Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Kasım 2007, 00:34
#2841
Arkadaşlar bunu zaman zaman biraraya geldiğimizde hep söylerim. Bu motosiklette çok ihmal ettiğimiz, ama ihmal ettiğimiz için bedelini fazlasıyla ödediğimiz bir sıkıntımız var; Bu motosikletin lastikleri.
Bugüne kadar motoru deviren kaza yapan herkesin ortak sözü var.. "lastikler kaydı.." Lastiklerim iyi, motorum yeni, yaza alayım, biraz daha kullanayım gibi bahanelerle bu işi ihmal etmeyelim. Ben defalarca motoru devirdikten sonra Pirelli taktırdım rahat ettim. Yağmurda kaymayacak kaliteli bir lastikle hemen değiştirim. En az kask takmak gibi ihmale gelmeyecek bir şeydir bu.
Kaza yapan arkadaşlara geçmiş olsun.
Reklamlar
-
27 Kasım 2007, 01:18
#2842
ErdoganAktas adlı üyeden alıntı
Çünkü ingiltere'de ve pek çok avrupa ülkesinde motosiklet kullanmak bizdeki gibi basit değil. Ehliyetini almak çok zor. A2 ehliyeti alınca 150cc. motoru bile kullanamıyorsunuz, en az 3 yıl 125 cc veya altı bi motor kullanmak gerekiyor. Bu nedenle büyük motorların 125cc. modellerini neredeyse bizdeki büyüğü fiyatına satıyorlar. Hal böyle olunca bizlere de oradaki fiyatları da oldukça yüksek geliyor.
Dylan'ın da üretimi durdurulacak deniyordu. 2008 modellerde de artık rastlayamıyoruz ama bi gün bizim motorun da enjeksiyonlusunu çıkartırlarsa şaşırmam.
Erdoğan, senin uyarın üzerine, egzostumu garanti dolmadan değiştirttim.Gelen egzost'da egzost borusu üzerinde lambda sensörü için bir delik var, oraya körtapa taktılar. Niye bunlar böyle dedim, 2008 Dylan'ın egzostu imişde ondan dediler, 2008'de dylan yine satılacak vede enjeksiyonlu olacak dediler. Tabi görmeden inanmamak lazım belkilimde sh150 veya sh300 çıkar vede egzostları dylan a uyuyordur. ??? Şu an yeni takılan egzostun üzerinde lambda sensörü deliğine kör tapa vidalanık olarak kullanıyorum. Delik dışında egzost birebir aynı.Yalnız sesi biraz farklı gibime geldi.
-
27 Kasım 2007, 13:20
#2843
Saolsın erdoğan abi senin lastikler ne kadara geldi bu arada su değil yağdı galiba köprüdeki ya direk yalpalama olmadan kendimizi yede bulduk...
Emeğe saygı gösterelim... :cat:
-
27 Kasım 2007, 13:37
#2844
Kaza yapan arkadaşlara çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda toparlanırsınız..Dediğiniz gibi ekipmanlar önemli, ve üşenmeden takmak gerek..
Bu arada egzozu sorun olmadan değiştirmek mümkün mü? Eğer potansiyel bir problem varsa, garanti dolmadan değiştirmek iyi olurdu..
Herkese kazasız keyifli sürüşler dilerim...
-
27 Kasım 2007, 18:47
#2845
Dİkkatlİ Olmak Lazim Yoksa Cok Buyuk Tehlikeler Olabilir
-
27 Kasım 2007, 18:57
#2846
Uzun süredir giremiyordum foruma sınavlarım yüzünden. şimdi bir baktımda neler neler olmuş. büyük geçmiş olsun. allah beterinden korusun. Lastikler gerçekten çok önemli. Erdoğan abinin motorunda yeni lastiklerini kullanmıştım hissedilir derecede bizimkilerden çok farkı var. özellikle ani frenler yaptım. 20 30 la gidip ön frene asıldım. standart lastiklerde kayma sınırlarında o lastikler hala yere tutunuyordu. motor kendini kasıyordu açıkçası. Lastik değiştirsemmi acaba diye düşünen varsa hiç düşünmesin. Hele ki kışında motoru kullanan arkadaşlar.
Egzos konusuna gelince benimde egsozum değişmişti. Aynı kör tapalı egzostan takılmıştı. Bana da 300 lük modelin egzosu demişlerdi. Enjeksiyonlu olduğundan dolayı oraya sensör takılıyor demişlerdi banada. 1 e 1 aynısı sadece somunlarla arkadaki gri çatala vidalanan yeri daha etli ve sensör yeri farklı.
Bu arada gezi yokmu gezi gezi?? Nerde gezi?? Cuma son sınavım sonra 1 ay serbest.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
-
28 Kasım 2007, 17:40
#2847
Hondanın resmi sitesinde böyle bir haber ya da duyuru yok o yüzden servislerin lafına da pek inanmıyorum ben. Takılan eksoz sh150'nin eksoztudur. Aynı şekilde Serkan ve Servet'in motora da aynı ekzost takıldı. Ben erken mi davrandım nedir bende gene aynı orjinal egzost var.. belki bu değişen egzostlar orjinali gibi çabuk dağılan cinsten değildir ve uzun süre kullanırsınız.. bende garantisi dolmadan tekrar bozsam hiç fena olmazdı
Pirellinin GTS 23/30 model lastiklerini 100 Euro'ya taktırmıştım. Yaklaşık 170-180 YTL. (Ön ve Arka takım olarak) Sadece önü veya arkayı taktırmanızı tavsiye etmem, değiştirecekseniz takım olmasına dikkat ediniz.
-
28 Kasım 2007, 17:58
#2848
Bu lastiği ayrıntılı olarak inceleyebileceğimiz bi site verirmisin ?
Emeğe saygı gösterelim... :cat:
-
29 Kasım 2007, 10:23
#2849
Merhaba arkadaşlar Honda Beat kullanıyorum
Geçenlerde Çanakkale'ye Beat ile gittim. İstanbul'dan 270 km Beat ile sadece benzin almak için durdum ve hiç gaz kesmeden gittim.
Motorum bunu kaldırabiliyor ancak biraz belim ağrıdı doğrusu. Dylan ile bu uzun yollar daha çekilir oluyor muş sanırım
Benim size sormak istediğim
CBR 125 mi alayım, Dylan 150 mi ?
Şehir içi de motoru çok kullanıyorum her yere motor ile gidiyorum. Arada uzun yolda yapmam gerekiyor. CBR 125 rahatmı bel ağrıtır mı?
Yani fiyatlar aynı sizce hangisi ?
-
29 Kasım 2007, 12:33
#2850
DYLAN ALMAYANIN AKLI YOK DERİMCBR 125 DE İYİ MOTOR AMA dylan dylan dylan tek kardeşim istanbul yollarında hem cok seri hem cok yakışıklı km si dolsun yine dylan alırım
-
29 Kasım 2007, 13:14
#2851
Biraz hariçten gazel okumak gibi olucak ama, çoğunlukla ş.içi kullanan biri bence kesinlikle Dylan almalı. Arada sırada çıkacağın uzun yolları Beat'la gittiysen bununla hayda hayda gidersin.Cbr ile son hızları hemen hemen aynı. Cbr'da sürüş pozisyonu ve rüzgar korumasının az oluşu nedeniyle uzun yol için uygun bir motor değil,o da yorar.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
29 Kasım 2007, 22:01
#2852
ewt bencede dylann dylan cok guzel bır motor 150 lık vıtes gıbı bı derdıde yok
-
30 Kasım 2007, 18:27
#2853
dylan derim başka da bişi demem,
dikkat edin piaggio demedim.
-
30 Kasım 2007, 18:57
#2854
vayy dylan niye dylan piaggio varken beyenmiyormusun yoksa
-
30 Kasım 2007, 22:38
#2855
PIRELLI
GTS 23 / GTS 24
Sport Touring Lastiği
Sport touring motosiklet lastiğinden esinlenen özel konturu sayesinde yüksek süratte dengeli ve mükemmel viraj yeteneği
Sırt deseni sayesinde dayanıklı konforlu, sessiz, sırt hamuru sayesinde optimum ıslak performans
PIRELLI Ön : 110/90-13M/CTL 56L GTS 23 Front, IP Codes: 1622800 (40 EURO KDV. dahil)
PIRELLI Arka : 130/70-13M/CTL 57L GTS 24 1622900, IP Codes: 1622900 (50 EURO KDV. dahil)
-
01 Aralık 2007, 17:04
#2856
Aynı ebatlardaki michelin Gold standart lastikler için Ankara'ya kargo dahil 165 ytl fiyat verdiler(Buz motor).Bana iyi rakam gibi geldi.Motorda michelin deneyimim yok ama Alpin arabamda hayatımı kurtardı.
Az önce honda bayisi ile görüştüm.Sh 300 kesinlikle gelmiyor çünkü gelirse çok pahalı olur, satamıyoruz dedi.Dylan yerine 2 tane 150 lk scooter geleceğini ekledi.Biri dylan gibiymiş(bilgi vermek istemedi), diğeri de sh150 imiş.Fuara doğru görücüye çıkacaklar.Forsight devam etmeyecek.
-
01 Aralık 2007, 22:57
#2857
yani birdaha dylan 0 çıkmayacak mı ?
-
02 Aralık 2007, 00:28
#2858
Peki Erdoğan abi eski lastikle araların hissedilebilir bi fark oldumu , yoksa az da olsa belli ediyomu ?
Bu arada bu bahsttiğin 2 model ne zaman gelecekmiş ?
Emeğe saygı gösterelim... :cat:
-
02 Aralık 2007, 01:14
#2859
Evet ne yazıkki artık 0 dylan satılmayacak.onun yerine gelecek olan 2 model şubat-mart gibi showroomlarda olacak.(aslında türkiyeye geldi ama fuarda tanıtılacak dendi) Honda artık karbüratörü bırakıp enjeksiyona geçtiği için bu şekilde olucakmış.Bence geç bile kaldılar.
Bu iki modelden biri yine dylan gibi nispeten ufak jantlı, diğeri ise sh 150 modeli 16 jantlı olarak geliyormuş.Sh 150 Pgn-F1 isimli enjeksiyon sistemli, 16 jantlı, ön disk arka tambur frenli(!) ve dylan ile aynı motor güç ve torkuna sahip.ancak google da yaptığım resim aramasında kadran 160 olarak görülüyor.Yine de o kadar yapamaz gibime geliyor.
-
02 Aralık 2007, 22:36
#2860
Peki Erdoğan abi eski lastikle araların hissedilebilir bi fark oldumu
Elbette hissedilir bir fark var. Diyorum ya bunca zaman eski lastiği kullandığıma bin pişman oldum. Üzerinde bulunan lastikler son derece kötü. Michelin i ben bulamamıştım ve hakkında da fazla yazılıp çizilen birşey yoktu, ıslak zemin performansı için herkes çok iyi dediği için pirelli tercihim oldu. Tabii burada marka kadar lastiğin özellikleri de çok önemli. Alacağınız lastiğin ıslak zemin performansının iyi olduğundan emin olun. Yazın lastik zaten dert değil ama hafif nemli bi yolda motor sağa sola kaymaya başlayınca aldığınız en pahalı en kaliteli lastiğin bi önemi kalmıyor.. amaca yönelik birşey almakta fayda var.
(Bazı asfalt ve performans lastiklerinin ıslak zeminde, hatta yazın sıcak asfaltta hiç tutuşu yoktur. Onlar özel olarak pist motorları için üretilmiştir ve piyasada da pahalı şekilde bolca mevcuttur)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler