Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3541
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Selamlar. Foruma uzak kaldık sınavlardan dolayı. Tüm yazılanları okudum. 2 şey söylemek istedim.
    1.si arkada çanta takılıysa içi boş bile olsa 40 km hıza kadar ellerinizi bıraktığınız zaman gidon sağa sola yalpa yapar. Ön tarafta ağırlık azaldığından dolayı gidonun yalpa yapması normaldir. Çantanın içini nekadar doldurursanız yalpa okadar artar. Bunlar normaldir. Çantanızı sökün ip gibi dümdüz gider motor. Ayrıca arka çantaya yük konulursa motorun ağırlık merkezinin yeri değişeceği için virajlardaki davranışları da değişecektir motorun. Dylanı Dylan olmaktan çıkarttığım zamanlarım olmuştur. Durarak virajlara girmeye başlamıştım biraz yatınca dengem bozuluyordu mecburiyetten. O yüzeden tavsiyem çok yükleme yapılacaksa ağır eşyalar sele altına hafifler çantaya olacak şekilde yapılmalı. Sele motorun tam ortası olduğu için ağırlık merkezinin yeri çok değişmez böylece dengeniz de çok bozulmaz.
    2.si ise saatdeki yazıların silinmesi tecrübelerime dayanarak %95 akü ile alakalı. Şöyleki geçen sene Fenerbahçe şampiyon oldup tura çıktığımda malumunuz çakarlar açık + kesintisiz korna ile dolaşmam sonucu bir baktım göstergede ne rakam var ne yazı. Aküden çok akım çekince akü kurudu kaldı. Çakarı kapayıp kornaya basmayıda bırakınca 1 2 dakika sonra yazılar geldi. Eve gelince 10-15 dakika çalıştırdım akü toparlasın diye. Sonra birdaha da çakarlarla kornayı sürekli olarak kullanmadım. Allahtan bu sene şampiyon olmadıkta akü masrafından kurtardık. 2 şampiyonluğu çakarlı bir Dylanın aküsü kaldıramaz tahminim.

    Koray kusura bakma foruma giremiyorum hala far ampulü almadıysan evet Mtech H4 beyaz ampül tam adı.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3542

    Üyelik
    27 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ-6n Honda VFR 800a
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullan.
    Elbetteki buraya yazp paylaşackasın hem bizim tecrüblerimizden yararlanmak için hemde sen bize kullandığın motor tecrüblerini aktarmak için. neticede burada PS150ie yi anlayabilecek yegane insanlar var.

    Rodaj süresi olayına fazla kafa yorma 500 e kadar motoru zorlama yeter mesela yokuş aşağı iniyorsun gaza biraz dokunsan 80-90 a zorlanmadan çıkar bunda bi sakınca yok ancak yokuş çıkarken iki kişi gidiyorsundur ve gazı baya açmana karşılık motor 60-70 le gidecektir. Motoru dinle ve zorlanma sesi çıkıyorsa hemen gazı gevşet bu şekilde 500ü geçtikten sonra biraz zorlayabilirsin. 1000km yi geçtikten sonra sınır tanıma

    Bir önceki moturun sanırım teker çapı PS den daha küçüktü küçük çaptaki tekerler her zaman daha seri kalkar. Benim eski motor Beat 7 beygir ama minicik tekerleri var ilk kalkışta Dylan'ı geçiyor sonra hemen Dylan toparlıyor tabi. Bunu hiç dert etme çünki şuan ülkemizde scooter olarak CC ve BEygir karşılaştırmasında en yüksek oran Honda Dylan ve PS 150 de

    Dylan fazlaca scooter kullanıcısının bir çok açıdan beğenisini kazanmış bir motosiklet oldu. Scooterından zevk alacağını bilmeni isterim ancak...

    ..PS150 yi geçenlerde kullanma imkanım oldu. Ve izlenimlerimi aktarmak isterim.
    İlk bidiğimde direksiyonun alçakta kaldığını gördüm bu bana kontrolu zorlaştıracak ve yoracak gibi geldi. Heran üzerinden atılacakmışım gibi bir hisse kapıldı. Motosikletin sesi temiz gidişi akıcı diyecek bir sözüm yok. Ayak koyma kısmı bizimkilere göre daha dar geldi. Sanki biraz dahada ağır gibi. Yada direksiyonu biraz daha sert ve zor dönüyordu.

    Elbetteki sen dylan kullanmadın ve bu kıyaslamaları anlayamıyorsun. Ve belkide kullandıkça bu şeyler sana normal gelecek ama dylan'a alışmış biri olarak ben PS150 ye üzerine para alsamda geçmezdim. Ama dediğim gibi ilk kez bir scooter kullanıyor olsaydım ve daha önceden dylan'a binmemiş tecrübe etmemiş olsaydım beğenirdim.

    netice itibari ile 6 küsür 1000 ytl mi daha farklı harcardım. Belki 2.el temiz bir Dylan + full aksesuar alırdım. Yada 2.El beverly 250 lilere bakardım.

    Hoşça-Dostça



    ..ben sana hemen şunu sormak isterim. Son zamanlarda kol kaslarını ne kadar çalıştırıyorsun ve kilo kaybı yaşadın mı

    Şimdi ne alaka diyebilirsin ancak amaliyatımdan sonra sağ kolumla ancak gaza basabiliyorum ve sağ tarafım oldukça güçsüzleşti. Kaza yaptıktan sonra motor kullanırken bir seferinde tek başıma iken virajı dönerken bir seferinde de arkamda artçı varken motoru hafif yan yatırdım. ( hızım çok çok yavaş olduğunda özellikle )

    çünki kol kasklarımda güç yok ve denge kurmakta zorlanıyordum.

    şimdi sen dengeni neden kaybettin diğer olası sebebleri ne olnlara bakalım

    1-Dylan'ın selesi yerden biraz yüksek ve eğer birazda arkaya doğru oturdu ise biraz yavaşladığında ayaklarında yere tam değmeyeceği için yada belki parmak uçlarınla değdiği için ve tamda o sırada virajı dönecekken motor hakimiyeti kollarında güçsüzlüğünden hafif yan yatar gibi oluyıor. arkada artçı varsa yada arkada çanta varsa yan yatma ihtimalin daha da artıyor birazda havanın etkisiyle denge kaybı yaşıyorsun..
    ( birde bu şartlara hafif yokuş yukarı posizyonda viraj dönüşünü ekle )

    Söylediklerimi kendi üzerinde düşün kafanda canlandırmaya çalış sebebini eminim sende göreceksin..

    umarım faydalı olmuştur.



    Dylan bu modelde çuvalladı evet ancak bu model yeni değil. Sadece ülkemizde yeni. Avrupada satılmayan ya da zor satılan modelleri TR 'ye yollayıveriyorlar ne de olsa ülkemizde fazlaca araştırıp alan yok. Bilinçsizliğimizden faydalanıyorlar.



    Evet far ayarı var ama sorsan servis bile bilmiyor. Kitapçıcığında okudum ve sonra yerini gördüm ama ayarlama yapmadım.

    Öndeki kontak anahtarı ile açılan küçük evrak bölmesini aç orada ilerde ayar vidalarını göreceksin.

    Kitapçıkta yazdığına göre 2 kademe olarak ayar yapılıyor. İster kitaı incele istersen bi kurcala sonucu bizede yaz



    ben Aküden kaynaklandığını sanmıyorum. Çünki çok küçük bir akımla çalışıyor gösterge panelimiz.

    Bence kesin bir sorun var elektonik devresindeki dirençlerden bir kaçı yanmış yada zarar görmüş olabilir. Servise göster olmadı değiştirsinler.



    ben 1000km yi doldurur doldurmaz hiç zorlanmadan 135 bastım sonrada kaza yaptım artık 100 ü geçmiyorum
    Bence son hızı değilde performansı önemli. mesela 80 le giderken bi araba sollamak istediğinde sana
    " yol senin ey sahibim " diyor ve zorlamadan şahlanıyor kerata.

    benzine çok zam geldi ama zaman geçtikçe motor daha az yakmaya başladı.

    En sonki zamlardan sonra benim motor 105 - 110 ykr yakıyor..



    ..Dostum gerçekten azmini tebrik ediyorum. Ben aparmanın direk önene bırakıyrdudum yönetimden yasak geldi şimdi 20 mt uzaktaki araba parkına bırakıyorum ancak öyle bi alıştımki evin dibinde olmasına şimdi o 20 mt bile fazla geliyor

    Benimde annem ilk moturu aldığımda ( beat ) evine gittiğimde almamıştı beni ama sonra alıştı. 2. motorumu aldım ( dylan ) yine aıştı. Kaza geçirdim atadan 1 ay geçti motora bindiğimi gördü yine alıştı.
    Ameliyat oldum ve kolumda hala tel var. Geçen memlekete motorla gittim ( 400 km ) beni karşısında görünce ne hissettiğini ve söylediğini tahmin et ama yine alıştı..

    Allah annelere yardım etsin ne zor durum ya ama alışıyorlar... Olay sende bende bizde bitiyor. Her gazı açışında sadece kendini değil aileni ve sevdiklerinide muhakkak tekrar tekrar düşün...

    sağlıcakla...
    ayar vidasını buldum bende hep o topido gözündeki deliklere kızardım yağmurlu havalarda içi çamur oluyor diye şimdi anlamış oldum ne işe yaradığını kataloğun içersinde belirli bir ayar mesafesi yazılmamış bende eski orjinal ayarından kalan göz aşinalığı ile bir ayar tutturmaya çalıştım

  3. #3543
    kadiRR_delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2005
    uzun zamandır bende bakmıyodum buraya.. uzun uzun yazışmalara bakınca şaşırıyorum.
    motorum 32000 km ye geldi. hala kayış değiştirmedim ama sanırım cami duvarına işiyorum.


  4. #3544

    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    kadir abi hakikaten sen şimdiden efsane oldun valllahi helal olsun diyorum 32binde orjinal kayış diyosun ya gerçi bende 24bin bakımında değiştirmiştim fabrika öle tavsiye ediyo ve içinden çıkan kayış tertemizdi ustanın değimiyle çatlak filan bile yoktu üstünde..honda türkiyeye bu durumu ilet bence belki bir kayış hediye filan ederler sana.. her fırsatta hondaya laf sokmaya çalışan kişiler bunu görseler diyorum keşke..

    deryali dostum benim dylanda kmde 11kr filan yakıyo demekki doğruymuş acaba biraz fazlamı diyodum kendi kendime..
    ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:

  5. #3545

    Üyelik
    27 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ-6n Honda VFR 800a
    Bende 8bin de değiştirdim dayco taktırdım ama orjinali hala elimde anlaşılan dayco dan sonra tekrar onu taktırıcam çok rahat bi 15bin daha götüreceğine göre mantıklı olanda bu

  6. #3546

    Üyelik
    25 Kasım 2007
    slm arkadaşlar bugün honda daylanla ps 150 -i testini gerçekleştirdik arada hiçbir fark yok .Honda daylan beatın büyüğü ps 150-i de activa nın büyüğü.Bu arada benim motorum daylan 3000 km de arkadaşımın aldığı ps 150-i 100 km de
    2 sine de binme şansını elde ettiğim için arada çok fark olmadığını anladım.arkadaşım 65 kg ,benim kilom ise 88 kalkiş sırasında 60km ye çıkana kadar 2 boy fark atı.daha sonra da motorları değiştik yine 60 km 2 boy fark ortaya çıktı .bu arda ps 150 i nin yeni ve daha açılmamış bir motor olduğunu öz ardı etmiyorum ama herkesin bu testi merak etiğini bildiğimiz için bu testi hemen yaptık .ama ps 150 i nin rodaji bitince bu testi tekrar edeceğiz ........

  7. #3547
    pocemonmutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2007
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    Honda CB650F 2018
    Alıntı muratto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar bugün honda daylanla ps 150 -i testini gerçekleştirdik arada hiçbir fark yok .Honda daylan beatın büyüğü ps 150-i de activa nın büyüğü.Bu arada benim motorum daylan 3000 km de arkadaşımın aldığı ps 150-i 100 km de
    2 sine de binme şansını elde ettiğim için arada çok fark olmadığını anladım.arkadaşım 65 kg ,benim kilom ise 88 kalkiş sırasında 60km ye çıkana kadar 2 boy fark atı.daha sonra da motorları değiştik yine 60 km 2 boy fark ortaya çıktı .bu arda ps 150 i nin yeni ve daha açılmamış bir motor olduğunu öz ardı etmiyorum ama herkesin bu testi merak etiğini bildiğimiz için bu testi hemen yaptık .ama ps 150 i nin rodaji bitince bu testi tekrar edeceğiz ........
    peki muratto kardeş, dylan ile aynımı kalkışı yoksa ps150i dahamı yavaş kalkıyor cunki benim ps150i 180km de onceki motoruma gore "bobcat" yavaş kalkıyor ama ben dylan kullanmadıgım icin karşılaştıramıyorum...

  8. #3548

    Üyelik
    25 Kasım 2007
    pocemonmutlu kardeş şu anda gece testinden geldik ,ps-150 nin 0-20 km hızlanması oldukça yavaş ama daha sonra iyi bir şekilde hızlanmaya devam ediyor.biraz önce aşağı yukarı aynı kilo ağırlıklar ile yaptıgımız hızlanma testlerinde (bu 5-6 kere)kalkışta benim motor iyi,ama ps 150 aradaki farkı orta hızlarda kapatıyor.ama maksimum kaç km yaptığını daha deneyemedik.benim motor en fazla düzde 115 km,hafif eğimli yollarda ise 125km yi geçmiyor.Ben motorumu çok fazla zorlamadığımdan mı bilmiyorum.

  9. #3549
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı muratto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda dylan beatın büyüğü ps 150-i de activa nın büyüğü.
    Kesinlikle katılıyorum

  10. #3550

    Üyelik
    27 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ-6n Honda VFR 800a
    Alıntı pocemonmutlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki muratto kardeş, dylan ile aynımı kalkışı yoksa ps150i dahamı yavaş kalkıyor cunki benim ps150i 180km de onceki motoruma gore "bobcat" yavaş kalkıyor ama ben dylan kullanmadıgım icin karşılaştıramıyorum...
    bence ps150i nin dylan ile arasındaki fark yüksek devirlerde ortaya çıkar bu yüzden son sürat 10 km fazla olabilir zaten hız göstergesideki fark bu yüzden ve artı olarak yakıtta daha cimri olabilir ama bu avantajların hepsi yakıtta çıkabilecek bir problemde dezavantaja dönüşebilir bence bu motora sahip kişiler benzin aldıkları yer konusunda daha seçici olmalılar

  11. #3551
    ErdoganAktas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Göztepe
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Dylanlarımız ile bu hafta sonu yine yollardaydık. Gezimizin fotograflarına aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.
    http://www.hayatonda.com/detay.asp?id=90

    Toplam 630 km.lik bir yolculuk oldu.
    Hayatonda

  12. #3552

    Üyelik
    27 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ-6n Honda VFR 800a
    Alıntı ErdoganAktas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dylanlarımız ile bu hafta sonu yine yollardaydık. Gezimizin fotograflarına aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.
    http://www.hayatonda.com/detay.asp?id=90

    Toplam 630 km.lik bir yolculuk oldu.

    Gezi Muhteşem Olmuş Herkezin Emeğine Sağlık Fotolarda Süper Olmuş banada çok yaklaşmışsınız Karşılaşabilirdik

  13. #3553
    Mikuni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2007
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    Honda pcx125
    http://www.sahibinden.com/800_km_sif...XQQdisplayitem


    DYLAN-150 HASTALARINA DUYRULUR BUNU GORMEDEN DYLAN ALMAYIN BOLE TEMİZİ ZOR BULUNUR DOgRU DURUST KULLANILMAMIŞ BİR MOTORDUR


  14. #3554
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı ErdoganAktas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dylanlarımız ile bu hafta sonu yine yollardaydık. Gezimizin fotograflarına aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.
    http://www.hayatonda.com/detay.asp?id=90

    Toplam 630 km.lik bir yolculuk oldu.
    Çok güzel bir gezi olmuş Erdoğan Abi.Kutlarım sizi.Paylaşım için de sağolun.İnşallah bir gün ben de gezilerinize iştirak edebilirim

  15. #3555
    protesto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    IST/Ortaköy
    Motosikleti
    Piaggio Medley 155
    Selamlar herkese,

    Benim Dylan 1 senesini doldurdu, simdiye kadar hic sikayetim olmadi, bence scooter arasinda bir numara kendisi.

    Benim iki tane sorum var :

    1. Sabah motoru sorunsuzca calistiriyorum. İşe geliyorum, saat 18.00'de cikiyorum. Ancak nedense sabahki kadar cabuk calismiyor. Kontaga uzun uzun basmak zorunda kaliyorum. Hatta bazen 2 veya 3 basista ancak calistirabiliyorum. Sizce sebebi ne olabilir. Motorumun km'si 2500.

    2. Artik bir canta ihtiyacim oldugunu farkettim. Barbaros'taki Genc Moto'da orijanal canta aparatini 70 euro, kucuk boy siyah givi cantayi da 55 euro'ya buldum. Canta bir tane full kaski aliyor. Fiyatlar icin ne dersiniz ? Besiktas yakinlarinda daha uygun fiyata nerde bulabilirim ?

    Simdiden tesekkurler.

  16. #3556
    freenautilus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Benim makina da aynı şekilde iş çıkışları böyle geç çalışır bazen.Biraz gaz vererek çalıştırmayı dene, hemen alıyor.Ben bunu hava sıcaklığına bağlıyorum.Sabah motor tam soğumuş oluyor, jikle ile çalışıyor olabilir.Ama iş çıkışı jikleyi devreye alacak kadar soğumamış oluyor ve mevcut haliyle de tık diye almıyor.Biraz sallama bir teori olabilir aslında.Ama kışın her şekilde tak diye çalışıyor Ankara'da.Bunu hava ısındığında yapıyor.Hiçbir problem de görülmüyor servise gittiğimde.O nedenle ben havaya bağlıyorum durumu

  17. #3557
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Dylancılar napıyorsunuz?Kimsenin sesi soluğu çıkmıyor.Tabi güzel havaların da gelmesiyle sorunsuz sorunsuz dylanlara biniyorsunuzBen dylanla sanırım biraz sorun yaşıyorum.E-5'e ve otobana çıktığımda 90-100 km hızlar arasında giderken direksiyonda titreme oluyor, rüzgarın etkisi fazlası ile hissediliyor.Zaten bu hızların da biraz üstüne çıkarsam motor rüzgardan öyle etkileniyor ki 1-2 kere kendi kendine şerit değiştirmeye çalıştı.Bu sorunları siz de yaşıyor musunuz?İnanın E-5'te gitmeye bazen korkuyorum.Ortadan gitsem hemen yakalıyorlar kornalar eşliğinde en sağa atıyorlar.Oradan da genelde otobüs, kamyon gibi ağır vasıtalar geçtiğinde tedirginlik oluyor.Yorumlar gelsin lütfen...

  18. #3558
    saviola83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    selamlar.ben dijital gösterge sorunumu çözdüm. aküden değilmiş. servise götürdüm.ön paneli değiştirdiler. şansıma garantinin dolmasına 1 ay varmış.para ödemedim

  19. #3559
    Mikuni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2007
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Alıntı mhyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dylancılar napıyorsunuz?Kimsenin sesi soluğu çıkmıyor.Tabi güzel havaların da gelmesiyle sorunsuz sorunsuz dylanlara biniyorsunuzBen dylanla sanırım biraz sorun yaşıyorum.E-5'e ve otobana çıktığımda 90-100 km hızlar arasında giderken direksiyonda titreme oluyor, rüzgarın etkisi fazlası ile hissediliyor.Zaten bu hızların da biraz üstüne çıkarsam motor rüzgardan öyle etkileniyor ki 1-2 kere kendi kendine şerit değiştirmeye çalıştı.Bu sorunları siz de yaşıyor musunuz?İnanın E-5'te gitmeye bazen korkuyorum.Ortadan gitsem hemen yakalıyorlar kornalar eşliğinde en sağa atıyorlar.Oradan da genelde otobüs, kamyon gibi ağır vasıtalar geçtiğinde tedirginlik oluyor.Yorumlar gelsin lütfen...

    hoca sen yavaş gidersen tabi seni sağa atarlar, ben titanla bile 110 la gidiyorum, ben atiyorum milleti sağa..
    şimdi bende ybr var, 100 den aşağı hiç düşmem yoluna göre, asla kimseye yol vermek zorunda kalmıyorum, çünkü benim dört gözüm var, 2 si aynalarda 2 si de yolda.. arkadan gelen aracın hızına göre hareket ederim.

    Sende zamanla e-5 trafiğinin uzmanı olursun, benim altımda dylan olsa 120 den aşşşa beni kurtarmaz..

    en iyi yol paralı olan tem otoyoludur, e-5 ten nefret ederim. çünkü yol 2 şerit ve bir sürü kamyoncu var.

  20. #3560
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Mikuni adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hoca sen yavaş gidersen tabi seni sağa atarlar, ben titanla bile 110 la gidiyorum, ben atiyorum milleti sağa..
    şimdi bende ybr var, 100 den aşağı hiç düşmem yoluna göre, asla kimseye yol vermek zorunda kalmıyorum, çünkü benim dört gözüm var, 2 si aynalarda 2 si de yolda.. arkadan gelen aracın hızına göre hareket ederim.

    Sende zamanla e-5 trafiğinin uzmanı olursun, benim altımda dylan olsa 120 den aşşşa beni kurtarmaz..

    en iyi yol paralı olan tem otoyoludur, e-5 ten nefret ederim. çünkü yol 2 şerit ve bir sürü kamyoncu var.
    Alışkın değilim abi malesef korkuyorum, motor titreme yapıyor.Bunda irc marka dandik lastiklerimin büyük bir etkisi var sanırımZaten motoru bir yere gitmek ya da yetişmek için değil tamamen zevk için kullanıyorum.Bu yüzden ara ara acaba vitesliye mi geçsem diye düşünmüyor değilim.Sonuçta scooter tecrübesi vitesli için yeterli değil...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler