Vietnamlıya bakıyorum şimdi. Adam Türkiye'deki potansiyeli keşfetti galiba.
Vietnamlıya bakıyorum şimdi. Adam Türkiye'deki potansiyeli keşfetti galiba.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
ya bu foruma dalıncada işi gücü bırakıyorum. ama yurt dışındaki farklı insanlarla konuşmakta güzel.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
BU Vietnamlıdaki Dylanın far kısmına hayran kaldım. TÜRKİYEye gönderebilir mi acaba aslında bu işin ticaretini yapsak
Abi onlar boyalı tahminim. Far boyaları var onunla boyanmış. İstersen sende yapabilirsin. Ya da sanayi sitelerinde farcılar var. örnek bir tane veriyorsun istediğin renkte aynı şekilde yapıyorlar. Asıl ben amortisörlere kafayı taktım. Ve jantlara. Jantların nasıl yapıldığını nerde yapıldığını biliyorum ama iletişime geçip amortisörleri nerden nasıl aldığını öğrenmem lazım. Başka yerlerde de gördüm bunları ama bulamadım nereden alınabileceğini. Vietnamlının Dylanıda neyin nesi diye soracaklar için
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-nam-noop.html
Bu arada Ali abi geçmiş olsun. Olur böyle şeyler ancak inşallah hiç başına gelmez, ama ben daha gelmeyen Dylancı görmedim, olurda düşersen ve motorada bir zarar gelirse kendini fazla üzme çözüm ve tedavi tekniklerimiz sonsuz. Tek tavsiyem düştükten sonra kırılan tüm parçalarınızı toplayın. En ufak parçasına kadar. Bundan artık birşey olmaz dediğiniz parçalar tedavi edilebilir. Tekrar geçmiş olsun
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
beyler motorlarınızda değişiklik yapmak istiyorsanız size bir adres vericem orda ne isterseniz yaptırabilirsiniz ben moturuma baya bir değişiklik yaptım resimleri koyarım
Selamlar,
herkes iyi mi?
Servet, neon mu taktırdın? adresi ver bakalım...
Kaç aydır motora binmiyorum, üstüne para harcanır mı onu da bilemiyorum
34 BC 8561
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=371100
Honda Dylan Kullanıcıları Sohbet Köşesi
boya güzel olmuş, verdiğim adrese gittin mi stickerlar için?
34 BC 8561
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=371100
Honda Dylan Kullanıcıları Sohbet Köşesi
arkadaşlar pazar günü buluşma var
motorumun yapım aşamasını sırayla anlatayım
bir arkadaşım var erkan. her türlü modifiye ve tamir işlerinde üstüne yoktur.bir iki tane yaptığı aracın resmini koyarak size anlatmam daha kolay olur bence. bunlar tamamen kendi eseri. siz sadece ben şunu yaptırmak istiyorum deyin yeter.
erkan gri yapalım dedi iri parçalı taldızlı olsun dedi bende usta sensin dedim
elektirik işlerinide pendikte bir arkadışı vardı.ismail motorun sadece şu iki yerini söküp ortalıkta hiç kablo bırakmayan başkası yoktur herhalde ellerine saglık sizde yaptırmak isterseniz adres ve telefonunun resimli göstereyim dedim
sinyallere hafifbir karartma yaptık ve sinyal ışıklarını beyaza çevirdim.
tabi koltuğuda unutmayalım.jantlarıda boyadık
.us/img65/4958/s6300141uc5.jpg[/IMG]
bundan sonraki çalışmamda sticker olacak o da bittikten sonra son resimlerini koyarım arkadaşlar erkanın web sitesi: www.46dizayn.com ararsanız ben servetin arkadaşıyım demeniz yeterli o gerekeni yapacaktır
Arkadaşlar Dylan hakkında bikaç bilgi vermek istiyorum ; Alman Scooter & Sport dergisinin 2005 yılında yayımlanan özel sayısında yer alıyor.
Dergiye göre Dylan’ın artıları: motor, sürüş keyfi, aydınlatma, fren, ergonomi, yakıt tüketimi ve erim.
Dylan’ın eleştirildiği özellikleri ise teleskopit çatal, amortisörler, aynalar, su yalıtımı ve düz sürüş eksikliği.
Dergide aynaların döküldüğü ve göstergelere yağmur suyu girdiği söyleniyor. Belirli bir kilometre sonra orta ayağın ve amortisörlerin değiştirilmesi gerektiği görüşüne yer verilmiş. Özellikle dayanıklılık testinde sınıfta kaldığı ileri sürülerek variyometre’nin 25.000 km ömrünün olduğu bildirilmiş. Ayrıca, egzoz üzerindeki ya da içindeki parçaların titreşimden gevşediği söylenmiş.
ciddi ciddi 2.el dylan düşünürken bu yorum beni düşündürmeye başladı , yukarıdaki yazılan problemleri yaşadınız mı; fikirlerinizi ve tecrübelerinizi merak ettim.
Bir de bu vaiyometre denen mekanizma bildiğimiz hız göstergesi midir?
Sersin 1978 güzel bir çalışma olmuş bence...............Jant şeridi yapılırsa ışıklardan dolayı bir hareketlilik gelir mi? Fikir sadece.....
Arkadaşlar Dylan'a cam taktırdım gerçekten de güzel oldu. Hem motorun dengesi daha iyi oldu hemde sanki yakıt tüketimi azaldı. Göğsümdeki rüzgar baskısı sıfıra düştü herkese tavsiye ediyorum.
Orjinal bi cam aparatı alıyorsunuz 75 lira ( honda bayilerinden )
Sonra bi çin malı cam = 25 - 30 lira
Camı istediğiniz şekilde kestirerek dizayn ettirebilirsiniz = 10 lira
Sonuç : deneyimlemeniz lazım ben çok begendim.
Neyse şimdi gelelim asıl meseleye. Dylan'ın oturma kolduğu çok rahat sayılmaz bunu bir döşemecide istediğin gibi yaptırabileceğini Servet arkadaşımızdan duydum ve hemen hayal kurmaya basladım. Siyaha açık kahverengi döşemeli ve biraz da rahatlatılmış bir döşeme montajını beyeninize sunuyorum.
Buorjinal
Sizce hangisi yakıştı ?
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Cevap veriyorum,
e) - hiçbiri
Almanlara dandik bi malı test için verdiler heralde..Arkadaşlar Dylan hakkında bikaç bilgi vermek istiyorum ; Alman Scooter & Sport dergisinin 2005 yılında yayımlanan özel sayısında yer alıyor.
Dergiye göre Dylan’ın artıları: motor, sürüş keyfi, aydınlatma, fren, ergonomi, yakıt tüketimi ve erim.
Dylan’ın eleştirildiği özellikleri ise teleskopit çatal, amortisörler, aynalar, su yalıtımı ve düz sürüş eksikliği.
Dergide aynaların döküldüğü ve göstergelere yağmur suyu girdiği söyleniyor. Belirli bir kilometre sonra orta ayağın ve amortisörlerin değiştirilmesi gerektiği görüşüne yer verilmiş. Özellikle dayanıklılık testinde sınıfta kaldığı ileri sürülerek variyometre’nin 25.000 km ömrünün olduğu bildirilmiş. Ayrıca, egzoz üzerindeki ya da içindeki parçaların titreşimden gevşediği söylenmiş.
ciddi ciddi 2.el dylan düşünürken bu yorum beni düşündürmeye başladı , yukarıdaki yazılan problemleri yaşadınız mı; fikirlerinizi ve tecrübelerinizi merak ettim.
Bir de bu vaiyometre denen mekanizma bildiğimiz hız göstergesi midir?
Ben 35bin kilometredeyim. Yukarıda bahsedilen aynaların dökülmesi göstergelere su girmesi orta ayak amortisor gibi şeyleri abartı buluyorum.. aramıza en az 2-3yıldır bu motoru kullananlar var eksoz dışında sorunu olduğunu sanmıyorum. Ama eksozu da garantide değiştiriyorlar zaten. 35bin kilometre de varyatör misketleri değişti. Fiyatı 30 ytl. Bilmem anlatabildim mi.. Diğer motorlar bunu 15 binde dağıtıyor..
Hayatonda
Benim fikrirlerim şöyle:
Amortisörlerin yıpranacağı kesin. Bu yollarda hangi amortisörün yıpranmayacağını da merak ediyorum. Çukurlardan kaçayım derken giricem birgün bir arabanın altına.
Aynaların çok dandik olduğuna da katılıyorum. Motoru 1 kez yatırdım ve motorun düştüğü taraftaki ayna değil diğer taraftaki ayna göğsüme çarparak kırıldı. Tamam karın ve göğüs kaslarım çok kuvvetli Dylan'a da hak veriyorum ama kırılmayacak kadar kaliteli olabilirdi.
Su yalıtımı ile ilgili 20 ye yakın Dylan görmüşümdür. Kimseden duymadım göstergelerine su giren. Bunların içinde 90.000 km de kurye bile vardı.
Orta ayağa gelince. Herhangi iyi motorda nekadarmış ki ömrü de Dylanda 25.000 de değiştirilmesi gerekiyormuş? Orta ayağın ömürü mü olur? Bence eleştirilecek yer aramışlar onu bulmuşlar. Kaldı ki yan ayak taktırıp onu kullanırsan ve her yıkamada benim gibi ayakların yaylarıyla hareketli yerlerini WD40 larsan yan ayağın motoru hurdaya çıkartana kadar sağlam kalacağına inanıyorum.
Egsoz işine gelirsek içinden parçalar gevşiyor değil. Kopuyor. İçinin telleri belli bir zaman sonra kopuyor. Garantisi bitene kadar max 3 kere değiştireni tanıyorum. Ben 1 kere değiştirdim. Başka bir modelin egsozunu taktılar. Bakalım görecez bunlarda o sorun yok diyorlar. Garanti bitene kadar egsozdan yana da dert yok. Garanti bitince ne olacak orasını bilmiyorum. Gevşemeye karşı ise egsoz koruma demirinin üzerindeki vidalarıda aklına geldikçe sıkarsan hiçbir sorun kalmaz. Biz sıkmıyoruz gerçi bir sorun yine yok.
Düz sürüş eksikliğinden kasıt ne bilmiyorum ama virajlarda yatarak sürüşü süper.
İyi bulunan özelliklerinden de aydınlatma güzel. Far olarak bakarsak evet güzel hatta çok iyi. Ama ilk aldığımda da söylemiştim hala da söylüyorum göstergenin aydınlatması daha iyi olabilirdi. Renk zıtlığı yok göstergede. Turuncu arka plan üzerinde kırmızı ibreler var. İlk bakışta seçemiyorsun ibrenin nerede olduğunu. Bence gayet yeterli diyenler oldu ama bu benim görüşüm. Ancak bunun da sürüşe bir etkisi yok.
Dergide yazmayıpta benim eleştirilerimden biride egsozun belli bir zaman sonra motordan çıkan kısmı ile gazın tam dışarı çıkan yerinde ki paslanmalar. Gerçi hangi motora bakarsak bakalım bu paslanmalar er ya da geç oluyor ama oldurmayacak birşey bulak lazım. Benim çıkış için küçük bir çözüm çalışmalarım var. Bitirirde başarıya ulaşırsam burada sizinle paylaşırım.
Ali abi selelerde yine bence janttaki kırmızı ile kolduktaki kırmızı aynı olursa 1.si diğerlerinden güzel. Rahatlığını sorarsan binmem lazım.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
tühh o kadar uğraştık :p
...
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Dünki buluşma güzeldi. Her ne kadar yer seçiminde fazla seçici davtandı isekte girdiğimiz yer fena değildi. havaların biran evvel ısınıp gezi vakitlerinin geleceği günleri sabırsızlıkla beklemekteyim..
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
okadar para verıyosunuz 90.000 km dede olsun artık dımı
Honda nın yeni scooter'ı PS 150 i enjeksiyonlu bilginiz olsun...
http://www.honda.com.tr/motosiklet/c...ter/ps150i.htm
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)