Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Eylül 2007, 13:06
#2601
arkadaşlar dgn_dylan, doğan arkadaşımın yerine yazayım biraz.
Doğan ın motoru
-BSI- honda servisi tüm dylan larda var diye söylüyormuş arkadaşa. Çözüm üretmemişler şuana kadar titreşim için
konti yazdıkların için teşekkürler aslında arkadaşımın motorunda far kilidi var ama nasıl mı uzun/kısa düğmesinden xenon devresi açılıp kapanıyor. Sağda ki boşluğa far kilidi taksada elektrik aksamında birşey değişmeyecek sanırım.
Gilera Runner vxr 200 (pert...)
Piaggio Xevo 250ie
Reklamlar
-
14 Eylül 2007, 15:21
#2602
Bu konuda bi dönem uzun uzun yazdık. Bir nalbur ya da hırdavatçıya gidiyorsunuz. Rondela Pul tipinde plastik conta istiyorum diyorsunuz. Size bozuk para büyüklüğünde plastik pul vereceklerdir. Plastik conta şeklinde kullanılan birşey sanırım. Karaköy'deki perşembe pazarına yolunuz düşerse istemediğiniz kadar var. Mümkünse paslanaz pul ve civata (uzunluğu 1,5-2 cm.) ile kendiniz bu işi yapabilirsiniz. Honda servisleri yapmıyor. Yapıyorsa o anki ustanın işgüzarlığına kalmış birşeydir. Normalde böyle birşey yapamazlar. Gerekçe olarak titreşim olması gerektiği titreşim olmazsa elektronik aksamın bozulacağını öne sürüyorlar. Ben bunu kabul etmiyor ve aksini savunuyorum. Alır almaz bu işlemi yaptım. 2. yılıma yaklaşıyorum. motorum 30.bin km. de en ufak sorun yaşamadım.
Konti aletle oynamamanı öneririm. Motoruyla çok oynayıp sonra elinde patlamış tanıdıklarımız arasında seni de görmek istemeyiz. Dolayısıyla devir saati nasıl takılır elektronik var mıdır vs. sorularına yanıt veremeyeceğim.
Arkadaşlar akşam buluşuyoruz sanırım ama nerde, kaçta bende bilmiyorum. Detaylanınca yazarım. İstanbul'da otup 20-21.00 civarı caddeye gelebilecekler takip etsin.
-
14 Eylül 2007, 17:30
#2603
ErdoganAktas verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.
Gilera Runner vxr 200 (pert...)
Piaggio Xevo 250ie
-
15 Eylül 2007, 01:20
#2604
arkadaşlar bende kış için motoruma cam takmayı düşünüyorum..orjinal olan çok pahalı geldi bana 200tl dedi servis..daha ayrıntılı araştırmadım ama ucuz çin malı camlar 100km hızın üstüne dayanmaz diye düşünüyorum..yanlış mı?
sersin1978 abi senin camın fiyatı ne kadar hızı düşürüyomu?orjinale göre çok güzel gözüküyo küçük olmasından dolayı..bursada bulabilirmiyiz o tarz bişey? şimdiden teşekkürler..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
-
16 Eylül 2007, 00:16
#2605
öncelikle 45 euro verip(yaklaşık 80 ytl) Givi Cam aparatı almanız lazım(Bknz.Özen Motor). Daha sonra da Asyamotor servisine gidip asyalara takılan camlardan alacaksınız. O da yaklaşık 30 ytl civarında. Bursa'da bulamazsanız söyleyin İstanbul'dan gönderelim. Ben 140 ile gidiyorum bırak kırılmayı hiç bir rahatsızlık vermedi. 2 defa 120 ytl lik camı kırınca artık 3. kez kırıp bunca para vermeyeceğim deyip 30 ytl ye asya camı taktım gayet memnunum.
Burada orjinal cam fiyatları
Kappa cam: 120 Ytl
Aparat: 80 Ytl
-
16 Eylül 2007, 00:45
#2606
çok teşekkür ederim erdoğan abi..arkadaşın honda kinetic motorunu kullandım safebet marka ön cam vardı 80e çıknca nerdeyse 20-30 derece eğildi o bakımdan sormuştum kırılır mı filan diye..tavsiyeni düşünücem abi..bu arada sen kaç kmdesin abi herhangi bir sorun varmı dylan'da??
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
-
16 Eylül 2007, 01:32
#2607
ya bende yan sehpayı taktırmak istiyorum ne kadardır fiyatları acaba ??
-
16 Eylül 2007, 12:15
#2608
yan sehpa için 145 ytl aldılar benden.haberin olsun şaşırma sonra benim gibi şok geçirme.
-
16 Eylül 2007, 13:43
#2609
çok pahalıymıs ya bi yan sahpa için 145 ytl ...
-
16 Eylül 2007, 14:31
#2610
choconut adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende kış için motoruma cam takmayı düşünüyorum..orjinal olan çok pahalı geldi bana 200tl dedi servis..daha ayrıntılı araştırmadım ama ucuz çin malı camlar 100km hızın üstüne dayanmaz diye düşünüyorum..yanlış mı?
sersin1978 abi senin camın fiyatı ne kadar hızı düşürüyomu?orjinale göre çok güzel gözüküyo küçük olmasından dolayı..bursada bulabilirmiyiz o tarz bişey? şimdiden teşekkürler..
Ben kış için givi ön cam taktırdım bundan 1 ay önce, hiç bir problem olmadan sürüyorum. Boyu yüksek olduğundan full rüzgarı kesiyor. Yanlız hızda yaklaşık 10-15 km azalma olduğunu söyleyebilirim. Daha önce 125i bulmuştum şimdi 110-115 max. Kışın bu şekilde kullanıcam yaza belki erdoğanın gibi bir şey yapabilirim.
koray gfb adlı üyeden alıntı
ya bende yan sehpayı taktırmak istiyorum ne kadardır fiyatları acaba ??
Yine 1 ay önce yan ayak taktırdım. Activaların ayaklarına ufak bir operasyon yapılıp Dylanlara takılıyor, çok da güzel oluyor. Fiyatı 25 YTL, 4000 bakımında servis de taktırmıştım. Şu anda sorunsuz kullanıyorum, orjinal ayakdan çok farklı olduğunu sanmıyorum. Yan ayak taktıracaklara şiddetle önerilir.
-
16 Eylül 2007, 15:21
#2611
tmm ozman ben activanın ayagını bi soruyım peki nerde taktırdın sen
-
16 Eylül 2007, 15:52
#2612
Ben Kızıltoprakta 4000 bakımını yaptırırken serviste taktırdım. Direk alıp takılmıyor ufak bir operasyon yapıyorlar. Servisteki arkadaş anlatmıştı ama çok da kafa yormamıştım.
-
16 Eylül 2007, 17:21
#2613
takas
arkadaşlar ve özelikle Erdoğan abi dylan a gecmek ıstıyorum beat imle takas edip üstüne para almak isteyen birileri yada tanıdığınız var mı?
Benim beat için bilgi aşağıdaki linkte
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4778097
-
17 Eylül 2007, 16:57
#2614
konti adlı üyeden alıntı
yan sehpa için 145 ytl aldılar benden.haberin olsun şaşırma sonra benim gibi şok geçirme.
Konti, 145 ytl"ye aldığın yan sehpada marş kilidi varmı. Yani ayak açıkkenmotorun çalışmaması gerekiyor. Eğer öyleyse nerede taktırdığını söylersen bende taktırırım. Benim motorda, Aktiva sehpası var. Yalancı dolma gibi duruyor. selamlar
-
17 Eylül 2007, 17:15
#2615
Ben 30.000 Km.deyim. Lastiklerim kabaklaştı, arka balatam bitmek üzere. Siparişlerini vermiştim yarından sonra bi gün servise bırakıp bakımını yaptıracağım, balatalarım, lastiklerim ve bilimum parçalarım değiştirilecek.
Dylan'dan beat'e geçecek biri bulacağını sanmıyorum. Genelde herkes Beat'ten Dylan'a geçiyor. Bence biraz sabret Beat'ini sattığında 2. el temiz bi Dylan'ı da kolayca bulursun.
-
18 Eylül 2007, 00:45
#2616
ErdoganAktas adlı üyeden alıntı
Ben 30.000 Km.deyim. Lastiklerim kabaklaştı, arka balatam bitmek üzere. Siparişlerini vermiştim yarından sonra bi gün servise bırakıp bakımını yaptıracağım, balatalarım, lastiklerim ve bilimum parçalarım değiştirilecek.
Dylan'dan beat'e geçecek biri bulacağını sanmıyorum. Genelde herkes Beat'ten Dylan'a geçiyor. Bence biraz sabret Beat'ini sattığında 2. el temiz bi Dylan'ı da kolayca bulursun.
30,000 KM OLDU pekı okadar km de, hadı ya tuh dedıgınız bı arıza bı olumsuzluk yasadınızmı motorunuzun saglamlıgı ve parca butunlugu ıle alakalı.
30000 km dylan ıcın son zamanları anlamına mı gelıyor yoksa bır 30000 daha yaparın sınyallerını verıyormu.
5000 km ıle 30000 km arasındakı farkler nedır mesela cekıs yakıt tuketımı acısından
cok sordum ama hondanın saglamlıgı kulaktan dolma ,gercekcı bır sekılde motorun analızını sızın gıbı kullanıcılardan ogrenebılıyoruz sımdıden tesekkurler cevabın ıcın
[COLOR="Red"]sevendays[/COLOR]
-
18 Eylül 2007, 00:58
#2617
Konti, 145 ytl"ye aldığın yan sehpada marş kilidi varmı. Yani ayak açıkkenmotorun çal
hepsi var ayaklı açar açmaz motor stop ediyor.zaten orijinal taktırmamın sebebi de bu.açıkken maarş basmıyor,yani açık unutma şansın yok.beatte bu sorunu yaşıyoduk.ben daha motoru çıkarmadan taktırdım yan sehpayı serviste,yani direk sıfır aldığımda yan sehpalıydı motorum.yan sehpasıs motor motor değil yahu,zor oluyo.kısaca benim taktırdığım sehpa orijinal dylanın sehpası made in italia.
-
18 Eylül 2007, 02:36
#2618
Bu güne kadar hiç yolda kalmadım. Lastiklerim kabaklaştığı için değiştiriyorum ama bugüne kadar hiç patlamadı. Patlaması için elimden geleni yaptım diyebilirim. Araziyi çok severim bununda giremeyeceğim arazi, çıkamayacağım dağ yolu yoktur diyebilirim. Çok zorladım ama olmadı, olmasında zaten . Tek sıkıntı ıslak asvaltta lastiklerin kaymasıydı inşallah lastikler değiştiğinde bu sorunda ortadan kalkacak.
5.000 km. ile 30.000 Km. arasında dağlar kadar fark var. Şu anda motoru tutamıyorum. Modifiye hiç yapmadım sayılır yani silindir kiti eksoz vs. gibi seylere ihtiyaç duymadım. Sadece eskidiği için kayışı DAYCO marka kayış ile değiştirdik. Çekişi ciddi güçlendi. Servet de değiştirdi o da aynı şeyi söylüyor. DAYCO kayış biraz daha dar ama orjinal kayışıdır ve kaliteli.
Yakıt kullanıma bağlı olmakla beraber ben 9 litre ile çok rahat 280 km gidebiliyorum.
Sağlamlık konusunda her zaman yazıyoruz. Göze batmayacak bir koruma demiri olsa güzel olurdu, düşürürsen karenajlar kırılırsa çok pahalı ve en ufak düşmede bunlar ya çiziliyor ya da kırılıyor. Plastik malzemesi biraz dayanıksız. Ekzostu da bir süre sonr içindeki teller döküldüğü için bozuluyor, garantiden hemen değiştiriyorlar. 2 yıl garantisi bitmeden buna dikkat etmekte fayda var.
Ancak motor 100.000 km gider ve sorun çıkarmaz.
-
18 Eylül 2007, 10:21
#2619
-
18 Eylül 2007, 11:43
#2620
Bu hızda giderken o fotoyu nasıl çektiğini merak ettim doğrusu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler