yok artık 390 mı napıyon abi nasıl yaaa maşallah valla..
yok artık 390 mı napıyon abi nasıl yaaa maşallah valla..
20 + 10 ytl şeklinde benzin alıyorum. Her gün o kadar km yapınca benzini doğru bir şekilde ne kadar yaktığını hesaplayabiliyorum. zaten 4 günde 30 liralık benzin harcıyorum.
Hava filtrem yemiz, buji yeni değişti sayılır, 2binde bir yağ değişiyor, ayrıca köprü trafiği işte hızım 40-60 ortalamada yol açılınca 140'a kadar da kısa süreli çıktığım oluyor ama çoğunlukla sakin kullanımda işte aldığım netice.
Not: Kayış ve lastik değişimide benzin'e olumlu yönde etki etti.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Vay be abi süper yaw.
senin dylan en az yakanlarıdan,baya baya ps'le filan kapışır,belkide daha bile az yakıyodur. süper
nereye varacak sonu bende merak ediyorum
Şunada dikkat ediyorum: Kalkışlarda ani gaz açmıyorum. Kırmızı ışık yandığında uzakta isem yavaşça yaklaşıyorum vb. Sonuçte benzinden ne kadar kar etsem kar çünki maaşımdan gidiyor o paralar
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
tabi tabi abi devir ekonomi devri iyi yapıyosun.Bende elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum kırmızı ışıklara filan.
http://cgi.ebay.es/Honda-Dylan-125-K...3286.m20.l1116
ayaklılara şöyle bişey yaptırmak istiyorum bu malzemeyi nerde bulabilrim.Bid sizce nasıl olur kötümü gözüküy,aynı malzemenin siyahı varmıdır acaba.
Bu arada Dylan'ın maşallah'ı var km ilerledikçe yakıt düşüyor son rekor 30 lira ile 390km
asla inanmam ortalama 60 km geçmezsen ancak olur bu yakıt ybr bile bu kadar az yakmıyor ortalama ybr 100km 3,5 km gider
Dostum yalan borcum mu var ?
Hergün 100km motor kullanıyorum. Motoru ilk aldığım günden beri sürekli benzini test ederim ilk zamanlarda 3.5, 3.7 litre gibi yakıyordu zaman geçtikçe düşmeye başladı. Mesela geçen ay 20bin bakımında 30 liraya 340km kadar gidiyordu.
Bir ara 2 kişi Ful yükle ve Tam gaz ile otobandan gaz açtığımda 4.5 litre benzin yakmıştım Basarsan zorlarsan yakıyor usta.
Buji, hava filtresi, yağ, lastik ve dayko marka kayış değişimleri ile birlikte tamı tamına 30 lira ile 390 km gittim. ( ayrıca motora tek biniyorum )
Benzin ltsi 2.87 den hesaplarsak
10.45 lt = 30 lira
1km de = 0,0769 tl
100 km de = 2,67 lt yakmışım.
e-5ten pendik-mecidiyeköy gidiyorum yol çoğunlukla dolu oluyor motoru sakin kullanıyorum haliyle sürekli basmadığım için az yakıyor. km'lerce 30km/h ile de gittiğim oluyor. Hız aralıkları 30-80 arası tam anlamıyla ifade eder. Ancak yol açıldığında ibreyi sona kısa sürelide olsa dayıyorum. kalkışlarda ani gaz vermem ve ışıklarda durup kalkarken dikkat ederim. Motordaki benzin 2-3 günde bir bittiği için bekleme/uçma vs gibi kayıplar da olmuyor.
Motordaki iyileştirmeler, yolun durumu, motosikletin kullanım şekli işte size yukarıdaki değerleri veriyor. Üstad daha inanmıyorsan ne diyim al benim motoru aynı şartlarda kullan sonucu kendin gör.
Hoşça-Dostça.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Benim motor yeni olduğu için çok yakıyor yaw...
1depo ile 190km yapıyor.
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
Honda istanbul/viaport buluşmasından fotoğraflar
http://picasaweb.google.com.tr/hayat...aportBulusmasi
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Sağolasın
Kayış ve lastik ne marka almıştınız?
(**Kayış dayco sanırım?)
Ben bu lastikleri almayı düşünüyorum.
buzmotor
110/90-13 56P Pilot Sport Scooter 120 TL
130/70-13 63P Pilot Sport Scooter 130 TL
Kappa cam Özen motorda 110 Euro
http://www.ozenmotor.com.tr/Iletisim.aspx
Givi Cam
Samura motorda (kızıltoprak) 120 Euro
Bir de bu sitede iki marka da var (givinin iki tip camı,Kappanınki yok şu an)
http://www.motorturk.com.tr/givi_scooter_cam.html
Alışveriş için sadece havale göründüğünden buradan alamadım.
Diğer iki mağaza taksit seçeneği sunuyor.
gt81 - bahsettiğin lastikelr sanırım michelin.
benim aldıklarıım
Honda Güngör Motor
110/90-13 Dunlop Scooter 100 TL
130/70-13 Dunlop Scooter 90 TL
+ takma, balans ücretsiz.
Lastiklerden son derece memnun kaldım.
+ işçilik bedava
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Teşekkürler Deryalı.60 TL cebimizde kalsın :p
CBA Cem o sorduğun sanayide saçcılarda oluyor, genelde otobüsler için de yaptırılıyor. sende bir saçcıya gidersen motoruna uygun şekilde kesip ayarlayacaktır.
Gilera Runner vxr 200 (pert...)
Piaggio Xevo 250ie
bana kalırsa hiç elleme derim çünkü hoşlanmadığın bir zaman olursa söktüğünde eskisi gibi olmaz
genelde bu saçları vidayla tutturuyorlar motoru deldirmek gerekir takarken. Ama bu ebay daki nasıldır bilmiyorum dylan için yapmış gözüküyor çünkü adamlar
Gilera Runner vxr 200 (pert...)
Piaggio Xevo 250ie
Anladım eren bende iptal ettim şidilik o işi..
serkan bende bugün elciği söktüm ne zor sökülüyor o yaa,yanlız ben senin nasıl yaptığını tam anlayamadım.ben gidonun içindeki demiri az bişey boşaltayım isityorum ama nasıl olcak bilmiyorum burdaki ustalara gösterdim matkapla olmaz diyor sen nasıl yaptın yaa.Delircem yapamazsam..
bu resimden gösterirsen nereye kadar dolu olduğunu,usta diyoki o borunun tamamı doludur dio delirtcek beni öylemi acaba
bide şurdan bakınca sanki oraya kapak gibi bi demir kaynatmışlar.nasıl acaba yaa delircem.gözünü sevem yardım et.yarında yağmur var uğraşamam ustayla filan öfff
ustada böyle şey görmedim dio helal olsun hondaya dedi
Cem o demiri delmek çok zor. Benim yaptığım şekili elimden geldiğince çizmeye çalıştım. Topuzu alınca içinden geçen vida ve arkasına takılacak somunda yanında zaten. Senin yapacağın 2 şey var. 1.si 2 tane elciğin tam iç çapı kadar genişlikte içindende vidanın geçebileceği kalın pul bulmak. Topuzla gelen bi parça daha var onu iptal edeceksin. Gidonun içi oyuk olmadığı için onu kullanamıyoruz. 2.si ise vidanın ucu elciğin içinde fazlalık olacağı için arkadan takılacak somunun tutunabileceği kadar kısımı bırakıp fazlasını demir testeresiyle kesmek. Dikkat et çok kesmeyesin. Sonra vidayı somunu takacak yer olmaz. Azda kesme içerde fazlalık yapar elcik yerine oturmaz. iyi ölçüp biçmen lazım. Sonra aynı şekildeki gibi içeriden önce pulu sonra somunu vidayla buluşturuyosun. içeriden somuna ulaşmak içinde motorun takım çantasındaki buji anahtarını kullan. tam bu iş için. içerden somunu buji anahtarı ile sabitle dışarıdanda vidayı sıkıştır. şekilde yazdım zaten elciğin yan tarafı topuz ile pul arasında sıkışıyor. tek parça haline gelen elcik ile topuzuda direk yerine tak. Biraz zor giriyor ama zor girmesi daha iyi. yerinde zamanla dönmez. Birde gaz tarafı plastiktir. O plastiği falçatayla uzunlamasına çiz çizebildiğin kadar. Pürüzlü olsun olabildiği kadar. Elcik ilerde sıcaktan genleşip gezıda çevirmek istediğinde boşa dönmemesi için. Sakın sabun yağ felan kullanma. Takabiliyosan kuru tak. Baktın olmuyo su kullan. Bu elciklerin kitapçığında yazıyodu. kolay gelsin.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Serkan abi hiç bişey anlamadım salakmıyım neyim.kusura bakma. anlamadığım şu sen nasıl vidayla somunu birleştiriyosun demirin içi boş değil nasıl anlamadım yani nese serkan böyle olmuycak.kusura bakma yordum seni ama ben en iyisi onun içi deldirmenin bi yolunu bulayım.
durya sen nasıl elcik aldın yanları boşmu yoksa motorun orjinal elcikleri gibi yanları kapalımı
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)