. yapıyor. 100 km. hıza gayet rahat çıkıyor. 110 için biraz zaman geçiyor. 120 yapmak için tam gaz bir süre gidiyorsunuz. İbre yavaş yavaş 120'ye ulaşıyor. Buna 120 yapmak deniyorsa... Rüzgar önden esiyorsa 110 km.'de kalıyor. Asla yolda giderken en son kaç km.'ye çıkacak diye motor üstüne kapanmadım. Yaptığım süratler hep sopa gibi dimdik oturduğum konumda elde edildi.
Servise gidip "Motor 120'ye zor çıkıyor. Ayarlarında sorun mu var?" dedim. Onlar "Yüksek hızda uzun süre motoru zorla, daha tam açılmamış, 140 bile yaparsın." dediler. Peki deyip yoluma devam ettim. Bakalım 130 yapacak mı? Fakat 100 km. ve sonrasında gazlayarak kullanınca benzini su gibi içiyor. Yani alet 130 yapsa da ben 100 km. hızı pek geçemeyeceğim. Motorun en güzel kullanılacak hızı bana göre 90 km.'dir. Bu hız da pek ekonomik sayılmaz. Benim gibi 30 gidiş, 30'da geliş yapıyorsanız (yol boş ise - E5 üzerinde) insan 70 km. ile gitmeye tahammül edemiyor. 100 km.'den itibaren kasktaki rüzgar sesi rahatsız ediyor. Ama çoğu zaman kendimi kaptırıp 100 km. çıkmışken buluyorum ve hemen kendime gelip gazı kesiyorum.
abi dediklerine tamamen harfi harfine katılıyorum çpk doğru söylemişsin aynı şeyleri bende hissediyorum hemde kelimesi kelimesine...
yüksek hızlarda kasktaki rüzgar sesinden bahsetmişsin..abi bende nolan n61 kask var ve kesinlikle camını kapattıktan sonra hiçbir şey hissetmiyorsunuz.siz istemedikçe hava kanallarını açmadıkça kesinlikle içeriye rüzgar girmiyor...vizörü kapattığınızda bana çok garip geliyor sanki arabada gidermiş gibi oluyor hiçbişey hissetmiyorsunuzbenden bi tavsiye.. eğer kaskınız nolan değilse n61 i tavsiye ederim gerçekten iyi bir kask..
-
29 Temmuz 2006, 09:54
#510
muratd arkadaşım ben de nolan n61 düşünüyorum . yalnız bu kaskın 3 ayrı modeli var. 110 - 130 ve 160 euro luk. Bunların arasında nası bi fark var ? sen hangisini kullanıyosun ? Bi de 200 euro civarı yazlık ceket tavsiye edebilir misiniz ?
-
29 Temmuz 2006, 12:29
#511
muratd adlı üyeden alıntı
yüksek hızlarda kasktaki rüzgar sesinden bahsetmişsin..abi bende nolan n61 kask var ve kesinlikle camını kapattıktan sonra hiçbir şey hissetmiyorsunuz.siz istemedikçe hava kanallarını açmadıkça kesinlikle içeriye rüzgar girmiyor...vizörü kapattığınızda bana çok garip geliyor sanki arabada gidermiş gibi oluyor hiçbişey hissetmiyorsunuz
benden bi tavsiye.. eğer kaskınız nolan değilse n61 i tavsiye ederim gerçekten iyi bir kask..
Benim de kaskım nolan.
-
29 Temmuz 2006, 12:56
#512
arkadaşlar motorda debraj ayarında ufak bi pul ile ayar yaptırdım motor her kalkışta yeri tutmuyo yanlayarak dönmediğim viraj kalmadı artık:D
-
30 Temmuz 2006, 03:41
#513
arkadaşlar geçen hafta vize haftamdı ve inanılmaz sıkıldım eskişehirde..sınavlara çalıştık,dışarıda hava mükemmel motor garajda çıkamıyorum bi yere..
dedim ki şu sınavlar bitince hemen bi yere gideceğim..1 gü önceden yani dün kararlaştırdık inegöle gidelim diye... ve fotolar.....
sabahleyin motorumu garajdan çıkarttım 4000km yaklaştığı için erken kalktım ki 4000km bakımını halledip öyle çıkalım yola..////motorun 4000km bakımı 30ytl tuttu,yağı değişti,soğutma suyuna bakıldı,fren kontrolleri,hidrolikler vs..vs..herhangi bi problem çıkmadı,zaten şikayetimde yoktu..
km sayacını sabahleyin yola çıkarken çektim ki gezinin sonunda kaç km yol yaptığımızı kolayca anımsayalım diye..
bu fotoğrafta görünen arkadaşımız benim artçım,bu gezimde bana yoldaş oldu teşekkür ediyorum burdan kendisine..güzel bi geziydi faruk..
bu fotoğrafta gördüğünüz kişi ise ben petroldeyiz,depomuzu dolduruyoruz..ve yola çıkmak için hazırız..
faruk'un beli arkada çok ağrıdığı için eskişehiri çıktıktan 50dk sonra mola verdik..mola verelim demeseydi daha ben durmazdım,çünkü motoru kullanmak daha az yorucuyandaki yaşlı dede de herhalde 'şeytan icadı bu' diyor du tam emin değilim
inegöldeyiz..tam 100km burası eskişehirden..mola vermeseydik eğer tam 1 saatte inegöle girmiştik..yol,motor,sürücü,art 1;ı,hava şartları müsaitti bizde bu yüzden biraz hızlı geldik..
inegölde de eskişehir mt üyelerinden olan arkadaşımız umutla buluştuk,bugunki gezimizin amacı inegölde bi meşhur inegöl köftelerden yemek ve herhangi bi çay bahçesinde oturup sohbet etmekti..ama öyle olmadıbursa inegöle 45km kadarcık dedik ve bursaya doğru yola çıktık
bursadayız...trafik çok kötüydü,sakin sakin geldik..bursa bugun çok sıcaktı,üstümüzde kask,mont,eldiven,dizlik motorun sıcaklığı vs vs biraz kilo vermişimdir kesin...
bursada bursa md üyesi dragstar kullanan bir arkadaşımızla daha buluştuk..
hani bursa çok sıcaktı ya,hani piştik,kilo kaybetmişimdir demiştim ya...GEMLİĞE doğru giderken yollarda bulduk kendimizi..
gemlikten birkaç foto..gemlikte güzel bir balıkçıya oturup denize karşı balığımızı yedik güzelce,kolaylaarkadaşlar biliyorum pek doğa fotoğrafı filan yok ama trafik gereği sağa çekip gördüğümüz yerleri çekmemeiz mümkün değildi..bir arkadaşın deyimi ile 'kamyonlar jetski gibi' bi sağdan bir soldan geçiyoorlardı..neyse şimdilik bu kadarcık olsun bakalım fotolar..
ve geri dönüş yolculuğundan birkaç foto..mezitler..
eskişehirdeyiz,motoru garaja çektim ve km sayacını çektim..tam 416km yol yapmışız hiç hesapta yokken..ama gerçekten çok süper bi geziydi,balıklar,deniz çok güzeldi..
beyaz renkli farlarımı görmek isteyen arkadaşlar için...
ve 416km boyunca tık demenden,hiçbir sorun çıkarmadan,banamısın demeden bizi 2 kişi (artçım:70kg+ben 90 kg+motor 130kg+10kg donanımlar=300kg) toplamda 300kiloyu canavar gibi asılarak gezdirip getiren,verdiğim parayı son kuruşuna kadar hek eden dylanım...
gezimizde toplam olarak 65ytl lik benzin aldık.şuanda depo dolu sayılır.17-18ytl lik benzin olması lazım yani..
gezi boyunca hep rüzgar vardı,çok fazlaydı,e birde bizim ağırlığımız,süratlide gidince km başına ortalama 125.000TL gibi bir rakam yaktı..
ve hala inanamıyorum bir günde 416km yol yaptım
-
30 Temmuz 2006, 11:58
#514
muratd arkadaşım gezini paylaştığın için teşekkürler.senin dylan da yan ayak gördüm,orj. mi? kaça maloldu? fren müşiri varmı? açıklarsan sevinirim
-
30 Temmuz 2006, 14:40
#515
Arkadaşlar önceki sayfalarda benim motorda kırılan parça ile ilgili görüşler ve Honda'nın cevapları vardı. Bu konuda açıklama yapmak istedim.
Bir kere motorda rahat etmek için (Biraz uzun boylular için mecburen) ayakları öne dayıyoruz. Buraya belli bir basınç uygulanıyor bu kaçınılmaz. Ama motorun üzerinde tepinecek kadar da motor düşmanı değiliz. Sonuçta gözümüz gibi bakıyoruz. Ancak bu kırılan parçayı resimlerden inceleyecek olursanız çok ince bir parça herşekilde kırılması mümkündür. Bugün kırılmazsa yarın mutlaka kırılır. Ben sırf Honda bu hatasını görsün ve değiştirsin diye şikayette bulundum. Sağolsunlar hemen arayıp ilgilendiler şimdi ön panel komple garantiden değiştiriliyor. Ancak sonra kırılmaması için hiç bir garanti yok tabii. yerine konacak parca da sonuçta eskisinin aynısı.. Bundan sonrasında üretimde iyileştirme yapmaları gerekir. Biz ise bir daha kırılırsa önce garantiden değiştirilmesi isteyeceğiz, olmadı çelik yapıştırıcılar celik macunlar vs. ile kendimiz güçlendireceğiz.
http://www.imagesturkey.com/dylan/
-
30 Temmuz 2006, 15:15
#516
cosqun adlı üyeden alıntı
muratd arkadaşım gezini paylaştığın için teşekkürler.senin dylan da yan ayak gördüm,orj. mi? kaça maloldu? fren müşiri varmı? açıklarsan sevinirim
coşkun abi o yan ayak orjinal değil...
honda activaların yan ayağı ama sanki dylanınmış gibi cuk diye oturdu..
orjinal dylanın yan ayak 135ytl,bu yan ayak ise bana 12ytl gibi bir rakama mal oldu fern müşiri yok sadece yan ayak görevini görüyor tavsiye ederim çok kullanışlı,her seferinde durduğumda tak tuk orta sehpaya almaktan çok sıkılmıştım bu süper oldu..
-
30 Temmuz 2006, 17:56
#517
murata abi fotolara noldu okadar foto çektık nese güzel bi geziydi asıl ben sana teşekkür ederim çok bugun napıyoruz kars muş diyarbakır
-
30 Temmuz 2006, 20:14
#518
kanunisultan adlı üyeden alıntı
murata abi fotolara noldu okadar foto çektık nese güzel bi geziydi asıl ben sana teşekkür ederim çok bugun napıyoruz kars muş diyarbakır
bundan sonraki gezimiz ne tarafa olur bilemem ama 2kişi bidaha o kadar uzun yola çıkmayacağım çok zor oluyo
sen ybr yi bi al antalyaya kaçalım:D
-
30 Temmuz 2006, 22:19
#519
Moderatör (forrap)
Tarafımdan silinmiştir...
-
30 Temmuz 2006, 22:38
#520
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler