tamam abi.bugün benimde plakam kırıldı yaw :(,motorun örtüsünü üstünden çekerken köşesine takılmış.plaka vida yerlerinden baya çatlamış yakında kırılır. :(:(
yeni konu açtım yardımcı olursanız sevinirim.
tamam abi.bugün benimde plakam kırıldı yaw :(,motorun örtüsünü üstünden çekerken köşesine takılmış.plaka vida yerlerinden baya çatlamış yakında kırılır. :(:(
yeni konu açtım yardımcı olursanız sevinirim.
beatten sonra 1000lik gfibi:D o zaman todayden sonra ps 150 de:D 2000 lik gibi gelir ama gerçekten diyaloglar süper ya gerçekten bu yeni çıkan ps150i lerde dylan kadar seri mi?
seridir mevlut sonuçta aynı makina var üstlerinde.
PS ile Dylan motorları injeksiyon olayı dışında aynı.
PS'in tipi, Dylan'dan farklı ve daha kullanışsız olduğunu düşünüyoruz.
Bu arada yeni dylan arkadaş beat'ten sonra hakikaten dikkatli kullanılması gereken bir motor. Bende motoru aldıktan kısa bi süre sonra Beat ile her zaman aldığım virajı dylan ile alamayarak cuuuvvv feci düşmüş ve 2 ameliyat geçirmiştim.. Aman dikkat diyeyim..
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Ali abi çok doğru söylemişin aman dikkat et şeref ağabey.
Aslında 2 senedir sahibi olduğum ve 13500 km yol yaptığım motorumu yeterince kullandığımı düşündüğüm ve artık bana daha büyük bi makine lazım dediğim bir dönemde DYLANıma yeniden aşık oldum..
Evet resmen bu ikinci balayı gibi bişi. Bu motor nasıl bi makine ise beni yeniden kendine bağlamasını bildi. Aslında niyetim 250lik yamaha Xmax veya beverli idi ve yamahayı denedimde. Beğenmedimde değil dylandan daha büyük ve daha konforlu daha performanslı ama DYLAN hiçte yabana atılacak bi makine değil bırakmak hiç kolay olmayacak bu sezonda DYLAN la geçireceğim bu kesin. bügün yazdan kalma bi gündü ve bugün bana Dylan la yeniden bi aşk yaşama fırsatı doğdu bende bunu iyi değerlendirdim. Performansı, frenleri, yol tutuşu, ekonomik oluşu (20tl ile 230km) daha aklıma gelmeyen bir sürü duyguyu yaşattı bana.
Ben hondanın DYLANdan vaz geçme sebebini daha uzuzn yıllar anlayamayacağım.
Üstad duyguların bizim duygularımızla aynı Bugun motorumu alalı tam 1 sene oldu ve 22.000'km deyim. Aklımda büyük motorların hayali var evet ama Dylan'ı asla elimden çıkartmayarak..
Honda Dylan'dan vazgeçmedi aslında sadeec Türkiye'ye getirmiyor sebeb ise karbüratörlü oluşu. Bunu telafi etmek için PS150'yi çıkardılar satış rakamını yükseltmek içinde tipinde bazı değişikliklere gittiler. Oysa tipine dokunmadan sadece İnjeksiyon motor yapabilirlerdi.
Benim tahminim kısa bir süre sonunda Honda SH300 modelini ülkemize getirerecek ve Sooter piyasasına damga vuracak olan bi değişim başlayacak.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
deryali dostum. yazın uzun yol yapmak istiyorum.ancak lastiğim patlarsa diye endişelerim var.(onun haricinde dylan sorun çıkartmaz) inceledim fitil olayı pratik gibi geldi.tubeless hemen inmez küçük pompa ve fitil tamir seti işimi görür gibi. sizin öneriniz nedir olası patlama durumunda.siz bu gezilerinizde ne gibi tedbir aldınız. ayrıca uzun seyahatlarda nelere dikkat edelim ekipman, vs.vs.(lastik konusu öncelikli) yapmış olduğun kaza inşallah son olur.
Erol dostum Lastiğim daha 1 yada 2bin km iken patladı. İstanbul'da otoyoldaki bi cam kırıklarının üzerinden geçince oldu. Ertesi güne kadar havasıda inmedi Fitil ile lastiği tamir ettirdim. Ve daha geçen aya kadar o şekilde kullandım 20bin km daha o lastikle idare ettim
Geçen ay Dunlop aldım ve çok çok rahat ettim çok fazla etkisi varmış lastiklerin. Belki biraz fazla cesaretlilik ama gezilerde yanıma lastik tamiri ile ilgili hiç bir malzeme/tedbir almadım. Sadece lastiğin patlamayacağına inandım.
Lastik patlamasına karşı ilk önerim köpük spreyler. Oldukça işe yarıyor. Bir arkadaşımızın lastiği hava kaçırıyordu küçük bir delik vardı o öpükle şişirdik aradan 2 ay geçti hala lastik inmedi. Fitil bence çok iyi bir çözüm lastikleriniz eski değilse firille uzun süre idare edebiliyorsunuz(sadece arada bir havasını kontrol etmek yeterli )
Honda ile uzun yola çıkarken yanına alman gereken bir ekipman yok.
Ancak honda dışındaki scooterların ne zaman ne yapacağını kestiremezsin Sym motoru olan bir arkadaşımız yanında akü takviye kablosu ile dolaşıyordu beverlylerde de arkadaşlarımız sık sık stop etme, akü boşalma durumları yaşadı. Ben sadece uzun yola çıkmadan önce yağını hava filtresini kontrol ediyorum gerekirse değiştirtiyorum. Bİrde yolumun üzerindeki honda servislerinin nerede olduğunu ve telefon numaralarını kayıt ediyorum.
Hoşça-Dostça.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
dylan lastık havası kac olmalıdır arkadaslar.sankı benımkıler fazlamıs gıbı geldı bana.
MOTOR bence bır hastalıktır.
Motosikletin önünde yazıyor. 2 kişi ve tek kişi bindiğin zaman ideal havaları öndeki listeden bakarak lastik havalarını ayarlayabilirsin.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
İzmirden aşağı doğru- Aydın, Söke,Bodrum... marmaris o yollar çok zevkli olur sonrada oradan Antalya, konya, nevşehir, Ankara, İstanbul ve tekrardan İzmir....
Tavsiye ederim. İnan bana o yolların hakkını dylan fazlası ile verecek.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
üstad, izmir-bodrum-marmaris-fethiye-finike-antalya-dönüş, burdur-denizli-aydın-izmir . dylan ile gidebildiğim kadar gitmek istiyorum. ( 1500 km) önerdiğin rota da güzel benim için fazla uzun gibi. ancak belli de olmaz uzun yoldaki performansıma bakarak değerlendirmek lazım. bir gezginci arkadaşın 4bin küsur km.lik gezisini okudum resmen etkilendim. dealim 125 scooter ile neler yapmış.
ozeronder arkadaşım. dağ başında lastik patlarsa yamayı nasıl yapacağız. fitilin avantajı, lastiğin balansının kaçmaması ben bu yüzden fitili tercih edeceğim.deryali 20.000 km.kullanmış tecrübe ile sabit
Ali abi nice kazasız belasız kmlere.peki bu fitili uygulaması nasıl oluyor ben onu anlamadım spreyde basıyosun sibob'a ama fitil nasıl oluyor merak ettim..
Kitapçığında yazan değer bar değeriydi galiba.Çevrim yapıp (Doğru mudur bilemiyorum) öne 25, arkaya yüke göre 25-28 arası değer bulmuştum.
Ben 90 kg olduğumdan ön 25 arka 27 şeklinde kullanıyorum.
Lastik tamiri içinse Keiti marka (uzakdoğu menşeili, ne kadar kaliteli bilemiyorum) bir set var.Lastik dışından delik açıp vidasıyla (aynen araba lastiği tamiri gibi)
fitil sokuluyor.Köpüğe göre baya bir zahmetli.Lastik sökmeden uygulanabilir mi onu da hiç düşünmedim.
Bu ara uzun yol yapmayacağım için boşu boşuna durmasın diye satışa çıkarmıştım.
arkadaşlar herkese selamalr.eski bi dylan kullanıcısı olarak,todayımı satıp yine dylan almaya karar verdim.
beni tanıyanlar tanır dylan today silverwing600 gibi motorların hepsini kullandım..en son sw600 ü kasımda satmıştım galiba.şimdi today var ama dylan almayı düşünüyorum.satmayı yada takas yapmayı düşünen olursa mutlaka görüşelim. today daha 1300km'de kırmızı renk çizik dahi yok..
forumu çok takip edemiyorum,motor eskişehirde ama takas yapmayı yada today almayı düşünen olursa istanbula getiririm motoru.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)