Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Haziran 2008, 22:44
#3561
hocam bak geçen gün titanla çok pis kaza yaptım, U dönüşünün yasak olduğu yerden aniden dönen ford transite 70km hızla giderken öyle bir çarptımki olursa o kadar olur heralde.. vitesli motorlarda koruma demiri olduğu için motor bu demirin üzerinde devriliyor ve bende kaza esnasında minibüse kafamı çarperken kask olduğu için kurtuldum. üzerime devrilen motoru koruma demiri engelliyor hatta motorun hiçbir yerinde çizik bile olmuyor, ben bu şekilde çok kaza yaptım hepsinde de koruma demirinin faydası çok büyük oldu, hele ki ayağımın üstüne devrilse bir de sürüklensen yanarsın..
motorun sadece ön jantı eğildi birde çamurluğu kırıldı. eğer dylanla çarpsaydım ne ben kurtulurdum ne de motor, motoru satsan tamirine yetmez di belki..
Benim şu an ki hedefim cbf250 zaten
Reklamlar
-
29 Haziran 2008, 22:46
#3562
Mikuni adlı üyeden alıntı
hoca sen yavaş gidersen tabi seni sağa atarlar, ben titanla bile 110 la gidiyorum, ben atiyorum milleti sağa..
şimdi bende ybr var, 100 den aşağı hiç düşmem yoluna göre, asla kimseye yol vermek zorunda kalmıyorum, çünkü benim dört gözüm var, 2 si aynalarda 2 si de yolda.. arkadan gelen aracın hızına göre hareket ederim.
Sende zamanla e-5 trafiğinin uzmanı olursun, benim altımda
dylan olsa 120 den aşşşa beni kurtarmaz..
en iyi yol paralı olan tem otoyoludur, e-5 ten nefret ederim. çünkü yol 2 şerit ve bir sürü kamyoncu var.
tecrübe
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
30 Haziran 2008, 07:57
#3563
-
30 Haziran 2008, 09:35
#3564
freenautilus adlı üyeden alıntı
Benim makina da aynı şekilde iş çıkışları böyle geç çalışır bazen.Biraz gaz vererek çalıştırmayı dene, hemen alıyor.Ben bunu hava sıcaklığına bağlıyorum.Sabah motor tam soğumuş oluyor, jikle ile çalışıyor olabilir.Ama iş çıkışı jikleyi devreye alacak kadar soğumamış oluyor ve mevcut haliyle de tık diye almıyor.Biraz sallama bir teori olabilir aslında.Ama kışın her şekilde tak diye çalışıyor Ankara'da.Bunu hava ısındığında yapıyor.Hiçbir problem de görülmüyor servise gittiğimde.O nedenle ben havaya bağlıyorum durumu
Evet aynen dedigin gibi sabahlari hemen calisiyor. Ancak daha sonra butun gun alisveris merkezinin otoparkinda bekliyor. Icerisi oldukca sicak oluyor aksamustu. Bir ihtimal rutubet yuzunden de olabilir. En iyisi servise danismak sanirim.
-
30 Haziran 2008, 16:54
#3565
Buraya epeydir uğramıyoruz forumun haline bak... Konuşulan konulara... neyse;
Mehmet senin motosiklet tecrüben fazla yok ve anladığım kadarıyla belli bir hızın üstüne çıkınca motoruna ve kendine güvenin azalıyor. Acemi birisi için bu çok normal. Lastikler büyük sıkıntı değil ama motor üzerindeki ağırlık dengesi de çok önemli. Bu motorların lastik çapı ufak, yollar kötü, motor ile bütünleşmezseniz sizi yoldan da atar, üstünde de. Önce kendi üzerinizdeki güvensizliği atın. Motorunuzu iyi tanıyın, nelerden hoşlanıp nelerden hoşlanmadığını bilin ona göre kullanın.
Zevkini, tarzını bilemem ama vitesli motora da binsen senin bu durumun bence değişmeyecektir. Bu zamanla ve tecrübe ile bitecek birşeydir. Bu motorlarda bence acemilere satılmamalı. Tecrübe edeceğiz derken verdiğiniz paraya yazık. Bu yaşıma değin pek çok motor kullandım(gsx-r1000, xt400, cbr600 vs.). Her yönü ile düşündüğümde en çok keyif aldığım motor Dylan diyebilirim.
-
30 Haziran 2008, 19:02
#3566
-
30 Haziran 2008, 19:08
#3567
Mehmet benim tavsiyem her lafa kulak asmaman, bu motordan sonra almak isteyeceğin tek motor, seni uzun yollarda da rahat ettirebilecek 250 cc bir motor olacaktır. Ve bunu da en az 3-4 yıl sonra almalısın. Gerisi kesinlikle boş şeyler. Şu kadarını söyleyeyim bu motora ve sonrasında tüm motorlara alışabilmen bir süreçtir. Ve bu süreç hiç de öyle kısa bir süreç değildir. Kendi motoruna ve trafiğe hakim olman kesinlikle o motor üzerinde en az 1 yıl kullanman ile mümkündür. Ve tüm tehlikeleri de bu süreçte yaşarsın. O yüzden çok çok dikkat.
-
30 Haziran 2008, 19:09
#3568
Sanırım toplu gezilere bol bol katılmam lazum...
Erdoğan abi benim asıl hoşuma gidenler naked türü motorlar.Fakat dylan'ı alırken hem acemiliğim çıksın hem de şehir içi gündelik olarak kullanmaktı amacım.Fakat istediğim gibi günlük kullanamadığımdan, bireysel ya da toplu gezilerde kullanmak istiyorum.E-5'te korkutucu bir kaç olay yaşadıktan sonra açıkcası altımdaki motordan biraz korktum.
Dylan ile kazanacağım tecrübenin sanırım vitesli kullanımında bir faydası olmayacak.Bu bakımdan kafam biraz karıştı doğrusu...
-
30 Haziran 2008, 23:28
#3569
arkadaşlar birşey sormak itiyorum. aklıma takılan bir gariplik var 900km de şu an p150i, 1000 olmadan bakıma soktum cunki motor eskiden 0-20km yavaş, 20km den sonra cok seri hızlanıyordu. ama bir tekirdağa gittim geldim, şimdi 0-20km acayip serileşti ama 20km den sonra eskisinden 2 kat daha fazla devir yukseliyor "eskiden bu kadar devir yukselmiyordu" ve eskisi gibi ivme kazanmıyor. şimdide 40km ve ustu seyrederken tam gaz versemde eskisi gibi seriligini gosteremiyor ve yavaş yavaş hızlanıyor. bir sorunmu var "aktarma kayisi veya varyator gibi sorunlarımı oldu" yoksa motor rodajını tamamladı parcalar birbirine uyum sagladı ve gucumu duştu anlam veremedim. servise goturdum durum bu dedim, motoru aldı 3 dakka tur attı sonra geldi motorda birşey yok belkide alıştın motora dedi, benzin olarakta maslaktaki opetten al oda yapar dedi ve yağı değiştirip, hava filtresine hava tutup 1000km bakımı tamamlandı başkada birşey yapılmadı. subap ayarlarına buji de birşey varmı yag filtresi değiştirmek gibi vs ayarlara bakılması gerekmiyormu, yoksa ilk 1000km de bunlara bakılmaması normalmi? yada ben bakımsız scooter aldım'da haberim'mi yok
-
03 Temmuz 2008, 21:45
#3570
hoca sen onu çin malımı zannettin ki her 1000 km buji değişsin hava filtresi değişsin.
Subap ayarı diyorsun ama subapın ve olduğunu ve nerede olduğunu biliyormusun?
eğer bir motosiklet 1000 km subap boşluğu yaparsa, at gitsin çöpe o zaman..
en az 16 000 km subap boşluğu oluşmaz.. rahat ol..
Üzerinde Muhtemelen Denso marka buji olmalı, yani fabrika bujisi bu olmalı. En az 8000 km gider, hatta 12000 km yi bulabilir. Dünyada denso dan daha iyi bir buji bilmiyorum..
Motordaki kalkış ve hızlanma sorununu %99 oranında enjeksiyona bağlıyorum. Hondanın fabrikasyon hatası yapacağına da gözümle görsem inanmam. Sulu benzin veya solvent oranı fazladır. Namusuyla çalışan benzinciler çok az..
Opetten yakıt alırsan tabi böyle olur. Petrol ofisinden al, 95 oktan harici benzin kullanma.Eğer Petrol ofisinden memnun kalmazsan BP den başka bir yere gitme.
mhyen adlı üyeden alıntı
Bu arada cbf 250 türü bir motorda 100-110 arası rahat gidiliyor mu?Hani rüzgar savurması ya da önde ciddi bir titreşim var mı?
rahatlıkla 120 sabit. bizzat denedim.. 160 yaptım >> boğaz köprüsünden kadıköye inen rampada..
-
03 Temmuz 2008, 21:51
#3571
Ümraniye'de bildiğin iyi bir istasyon var mı hocam?Ben Alemdağ Caddesindeki rüyam pastanesinin karşısında opetten alıyordum ama opet alma diyorsun.Başkaları da bunu önermişti.Sen nereden alıyorsun mesela?
Cem bu aralar hiç gözükmüyor.
Hoppppppp!!!!!
Nerelerdesin Cemmm???
-
03 Temmuz 2008, 22:03
#3572
libadiyede BP var ordan al. opetten benzin alınmaz. shell den ve bp den alırsan ne olur? yakıt sarfiyatı artar. Petrol ofisinden aldığım 35 ytl benzinle 360 km yol yaptım. bp ve shell den aldığım benzinle 300 km ancak yapıyor.
opeti 3 kez denedim motor çekişten düşüyor, boğuluyor ve gaz yemiyor.
-
03 Temmuz 2008, 22:18
#3573
İnanır mısın ben de buradan ilk kez almama rağmen motor rahat etmiş gibi geldi.Bu arada en mantıklısı bp ya da petrol ofisinden almak olacak sanırım
-
03 Temmuz 2008, 23:52
#3574
-
04 Temmuz 2008, 01:07
#3575
ayriyetten kafama birşey takıldı, motoru alırken (eger motoru başka servise gotururseniz garantiden cıkar burdan aldınız buraya getirmeniz gerek dediler). ya bu sacmalıgın daniskası değilmi ben başka honda servise goturemiyecekmiyim motoru? << demişsin
bu bir yalan, hemde kuyruklu yalan.. zaten sana bu yalanı söyledilerse, benzin istasyonu tavsiyeside aldatmaca olabilir evet.
ben mototalden alınan bir motosikleti konşuk motora götürdüm ve garantiden parçası değişti. tüm bayi-servisler hondanın temsilcileridir. en basit bir sorunda 0 212 234 66 32 ara.
bahsettiğin parçayı anladım. susturucunun üstünde krom bir koruma demiri o. hiçbir şeye ne faydası nede zararı yoktur. sadece gösteriş için. olmasada olur. çin malı motorların ki de uyar. kymco people modeli misal
-
04 Temmuz 2008, 08:45
#3576
pocemonmutlu adlı üyeden alıntı
(Mikuni)
ayriyetten kafama birşey takıldı, motoru alırken (eger motoru başka servise gotururseniz garantiden cıkar burdan aldınız buraya getirmeniz gerek dediler). ya bu sacmalıgın daniskası değilmi ben başka honda servise goturemiyecekmiyim motoru?
Resmen yalan.Bu kadarı da pes doğrusuBir Honda servisinin kullanıcıyı böyle saf görüp böyle keklemeye çalışması hiç hoş olmamış.Bak sana ben de bir örnek vereyim:
Ben motorumu 1000 km'de aldım.Aldığım arkadaşla beraber 1000 bakımını yaptırmaya alındığı yer olan Şirinevler Otosever'e götürdük.Orada sordum.Ben Ümraniye'de oturuyorum bakım için hep buraya mı gelmem lazım dedim.Adamlar şakayla karışık buraya gelsen de olur fakat istediğin herhangi bir Honda servisinde garanti kapsamından faydalanırsın, bu konuda hiçbir sıkıntın da olmaz dediler.Ki motorda bir aralar bana bir dengesizlik var gibi geliyordu.D&B motor, mototal ve Kızıltoprak'taki bir Honda servisine daha öyle göstermeye gittim.Adamlar gerçekten ilgililer
-
04 Temmuz 2008, 16:58
#3577
Myhen : mutluhan yada mototal'e gitme!
bende innova vardı, 12000 km bakımı için mototal ve mutluhandan fiyat aldım 120 ytl demişlerdi.
sonra konşuk motora gittim 25 ytl verdim.
Konşuk motor halkçıdır, diğerleri kazıkçıdır. D&B motor ise konşuk motorun şubesidir, fakat yıkama-soğutma bölümü olmadığı için çok bekletiyor.
şu an en iyi servis konşuk motor..
-
04 Temmuz 2008, 17:23
#3578
Mikuni adlı üyeden alıntı
Myhen : mutluhan yada mototal'e gitme!
bende innova vardı, 12000 km bakımı için mototal ve mutluhandan fiyat aldım 120 ytl demişlerdi.
sonra konşuk motora gittim 25 ytl verdim.
Konşuk motor halkçıdır, diğerleri kazıkçıdır. D&B motor ise konşuk motorun şubesidir, fakat yıkama-soğutma bölümü olmadığı için çok bekletiyor.
şu an en iyi servis konşuk motor..
Motoru aldığım ilk zamanlarda, sevinçten havalarda uçarken araştırmadan aldığım branda sebebiyle Mototal'den yediğim kazığı unutmam
-
06 Temmuz 2008, 10:27
#3579
-
06 Temmuz 2008, 10:30
#3580
İzzet abi yanlış yere yazmışsın.Bu arada kullanıcılar 4 lt civarı yakıyor dediler.Fakat bana dylan kadar güzel gelmedi ne yalan söyliyim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler