Protesto hoşgeldin, tüm kış dylana binen biri olarak kesinlikle ön cam öneririm kappanın, elleride rüzgardan koruyor ve iyi bir eldiven ile bir sıkıntı yaşamıyorsun.
Protesto hoşgeldin, tüm kış dylana binen biri olarak kesinlikle ön cam öneririm kappanın, elleride rüzgardan koruyor ve iyi bir eldiven ile bir sıkıntı yaşamıyorsun.
beyler yazıları aldım almak isteyen beni arasın yada buraya yazsın
caracas abim (ahmet abi)sağolsun her renk var
Merhaba Protesto, öncelikle hayırlı olsun. Madem ortalamaın üzerinde birşeyler almak istiyorsun o halde sana önerim montta revitt alma. Kontrol et eğer made in china ise hiç bulaşma. Bende revit mont vat dikişleri attı. Garantisi var diye aldığım yere götürdüm "abi bırak yarın alırsın bizim terzi var ona veriyoruz dikişlerini sağlamlaştıryor" dediler bende kış ortasında ne vercem montsuz kalıcam terziye verilcek olduktan sonra kendim de götürürüm dedim. Kask ayrı bir dert Bende Caberg var çok kullanışlı ama içine aldığı gürültü ve yazın içindeki straforlardan çıkan ses adamı gıcık ediyor, Kız arkadaşımda nolan var o da çok rahat ama açılır kapanır cenelerden, cene kısmı bazen kapanmamaya başladı. Kullanışsız bulduğum bir diğer özelliği de güneş vizörü ön cam acıkken vizörü kullanamıyorsun cabergi bu yüzden seviyorum cam acıkken güneş vizörünü kullanıyorum çok rahat oluyor özellikle yağmurlu havalarda camım ıslanmadan görüşüm engellenmeden yol alıyorum. Bu iki özelliği nolan ya da daha iyi bir kaskta bulabiliyorsan al derim. Nolanın içi gerçekten oldukça konforlu ve bu yaz ve kış aylarında çok önemli bir unsur.
Tavsiyede bulunamadım ama eksi yönlerini belirteyim ki alırken dikkat edesin.. Ben alırken bunlardan haberim yoktu olsaydı daha fazla dikkat ederdim.
Revit italyan olsa gözünü kırpmadan al derdim çünkü dikiş dıında bir sorun yaşamadım.. Birde alacağın montun içinde açık renkler ve beyaz renk olmasın yolda çok kirleniyor ve pasaklı gibi dolanıyorsunuz sonra
Eldiven olayı ayrı bir konu evet kısın parmaklarım morarmıştı türlü denemeler yaptım kuryelerin ellerini örttüklleri o koca seylerden bile taktım bana mısın demedi.. Bu kış çok soğuk olmadı ama soguk geçen bir kaç haftasında beni şekilden şekile sokmuştu. Alacağın eldiven elini sıkmasın biraz rahat olsun mümkünse eldivenle motora otur biraz kullan magazada denerken eline tam olan eldiven yolda parmakların şişince sana eziyet vermeye başlıyor.. Ben eldivenlerin yolda koruma özelliğinden çok memnunum birkaç defa ufak tefek kaza atlattım her seferinde avuç içlerim yere yapıştı eldivenler olmasa ellerim ne olurdu bilemiyorum ama eldivenler sağlamdı.. Goratex ya da deri eldiven tavsiye ederim mümkünse yazlık ve kışlık al ama korumalarına dikkat et yazlık eldivenlerde genelde ciddi bir koruma yok..
Hayatonda
bende dainese ve ya heingreken miydi neydi benim montun markası çok sağlam tavsiye ederim nolanın kaskları güzel bende onu kullanıyorum bir sıkıntı yok
ama vizör olayı erdoğanın dediği gibi
öncelikle yeni gelen arkadaşlara, abilere artık hangisi uyarsa, hoşgeldiniz diyim.
gelelim foruma Oku oku bitmiyor forum maşallah. Coştu sayfa. Neyse hemen servet abimin sekreterliğini üstlenerekten ondan gelen fotoları ekleyeyim. Bu aralar çok fotosuz kalmış sayfalar.
Servet abinin yeni selesi. Gururla sunarız....
Buda servet abinin yeni cam silme sistemi. Manuel Şaka şaka. Ama bugüne kadar Dylan üzerinde gördüğüm en değişik çalışma
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Tavsiyeleriniz icin cok tesekkur ederim. Kaskta ben de nolan veya x-lite almayi dusunuyordum. Ancak full mu yoksa ceneden acilir mi konusunda kararsizdim. Sanirim tercihim full kask almak olacak. Hem daha hafif, ses yapmiyor, hem de daha iyi koruyor. Yazin biraz piseriz ama motorumu kisa mesafelerde kullanmayi dusunuyorum, katlanirim.
Montta ise marka olarak clover dusunuyorum. Hem fiyatlari uygun hem de bilindik bir marka.
Yaklasik bir aydir bu forum sayesinde motorlar hakkinda cok sey ogrendim. Yardimlariniz icin cok sagolun. Umarim yakin zamanda gezilerinize katilma firsati da bulurum.
Protesto, çeneden açılır SHOEİ kaskı hiç düşündünmü. Fiyatı tuzludur ama ben kullanıyorum ve mükemmel olduğunu söyleyebilirim. İçinden ses falan gelmiyor vede çok konforlu, birisiyle konuşman gerektiğinde çeneyi açıp konuşabilirsin (adres sorma gibi v.s.)
Mont" da ise Revit deri düz siyah kullanıyorum. Bu havalarda biraz sıcak oluyor tabii. İçinden astarını çıkardım fena değil. Tabiiki gidip kendilerini görmen gerek.
servet,
sele güzel olmuş. kaça mal oldu?
Karbüratör sorunu olan arkadaşlara;
Mototal de Oytun Beye sordum ve aldığım cvp şu, karbüratörle alakası yomuş sorunun. karbüratöre giden hortum katlanmasından ötürü tekleme, yalpalama yapıyormuş motor.
Aynı sorun onun motorunda da olmuş ve kabloyu biraz ufaltarak sorunu gidermişler.
Tüm arızalı motorlara acil şifalar...
34 BC 8561
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=371100
Honda Dylan Kullanıcıları Sohbet Köşesi
BSI, nazar ettin forumu bak gördünmü iki gündür kimse birşey yazmıyor.
Hep senin yüzünden oldu
Ahmet abi ben hep diyorum ben evde olupda foruma bakabileceğim zaman kimse yazmıyor. Benim okula gitmemi bekliyorlar yazmak için yarın sınavlara kaldığım yerden devam ediyorum. Bak sen yarın forumun haline patlama yapacak... Borsadan ne zaman kağıt alsan düşmesi ne zaman elindeki kağıtları satsan çıkması gibi. Sanki bütün borsa senin ne yapacağını bekliyor gibi... Forumda bana endeksli.
Bu arada bizde bugün coşkun abiyle Rivaya kaçtık. Deniz sezonunu açtık nihayet. Bütün Dylanların en az 1 kere gitmesi gereken bir yol. Kaymak gibi asvalt yılan gibi virajlar yat allah yat Sonundaki deniz ve manzarada cabası.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
beyler malossi parcaları taktım yamaha tmaxsi boy boy ayırdım makıne cok fena gıdıyor erdoganabi senın kamera ıle sıle agva yolunda bı cekım yapsak
serkan coskun bensiz gittiniz bugün gelmek isterdim fakat işlerim çıktı güzel resim çektinizmi manzaralı anladın dimi koyda görelim sersin de ankara yollarındaydı bugün sağsalim gitmiş ankarada suan yarın çıkacak yola sanırım
Başkan sen takma kafana yav biz zaten bi ön çalışma yaptık. Sonuç güzel
Fotoğraf işine gelince coşkun abiyle ikimizde sezonu yeni açmışız, klasik türk kas yapısı sahibiyiz Ee kolların pazu kısmından aşağıda amele yanığı olan kısımları saymazsak rakıya eşlik edebilecek kalitede beyaz peynir kıvamındayız. Hal böyle olunca ikimizinde aklına fotoğraf çekmek gelmedi, geldiysede en azından dile getirmedi. O bakımdan hiç foto çekemedik. Ama baya güzel serinledik, yüzdük. motorları açtık coşkun abi ilk defa 130u gördüğünü söylüyo. ben 130 ya görmedim ya da pür dikkat yola baktığım için ibreye bakmayı unuttum 125i kesin gördüm ama dönüşte de bi çınaraltı yaptık. güzeldi
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
arkadaşlar dylanlarla hiç ara vermeden devam gezilere değil misüper ya ben bi şöyle gezi yapamadım işe girdiğimden beri:(
bugun fırsat olduda en sonunda inegöle kadar gittik geldik ama.cbf500 tam istediğim gibi.gerçekten süper bir motor..ama bi şey itiraf edeyim dylanın uzun yol konforu daha rahattı ve daha az yakıyodu
ama kendim kaşındım ben!!
birde foto koymak istiyorum buraya izninizle nede olsa eski dylancılardanız değil mi:p
dylandaki çantayı vermedim ve buna taktım...siyah motora gri çanta almıştım demekki kısmet cbf500'e takmakmış
Maşallah maşallah. Dylanın çantasının 500lük bi makinaya olması bile göğsümü kabarttı Makina çok güçlü görünüyo. Patinajla kalkıp fotoğrafın sağ tarafından yok olacakmış gibi çıkmış Ne benzettim ama...
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
evet motor gerçekten çok kuvvetli..dylanı çok seviyordum yani şehir içi şehir dışı hakikaten güzel bir motordu ama buna binince gerçekten motora bindiğimi anladımbu motor çok şaşırttı beni,inşallah daha iyileri sizlerin olur
Yusuf kamerayı deneme amaçlı almıştım. Çok daha iyi çekimler için daha kaliteli kamera almaya hazırlanıyorum. O zaman zaten ilke teklif benden gelecek merak etmeyin.. şimdilik tecrübe ediniyorum ;)
Başkan bunlara yarın bir video koycam dipleri düşcek.. Riva yolunda 130 yapmışlarmış.. peh.. ;) bende polonezköy'e giderken dönmeyi unutmuşup riva yoluna girmişim..
Google Video
Videodaki 35. dakikaya dikkat ediniz.. bazen dikkatli olmak işte böyle hayat kurtarıyor.. Aslında yaptığım son derece yanlış, tam hızlanıp sollama yaparken diğer taraftan bir aracın geldiğini farkedip yavaşlayıp kendimi kamyonun arkasına atıyorum..
Serkan:
Hayatonda
Erdoğan abi duyanda sanacak 200le giderken video çektin sende yap yap en fazla 140 yap ondan sonrasınıda zaten göremiyoruyz malesef. Bizim 130umuzu azmı gördün şimdi. Teesüf ederiz yani. hem yol biraz daha uzun olsaydı bizde çıkardık 140a nolmuş. ama itiraf ediyorum meğil şart
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Arkadaşlar bana gelen cevaplara toplu yanıt yazıyorum:.
Öncelikle Kadir arkadaşın eğitim konusundaki düşüncelerine cevap vermek istiyorum. Eğitim konusu biraz kişisel yaklaşımla ilgili. Kardeşim de benzer bir tarza sahip; herhangibir aleti alır, nasıl çalıştığını hızlıca öğrenir ve kullanır. Ben ise aldığım herangibir cihazın önce kullanma klavuzunu okurum; bu bir tost makinası bile olsa; sonra kullanmaya başlarım. Motosiklet konusunda niyetlerimin ortaya çıkması 2 yıllık; önce ehliyet işini hallettim; motor için formalarda falan epey araştırma yapıp dylan'ın en optimum araç olduğuna karar verdim; plaka işlemleri sırasında mont vs. gibi aksesuarları aldım; satıcının önerdiği hoca ile motoru teslim alıp ilk şehiriçi eğitimimi ondan aldım.
Elektronik mühendisiyim; hayatın oldukça deterministik olduğunu düşünürüm; dolayısıyla müdahale edebildiğim alanlarda müdahale edebildiğim kadar belirleyebilmek ve riskleri minimize etmek isterim; diğer taraftan aldığım yüksek lisans derslerinden birinin konusu random variables; hayata dair parametrelerin raslantısal olduğunun, olasılıkların oldukça belirleyici olduğunun da net bir şekilde farkındayım. 37 yaşında, 2 yaşında bir delikanlı babası ve evli biri olarak motora başlamak, ukala ve yenilikler konusunda muhafazakar tavırlı insanların ahkamları sayesinde üzerimde epey bir baskı oluşturdu. İlk birkaç hafta motor üzerinde kasmaktan heryerim ağrıyordu. O sıralar "dikkat et, motor çok tehlikeli, çocuğun ve karın var, sorumlulukların var" şeklinde ukalalık yapan 2765 insandan birine nasıl kafa atmamayı başardım bilmiyorum.
Ama eğitim konusu temel olarak bu baskılardan kaynaklı değil, riskleri minimize etmek amaçlı kişisel meyilim. İnsanın temel içgüdüsü hayatta kalmak ve üremek üzerinedir. Şu anda içgüdülerime uygun bir yolda ilerliyorum; genetik kodumu aktardım; ancak 23 kromozonu benden olan canlıya sosyal ve kültürel birikimimi de aktarmak için bir 15-20 yıla ihtiyacım var; bu sebeple hayatta kalma motivasyonlu bir temkinlilik benimkisi...
Kusura bakmayın pazartesi pazartesi uzun bir yazı yazdım ama Kadir arkadaşın iyi niyetli yaklaşımına karşı kendi yaklaşımımı ortaya koymak idi amacım.
Erdoğan söylediklerinde haklısın; daha büyük bir motorda da sorun yaşamayacağının hiçbir garantisi yok; zaten ekonomik olarak kısa vadede paşa paşa buna binmek zorundayım; ama seneye kısmetse bir cruiser'dir gönlümdeki. Karşı apartımandan birisi gök gürültüsü sesli iki silindirli bir aletle gelirken balkondan imrenerek bakmaktayım.
Bu arada Honda Türkiye bana karbüratör gelene kadar SilverWing 400 tahsis etmeyi önerdi. İlk bakışta hoş bir teklif gibi görünse de motorun tüm sorumluluğu bana ait olacakmış, kaskosuz ve kaza ya da çalınma durumunda ben ödeyecekmişim; böyle pahalı bir motorla böyle bir risk almak istemiyorum; birkaç gün daha motorsuz oluruz ne olacak. Honda'nın jestini bilin diye yazıyorum.
Bir arkadaş, motoral'da bir ustanın karbüratör hortumu katlanması olabileceğini söylediğini yazmış... Bana iletilen karbüratör içinde küçük bir parçanın sorunlu olduğu; detayları alırken sorarım, başka da bir teknik bilgim yok; olunca sizle paylaşırım.
Kadir arkadaşımızın dışında diğer insanlarında eğitim konusundaki genel yaklaşımlarını merak ediyorum. Camiada, özellikle skutır camiasında "bin bas gaza git kardeşim, ne eğitimi" mi daha hakim onun için soruyorum.
iyi bir hafta diliyorum.
Kamber AYDIN
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)