Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Haziran 2008, 22:26
#3521
ön lastik patlak veya havası inik olabilir.. başka bir yerinden sorun çıkacağını zannetmem.. ayağınla vurarak lastik havasını anlayamazsın.. patlak lastikle bile gider o motor.. benzinliğe git ölçmesini biliyorsan önce hava değerine bak.. sonra lastiğin üzerinde yazan değere göre hava basarsın
Reklamlar
-
15 Haziran 2008, 22:36
#3522
Bunu ilk 6 gün önce artçıyı aldığımda yaşadım.Dünkü binmemde de yine aynen devam etti.20km/h hızı geçtikten sonra hiç birşey anlaşılmıyor.Elimle lastiği bayağı yokladım ama arkadakinin aynısı gibi.Bu arada o ölçme olaylarını hiç bilmiyorum
Ayrıcana bizim motorların lastik değeri kaçtır arkadaşlar??
-
15 Haziran 2008, 22:42
#3523
arkadaşım git o dandik irc lastikleri söktür, pirelli al.. 150 lira paraya kıyacan..
yolunun üstünde d&b motor var, izzettin bey sokakta.. namazgahtan çamlıcaya yönüne giderken, köprüye gitmeden ışıklardan sola sap, ilerde solda.. ölçsünler onlar.. motorun garantili olduğu gibi lastiklerde garantili..
burda benim arkadaşım honda müşteri hizmetlerini arayıp fırçaladı:
ne biçim lastik takıyorsunuz lastik balon yaptı
bunun üzerine honda, kendisini konşuk motora göndertti ve bedava lastik takıldı garantiden.. bunu unutma! honda çok hassas tır, her soruna çözüm bulur
-
15 Haziran 2008, 22:47
#3524
Abi şurda Eylüle kadar bineceğim ondan sonra zaten motoru satacağım diye lastik değiştirme olayına girmek istemiyorum.Yoksa çoktan değiştireceğim inan.Bana çok zorluk çıkarıyor.Bu arada lastik garantiden mi takılıyor?Benim motor da daha 1.5 ay önce çıkışlı.Garantiden dolayı takma parası mı almıyorlar yoksa ayrıcana lastiklerin parasını da mı?
Neyden şikayet ederekten onları başvurabilirim?
-
15 Haziran 2008, 23:09
#3525
-
16 Haziran 2008, 14:40
#3526
yeni motorun hayırlı olsun pocemonmutlu kazaszı belasız kullanmak nasip olur inşallah
-
16 Haziran 2008, 19:42
#3527
herkeze cok teşekkur ederim herkezede kazasız belasız kullanmanız dileğiyle...
-
16 Haziran 2008, 20:59
#3528
motor çok güzel hayırlı olsun kazasız sürüşler ayrıca gösterge paneli benim hoşuma gitti
-
16 Haziran 2008, 22:01
#3529
saviola83 adlı üyeden alıntı
bizim burdaki servise sordum telefonla , dijital göstergedeki rakamlar silik çıkıyo diye. adam aküden değildir, getir bi bakalım dedi. daha önce kimsede böyle bi sorun olmadı mı acaba ? bizim burdaki servise pek güvenmiyorum da.
benim soru arada kaynamış
-
17 Haziran 2008, 01:53
#3530
bugün izmir yükseliş hondaya gittim 2 tane gelmiş ps 150 den kimse yanlış anlamsın ama tipi çok çirkin bu tabiki benim fikrim ..izmire 1 siyaah 1 kırmızı gelmiş biliginize
-
17 Haziran 2008, 11:56
#3531
arkadaşlar bizim bu dylanlarda far ayarı varmı şimdiden teşekkür ederim
-
17 Haziran 2008, 19:48
#3532
CBA adlı üyeden alıntı
bugün izmir yükseliş hondaya gittim 2 tane gelmiş ps 150 den kimse yanlış anlamsın ama tipi çok çirkin bu tabiki benim fikrim ..izmire 1 siyaah 1 kırmızı gelmiş biliginize
Ben nedense farı kafa grenajında olan modelleri hiç sevmiyorum.Bu modeli de ilk gördüğümde direk eledim.Kimse alınmasın ama Honda Beat'in yanında Activa görünüm olarak neyse(Activa'da farlar kafada, beat'te büyük şekilde), Dylan ile bu ps modelleri arasında büyük fark vardır.Ayrıca km saati çok kötü, bana göre güçlendirilmiş activa'dır
Dylan'ı daha getirmiyorlar ya Allah bunlara akıl fikir versin
-
17 Haziran 2008, 21:29
#3533
arayan bulur.. 0 216 441 2929 buraya bir sor bakalım.. dylan hatta foresight bile bulur.. servetle görüş
-
17 Haziran 2008, 21:57
#3534
pocemonmutlu
senin aletin neden yavaş kalktığını buldum enjeksiyonlu olduğundan yakıt tasarrufunu sağlamak için bence başka bi açıklaması yok
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
-
17 Haziran 2008, 22:59
#3535
GökhanYENİCELİ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bizim bu dylanlarda far ayarı varmı şimdiden teşekkür ederim
Far yükseklik ayarı evrak çantası içindeki vidadan yapılıyor....
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
-
17 Haziran 2008, 23:37
#3536
-
18 Haziran 2008, 02:31
#3537
celıl ybr adlı üyeden alıntı
pocemonmutlu
senin aletin neden yavaş kalktığını buldum enjeksiyonlu olduğundan yakıt tasarrufunu sağlamak için bence başka bi açıklaması yok
peki eger oyle bir şeyse, 1000km ye gelince servise soylesem, kalkışın hızlı olması icin enjeksiyonla oynarlarmı, yada boyle birşeyi kabul ederlermi? cunki ben motoru alırken motorun performansında sorun hissediyorsan bize ilet demişlerdi.
-
18 Haziran 2008, 15:03
#3538
pocemonmutlu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar istanbulda honda dylan bulamadıgım icin, ps150i model kırmızı motor aldım bu sabah. allah bana ve başkalarına kaza bela vermesin. burası dylan motorcuların topigi ama buraya yazmak istedim cunki aldıgım motor enjeksiyon haric bire bir dylan ile aynı motoru kullanıyor. şimdi sormak istedigim birkac soru var. ben motoru kullanmaya başladım ama rodajı temiz yapmak icin 75km'yi gecmiyorum. 1. 0-20km tam gaz versemde seri kalkmıyor ama 20 den sonra serileşiyor sızce bu normalmi sizdede aynımı oluyor. 2. bir onceki motorum kanuni bobcat 11 hp lik motordu ve 0-20 cok cok seri kalkıyordu "bobcat 11hp sp150i 15.7hp" arada 4.5hp lik fark oldugu halde bobcat'ten daha gucsuz geldi. acaba varyator yada kayış gibi sorunlarımı var, yoksa motor sıfır rodajı dolmadıgı icin'mi boyle bilgilendirirseniz cok sevinirim...
Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullan.
Elbetteki buraya yazp paylaşackasın hem bizim tecrüblerimizden yararlanmak için hemde sen bize kullandığın motor tecrüblerini aktarmak için. neticede burada PS150ie yi anlayabilecek yegane insanlar var.
Rodaj süresi olayına fazla kafa yorma 500 e kadar motoru zorlama yeter mesela yokuş aşağı iniyorsun gaza biraz dokunsan 80-90 a zorlanmadan çıkar bunda bi sakınca yok ancak yokuş çıkarken iki kişi gidiyorsundur ve gazı baya açmana karşılık motor 60-70 le gidecektir. Motoru dinle ve zorlanma sesi çıkıyorsa hemen gazı gevşet bu şekilde 500ü geçtikten sonra biraz zorlayabilirsin. 1000km yi geçtikten sonra sınır tanıma
Bir önceki moturun sanırım teker çapı PS den daha küçüktü küçük çaptaki tekerler her zaman daha seri kalkar. Benim eski motor Beat 7 beygir ama minicik tekerleri var ilk kalkışta Dylan'ı geçiyor sonra hemen Dylan toparlıyor tabi. Bunu hiç dert etme çünki şuan ülkemizde scooter olarak CC ve BEygir karşılaştırmasında en yüksek oran Honda Dylan ve PS 150 de
Dylan fazlaca scooter kullanıcısının bir çok açıdan beğenisini kazanmış bir motosiklet oldu. Scooterından zevk alacağını bilmeni isterim ancak...
..PS150 yi geçenlerde kullanma imkanım oldu. Ve izlenimlerimi aktarmak isterim.
İlk bidiğimde direksiyonun alçakta kaldığını gördüm bu bana kontrolu zorlaştıracak ve yoracak gibi geldi. Heran üzerinden atılacakmışım gibi bir hisse kapıldı. Motosikletin sesi temiz gidişi akıcı diyecek bir sözüm yok. Ayak koyma kısmı bizimkilere göre daha dar geldi. Sanki biraz dahada ağır gibi. Yada direksiyonu biraz daha sert ve zor dönüyordu.
Elbetteki sen dylan kullanmadın ve bu kıyaslamaları anlayamıyorsun. Ve belkide kullandıkça bu şeyler sana normal gelecek ama dylan'a alışmış biri olarak ben PS150 ye üzerine para alsamda geçmezdim. Ama dediğim gibi ilk kez bir scooter kullanıyor olsaydım ve daha önceden dylan'a binmemiş tecrübe etmemiş olsaydım beğenirdim.
netice itibari ile 6 küsür 1000 ytl mi daha farklı harcardım. Belki 2.el temiz bir Dylan + full aksesuar alırdım. Yada 2.El beverly 250 lilere bakardım.
Hoşça-Dostça
mhyen adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, benim son 1-2 binişimde benim dylan'da bir problem var gibi gelmeye başladı.Arkaya artçı alıyorum.Hani yavaş hızlarda veya olduğum yerde dönerken o kadar eziyet geliyor ki.Bazen motor düşecekmiş gibi oluyor, bazen iyice yavaşladığımda direksiyonu zaptetmek çok zorlaşıyor.Artçım da 50 kilo civarı ama ilk aldığım zamanda da bindirmiştim.Hiç böyle zorlanmıyordum.Lastiklere bakıyorum pek havası da inik gibi gelmiyor ama şaşırdım kaldım.Yardımcı olacak var mı?
..ben sana hemen şunu sormak isterim. Son zamanlarda kol kaslarını ne kadar çalıştırıyorsun ve kilo kaybı yaşadın mı
Şimdi ne alaka diyebilirsin ancak amaliyatımdan sonra sağ kolumla ancak gaza basabiliyorum ve sağ tarafım oldukça güçsüzleşti. Kaza yaptıktan sonra motor kullanırken bir seferinde tek başıma iken virajı dönerken bir seferinde de arkamda artçı varken motoru hafif yan yatırdım. ( hızım çok çok yavaş olduğunda özellikle )
çünki kol kasklarımda güç yok ve denge kurmakta zorlanıyordum.
şimdi sen dengeni neden kaybettin diğer olası sebebleri ne olnlara bakalım
1-Dylan'ın selesi yerden biraz yüksek ve eğer birazda arkaya doğru oturdu ise biraz yavaşladığında ayaklarında yere tam değmeyeceği için yada belki parmak uçlarınla değdiği için ve tamda o sırada virajı dönecekken motor hakimiyeti kollarında güçsüzlüğünden hafif yan yatar gibi oluyıor. arkada artçı varsa yada arkada çanta varsa yan yatma ihtimalin daha da artıyor birazda havanın etkisiyle denge kaybı yaşıyorsun..
( birde bu şartlara hafif yokuş yukarı posizyonda viraj dönüşünü ekle )
Söylediklerimi kendi üzerinde düşün kafanda canlandırmaya çalış sebebini eminim sende göreceksin..
umarım faydalı olmuştur.
mhyen adlı üyeden alıntı
Ben nedense farı kafa grenajında olan modelleri hiç sevmiyorum.Bu modeli de ilk gördüğümde direk eledim.Kimse alınmasın ama Honda Beat'in yanında Activa görünüm olarak neyse(Activa'da farlar kafada, beat'te büyük şekilde),
Dylan ile bu ps modelleri arasında büyük fark vardır.Ayrıca km saati çok kötü, bana göre güçlendirilmiş activa'dır
Dylan'ı daha getirmiyorlar ya Allah bunlara akıl fikir versin
Dylan bu modelde çuvalladı evet ancak bu model yeni değil. Sadece ülkemizde yeni. Avrupada satılmayan ya da zor satılan modelleri TR 'ye yollayıveriyorlar ne de olsa ülkemizde fazlaca araştırıp alan yok. Bilinçsizliğimizden faydalanıyorlar.
GökhanYENİCELİ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bizim bu dylanlarda far ayarı varmı şimdiden teşekkür ederim
Evet far ayarı var ama sorsan servis bile bilmiyor. Kitapçıcığında okudum ve sonra yerini gördüm ama ayarlama yapmadım.
Öndeki kontak anahtarı ile açılan küçük evrak bölmesini aç orada ilerde ayar vidalarını göreceksin.
Kitapçıkta yazdığına göre 2 kademe olarak ayar yapılıyor. İster kitaı incele istersen bi kurcala sonucu bizede yaz
saviola83 adlı üyeden alıntı
benim soru arada kaynamış
ben Aküden kaynaklandığını sanmıyorum. Çünki çok küçük bir akımla çalışıyor gösterge panelimiz.
Bence kesin bir sorun var elektonik devresindeki dirençlerden bir kaçı yanmış yada zarar görmüş olabilir. Servise göster olmadı değiştirsinler.
Mikuni adlı üyeden alıntı
son hızınız kaç,? 100 km de kaç litre yakıyor? ona göre alıcam bu motoru
ben 1000km yi doldurur doldurmaz hiç zorlanmadan 135 bastım sonrada kaza yaptım artık 100 ü geçmiyorum
Bence son hızı değilde performansı önemli. mesela 80 le giderken bi araba sollamak istediğinde sana
" yol senin ey sahibim " diyor ve zorlamadan şahlanıyor kerata.
benzine çok zam geldi ama zaman geçtikçe motor daha az yakmaya başladı.
En sonki zamlardan sonra benim motor 105 - 110 ykr yakıyor..
mhyen adlı üyeden alıntı
..Dostum gerçekten azmini tebrik ediyorum. Ben aparmanın direk önene bırakıyrdudum yönetimden yasak geldi şimdi 20 mt uzaktaki araba parkına bırakıyorum ancak öyle bi alıştımki evin dibinde olmasına şimdi o 20 mt bile fazla geliyor
Benimde annem ilk moturu aldığımda ( beat ) evine gittiğimde almamıştı beni ama sonra alıştı. 2. motorumu aldım ( dylan ) yine aıştı. Kaza geçirdim atadan 1 ay geçti motora bindiğimi gördü yine alıştı.
Ameliyat oldum ve kolumda hala tel var. Geçen memlekete motorla gittim ( 400 km ) beni karşısında görünce ne hissettiğini ve söylediğini tahmin et ama yine alıştı..
Allah annelere yardım etsin ne zor durum ya ama alışıyorlar... Olay sende bende bizde bitiyor. Her gazı açışında sadece kendini değil aileni ve sevdiklerinide muhakkak tekrar tekrar düşün...
sağlıcakla...
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
18 Haziran 2008, 20:09
#3539
Deryali adlı üyeden alıntı
..ben sana hemen şunu sormak isterim. Son zamanlarda kol kaslarını ne kadar çalıştırıyorsun ve kilo kaybı yaşadın mı
Şimdi ne alaka diyebilirsin ancak amaliyatımdan sonra sağ kolumla ancak gaza basabiliyorum ve sağ tarafım oldukça güçsüzleşti. Kaza yaptıktan sonra motor kullanırken bir seferinde tek başıma iken virajı dönerken bir seferinde de arkamda artçı varken motoru hafif yan yatırdım. ( hızım çok çok yavaş olduğunda özellikle )
çünki kol kasklarımda güç yok ve denge kurmakta zorlanıyordum.
şimdi sen dengeni neden kaybettin diğer olası sebebleri ne olnlara bakalım
1-Dylan'ın selesi yerden biraz yüksek ve eğer birazda arkaya doğru oturdu ise biraz yavaşladığında ayaklarında yere tam değmeyeceği için yada belki parmak uçlarınla değdiği için ve tamda o sırada virajı dönecekken motor hakimiyeti kollarında güçsüzlüğünden hafif yan yatar gibi oluyıor. arkada artçı varsa yada arkada çanta varsa yan yatma ihtimalin daha da artıyor birazda havanın etkisiyle denge kaybı yaşıyorsun..
( birde bu şartlara hafif yokuş yukarı posizyonda viraj dönüşünü ekle )
Söylediklerimi kendi üzerinde düşün kafanda canlandırmaya çalış sebebini eminim sende göreceksin..
umarım faydalı olmuştur.
Bünye olarak zaten zayıfım ben.176 boya 54 kiloya sahibimAma motoru ilk aldığımda hiç bu tarz problemler yaşamıyordum.Ne olduysa şu son bir haftada oldu.
Bugün D&B motora gittim ilkin.Yapılan ölçümlerde lastiklerin havasının yetersiz olduğunu gördük ve hava basıldı.Daha sonra artçıyı yine aldım arkama.Biraz rahatlamış gibiydi motor ama düşük hızlarda ve de şehiriçi trafiğinde düşecekmişiz gibi yapıyordu.Ardından Kadıköy'de gezerken Kızıltoprak Honda'ya gitmeye karar verdim.Buradaki usta motoru aldı inceledi ve arkadaki çantada yük olup olmadığını sordu.Böylece bu sorun da bir nebze halledilmiş oldu
Nasıl mı?
Beni arkadaki Shad 46 çantamda neler yok ki?Motosiklet brandası, dizlik, 9/10 almış masterlock ağır-kaba halat kilit,yine onun ağırlığına yakın çelik kilit,evrak-dosya,...
Kısacası içerisinde bir ben yokum yani.Ağırlık yapan kilitleri alıp motorun kendi sele altı bagajına koydum.Şu anda nazar değmesin çok güzel oldu.Artık öyle pek korkum yok.Düşecekmişiz gibi de olmuyoruz
İmkanım olsa, motor hep bende evimin önünde dursa o çantayı hepten çıkarırım ama malesef olmuyor
Deryali adlı üyeden alıntı
Dylan bu modelde çuvalladı evet ancak bu model yeni değil. Sadece ülkemizde yeni. Avrupada satılmayan ya da zor satılan modelleri TR 'ye yollayıveriyorlar ne de olsa ülkemizde fazlaca araştırıp alan yok. Bilinçsizliğimizden faydalanıyorlar.
Bana göre bu ps bizim bildiğimiz activa'nın abisi.Şekil olarak ona benziyor.Dylan ile uzaktan yakından alakası yok.Bugün kızıltoprak'ta gittiğim serviste usta ile yaptığım Dylan-ps muhakemesinden zaferle çıkmam bizim Dylanların ps'lerin canına okuduğunun işaretidir
Deryali adlı üyeden alıntı
..Dostum gerçekten azmini tebrik ediyorum. Ben aparmanın direk önene bırakıyrdudum yönetimden yasak geldi şimdi 20 mt uzaktaki araba parkına bırakıyorum ancak öyle bi alıştımki evin dibinde olmasına şimdi o 20 mt bile fazla geliyor
Benimde annem ilk moturu aldığımda ( beat ) evine gittiğimde almamıştı beni ama sonra alıştı. 2. motorumu aldım (
dylan ) yine aıştı. Kaza geçirdim atadan 1 ay geçti motora bindiğimi gördü yine alıştı.
Ameliyat oldum ve kolumda hala tel var. Geçen memlekete motorla gittim ( 400 km ) beni karşısında görünce ne hissettiğini ve söylediğini tahmin et ama yine alıştı..
Allah annelere yardım etsin ne zor durum ya
ama alışıyorlar... Olay sende bende bizde bitiyor. Her gazı açışında sadece kendini değil aileni ve sevdiklerinide muhakkak tekrar tekrar düşün...
sağlıcakla...
Valla abi malesef bizim anneyi öyle kolay kandıracakmışız gibi durmuyor.Onu evin önüne getirme de naparsan yap dedi.Ben zaten arkadaşımın demiştim.Benim desem annem iyice sinir krizleri geçirebilirdiHaftada 3-4 gün iyice zevk alarak biniyorum.Bu da bana yetiyor şimdilik
Zaten motoru özleyerekten binmek inanın çok daha güzel bir zevk
-
18 Haziran 2008, 20:17
#3540
Ps150'de neden bu var çözemedim,test ettiğimde 25-30 km'ye kadar yavaş kalkıyor 30'dan sonra uçmaya başlıyor,yanlız gerçekten tipi kötü
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler