teşekkür ederim Erol.buna dikkat edicem.kaymadı ama böyle sanki zayıf tutar gibi bir hisse kapıldım.doğruymuş demekki.
teşekkür ederim Erol.buna dikkat edicem.kaymadı ama böyle sanki zayıf tutar gibi bir hisse kapıldım.doğruymuş demekki.
IRC lastiklerin ne kadar kötü bir yol tutuşu olduğunda yeni lastik aldığınızda anlıyorsunuz. IRC'ler yazın kavurucu sıcağında tam performansını vererek yere çok güzel yapışıyor ancak bunun dışında son derece başarısız.
Bende 20bin km kullandım ve şuan kullandığım dunlop'tan çok memnunum.
Yeni lastik alınca 200km rodajı var demişlerdi ancak bence biraz daha fazla. Yeni lastiği takdırdığım gün 250km yaptım ertesi günde bi 250 km daha yaptım. 250.km de hava ıslakken frenlere sıkıca asıldım(test amaçlı ve bilerek) ön taraf kaydı ve direksiyon hafiften kontrolumden çıktı.
300-400. km aralığında aynı testi defalarca uyguladım çok hızlı iken kaygan yolda freni kökledim ancak hiç kayma olmadı. Şuan bu lastiklerle 2500km yaptım ve son derece memnunum gerek virajlarda gerekse ıslak yolda gerek kuru yolda çok güvende hissettiriyor. Motorun performansınada katkıda bulunduğu bir gerçek.
(lastikleri takdırdığım ilk gün o hafta sonu 500km yapmıştım - 16-17ocak.09 )
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
demekki lastik şimdi iyisi kötüsü burdan anlaşılıyor fren yapıldığı zaman kaymaması yoldan çıkmaması kıçını sağa sola atmaması hımm güzel peki arkadaşlar leovince egzost ps150 ye gidermi takılırmı ?
takılır mevlut geçen sayfada linkini koydum 750 tl yalnız...
Bence olmaz neden dersen?
PS150 de egzost üstünde Lambda sensör var.İptal ettirirsen olur bu seferde arıza verir vede benzin sarfiyatı artar.
Aşağıdaki linkte Lambda Sensörün açıklaması var...
http://www.karland.com.tr/upload/Doc...%B6r%C3%BC.pdf
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
aaa bu olmadı be hocam tüh
nasıl yani yaw anlayamadım şimdi psle bizim egzos farklı o zman ha.
galiba öle
ama dış görünüşü komle aynı ama manifoltnasıldır bilmiyorum
Dikkatli bakıldığında var hatta önünde yanlış hatırlamıyorsam bir koruyucu var.
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
alla alla çok yakından incelemedim ama demekki farklımış..
bende şu anda ps egzosu takılı. bilmeyen birisinin farkedeceği birşey değil aralarındaki fark. tek farkı arka maşaya vidalar ile sıkılan kısmı biraz daha etli ve ps enjeksiyonlu olduğu için büyük susturucuya gelen ince kısım üzerinde sensör takmak için bir yer var. bizde sensör olmadı için sensörün takılacağı yer kör tapa ile kapalı.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Enjeksiyonlu bütün araçlarda var bu sensör....
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
arkadaşlar herkeze merhabaler.benim bir kaç sorum olucak dylan la ilgili.
CBA adlı arkadaşım bana yardımcı oldu ama bi kaç sorumuda size soriyim dedim.
dylan benmim gibi motora yeni başlıcak biri için 2 teker üstünde denge,frenlemeyi ve benzeri konularda bnm için kullanışlı olur mu??
şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler
slm bende motora ilk başladığımda şu çan çinlerle başlamıştım.2 yıl kullandım.şu an tek tavsiyem bu işe bulaştıysan kaliteli bişeyle başlaman .az daha motor merakım ve sevgim başlamadan bitiyordu.arkadaşlara göre ben yeniyim ama benim izlenimim kontrolun elinde bir makina bence dylan.gitmekten istersen giden durmak istersen onuda düzgün şekilde yapabilen bir makine.kullandığım zaman içinde oldukça dengeli olduğuna karar verdim memnun kalıcaksın bence.
Sana kendimden örnek vereyim.Geçen sene ilk motor olaraktan Dylan'ı aldım. Öncesinde sadece kursta 1-2 kez ileri geri gidiş geliş tecrübemle beraber Karaköy'den Ümraniye'ye kadar binip motorun üzerine getirdim.Bu arada İstanbul içini bilmeyenler için anlatayım.Önca Sirkeci'ye kadar geldim, ordan feribot ile harem'e geçtim.Sonrasında da yaklaşık bir 100 km dolaşıp eve gitmiştim
Hayatında hiç motora binmediysen belki ürkebilirsin -yalan yok ben de tırsmıştım başlarda- fakat her konuda dylan süperdir
Bu arada forumda arkadaşlar hep dylan çok atak ilk motor olarak zor olabilir gibi ifadeler kullanabilirler fakat bana nedense öyle gelmemişti.Beat, activa gibi ufak bir motora binmediğimden direk dylan ile başladığımdan sanırım
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
Sana katılıyorum benimde ilk motorum Honda Beat idi ve e-5 te çok zorlanıyordum çünki yeteri hıza çıkamadığım gibi ani hızlanmalarda ve yavaşlamalarda sorunlar yaşıyordum.
Oysa şimdi dylanla e-5'te gittiğimiz hız arabalarla çok rahat başa çıkabilecek nitelikte. Ben fazla boş akan trafikte sol şeridi tercih ediyorum. En önümdeki aracın hızı kadar aramda güvenli takip mesafesi bırakarak ilerliyorum. Böylece sağımdan solumdan araç beni tehdit edemiyor.
Ancak daha küçük cc motorlarla bu imklansız en sağ şeritte gideeksiniz ancak yokuş yukarı çıkarken iyice yavaşlayacaksınız arkanızdan gelen bir kamyonun tehdidi altına girip yolun dılına itileceksiniz. Tabi her yoldada güvenlik şeridi olmuyor. İşte bu gidi durumlarda gazı açıp güvenli hıza çıkmanız gerekirki Dylan bunu sağlıyor. Yokuş yukarı bile gücünden birşey kaybetmeyen Dylan yolun hakkını vererek bize güvenli bir sürüş sağlıyor.
Çoğu zaman araç sürücülerinin seslerini duyar gibi oluyorum.
-Bu kadar küçük gözüken bir motor nasıl bu kadar hızlı olabiliyor ?
Hafifi yukarı meğilli yollarda bile 120+ hızı görebiliyorsunuz. Düz yolda 130, biraz eğimli yolda ise 140km/h hızına erişip bu hızlarda sabit kalabiliyorsunuz. Ayrıca şehirler arası yollarda 120 ile herhangi bir güvensizlik hissetmeden yakıt bitene kadar 100lerce km ilerleyebiliyorsunuz.
Uzun yollarda Kappa ön cam size müthiş bir konfor sağlıyor. Rüzgarı tamamen keserek sessiz ve dengeli bir sürüşü garanti ediyor. Arkanızda bir artçı olması yada olmaması dylan için o kadar önemli değil. Çünki performansını her koşulda size sunmaya koşulsuz devam eder.
Şehir içi ve sürekli kullanımda kısa cam tercih etmelisiniz yağmur gerçekten de önünüzü görmenizi engelleyebilir. Şehir içi yollarda aralara sığa bilen bir cüssesi doğru lastik seçimi ile asla kaymayan kombine fren sistemi ve ekonomisi ile sizi asla üzmez.
beklediğinizden daha fazlasını verir. Canınız sıkıldığında 2000km lik bir gezide bile size uslu ama bazende hırçınca eşilik eder. Gözünüze kestirdiğinizde onunda yardımı ile her yolu kaldırabilirsiniz. Yormaz, yorulmaz, sizi hep sırtında tutar
Honda öyle bir motor çıkarmışki sanki bütün motorları toplasan bir dylan etmez arkadaş :| --> Son söz iddialı oldu farkındayım gaza geldim tutmayın.. Bir iki turlayıp geliyorum ;-)
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Keşke ben de sizin gibi ilk motor olaraktan ufak tefek birşey ile başlasaydım da dylan'a binince ohh be dünya varmış diyip kıymetini daha iyi bilseydim
Zaten öyle birşey gibi dylan'a alıştıktan sonra ne gt250r ne runner çok hızlıymış gibi gelmemişti.Kısacası her şey için biçilmiş kaftan
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
Aynen katılıyorum size bende beattenn sonra ferrari gibi geldi...
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)