Aaaamin.. şimdiden hayırlı olsun, darısı başımızaErdoganAktas adlı üyeden alıntı
Aaaamin.. şimdiden hayırlı olsun, darısı başımızaErdoganAktas adlı üyeden alıntı
Darısı tüm isteyenlerin başına.Fiyatla ilgili yorumları okudum, Bence de ne kadar ucuz olsa okadar iyi, lakin fiyatını haketmediğini düşünenlere, bir kez kullanmalarını tavsiye ederim. Yakın zamanda alamayacak durumda olan arkadaşlar sakın denemesin, alana kadar rüyanıza girir benden söylemesi.
Benim motoru bi arkadaş denedi, o tarihlerde 1-2 haftaya kadar başka bi marka 150lik scooter alacaktı. Neyse geçen hafta aldı, bir haftadır geziyor, şimdi nasıl yapsamda satsam dylan alsam diye kıvranıyor. Yeni motorundan keyif alamıyor. Kendi motoru için aynen şunu dedi, benimki 150 likse bu dylan 500lüktür. Tabi o kadar diil ama, enz bi 300 lük vardır, çünkü kendi aldığı motor 150lik ve 8 beygir, bu 16 beygir olduğuna göre vardır okadar.
Son depoda yarım gaz civarında kullanarak, aletin o gazla gidebileceği max.hıza ulaşmasını bekleyerek, yani kısaca mümkün mertebe büyük vitesle gitmesini sağlayarak, 2.94lt/100km değerine ulaştım 244km yol gittim.
Yaw aciiyp keyifli bişey, ne kadar anlatsam eksik anlatmışım gibime geliyor.Hele virajlar, scooter da yatarmış demek, dedirtiyor. 2 kişiyken bile yokuş, filan vız geliyor. Keçi gibi mübarek.
Oooof, of, sabah olsada motora binsek...
Sabah olsa da motora binsek.
Honda Dylan Kullanıcıları Sohbet Köşesi :http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=371100
sahıbınden com'da 2.el'ı 1500~2000 ytl civarı alacak arkadaslar dikkat ,iyi arastıralım,yazık günah kalan para ile mont+kask+eldiven...daha neler neler alınır...)))
Selam arkadaşlar.Sonunda uzun araştırma ve düşünme aşamalarından sonra bugün konuştuğum satıcının zamı müjdelemesi! nedeniyle acele bitane ayırttım Teşhir ürünü istemediğim için kırmızı şeytan için 2 hafta beklemem gerekecek. Tarz olarak umarım doğru karar vermişimdir.Çünkü rahat olduğunu bilmeme rağmen scooter fikri hala askıda idi.
Euro'nun yükselmesine neden olanları saygıyla anıyorum!!
Anakara'da dylan'cılar varsa mutlaka buluşmak isterim.
Saygılar
Not:Sahibinden.comda daha 27km'deki dylan için 4100 istemişler.Plaka takıldımı hemen düşüyor be
ocakta aldım suan 11200 km de motor masraf olarak yagını deıstım gerektırdıgı gıbı nedense 7000km de on balatam bıttı 10,000km de hava fılıtresı aldım okadar hala bınıyorum yaza malossi kitiyle girecem ınsallah yaklasmayın uzule bılırsınız dıyorum hehehehe
Merhaba millet;
birileri 98 Oktan ile deniycem filan demişti bi ara, dylan'ı 98 veya 97 oktanla deniyen varmı? Verime bi faydası oluyormu?
Bu arada nihayet 1000 bakımını yaptırdım (1250deyim). Daha önce bilmiyordum servisten öğrendim, motorun içindeki yağ normal kullanım için değilmiş, rodaj yağı dedi servis, normalinden biraz daha ince bir yağ, normal yağı koyunca motorun sesi daha bi toklaştı gibime geldi ...
sabah olsada motora binsek.
Sabah olsa da motora binsek.
Honda Dylan Kullanıcıları Sohbet Köşesi :http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=371100
Arkadaşlar Beat'imi dün akşam sattım. Yeni motorumu da hayırlısı ile yarın teslim alıyorum ancak su geçen 3-4 gün nasıl geciyor bende anlamıyorum. Gecem gündüzüm dylan oldu. Resmen Dylan ile yatıyor Dylan ile uyanıyorum rüyamda bile Dylan var. Yarın nasıl olcak bilmiyorum. İnşallah yakında uzun yol hikayeleri ve resimleri ile yine birlikte olacağız motoru aldık diye burdan kopmak yok.
Bu motorun yol tutuşu nasıl?
Tekerlekleri büyük ve kalın olduğu için daha güvenli olduğunu dşünüyorum ama yine de kullananların yol tecrübelerini bilmek isterim. Ben benim Beat ile ıslak yerden gitmeye korkuyordum, çünkü fena kayıyor. Bazı asfalt yollarda tamirat için asfaltı çizerek kazırlar, sonra da öylece bırakır giderler(Sağolsun karayolları onlara minnettarım bu konuda) bizim motorda o çizgiler nereye giderse o tarafa giderdi. Direksiyon hakimiyeti zorlasırdı. Dylanda durum nedir?
Beat ile 90-100~km.ye çıktığımda direksiyonda yoldan ve motordan dolayı acayip vibrasyon olur, Dylanlarda durum nedir?
Hayatonda
Hocam yol tutuşu araç ne olursa olsun, (otomobil dahil) mıcır, yağış,buz gibi kaygan zeminlerde azalır.Daha önce beat kullanmadığım için karşılaştırma şansım yok. Ancak Dylan ilen başka scooterlarda görmediğim kadar yatabiliyon, lastiklerin 1" kadar daha büyük oluşuna yanak yüksekliğinide ekleyince normal bir yanak yüksekliğine sahip 14" civarında bir lastikle aşağı yukarı aynı dış çapa ulaşılıyor. Buda yoldaki ufak çukurlarda daha stabil olmasını, + 60 km/h civarını geçince de tekerin dönmesinden kaynaklanan jiroskobik motorun devrilmye karşı direncini bayaa bir arttırıyor, bu da virajlardaki yatmada da güven veriyor.50-60ın altında motoru yatırmanı ve kontra viraj almanı tavsiye etmiyorum. Motoru sürerken; ön teker açısı,ağırlık merkezi,lastik çapı gibi parametreleri nasıl ayarlamışlarsa motorun ağırlığını hisstmiyorsun, motor dururken hafif yatırınca 120 kg ağırlığın çok olduğunu görüyorsun. Birde Beat dan Dylan a geçtiğin için söylüyorum, ilk 100-150 km civarlarında çok dikkatli ol, motor acayip çevik, hızını 70-80'e kadar anlamıyorsun, 70-80'den sonra rüzgarın direnci hızını farketmene neden oluyor. Özellikle ilk kalkışlarda alışana kadar yavaş gaz ver, motor altından kaçabilir, direksiyona sıkı tutun, sana bu dediklerim saçma gelebilir ama deneyince göreceksin, acayip ivmeleniyor meret.90-100kmde vibrasyon gibi bi problemim olmadı. Daha yukarlarda biyerde olurmu onuda bilmiyorum. Ancak ilk çalıştırdığında dururken yani bir vibrasyon olabiliyor, onuda direksiyona bağlı hız göstergelerinin üzerinde bulunduğu bir kutu var ya onun altında aynaları bağlamak için 4 tane civata yeri var, oralara serviste birer lastik pulla birlikte civata bağlatırsan o ses te kesiliyor.Bunu yapmazsan rolantide olup duruştaysan, km göstergesinin olduğu kutu zırıldıyor. Birde traktör lastiği izi gibi tırtıklı zeminde giderken zırıldıyor bu bahsettiğim civataları muhakkak taktır. Yoldaki bahsettiğin kazılmış bölgelerden çıkmak lastik büyük olduğundan beattan daha rahattır.Ama bununda bir sınırı var, 20 cm derinliğindeki bir yarıktan çıkamazsın, tahminen 10 cm'ye kadar fazla problem yaratmaz, yinede dikkatli olmak lazım. Haa birde bir önceki yazımda bahsetmiştim, rodaj bitip normal yağ konanakadar motoru rodaj şartlarında kullanmalısın, rodaj yağı normal yağdan daha ince bir yağ. Rodajdan sonra ilk yağ değişiminden sonra motorun sesi bile değişiyor, daha tok bir sese kavuşuyorsun.
Sabah olsa da motora binsek.
Honda Dylan Kullanıcıları Sohbet Köşesi :http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=371100
arkadaşlar forumu takip edemiyorum 1 kaç haftadır evde internet bağlantım gitti..ama bu arada çok gezi yaptık motorum 1900km oldu ve hiçbir problemi yok..siyahın temizlenmesi illaki zordur çok toz gösterir ama sildikçe matlığı filan gitmiyor nihayetinde ufacık motor araba değil.elime bi camsil alıyorum içi sabunlu su dolu birde kuru bez ounla tozunu alıyorum iyice kirlenirse eğer kendim yıkıyorum korkmayın mat siyah problem olmuyor..
yarın bi arkadaş daha dylan alacak ve bayi beni deneme sürüşü için çağırdı tabi bu insanlar benim dostum bende tamam dedim yarın 1 dylancı daha olacak inşallah:D
arkadaşlar yakında evimdeki internet problemini çöeceğim gezilerin fotolarını koyarım gerçeten bir viraj canavarı arkadaşlara katılıyorumm...
neyse dostlarım görüşmek üzere...
Merhaba dostlar..
2 hafta sonra Dylan 150 me kavuşuyorum.. İstanbul'da Dylan kullanıcıları var mı???
Tecrübeleri doğrultusunda sorularım olabilir de..
10000km yi geçmiş bi arkadaşımız ve 2aylık motorum ve 2100km ile tecrubeli olarak mevcut insanlar çok sitede...
ayrıca şimdiden hayırlı olsun..
Motosikletimi perşembe akşamı alıp cuma cmt.pzr. önceden planlanmış tatile çıkınca moturumu bu günlerde kullanabiliyorum. Öncelikle harika bir motor. Beatten inip buna binince aradaki farkı daha iyi anlıyor insan ancak başka motordan inip de beat'e binince ulan bu süper bi motormuş diyor insan. Neyse gelelim asıl konuya..
Hiç düşündüğüm gibi seyler olmadı. Beat de belli bir hızın üzerine cıkınca direksiyonda meydana gelen, yoldan kaynaklanan sallanmaların hiç biri Dylan da yok. Yol tutuşu mükemmel. Çok dikkatli kullanmak lazım eliniz gazda biraz kalsa alet 70-80'ni görüveriyor.. Motorumu 2.el yeni olarak aldığım için aldığım arkadaş 2 ayda 600 km. yol yapmıştı. Bense 2 günde 800 km.ye çıkardım onu.. çalışıyor olmasam 1000 km.yi de devirirdim de neyse artık . İnsanın üzerinden inesi gelmiyor. Kesinlikle Dylan almayı düşünüp başka motorlarda tereddüt eden arkadaşlar için mutlaka bu deneyimi yaşayın derim. Şimdiden uzun yol planları yapmaya başladım bile.. Bu yaz tatili yeni motorumuzla yapacağımız kesin..
Hayatonda
O bahsettiğin ; DYLAN'cı arkadaşı da mutlaka MT-ESKİŞEHİR'de görmek isteriz...muratd adlı üyeden alıntı
Titanik taktırdığın çantanın markası nedir? Givi mi? resimlerden gördüğüm kadarıyla alt aparatı değiştirmeden taktırdın sanıyorum. Bende Givi marka çanta taktırdım ve orjinal aparatını söktüler yerine 40 euroluk başka bir aparat takıldı. Orjinal aparatı daha güzel olduğu için bu takılana ısınamadım, sen ne yaptın merak ettim doğrusu...
Hayatonda
ErdoganAktas adlı üyeden alıntı
taktırdığın çantanın bir fotosunu koyabilirsen bisde bilgi sahibi olabiliriz dostum çok merak ediyorum givi nasıl oldu bende düşünüyorum çunku...
en son anlaşma ve kredi konusunda konuşuyorlardı eğer alırsa direk çekerim grubumuza:Dviper_1 adlı üyeden alıntı
Benim motor gümüş renk tabii çanta da öyle oldu mat siyahta çanta nasıl durur bilemiyorum ama bu motorda kesinlikle çanta şart. Alt bagaj fazla büyük değil. Normal bir kask bile almıyor ancak yarım kask sığar. Birde 2 kişi olduğunuzu düşününce...
Hayatonda
dostum fotolar için çok teşekkür ederim bu çanta kaç lt?
birde benim nolan n61 kaskım var o sele altına sığabiliyor ama gezilerde filan lazım oluyor bazen çanta..
bir de ne kadara aldın dostum bunu?
Çok para çokk:(
Çanta 35 lt. 120 Euro, 80 euro da alttaki çirkin Givi aparatı (nedense ben pek ısınamadım yoksa çok kötü değil). Ama mat siyah olan çanta 80 Euro.
Givi'nin sitesinde Dylan'ın Givilenmiş hali
http://www.givi.co.uk/per_la_tua_mot...d=2273&lang=en
yanlız bu çantanın arkasına yaslanmalık aparatını da almak lazım. Tamam çantaya sırtını koyacak kadar güvenmemek lazım ancak iki kişi yolda giderken kasislerde ve cukurlarda o çanta arkadakinin sırtına öyle bi vuruyor ki bizzat her sabah yaşayan biri olarak şiddetle sırtlık aparatını da öneririm.. en az 40-50 euro da o vardır..
Öff bu motor işi de amma masraflı bir iş be kardeşim... al al bitmiyor..
Ön cam da 140 Euroymuş.. bir ara para toparlayıp onu da alacağım sanırım.. ama camlı hali motorun gidişini etkiler mi bilemiyorum..
Hayatonda
http://www.mototal.com.tr/hondadylan150.asp
http://www.honda.com.tr/motosiklet/model/?model=74
allah aşkına aynı model iki farklı resim.. bunlar aynımı arkadaşlar modellerimi değişik.... nedir ?
Bu motor Honda Dylan'ın yurt dışında satılan 125 lik modeli.. sanırım mototal de bu hatasının farkında değil. Bu model Türkiye de yok ve gecen senelerde çıkmış bir model. Yeni de değil yani.
Hayatonda
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)