abi zaten normal adam uğraşmaz o kadar bende çok isterim öyle bişeyler yapmayı ama nerdeee..:(
nasıl getirtiyor acaba..arka dişli değişirse nolurmuşki abi..
abi zaten normal adam uğraşmaz o kadar bende çok isterim öyle bişeyler yapmayı ama nerdeee..:(
nasıl getirtiyor acaba..arka dişli değişirse nolurmuşki abi..
son hızı fazlalasıyor.valla cem molossının katologu var.oradan ırtıbat kurup ıparıs verıyor.heralde ıstanbul da olabılır,yurtdısıda olabılır.cok sevıyor modıfıye ıslerını.runner a bır boya attırmıs.akıllara zarar.hasta olursun.
MOTOR bence bır hastalıktır.
yok cem.bılgısayarda problemlı .foto vıdeo gonderımı engellıyor.benım fotoları bıle yollayamadım.musaıt oldugunda gıt gor.sever motor muhabbetını
MOTOR bence bır hastalıktır.
yok cem orası 3.san.metronu arka taraflarında.opet var agaclı yolda.onun arka tarafı.yakın sayılır bızede
MOTOR bence bır hastalıktır.
hııı anladım abi tamam oralarda bulurum zaten bi gün uğrayım
3 gün oldu kimse yazmıyor nasılsınız dostlar
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
motorum tavır değiştirdi şöyleki; önceden sürekli PO dan benzin alıyordum.son olarak opetten aldım ve ilk kez şehir dışında 200 km artçılı yol yaptım.dün yine opetten doldurdum ve motoru basınçlı makine ile yıkattım. yola çıktım rölantinin bayağı bir yükseldiğini gördüm motorun seside değişmişti.rölantisini düşürdüm.fakat en önemlisi eskiden kırmızı yanan ışıkların yanına kadar gaz vererek gidiyordum çünkü motor kompresyondan hemen yavaşlıyordu buda gereksiz yakıt sarfiyatı idi. şimdi ise gazı kapattığım zaman motor kendisi akarak gidiyor daha güzel oldu yakıt düşebilir. motor 5000 km.de. vibrasyon azaldı. acaba motor daha yeni mi açıldı-benzin faktörü etkili olmuş olabilirmi?
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
Benzin faktörü elbette çok önemli.
Ancak bizim motorlarında km yaptıkça açıldığıda bir gerçek.
Ben istisnasız Shell'den benzin alıyorum. Diğer yerler çok tutarsız ancak motor Shell'e alıştı hem performansa etki ediyor hemde yakıtı daha az harcıyor.
Ben bir depo ile şuan 280-300km gidiyorum.
Şunuda belirtmekte fayda var benim motor 16.000bakımından sonra açılmaya başlamıştı.
Şuan 23.000'deyim ve sanki her geçen gün daha da iyileşiyor motor.
Gerek motorun sesi, gerek performansı...
Motorun performanslı ve az yakmasını istiyorsan
1-Motoruna sık bineceksin
2-Doğru yerden benzin alacaksın
3-Hava filtren temiz olacak
4-Bujileri her 8binde değiştireceksin
5-Kayış değiştirken Dayco marka biraz daha sıkı bir kayış taktıracaksın
6-Lastiklerini kaliteli bir lastikle değiştireceksin.
7-Ön cam kullanacaksın
8-Motorda gereksiz yük taşımayacaksın ( Artçı gibi :p dermişim )
Hoşça-Dostça
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
bu cam takma işini nasıl yapıyorsunuz kaç tl ye oluyor
Orjinal Cam'lar var.
Örneğin Kappa Cam ve Aparatı ile birlikte satılıyor.
Tüm Honda ve motosiklet malzemeleri satan yerlerde bulabilirsin.
Cam + Aparat = 180 liraya falan mal oluyor
Daha ekonomik istersen Orjinal aparat ( 75 lra ) + Çin malı cam ( 30 lira ) alıyorsun
Çin malı camı dylana göre kestiroyrsun ( 10 lira )
Oluyor bitiyor
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
bağlantı ayaklarını kendimiz yaptık. büyük bir ön cam aldık.(20 tl.vivi) camı istediğimiz şekilde ve boyda kaba durmayacak bir şekilde kestik ve montaj. çok harika oldu, cam taktıktan sonra camsız motora binmek zulüm gibi 80 den sonra camın kıymetini çok iyi anlıyorsun. hazır almak istersen piyasada 155 ten başlayan fiyatlarda bulabilirsin.
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
sağol ali kardeş bir ara sorduğumda bursada bulamamıştım
Gel tabi bekleriz.
Yaza kadar gelemezsende bi telefonla siparişi ayağına getirtirsin. yardımcı olurum herzaman.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
bağlantı demirlerini kendimiz yaptık.camı kestirdik.kendi imalataımız olan cam
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
güzel olmuş çift taraftanmı bağlantı yaptınız aşağı ve yukardan
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)