Şeref abi kusura bakma ismin aklımda yanlış kalmış. Şerafettin yazmışım. Tapayla ilgili yazdıklarım sanaydı.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
şeref yağı ben 4 kez kendim değiştirdim hiç bozulmadı, 2-3 değişimde bozuluyormuş gibi laflara pek itibar etme, sadece yapacağın bir iki hareket var tapayı motor çok sıcak ise sökme soğumasını bekle, birde yağı koyduktan sonra diş kaptırmadan fazla sıkma. o zaman problem olmaz
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
Dylancılar, bu akşam (Cuma) 19 dan itibaren hayatonda ekibi olarak Eyüp Pierre Loti Tepesi Turistik Tesislerinde buluşuyoruz. Gelebilecek herkesi bekleriz.
Hayatonda
s.a merhaba ben cbr 125 kullncısı ıdım fakat tarzımı degıstırıp dylan 150 almak ıstıyorum max 3000 tl param var sızce bulabılırmıyım cbr sehır ıcı kullnıma pek uygun degıldı today 50 var bıtanede elımde fakat esımle bınemıyorum 3000 tl ye temız bır motor bulabılırmıyım tesekkurler
3000tl ye zor bulsanız bile pek iyi durumda olmaz.
Ama today+3000tl ye güzel bişeyler bulabilirsiniz diye düşünüyorum.
Burdan bi üyemizin motoru. Gidip görmeden bişey denmez ama temiz duruyor.
bu arada ben kendımı tanıtayım adım ersel kırklarelı ndenım cbr 125 ıle cok buyuk bır kaza gecırdım kolum ve bacagımda kırıklar vardı gecen sene bu gunlerde motorumu sattım ama yıne motorsuz duramıyorum hayatımı kurtaranda kask oldu.. ogun oncesınde hıç kask takmazdım ama cok onemlı muhakkak kalıtelı kask
Geçmiş olsun abi. Üzücü bi olay inş. bi daha yaşamazsınız.
selam beyler
Kullanan arkadaşlar PS ile dalyan arasındaki farkları avantajları dezavantaşları yazarlarsa mulu olurum.
sevgilerimle
savaş
ps kullanmadım ama 2006dan beri dylan kullanıyorum..dylan karbüratörlü bir model ps ise enjeksiyonlu..karbüratörün şimdiye kadar bi dezavantajını görmedim yakıt olarak 3.2-3.5 gibi bişey yakıyo psde biraz daha az..görsel farklar haricinde en büyük fark bu..enjeksiyonun dezavantajı trdeki kirli benzinin vereceği zarar olabilir masrafıda daha fazla olacaktır diyorum..sıfır almayı düşünüyosanız psden başka şansınız yok 2.eldede temiz dylanlar bulunabilir..saygılar..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Karbüratör-enjeksiyon hariç benim açımdan en büyük farkı oturuş pozisyonu. Ps nin selesi daha yüksekte ve ayak basılan kısım düz. Dylanın selesi yere daha yakın ve taban düz değil. Ben dylandan sonra Ps de kendimi daha şehir içi sakin kullanıma uygun bir scootera biniyormuş gibi hissettim. Yani daha yüksekte olduğum için ve zemin düz olduğu için kendimi bir taburede oturuyormuş gibi hissettim. Ama dylanda oturma pozisyonu yere daha yakın olduğu için daha sportif bir sürüşü var. Yani kendimi daha çok motorun bir parçasıymışım gibi hissediyorum. İki motorunda limitlerini zorlamaya çalıştığımda aradaki fark daha da belli oluyor. Özellikle virajlarda. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim Ps ve dylanla ayrı ayrı piste çıksam dylan ile daha kısa tur zamanı yaparım. Bu motorlarla piste çıkmıyoruz o ayrı bir mesele. Ama benim şahsi fikrim şehir içinde tabanı düz Ps, dylandan daha kullanışlı olabilir ancak benim zevk aldığım sürüş sitiline kesinlikle dylan daha yatkın. Tabiki daha yüksekte olmayı sevip Ps yide tercih edenler olabilir.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
arkadaşlar, motorum şu anda 19500 km de.. Bu güne kadar her 4 binde yağ-her 8 binde buji- her 12 binde hava filtresi değiştirdim. Motoruma başka hiç bir işlem yapılmadı, bu bakımları kendim yaptım. Bakım km.lerini hiç geçirmedim. Şu ana kadarda hiç bir arıza yapmadı motorun hertarafı orjinal...24 bin bakımına az kaldı. 24 bini beklemeden şu anda serviste 20 bin bakımında kayışı değiştirip varyatör bakımıda (ağır bakım) yaptırsammı diye düşünüyorum, kararsızım, daha önce bu bakımı yaptıran arkadaşların düşünceleri nedir acaba, özellikle varyatör konusunda ne gibi bakım yapılıyor, cevap yazan tecrübeli arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
Erol abi sana tavsiyem 20000 de rutin bakımını yapman + fren balatalarını kontrol ettirmen. Ben çok titiz kullanan ve gereksiz ani dur kalklardan kaçan biri olarak 20000 kmde ön balatam bitmişti. 24000 kmde de arka balataları değiştirmiştim. senin de bitmiş olması muhtemel. Ağır bakım dediğini 24000 de yaptırmanın bir sakıncası olduğunu düşünmüyorum ancak yinede imkanın varsa kayış + varyatör bilyalarını da 20000 kmde değiştirmeni tavsiye ederim. Kayış değişimi ile bilyaların aynı anda değişmesini kesinlikle tavsiye ediyorum lakin ben değiştirmemiştim ve bilyaların 2. kayış değiştirme zamanıma yaklaşırken aşınmasından dolayı titreşim yapmaya başlamıştı. Bilyalar aynı oranda aşınmadığı için bazı bilyalar ağır bazıları hafif oluyor ve dengesizlik olduğu için de titreşime sebep oluyor. Bunu kesinlikle söyleyebilirim. Kısacası ister 20000de değiştir ister 24000de ama mutlaka bilyalarıda kayışla beraber değiştir. Onun haricinde temizleme dışında debriyaja ve varyatöre bir bakım gerekmiyor. Debriyaj balatası zaten 20000 kmde bitmez. Ben 35000 kmdeyim hala en ufak bir ses yok.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
herkese iyi gecele dilerim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:13 ----------
Arkadaşlar bu forumu 2006 ağustos tan beri okuyorum.motorumu almaya bu site sayesinde tanıdığım murad ın yardımı ile almıştım. Bu yüzden kendimi sizden biri gibi gördüm.Fakat 4000 km deyken satıp xmax 250 aldım.Daha sonra 17000 deyken motorumu tekrar geri aldım. satmadan önce 125 km yi geçen dylanım şimdi 110 u zor geçiyor. geri aldığım arkadaşım şehir içinde ve 60-70 km hızı geçmeden kullandığından mıdır nedir bilmiyorum.hatta ilk hızlanmasıda yok. bu yüzden iyi bir bakım yaptırmak istiyorum.Nerede hangi ustaya yaptırmalıyım.hangi malzemeleri kulanmalıyız. tecrübeli akadaşlar yardım ederlerse sevinirim.şimdiden çok teşekkür ediyorum...
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)