Arkadaşlar lastik takılırken dikkat edin Ankarada 13 jant'a lastik geçirecek makineyi arıyorum hala.Bir de balans olayı var tabi.İstanbulda ikisini de yapan varmış.
Not: baktığım kadarı ile Michelin de 140.70.13 yok.
Arkadaşlar lastik takılırken dikkat edin Ankarada 13 jant'a lastik geçirecek makineyi arıyorum hala.Bir de balans olayı var tabi.İstanbulda ikisini de yapan varmış.
Not: baktığım kadarı ile Michelin de 140.70.13 yok.
Vallah beat'çı kardeş makineyin ortalama yakıt tüketimi 3,5
çukurlar konusunda haklısın.Ancak bizim selede bel ağrıtıyor.
sersin1978 abi bende lastik olayını düşündüğüm sıralarda ustayla konuşmuştum arka lastiği genişletmek istediğimi söylemiştim oda bana orjinal ölçüsü olan 130-70 yerine 140-60 yapalım dedi..çünkü 140-70 yapsaydık iç çamurluğa lastik sürtebilirdi ayrıca birde motoru çok zorlayacaktı diye düşündük dönüş hesabı olarakta yanı hesaba geliyomuş sanırım..pirelli gts23 arka gts24..oldukça tavsiye ederim arkadaşlar kesinlikle ıslak zeminde riske girmeyim 200lira için değmez irclerle dolaşmak çok büyük risk..ıslak zeminde patinaj olayı kesinlikle bitti arka tarafı kaydırabilmek için özel olarak uğraşmanız gerekir..iddia ediyorum eğer asfalt güzelse bu lastiklerle orta sehpayı sürtene kadar yatabilirsiniz ıslak zeminde bile..tek kelime ile harika..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
zaten benimde son kararım pirelli oldu erdoğanda taktıktan sonra oda çok tavsiye etti bakalım 20,000 km ye bir şey kalmadı 20,000 km de bende taktırırım artık ama mişlen içinde iyi diyorlar .diş yapısına bakıp orada karar veririm artık
dylancı arkadaşlar nerdesiniz yahu kimseden ses çıkmıyo..yeni modeller geliyo diye dylan efsanesini unutmayalım hemen..
alın size 4 teker dylan..http://www.sahibinden.com/0_km_dylan...XQQdisplayitem
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
bu 4 tekerlekli Dylan iğrenç bişi ya Tüm karizma yerlerde olmuş valla.
ne adamlar var ya her şeyi iyi yapmışta viraja girince motormu kullananın üstüne yatar kullananmı merak ediyorum açıkçası cocuklar için iyi ama 30,40 km hızla gidilmez bu motorla
Bencede, berbat olmuş bu bol tekerlekli araç
Bisiklet kullanmayı yeni öğrenecek çocuklar için yapılmış gibi.
Daha neler göreceğiz bakalım bu alemde, hayırlısı
Bırakın piaggio mp3'ü falan..
işte size honda motorlu "mp4 Turkish version"
Şahane bir Dylan olmuş
Bir insan espri yapmak için bu kadar masrafa giriyorsa pes doğrusu
Poturdak
arkadaşlar espri ile ne ilgisi var. Belli ki, özürlü bi arkadaş dylana özenmiş almış. Ama bakmış ki çok hızlı bi alet, yanlardaki bu tekerler ile de olmuyo, aldıktan sonra ben en iyisi vazgeçeyim bu sevdadan demiş. Motorunu satılığa çıkarmış. Haklısın motor berbat olmuş ama dylan sevdası da işte böyle birşey. İnsana neler yaptırıyor.
Hayatonda
arkadaşlar merhaba.. kış geldi iğce dağıldık.
bugun dylanı konşuk motora bıraktım. radyatör fanı yanmış. fan türkiyede yok. parça gelene kadar motor 15-20 gün serviste kalıcak. durum vahim yani..
sonunda buldun arızayı başkan artık motoru satmazsında sen hadi hayırlısı motor kiralanır haberin olsu anlaşırız biraz hızlı benimki haber olsun ama sen zaten biliyodun ne arasın
2008 model Honda Beat ile <2007 DYLAN takas etmek isteyen var sa haberim olsun şartlarda anlaşırız.
Tüm dylancılara ve olmak isteyenlere, iyi bayramlar...
benim motor da bu sabah çalışmadı. Akü zayıflamış. 2. senemiz dolmak üzere, akünün bitme zamanı geldi heralde. Geçen haftalarda da aynı şikayette bir çok arkadaşımız vardı. Onlara soruyorum ne yaptınız? akü garantiden değişiyor mu? yoksa şarja konup idare mi ediliyor?
Hayatonda
Herkesin, Kurban bayramını tebrik ederim.
Servise biraz bastırırsan değiştiriyorlar, ama biz değiştirme sebebimiz akünün zayıflaması değil trak diye bitmesiydi
Emeğe saygı gösterelim... :cat:
birkaç haftadır akü ile uğraşıyorum.servis şarj etti ama 1 hafta yattı, pazar çalışmadı yine.Şarj edilmiş halde iken voltaj 11.7 volt idi.halbuki 12.8 falan olması lazımmış.Şarjı üstünde tutmuyor, bırakıyor demekki.Yuasa marka olan akümüzün distribütörü:http://www.entelenerji.com/yuasa_motosiklet.asp
konuştuğumda 1 haftada bitmemesi lazım dediler.
Servisle konuştum, garantiye girmesi için bazı değerleri vermesi lazım buyurdu.Ama bu voltaj tutmayan hali ile sanırım o değerleri verecek ve değişecek garantiden.gidip geliyorum servise bakalım.
Bende black&decker 12 volt akülü vidalama var.onun şarj adaptörünü + +'ya, - -'ye şeklinde bağlayıp şarj ettim, çalıştırdı.elinizde varsa kullanın derim, idare eder.Ayrıca hondanın şarj ettiğinin aksine ben şarj edince 12.0v gibi bir değer yakaladım.Ama durduğu yerde su kaçıran bidon gibi voltaj kaçırıyor
Bir not daha: Eğer motorun akünüzü tam şarj edip etmediğini anlamak isterseniz akü bağlı ve motor çalışıyorken akü kutup başlarından voltmetre ile voltajı ölçün.13,8 gibi bir değer olmalı.gaz verince de bu anlık değişimler haricinde düşmemeli.Eğer belirgin düşük voltajlar okuyorsanız konjektör arızalı olabilir.
Akünün cezası 110-120ytl arasında değişiyor..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)