Ps'yi yedim bitirdim hocam 4 ay once sattım 4600tl gitti yavrum sahibindende tertemiz 5500km ciziksiz extralarla dolu yavruma 4000tl bile vermeyenler, fiyatı 6500tl ye cıkınca (anahtar teslim!) şimdi 5000tl ye kapatmaya calışıyor
Biliyorsun 8 ay detaylı ps deneyimim var, neyin ne kadar nasıl ivmelendigini bilirim merak ediyorsan beklerim
Deryalı sen dylan kullanmıs bırısı olarak, beat dylanı kalkısta gecermı dıyorsun.Şeref
MOTOR bence bır hastalıktır.
Gerçer diyorum üstad. İlk motorum Beat idi. 4 ay kadar kullandıktan sonra Dylan'a geçtim. Zaten ilk kalkışta Beat'in dylanı geçeceğini anlamıştım. Sonra ışıklarda bi beat yanıma geldi bir kalkışı var görmelisiniz. Beni geçti ama 40-50km/hıza kadar. Yani 0-40 - 50 km/hız arası beat, dylan'ı geçiyor. (4 yada 5 snye sürüyor )Sonrası malum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:59 AM ----------
O iş o kadar kolay değil . Kullanım amacına en doğru makineyi seçmelisin. Yeni taşındığım yerde motora fazla ihtiyaç duymuyorum belki haftada 2-3 sefer ancak bineceğim. Ayda 1-2 seferde şehir dışı. Ancak çoğunlukla şehir içi ihtiyacım olacak. fazer şehir içi biraz fazla. beverly 500 arkadaşlarımdan çok kullandım çok oturaklı sağlam ve gaza bastınmı hakkını veren bir makina. Hİç Fazer kullanmadığım için onun hakkında birşey söylemek zor. Ancak onu alırsam daha çok tek başıma günü birlik gidip geleceğim şehirler arası yolculuklar için istiyorum.
Kışın da bineceğimi düşünürsek b500 daha ön plana çıkıyor. Bakalım hayırlısı.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Arkadaşlar motorunu Suzuki DL 650 ye upgrade etmek isteyen varsa bana ulaşabilir. Aileye katılacak olan 3. şahıstan ötürü canım v-stromuma ara veriyorum, ama beni gerek şehir içinde, gerek iki teker hasretinde bırakmıyacak bir motor olarak Dylan düşünüyorum. Eğer takas düşünen arkadaşlar için
sahininden de İlan No: #15142866
link
http://www.sahibinden.com/37000_km_d...XQQdisplayitem
Ciddi şekilde düşünüp detaylı bilgi almak isteyenlere maille daha geniş bilgilendirebilirim. Motosikletime her yönden kefilim kazasız, hasarsız tam manasıyla çicek gibidir.
[B]DL 650 V-STROM[/B] [I]bigDOCTOR[/I] :cat:
yaşadığım durumu sizinde yaşamamanız için buraya yazayım dedim. sabahları motorun başına gelirken her zaman altına bakarım. bugünde baktım doğal olarak ve altına bir şey akmış olduğunu gördüm. yaklaşıp altına baktım motorun iç kısımlarından devirdaim hortumlarının oradan koyu renk su geliyor. dünde ayıptır söylemesi bir süre ibre 140ın da devamında sinyal lambasının üzerinde gittim. dedim artık 32000 km ye geldi, e bu sene fazlada gezdiremedik altı üstü bir akdeniz ege turu başkada bişey yok onun da üstüne 140+ gidince üzdük herhalde dylanı dedim. 32000 sonunda ilk defa arızayla tanıştık hayırlı uğurlu olsun diye geçirdim içimden ki seleyi açınca dylanın şakasıyla karşılaştım. 1 gün önce sele altına koyup unuttuğum vişne suyu bu yüksek tempoya dayanamayıp sıcakta patlamış ve gece motorun altına damlamış. sabah sabah böyle şakalar yapmaması için dylanlarınızın altında kutu kola, meyve suyu vs bırakıp 140 gitmeyin. o sıcaklığa dayanamıyorlarlar
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
bsi dostum bişey sorucam acaba benim motordamı sorun var bi ben beceremedim şu 140+ yapmayı ne kadar denediysem 140ta kalıyo ibre..denemediğim yokuş kalmadı bursa çevrasinde kiloda falza değil 61kiloyum aksesuar filan yok periyodik bakımları hiç aksatmadım 140a çok geldim hatta ibre 140a takıldıktan sonra dahada hızlandığımı hissettim ama ibre bi türlü aşağıya inmedi..sence nedir sorun??
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
şeref abi nazara gelmeyiz inşallah dediğin gibi. hala benzinciler hayırlı olsun diyor. yolda durdurup fiyatını soruyorlar yenimi aldın diyorlar. km sini yaşını söyleyince inanmıyorlar.
choconut; abi çok ideal şartlarda yapıyorum bende. yani o yokuşta bile her zaman olmuyor. dik,uzun rampa, temiz asfalt, rüzgarsız hava, camsız, motorun üstüne kapanarak. 140ta takılı kalıyorsa motor gitmiyor diye düşünme. zaten hızlandığımı hissettim diyorsun. zaten çok üst sınırlar bu hızlar. senin birde kartal köprüsüne inan rampada deneme yapman lazım.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Beat kalkışta Dylan'ı nasıl geçer, bizzat çok kez denedim hiç böyle birşey ile karşılaşmadım.
protesto; benim egzos garanti varken 2 kere değişmişti. garantimin bitiminden 1 ay sonra egzosun telleri yine koptu. hemde bu sefer koptuktan sonra sadece ses yapmakla kalmadı kopan parçalar egzosu tıkadığı için motor gitmiyordu. hondaya : bütün bakımlarımı zamanında yetkili servislerde yaptırdığımı, bugüne kadar 2 kere değişen ve sorunu kronik olduğu bilinen bu problemin garantimin bitiminden 1 ay sonra tekrar başıma geldiğini ve motorun kullanılamadığını yazdım. bu sebeple garantim bitmiş olmasına rağmen egzosun iyi niyet garantisi adı altında değiştirilmesini rica ederim diye bir mail attım. böyle birşeyi daha önceden duymuştum. bazı markalar garantisi bitse bile problemi kronik olduğu bilinen durumlarda müşterilerine ekstradan böyle jestler yapıyorlar. iyi niyet garantisi diye geçiyor. 3 gün sonra beni aradılar motorumu servise götürmemi ve eğer egzosta darbe gibi dışarıdan kaynaklı bir sorun olmaması halinde egzosu son sefere mahsus değiştireceklerini söylediler ve değiştirdiler. şimdi takılan sorunsuz ama ben kışın suyu görünce onunda aynı sorunu yapacağını tahmin ediyorum. ozaman yapabileceğim 2 şey var: ya daha ucuz daha şık ve daha dayanıklı olan dylana uygun susturucu alıp takmak ya da tüpü egzoscuda oksijenle kesip içinde kopan telleri kaynattıktan sonra geri kapatmak. 2.ci yolu başka bir dylanda denedik gayet başarılı oldu. ameliyat izleri parlak parçanın altında kaldığı için görüntü olarakta sorun yok. istenirse komple sıcağa dayanıklı sprey boyayla da boyanabilir.
Beatın dylanı kalkışta nasıl geçeceği konusuna gelirsek, dylanın kontağı kapalıysa, benzini yoksa, gaz teli kopuksa, park freni çekiliyse vs. beat dylanı kalkışta geçebilir. Ya da geçmeden kasıt beatin hafif olmasından dolayı ilk anda öne zıplamasından bahsediyorsak, bisikletde dylanı kalkışta geçebilir hatta ben koşarak bile geçerim
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Dylan 140+ gidermi, hayatta gitmez, ya hakkatten gidiyomu, olurmu canım diyen varsa ilk ve son kez böyle bişey yapıyorum. Çok tehlikeli yaptığın şey diye tenkit gelebilir ancak yola başlamadan önce tlefonu fotoğraf konumuna getirip montumun ön cebine hazır koydum o hıza çıkıncada belki 7-8 sn içerisinde çekip kaldırdım. yol müsait ve boştu o yüzden tehlikesiz sayılır. zaten çok net çıkmadığı halde 2.pozu çekmek için uğraşmadım çektim ve kaldırdım. bu açıdan bile 140ı geçtiği net bi şekilde görünüyorki tam tepeden bakınca sinyalin sınırlarına girmiş durumda ibre. evde denemeyin
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
bence kilometre saatin bozuk veyada fazla gösteriyor,bindiğimiz motosikletlerin yüzde 90 nın yüzde 5 ile yüzde 10 arasında hata payı var büyük ihtimal 125-130 arası giderken 140 görüyorsun saatte,şeref bana hatırlatta benim gps i vereyim sana bi dylanın saatini kontrol et bakalım ne çıkçak xmax te yüzde 5 gibi fazla gösterme mevcut tespitlerim sonucu
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Tolga abı bu butun araclarda var zaten,km saatı fabrıkasyon uretılırken 10km fazla gosterecek sekılde monte ettırılıyormus.Şeref
MOTOR bence bır hastalıktır.
yalnız geçen yolda km levhalarını takip ettim dylanın kmsi ne yazıyorsa yoldaki levhada aynıydı bana göre fazla oynamaz gibi geliyor
Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)