Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Temmuz 2008, 17:00
#3661
pocemonmutlu adlı üyeden alıntı
bu gun bayagı soru sordum kusuruma bakmayın ama bu elcikler vıcık vıcık oluyor bugun sirkeciye gidip elcik alıcam ama ne alayım onu bilmiyorum (marka -model) bilgilendirirseniz hemen gidecegim...
Aslında bu konuda benimde bilgiye ihtiyacım var benimde elcikler orjinali ama eldiven kullandığım için pekte değişme gereği duymuyorum sana yardımcı olmak isterdim ama dediğim gibi elcikleri hiç araştırmadım ama çevremdeki arkadaşların pek çoğu silikon elcik kullanıyor
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
Reklamlar
-
26 Temmuz 2008, 22:28
#3662
-
26 Temmuz 2008, 23:03
#3663
pocemonmutlu adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun güzel olmuş ama olduğu yerde çevirmemeye gayret et yoksa içerisindeki desenler yırtılıp dağılıyor
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
-
26 Temmuz 2008, 23:16
#3664
hondaya sordum iridyum buji ve performans hava filtresi takıcagım "boşuna takarsın hicbir artısı yok" dedi dogrumu?
eger bu iki parcanında performansta etkisi buyukse araştırıp almayı duşunuyorum.
elcik bilgisi icin teşekkur ederim cok az sıvı sabunlu suyla soktum iyişallah donmezler...
-
27 Temmuz 2008, 10:44
#3665
pocemonmutlu adlı üyeden alıntı
hondaya sordum iridyum buji ve performans hava filtresi takıcagım "boşuna takarsın hicbir artısı yok" dedi dogrumu?
eger bu iki parcanında performansta etkisi buyukse araştırıp almayı duşunuyorum.
elcik bilgisi icin teşekkur ederim cok az sıvı sabunlu suyla soktum iyişallah donmezler...
iridium buji kesinlikle hem performansı hem yakıtı etkiliyor bence sen dinleme servisi taktır banada aynısını dediler ya hiç bişey farketmez takma dediler ama performansta yakıtta değişti performans okadar olmasada yakıt kayda değer değişti sürekli dip gaz 130 140ları bile gördüğüm yolculuğumda 265km yol yaptı benzinliğe girdim yinede depoda 1200ml falan vardı şok oldum ama tabi buji sıfırken oldu bu sonradan eskidikçe etkisi çok değil ama azar azar düşmeye başladı Hava Filtresine gelince bende ısrarla taktırmak istedim KN' de dylana göre yokmuş bana öyle dediler sonra BMC 'yi araştırdım onlarda bizimkine yakın bir filtreyi veriyorlarmış usta takarken sağını solunu kırpıp uydurup takıyormuş Bende aman kalsın öyle iş olmaz dedim tatırmadım orjinalini aldım 29ytl ye hatta birşey hoşuma gitti poşetinin üzerindeki bandrolde (madeın ıtalıy) yazıyordu artık sen bulursan bizede yazarsın nede olsa filtrelerimiz aynı
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
-
27 Temmuz 2008, 17:20
#3666
arakadaşlar ben anlamadım e5 te dip gaz 110-115km hızda seyrederken yanımdan siyah ps150i gecti korna bastım ama hic durmaya niyeti yok gitti. bu kişi rodaj esnasındamı bastı yoksa ben rodajı yapamadımmı 1500km ye kadar yaptıklarımı yazıyorum.
0-150km arası sehir ici 40-80km hız
150-250km arası uzun boş yollar da 60-80km hız
250-500km arası tekirdağ yolu 60-80km hız, gidiş ve donuşte birkac kere ibre 130km hızlara gelince hemen yavaşladım.
500-1000km arası sehir ici 40-80km hız
1000-1500km arası haftada 1 veya 2 kere e5 te max hız testi ruzgarlı 110-115km, motora yatınca 125km, ruzgarsız yatmadan 130km
ama 1000km bakımından sonra nekadar denesemde 110-115km hıza ulaşabiliyorum ustunu ruzgar yokken gorebiliyorum. peki bu adam aynı hava şartlarında nasıl beni gecti? en az 20km daha hızlıydı? acaba hava filtresimi tıkalı veya bujimi sorunlu yada rodajımı mı kotu yaptım? bunların hicbirisiyse motorda birsorunmu var (subab,debriyaj,v-kayışı,varyator vs.) gibi?
-
28 Temmuz 2008, 00:16
#3667
Pocemonmutlu biraz rahat ol yaw Belki onun motoru fazla km yapmıştır.Adamın boyu farklıdır vs.benim dylan da geç açıldı.Hondanın orjinal koyduğu her parça motorla sorunsuz çalışıyor.Çok küçük farklar için bir ton para vermeye değmez.O yakıt katkı-temizleyici işine hiç girme ayrıca.Enjeksiyon sistemindeki o-ringleri bozabiliyormuş.Sonra garanti de kabul olmaz.
Senin motoru yakından inceleme şansım oldu.En çok seleyi sevdim.Daha dolu,oturaklı ve rahat.Zeminin düz olması da güzel ama diz mesafesini biraz açsalar çok iyi olurmuş.Kadran da çok hoş ayrıca.Ustalarla konuştuk biraz, çok beğenmişler motoru.PGM-F1 Honda'nın tüm üst modellerinde kullandığı bir enjeksiyon sistemi ve uzun süredir sorunsuzluğu test edilmiş.Yurdum yakıtına dikkat edildiği sürece sorun yok.Güle güle kullan..
-
28 Temmuz 2008, 18:44
#3668
Arkadaşlar korlasa malossi full kit nekadara maal olur diye sormuştum cevap gelmiş yaklaşık 1000€ demişler ama ayrıntısını yazmamışlar acaba hangi parçalar var bunun içerisinde aklıma gelen bütün parçalar varsa iyi gibi geldi (piston, silindir, debriyaj, krank, variyatör ekipmanları, egzost, filtre) sizcede bu parçaların tamamı varmıdır bir bilgisi olan varmı yoksa kast ettiği sadece piston silindir gibi 2-3 parçamı
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
-
31 Temmuz 2008, 03:49
#3669
gökhan abi neler varmış kitte öğrenebildin mi?? 1000€ az para değil ya bence değmez o kadar masraf etmeye bence..eğer içinde 169cc yapan kit varsa belki bi ihtimal ama sanmıyorum içinde olacağını..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
-
31 Temmuz 2008, 18:40
#3670
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
-
31 Temmuz 2008, 22:44
#3671
Bence o kadar kasmamak lazım.Bu motor bu şekilde bile mükemmel.170 cc kit taktığın zaman bence motorun contasından tut eksoza kadar bir çok parçası değişmesi gerekir diye düşünüyorum.1000€ para zaten az değil ama bunda her türlü ıvır zıvır da yoktur eminim.Dylan'ı büyüteceğim desen o kalitede bir alet zaten bulunmaz ama yapılan masraf boşa da gidebilir
-
01 Ağustos 2008, 01:45
#3672
islemci adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar ben motosiklet servisinde çalışıyorum dylan motosikletler diğer honda motosikletler gibi değiller oldukca kalitesiz yapılmışlar motoru defalarca inceleme fırsatım oldu Bu motosikletle insan yolda kalır hemde hertarafı dökülüyor 1,5 milyarlık motosikletlerin kalitesinden farklı değil sakın paranızı böyle bir motosiklete kaptırmayın dylan sahipleri bizim servise geliyor ben dylanın onlara neler çektirdiklerini duyuyorum allah akıl fikir veriyor insana ama bazılarına verirken biraz az veriyor. sevgilerimle
İşlemci arkadaş. 2 hafta önce dylanla 2 kişi istanbul dan,çanakkale -bozcaada , manisa-turgutlu ve izmir e gittim. İzmir - istanbul dönüşü konaklamasız sadece 2.5 saat molalı oldu. Seneye Trabzona gitmeyi de düşünüyorum. Dylan la ilgili yazdıklarına katılmıyorum. Ahanda resimler..
http://picasaweb.google.com/mr.kemal...irManisaGezisi
-
01 Ağustos 2008, 11:02
#3673
mhyen adlı üyeden alıntı
Bence o kadar kasmamak lazım.Bu motor bu şekilde bile mükemmel.170 cc kit taktığın zaman bence motorun contasından tut eksoza kadar bir çok parçası değişmesi gerekir diye düşünüyorum.1000€ para zaten az değil ama bunda her türlü ıvır zıvır da yoktur eminim.Dylan'ı büyüteceğim desen o kalitede bir alet zaten bulunmaz ama yapılan masraf boşa da gidebilir
Dylan öyle birşeyki 150cc lik bir scooterdan beklenenden hatta vitesli 150cc lik bir motosikletten bile daha fazlasını verdiği için genelde dylan beni aç gözlülüğe alıştırdı ve bu nedendendirki daha daha iyi yerde zirvede görmek istiyorum dylanımı malossi 170cc yi bu yüzden düşünüyorum ama sizlerde haklısınız sanırım 1000€ biraz fazla düşündüğüm bütün parçalarında bu kitin içerisinde olacağını sanmıyorum zaten ama araştırmam devam edecek
murus adlı üyeden alıntı
İşlemci arkadaş. 2 hafta önce dylanla 2 kişi istanbul dan,çanakkale -bozcaada , manisa-turgutlu ve izmir e gittim. İzmir - istanbul dönüşü konaklamasız sadece 2.5 saat molalı oldu. Seneye Trabzona gitmeyi de düşünüyorum.
Dylan la ilgili yazdıklarına katılmıyorum. Ahanda resimler..
http://picasaweb.google.com/mr.kemal...irManisaGezisi
fotolar süper dylanla bu gezi dahada bir süper olmuştur heralde Emeğinize sağlık teşekkürederim
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
-
01 Ağustos 2008, 12:54
#3674
bence motorun orjinalini bozmaman daha hayırlı eskilerin dediği gibi motoru eline alırsın yaptığın masraf boşa gider birde tamir masrafları cabası astarı yüzünü geçme olayı olmasın
-
01 Ağustos 2008, 15:57
#3675
selçuk sezer adlı üyeden alıntı
bence motorun orjinalini bozmaman daha hayırlı eskilerin dediği gibi motoru eline alırsın yaptığın masraf boşa gider birde tamir masrafları cabası astarı yüzünü geçme olayı olmasın
tabiki orjinali herşeklinden daha iyidir ama malossi gibi işinin uzmanı bir firmada bu kitleri motoru dağıtacak şekilde yapmıyordur diye düşünüyorum en azından uyumluluk testleri yapılmıştır sanıyorum bunu aynen şöyle düşününn AMG' yada BRABUS'un modifiyelerinin arabayla uyuşmayarak arabanın motor indirdiğini falan düşünün şahsen ben düşünemiyorum çünkü bunun sonucunda okadar yaptıkları isim beş paralık olur bunu göze alamazlar ve yaptıkları işi belki onlarca kez mühendislik testlerden geçiriyorlardır Buna ek olarakta şunu söylemek ve altını çizmek istiyorum yapılan modifiye yarım yamalak olmamalı silindir piston değişip sadece bırakılmamalı sonrada krank neden krıldı diye oturup düşünürüz yada subapler neden ayar tutmuyor nebileyim birsürü ıvır zıvır yani yapılan iş tam olmalı silindir piston subap kapakları debriyajı şanzımanı kısacası organların tamamı aynı işlemi görürse korkulacak birşey olacağını sanmıyorum
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
-
01 Ağustos 2008, 19:26
#3676
GökhanYENİCELİ adlı üyeden alıntı
tabiki orjinali herşeklinden daha iyidir ama malossi gibi işinin uzmanı bir firmada bu kitleri motoru dağıtacak şekilde yapmıyordur diye düşünüyorum en azından uyumluluk testleri yapılmıştır sanıyorum bunu aynen şöyle düşününn AMG' yada BRABUS'un modifiyelerinin arabayla uyuşmayarak arabanın motor indirdiğini falan düşünün şahsen ben düşünemiyorum çünkü bunun sonucunda okadar yaptıkları isim beş paralık olur bunu göze alamazlar ve yaptıkları işi belki onlarca kez mühendislik testlerden geçiriyorlardır Buna ek olarakta şunu söylemek ve altını çizmek istiyorum yapılan modifiye yarım yamalak olmamalı silindir piston değişip sadece bırakılmamalı sonrada krank neden krıldı diye oturup düşünürüz yada subapler neden ayar tutmuyor nebileyim birsürü ıvır zıvır yani yapılan iş tam olmalı silindir piston subap kapakları debriyajı şanzımanı kısacası organların tamamı aynı işlemi görürse korkulacak birşey olacağını sanmıyorum
Bu dediklerin olmayacak şey değil ama dünya'nın parasını tutar.Nereden baksan o paraya 2. el 2006 civarı orta halde bir dylan alınır.Ayrıca o kadar değişikliği yaptıktan sonra ben olsam bir şekilde ön paneli de değiştirmeye çalışırdım.Dylan ile zaten orijinalinde 140'ı görebiliyorsun.Aynı panelde aynı km'yi görmek neye yarar ki?Şöyle 180'lik ibresi olan bir panel yerleştirip 150-160 civarına da geleceksin ki yaptığın iş bir şeye benzeyecek.Tabi bu benim görüşüm
-
01 Ağustos 2008, 21:04
#3677
mhyen adlı üyeden alıntı
Bu dediklerin olmayacak şey değil ama dünya'nın parasını tutar.Nereden baksan o paraya 2. el 2006 civarı orta halde bir
dylan alınır.Ayrıca o kadar değişikliği yaptıktan sonra ben olsam bir şekilde ön paneli de değiştirmeye çalışırdım.Dylan ile zaten orijinalinde 140'ı görebiliyorsun.Aynı panelde aynı km'yi görmek neye yarar ki?Şöyle 180'lik ibresi olan bir panel yerleştirip 150-160 civarına da geleceksin ki yaptığın iş bir şeye benzeyecek.Tabi bu benim görüşüm
Evet çok pahalıya patlayacağı kesin işçiliği dahi yüzlece ytl tutar sanırım en mantıklısıda orjinali ile oynamamak dylan 140km yi görüyor ben çok yaptım ama her yolda yapmıyor zaten malossi fikride her yolda yapabilmek isteğinden çıktı diyebilirm zevkler farklı farklı racing motorla 140km zevk vermez veyada herhangi gir yüksek cc motorda zevk almam ama dylan ile 140km çok tatlı geliyor bana sonuç olarak kesin karalı değilim yapıcam da diyemem yapmıcamda diyemem herşey zamana bağlı
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
-
02 Ağustos 2008, 02:02
#3678
GökhanYENİCELİ adlı üyeden alıntı
Evet çok pahalıya patlayacağı kesin işçiliği dahi yüzlece ytl tutar sanırım en mantıklısıda orjinali ile oynamamak
dylan 140km yi görüyor ben çok yaptım ama her yolda yapmıyor zaten malossi fikride her yolda yapabilmek isteğinden çıktı diyebilirm zevkler farklı farklı racing motorla 140km zevk vermez veyada herhangi gir yüksek cc motorda zevk almam ama
dylan ile 140km çok tatlı geliyor bana sonuç olarak kesin karalı değilim yapıcam da diyemem yapmıcamda diyemem herşey zamana bağlı
bak benim motor daha 1 bucuk aylık ve şimdiden acık hava filtresi, iridyum buji, kayış, varyator misketlerini araştırıyorum neden araştırıyorum? kendi egomu tatmin etmek icin. altımda kucuk canavar yatıyor ve o canavarı daha fazla guclendirip, gaza bastıgım zaman harcadıgım paranın karşılıgını hissetmek bambaşka birşeydir.
eger bu parayı harcıyorsam kendimi tatmin etmek icin, motor erken rektifiye girsede veya başka problemleri cıksada bana koymayacagına kesinlikle eminim...
buyuk motordan buyuk guc cıkar ama kucuk motordan emsallerine gore daha buyuk guc cıkartırsan alacagın zevk inanılmazdır...
-
02 Ağustos 2008, 07:48
#3679
YAMAHA Yaşamı Başka Yerde ARAMA veya Honda Hayat Onda Bence Yaşamda Hayatta Sürmekte ...
-
03 Ağustos 2008, 16:26
#3680
arkadaşlar motorum sicak havada torku duşuyor yavaş hızlanıyor seriligi yok ama serin havada tork tavan yapıyor cok cabuk hızlanıyor. 0-20km basınca on teker nerdeyse 1 santim yerden kesiyor, nedir bu yaa eski motorumda boyle birşey yoktu acaba enjeksiyondanmı kaynaklı yoksa her motorda boylemi oluyor?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler