ben dylanda hiç öle bir sorun yaşamadım dostum büyük ihtimal enjeksiyon sisteminden kaynaklanıyo olabilir..son hız konusu ne oldu sende yokuş aşağı yada düz yolda kaç kilometreyi yakalayabildin??
ben dylanda hiç öle bir sorun yaşamadım dostum büyük ihtimal enjeksiyon sisteminden kaynaklanıyo olabilir..son hız konusu ne oldu sende yokuş aşağı yada düz yolda kaç kilometreyi yakalayabildin??
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Benim dylanda da o tarz bir durum yok.Sıcak soğuk demiyor maşallah saat gibi çalışıyor
2100km deyim duz yol max son hız yatmadan 120km yatınca 125km, meilli yolda yatmadan 135km, yatarak 148km hızlarını netleştirdim. ama bu hızlar şak diye cıkmıyor gunduz cok yavaş ulaşabiliyorum akşam hava serinken daha cabuk ulaşıyorum bu hızlara. eger sicak-soguk farkları bir problem ise? servise goturup kafasına atıcagım...
Serkan(BSI) benim için herşeyi çok takıyorsun, olmayacak şeyden sorun çıkarıyorsun diyordu.Pokemon sen benden betersin yaaaw
Havanın illaki etkisi vardır de geç git.Yani sana kalsa benim anladığım kadarıyla 2100'deki motoru açalım deseler açtırcaksın
Bizde motorların çok üzerine düşüyoruz, çok ince şeylere kafa yoruyoruz derdik. Meğersek bizimkiler hiçbirşeymiş. Havanın etkisi vardır şöyleki. Soğuk hava daha yoğun olduğu için motorun içerisine soğuk havada alınan hava daha yoğun olur. Daha yoğun havada birim zamanda motora giren oksijen daha çok olur. Bu nedenle motor kısmen daha performanslı çalışır. Ama bunu nasıl bilmeden hissettin valla helal olsun. 2100 kmdeki bir motoruda akşam daha iyi hızlanabiliyorum, sabah hızlanamıyorum diye götürüp servisin kafasına atmayın. Motorun hızını rüzgarın şiddetinden, deponuzun dolu boş olmasına kadar birçok şey etkiler. Asfaltın pürüzlülük derecesi bile. Kaymak gibi düz bir yolda, yeni, ziftin üstüne çakıl taşı serilerek yapılan tarzdaki düz bir yolda gittiğinizden daha hızlı gidersiniz. Bu 3km olur 5km olur. Dylan Ps gibi otobanlarda çoğunlukla dip gaz giden motorlarda son sürati aynı yolda, farklı zamanlarda 5 az 5 fazla görmek sorun göstergesi değildir bence. Önemli olan yakıt sarfiyatlarınızın ortalama hep aynı değerde olması.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Vayy Serkancığım sen tatilde değil miydin ya?Kulaklarını çınlattım bir baktım ki gelmişsin
ah ah ben o eski motorumdan cektilerimden sonra uzman kesildim artık (gaz verince hız keser hızlanınca ses gelir yagmurda calışmaz benzine su kacar yazın rolanti yuksek olur daha neler neler)
aldıgım cin malı gibi 1400ytl değilki aman diyip geciştireyim 7250ytl para be. ufak bir kazada motorum cizilince ayagımın acısını bırakıp tek ayak zıplaya zıplaya ciziklere bakıp icimden bir parca kopmuşcasına eyvah bo*u yedim diye bakarken, sicakta boyle sogukta şoyle hız şunu gecmiyor debriyajdan ses geliyor gibi en ufak seyleri kuruntu yapmam, sizlerle paylaşıp bilgi almam anormallikse ben anormalim...
kusura bakmayın ama ben bas gaza boşver diyemiyorum...
dostum son hız konusuna takılıyodun oda çözülmüş gördüğüm kadarıyla 148km çok iyi bir sürat bence 150cc hacmindeki bir scooter için..250ccler dahi o süratlerde zorlanıyo..benimde dylanda gördüğüm hızlar bu şekilde ki ben 55-60kg civarıyım..son hız 140ta takılıyo nedense hiçbir zaman ibreyi aşağıya doğru indiremedim..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Bende çok titizimdir. Her binmemde dinlerim motoru sesinde ufakta olsa değişiklik varmı diye. Tabiki bir anormallik görürsen sorabilirsin ama havanın soğuk sıcak oluşuyla motorun çalışma farkı olması normaldir. Eski motorundan çektiklerinden sonra hak veriyorum ama dediğim gibi hava ve yol şartlarına göre motor performansında çok azda olsa sapmalar olabiliyor. Tekleme, hararet, stop etme gibi çok bariz problemler olmadıkça bu motorun ayarı kaçmış eskiden böyle değildi dedirtmez pek bizim motorlar. İçin rahat olsun. Bas gaza boşver de deme zaten. Yağını, suyunu, sesini, soluğunu kontrol et.
Tatilden erken dönüş yaptım bir bakayım dedimm ne var ne yok.Vayy Serkancığım sen tatilde değil miydin ya?Kulaklarını çınlattım bir baktım ki gelmişsin
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
82 kilo agırlık arka 33 on 28 hava basıncı, gece saatleri hava serinken bayagı meilli yola 110 ile girdim yatarak 148km ulaşmam bayagı zaman aldı.
dylan 140 kadran degilmi? ibre 140 i gecmemesi buyuk ihtimal tam orda ufak bir pin vardır(dışta veya icte) ibre 140a gelince pine carpıyor bence. onu cıkarabilirsen daha fazla yız yaptıgını 140 i gecince gorursun...
hayır pin veya başka birşey mevcut değil motor 140km yi bir santim geçmiyor bende acaba ibremi takılıyor diye düşündüm ve test ettim nasılmı motoru oto yıkamada yıkarken herzaman tazyikli su ile orta sehpadayken tekerleri çevirterek jantlerı yıkardım tazyikli su olağan üstü bir süratle çevirir tekerleri suyu aynı noktaya tutarsanız bende kontağı açtım ve ön tekeri çevirttirmeye başladım inanılmaz ama gerçek 140km ye geldi ve geçti yaklaşık 150km yada 155km yapmıştır ibre gösterge panelinin dairesel şeklinin bittiği yere takıldı sinyal lambasını falan geçti anlayacağınız aslında motor 140 geçmiyor geçse ibre bunu gösterir Unutmadan tel koparmı diye korkmadım çünkü sizde biliyorsunuzdurki dylanlarda tel yol manyetik sensörle hız ölçtüğünden her hangi bir tehlikesi yok Dylanla göstergeyi devirdim 140km nin dışına çıkardım ibreyi derse birgün birileri inanabilirsiniz mümkündür gösterge izin veriyor
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
Arkadaşlar bilginiz olsu diye söylüyorum.Kızıltoprakta Suzuki servisinden bir arkadaşımızda Dylan 150 nin ibresini nerdeyse sinyale dayadığını iddia etmişti.Bu arkadaş 57 kg ağırlığında.Acaba güç ağırlık oranı son süratte bu kadar fark yaratır mı ?.Ben 74 kg luk bir sürücü olarak rüzgarsız düz yolda max 135 gördüm.Hafif rampa aşağı zaten rahatlıkla görüyorum ama hiç bir zaman daha fazlası olmadı.Bu arada ps150i 148 km gördüyse biraz daha hoşuma gitti bu itiraf etmeliyim
evet ben bunu bir arkadaşımdan duymuştum kendisi ibrenin sinyalin üzerine geldiğini söylüyordu arkasından takip eden klr650' yi kullanan ise dylanın tam arkasında 150km ile gittiği halde dylanı geçemediğini iddia ediyordu bu testi yapmamadaki sebeplerden biride bu ilginç ama bendede 140km'yi bir santim geçiremedim
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
Ben sinyal lambasının alt kısmına kadar getirdim. Otobandan kartal köprüsüne inen dik ve uzun rampada yaptım. Yarında geçicem, hepinizi görmeyeyim orada. :D:D
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
gökhan abi senin yöntemde iyiymiş cidden 40yıl düşünsem aklıma gelmezdi inanki..bende ne kadar uğraştıysam yokuş aşşağı filan ibre milim dahi olsa 140ı geçmedi..ama ankara istikametinden bursaya inişte gölbaşı rampası varya orda ibre 140ta takıldıktan sonra biraz daha hızlandığımı hissetmiştim..belkide psikolojiktir bilmiyorum ama bu kilo ile geçmem lazımdı hertürlü bakımı filanda tamam..neyse ya çokta takmamak lazım sonuçta scooter işte..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
motorda ciddi bir guc duşuşu başladı arkadaşlar...
motorumla her zaman cıktıgım yokuşu cıkamıyorum arkadaşlar yokuşta duruyorum kalkamıyor kaplumbag gibi hareket ediyor ayagımla ite ite hızlanıyor. nedir bu sorun?
debriyaj kısmında (honda yazısının orasında) gaza basınca cakıl taşları demire vurur gibi ses geliyor ve bu 1800km den beri sesi artmaya başladı. birşeymi var yoksa normalmi?
honda kusura bakmasın ama 11 beygirlik cin malı motorum 3 sene hicbir yokuşta bırakmadı, şimdi 16 beygirlik HONDA motor *ic gibi ortada bırakmaya başladı ve canımı sıkıltı 2250km kilometrede daha 4000km de ne olur 8000km de ne olur merak ediyorum???
Valla üzüldüm pokemon.Sakınan göze çöp batar derler ya sen hep acaba sorun mu var diye düşünüyordun.En iyisi bir an önce git servise.Bakımı falan bekleme.Anlat durumunu.Hatta D&B motora git.Ergin Usta'ya ver motorunu bi 5-10 dakika dolaşsın neyi var neyi yok o anlar.Kendisi de dylancıdır zaten
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)