cem 3750 verdım,vermıyor.bakıyorum denk geldımı alıcam,ama pıyasayı goruyorsun.satmadan alıcam.benım motorada musterı cıkıyor onlarda,olu fıyat verıyor.
cem 3750 verdım,vermıyor.bakıyorum denk geldımı alıcam,ama pıyasayı goruyorsun.satmadan alıcam.benım motorada musterı cıkıyor onlarda,olu fıyat verıyor.
MOTOR bence bır hastalıktır.
nese abi hayırlısı yalnız o senin baktığın dylan temizdi araç sahibi ne istiyor
son 4000ytl.dıyor.sıyah olsa dusunmeyecegım de.mavı olusu ısı bozuyor.
MOTOR bence bır hastalıktır.
abi o kadarda kötü değil mavi yaw ama tabi senin bilceğin iş 4000 ytlde fna deil aslında ama böyle bi zamanda 4000ytl için baya bi düşünmek gerek..
Herkese selam,
Pasif olarak forumu takip ediyorum.Ben de bir dylan kullanıcısıyım.Sanırım mhyen'in motoru bende
Bir kaç sorum olacak.Çoğu sayfayı okumaya çalıştım ama oku oku bitmiyor.
Sorularım için aramaya başlayıp kendimi başka sayfalara dalmış buluyorum.Daha önceden sorulup cevaplandıysa affola.
Motor 5000 kmde 2008 model.Boyum 1.89.Benzini sürekli Shell'den alıyorum.
Kadıköy-Gebze arası 45-50 km yol yaptığım için rüzgardan rahatsız oluyorum.
Ön cam almak istiyorum ama hala karar veremedim.Bazı ilanlarda yazlık kışlık cam şeklinde görüyorum.Uzun ya da kısa olması mı yoksa başka birşey mi?
Uzun ya da kısa cam marka,kullanım açısından ne önerirsiniz? Bazen köprüden de geçiyorum.Hatta cam taktırmadan önce test etmek için çarşamba kar yağdığı gün de geçtim.Bu şeklide 70-80 km/h hız civarına çıktığımda yan rüzgarın etkisiyle zorlanmaya başladım.50 km/h civarında problemsizdi diyebilirim. Köprüden geçerken uzun cam büyük problem yaratır mı?
Kappa (ya da givinin?) elciklere kadar örten modeli en çok rağbet gören modeli sanırım?
Diğer bir sorunum bugün motoru çalıştırıp 5 dk kadar yol aldıktan sonra çalışır halde sağa çekip 3 dk lık bir telefon görüşmesi yapıp ardından devam ettim.200 mt sonra ışıklarda durdum ve kalkarken stop etti.Yerler ıslak olduğundan çok yavaş şekilde kalkmaya çalışmıştım.Rölanti devrim sanırım biraz düşük.Daha önceden baya bir yüksekti(miş serviste düşürdüler Bu biraz yakıt tüketimimi olumlu yönde etkiledi galiba)
Eski mesajlarda stop etme konusu karbüratör değişimine kadar gitmiş bu yüzden meraklandım.Rölanti devriyle alakalı olabilir mi?
Hangi eldivenmiş o yaw Ben richa aldım bi dünya para verdim ama yok yok. 5 derecenin altına dayanamıyor.
Thermal içlik eldivenin içine giyiliyor ve üzerinede kışlık eldiven. Sanıyorum ülkemizde yok Yurtdışından getirtiyorum. İsteyen olursa getirtebilirim 5 günde geliyor.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
hein gerickeden almistim..
baya buyuk bulasik eldiveni gibi)
ama eski seridir muhtemelen 2006 yilinda almistim..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Öncelikle hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Dylanı ön camsız kullanmak heleki bugünlerde gerçekten delilik
Camın çok fazla faydası var. Kappa'nın camı harika ve sanki araba içinde gidiyormuşçasına sessiz ve korumalı. Cam taktırdığınızda denge kaybı yerine bilakis rüzgarı daha iyi yaydığı için üzerinize almadığınız için daha rahat edersiniz.
Kappa gerçekten müthiştir ama yağmurlu ve karlı havalarda su topladığı için veyüksek olduğu için yolu görmek çok zor oluyor. O yüzden biz çin malı büyük cam alıp onu kestiriyoruz hem hesaplı oluyor hemde kış için daha iyi.
Havalar ısınsın ben tekrardan kappa takacağım.
Ben köprüyü hergün kullanıyorum Eğer kuvvetli lodos yada poyraz varsa sarsılmamak mümkün değil. Büyük bir araç bulup yanına sığınacaksınız ve mümkün olduğu kadarda yavaş gideceksiniz başka yolu yok. Köprüde sarsılmanın camla alakasıda yok.
Stop etme ile ilgili benim bilgim malasef yok çünki hiç başıma gelmedi ama eminim arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Teşekkürler Deryalı.Geçen hafta 40 km sonunda parmaklarımın donduğu hissine kapılıp sağa çekmek zorunda kaldım
Biraz soru bombardımanı gibi olacak ama kusura bakmayın.
Kappa için yağmur kaydırıcı etkili olmuyor mu? Çin malı cam nereden temin ediliyor? Çin malı için takma aparatı Kappanınkini mi kullanıyorsunuz yoksa kendi takma aparatı oluyor mu?
gt81 öncelikle hoşgeldiniz.cam kosunda deryali abi yeterince açıklayıcı olmuş benimde stop etme problemim hiç olmadı ama başka bi forumda bu konuyla ilgili bişeyler hatırlıyorum eğer bulursam buraya eklerim.
Eller donduğunda biraz durup egzosta elleri ısıtmak sonra eldivenleri giyip yola devam etmek oldukça faydalı. Bakalım yeni sipariş ettiğim termal eldiven içliği işe yarayacak mı.
Öncelikle cam aparatı kesinlikle orjinal almalısınız. Herhangi bir honda bayisine giderek 75 ytl civarına satın alabilirsiniz.
Kappa camı ( 100 ytl ) istediğiniz zaman alıp o aparata takabilirsiniz yüzde yüz uyumlu. Çin malı camları herhangi bir asya motora gittiğinizde ( 40 ytl ) temin edebilirsiniz. Sonra Göztepe oto sanayisinde bir camcı var ona götürüp aparata denk gelecek şekilde delikler açtırıp dylana görede camı kestirebilirsiniz ( 10 ytl ) Bi kaç arkadaş gelip yaptırmış derseniz adam hatırlayacaktır. Karar verirseniz tam adresi veririm.
Bu sabah
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
amanın nolmuş öyle istanbula,nolmuş o dylana haberler karın bu kadar etkili olcağını söylememişti yaww
ali abi işe nasıl gittin ayrıca motoru çalıştırmayı denedinmi çalıştımı çok merak ettim..
ayrıca yazık abi motora yaa kapalı bi yerin yokmu en azından üstü kapalı bi yer acıdım valla donmuştur makina
vay be kara bak..
bizim burda niye yok ya..
uyandigimda kar gorurum diye bekliyodum hic bisi yok
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
kardeş, bu fotoları Uludağ da mi çektiniz
Saygı görmek istiyorsan Saygı göster :bounce:
hehe arkadaşlar istanbul garip bir yer. İşte aydos dağının etekleri bu sabah bu halde idi. Ama bende istanbula çok kar yağmadığını görünce şaşırdım.
Motorun çalışmasında sorun yok. Sabah ilk marşta aldı. Hava -2 dereceyi gösteriyordu.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
maaşallah valla ali abi tek marştada almasıda iyimiş
yolda giderken kontrol zorluğu olmadımı ali abi
GT81 5000 km deymişsin. Bugüne kadar bujin değişmedi sanıyorum. Gazı verdiğin an cıyk diye bi sesle birlikte motor stop ettiyse bujiyle alakalı. Bujiyi değiştir düzelecektir. Ama rolantide çalışırken kendi kendine stop ettiyse benzinle veya rolentiyle ilgilidir. Tabiki başka şeylerden olma ihtimalleride var. Biraz daha bekle yine yaparsa dediğim gibi nasıl stop ettiğine dikkat et. Gazı verdiğin an değişik bir sesle stop ederse bujiden yok durduğu yerde kendiliğinden stop ederse benzincini değiştir derim. oda olmadı hala devam ediyorsa servise danış son çare.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Deryali çok sağol. Honda'da satılan F.Fabri ise o apartın rengi gri galiba onu beğenmedim . O zaman Kappa+Aparat alıyorum. Müsait olduğunda Göztepedeki ustanın yerini tarif edersen memnun olurum.
-BSI- bujiler değişmedi.Aşırı gürültü olduğundan cıyk diye bir ses farkedemedim İlerleyemediğimi anlayınca gazı biraz daha açtım.Göstergede kırmızı ışık görünce anlayabildim.Vitese atıp gaz vermemekten dolayı stop etmiş gibi oldu.
Bir de sabahları çalıştırırken iki kere gaz verip bıraktığımda stop edebiliyor.Stop edeceğini tahmin edip 3-4 kez gaz verince kurtarıyorum.
Rölanti devri eski halindeyken 1 depo benzinle şehiriçi 180-190 km yapıyordum.Şimdi biraz daha menzilim arttı.
Honda daki fabri değil yaw kappa için satıyorlar siyah renkte. O fabri yi ben hiç beğenmiyorum bizim motorlara hiç yakışmıyorlar.
Serkan göztepedeki sizin ara sokaktaki camcının adı ve adresi sende vardır
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)